Tja waarom niet? Het is gedrag dat niet hoort, ik vind het een beetje minderwaardig. Maar goed, dat is natuurlijk een puur persoonlijke opvatting.quote:
Leef je onder een steen? Meeste hoeren zitten er niet omdat het een doordachte keuze is hoor (vrouwenhandel, loverboys, drugs, psychische stoornissen, misbruikt als kind etc.)quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:03 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Tja waarom niet? Het is gedrag dat niet hoort, ik vind het een beetje minderwaardig. Maar goed, dat is natuurlijk een puur persoonlijke opvatting.
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:11 schreef Bean. het volgende:
als een man gewoon wil neuken zonder al die shizzle (meisje versieren etc.) er omheen een hoer een goeie oplossing is.
Ik zie je punt, en ik pleit ook helemaal niet voor een verbod oid, ieder voor zich moet weten wat hij er van vindt. Ik zelf vind het echter minderwaardig.quote:
Tja daar heb je eigenlijk best wel gelijk in, krijg een beetje gemengde gevoelens nu. Hoewel dat 'meeste' hoeft niet zo te zijn hoor.Ik zag vanmiddag zo'n documantaire over de wallen en die ene hoerenmadame zei dat veel er zelf voor gekozen hebben.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:05 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Leef je onder een steen? Meeste hoeren zitten er niet omdat het een doordachte keuze is hoor (vrouwenhandel, loverboys, drugs, psychische stoornissen, misbruikt als kind etc.)
Minderwaardig vind ik het zeker niet. Mannen die naar de hoeren gaan in plaats van iemand oppikken doen dat volgens mij:quote:Op donderdag 19 april 2007 16:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik zie je punt, en ik pleit ook helemaal niet voor een verbod oid, ieder voor zich moet weten wat hij er van vindt. Ik zelf vind het echter minderwaardig.
Daar kan je heus wel op selecteren als klant hoor, niet iedere hoer is een straathoertje. Ik ben het trouwens eens met Dhr. Duck, ik kijk neer op mannen die naar de hoeren gaan.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:05 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Leef je onder een steen? Meeste hoeren zitten er niet omdat het een doordachte keuze is hoor (vrouwenhandel, loverboys, drugs, psychische stoornissen, misbruikt als kind etc.)
Een keurmerk? Hoeren van de wereldwinkel?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:33 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Daar kan je heus wel op selecteren als klant hoor, niet iedere hoer is een straathoertje.
Mijn vent hoeft het niet te wagen om vreemd te gaan, niet met een chick uit de kroeg en ook niet bij een hoer. Als ie aan mij niet genoeg heeft dan zoekt ie het maar helemaal ergens andersquote:Op donderdag 19 april 2007 15:55 schreef x-tremed het volgende:
ik denk dat een vrouw liever heeft dat haar vriendje/man naar de hoeren gaat dan in een kroeg een willekeurige dame versiert en een beurt geeft. Bij een hoer weet je zeker dat het alleen om de lust gaat en dat als hij de deur uitstapt het ophoud, ipv zo'n one night stand waar gevoelens bij kunnen komen etc en dat je niet altijd weet of het veilig gaat. Het gaat bij de hoeren gewoon puur om de lust en niks meer
Ik ben het eens met jouw posting, echter heb ik toch mijn vraagtekens bij "hoeren".quote:Op donderdag 19 april 2007 16:52 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Mijn vent hoeft het niet te wagen om vreemd te gaan, niet met een chick uit de kroeg en ook niet bij een hoer. Als ie aan mij niet genoeg heeft dan zoekt ie het maar helemaal ergens anders![]()
Verder vind ik het prima dat die beste vrouwen er zijn. Wat ook al eerder genoemd werd; Liever dat ze op een hoer los gaan dan op een meisje dat daar totaal niet om gevraagd heeft..
Van de straat plukken bedoelde ik in dit geval in negatieve zin. Dus gedwongen sex.quote:
Omdat jij sex hebt met mannen die dat ook wederzijds willen en niet omdat ze er geld voor krijgen.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:05 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
ik weet niet, voor mij is het gewoon vrij makkelijk om seks te hebben wanneer ik zin heb. (Vaak)
Waarom zouden zij dat dan niet mogen ?
Tsja, sommige mensen kiezen er ook niet voor om vuilnisman te worden,quote:Op donderdag 19 april 2007 17:03 schreef M42 het volgende:
[..]
Ik ben het eens met jouw posting, echter heb ik toch mijn vraagtekens bij "hoeren".
Sommige kiezen ervoor, maar ik denk de meesten niet zoals iemand al eerder hier stelde. Vaak zijn dit onbewuste keuzes door misbruik, armoede en ga zo maar door. Ik vind het werkelijk onmenselijk!
waarom zou je je pik in je broek houden als je naar de hoeren gaatquote:en die gasten die hun pik niet in hun broek kunnen houden, mogen ze van mij ook een spuitje geven.
Als ik er geld voor zou willen vragen moet ik dat toch zelf weten lijkt me.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:12 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Omdat jij sex hebt met mannen die dat ook wederzijds willen en niet omdat ze er geld voor krijgen.
Niet geheel vrijwillige vuilnismannen? Leg uit?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, sommige mensen kiezen er ook niet voor om vuilnisman te worden,
moeten we dan ook maar geen vuilniszakken buiten zetten?
Natuurlijk, deze mannen worden niet GEDWONGEN te werken bij de Dar,
maar er zijn wel een hoop mannen die het misschien niet geheel vrijwillig doen
of die liever een ander beroep hadden gehad...
Verbod op prostitutie is natuurlijk het andere uiterste. Maar het struisvogelgedrag waar we in NL mee bezig zijn is ook niet goed.quote:zie mijn vorige post, ik praat het niet goed dat er hoeren zijn,
maar ik weet niet wat er zou gebeuren als er helemaal geen hoeren - legaal - meer zijn.
Illegale hoeren, meer aanrandingen (??), sexuele frustraties (??)
ik weet niet wat de gevolgen hier van zijn.
Tja, ik ben ook voor legale prostitutie, maar het argument dat er anders veel meer verkrachtingen komen vind ik ook altijd wat ver gezocht. Verkrachtingen hebben veel meer met machtswellust te maken dan met simpele geilheid.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:16 schreef erodome het volgende:
Ik vraag me trouwens af of er echt wel meer verkrachtingen enzo komen als er geen hoeren zijn, er zit een groot verschil tussen willen wippen en iemand verkrachten namelijk.
Nee, de huur, en die is net zo hard nodig als heroine voor een junk.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:19 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Niet geheel vrijwillige vuilnismannen? Leg uit?
Worden vuilnismannen ontvoerd om ergens bakken op te gaan halen? Is de baas van de vuilnisman een ventje die hem maandelijks bedreigd met een stilleto? Moet de vuilnisman de huizen bij langs omdat hij anders z'n heroine niet kan betalen?
Dat is absoluut een feit. Er moet veel meer controle zijn op de prostitutie dan nu het geval is en daarnaast dient met verkrachtingen veel en veel zwaarder te straffen. Van mij mag dat met de doodstraf in bepaalde situaties.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:21 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook voor legale prostitutie, maar het argument dat er anders veel meer verkrachtingen komen vind ik ook altijd wat ver gezocht. Verkrachtingen hebben veel meer met machtswellust te maken dan met simpele geilheid.
Een club met een net imago, bekend en gecontroleerd door de overheid, dan ben je al een heel eind hoor. De gemiddelde hoerenloper weet heus wel dat als hij op een heroinehoertje afstapt, dat daar grote problemen achter zitten. Nu is dat ook bij club-prostitutie niet uit te sluiten, maar de kans is al een stuk kleiner.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:37 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Een keurmerk? Hoeren van de wereldwinkel?
Hoerenlopers zijn zoals de meeste consumenten dom en naief en zien het heus niet wat er achter het leven van een hoer schuil gaat.
Zeg nou zelf, beetje een riool schoonspuiten met een hoge drukspuit of een vieze zwerver die jouw eigen riool aan het bespuiten is.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:23 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
[..]
Nee, de huur, en die is net zo hard nodig als heroine voor een junk.
Denk je dat rioolreinigers hun werk fijn vinden dan ?
Nee. Maar dat is met een computerprogrammeur ook zo.quote:Denk je dat die, als ze de loterij winnen, roepen "nouja, maar ik werk wel door hoor, want het is nou eenmaal m'n hobby !" ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |