Ik vind het nog steeds vies als een man die zichzelf voordoetquote:Op maandag 23 april 2007 17:24 schreef nihilist het volgende:
[..]
Haal je kots smileys eens heel snel weg,
Ik ben een mannelijke hoer en er is niets mis met mij,
ik ben trouwens een mannelijke hoer voor mannen en vrouwen.
Niets mis mee toch?
Hoewel ik het liefst een kutje neuk![]()
Kennis van zaken?quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Niet gehinderd door enige kennis van zaken...
Je vergeet "whehehehehe "quote:Op donderdag 19 april 2007 15:31 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kom je bij de wallen zie je een hoer zeg je zo tegen de pooier van doe me die maar
betaal je ga je die hoer helemaal kapot neuken
zegt die pooier zo van hee wat doe je gek
zeg je van ik heb er toch voor betaald
![]()
In Utrecht heb je ook zo'n bekende plek: het zandpad, langs een kanaaltje. De hoeren zitten daar op woonboten, en een vriend van me woont er vlakbij. Ik sta altijd al aardig verbaasd over hoeveel huisvaders met het kinderzitje nog op de achterbank daar langsrijden, maar het meest verrassend is de piek in de bezoekersaantallen van die groep: tussen 8 en 9 's ochtends...quote:Op woensdag 25 april 2007 16:07 schreef ilsepielse het volgende:
Ik zie hier trouwens heel veel mannen met een golden retriever in de achterbak van de autoDie gaanecht niet de hond uitlaten.
Wat ik bedoel is dat het dwangmatig is, niet omdat ze het zo leuk en lekker vinden, veel nymfo's kotsen van zichzelf zo tussen de beurten in...quote:Op donderdag 26 april 2007 09:33 schreef frapogalogliko het volgende:
[quote]Op dinsdag 24 april 2007 11:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Een echte nymfo is geen grapje, vrouwen worden wel vaker nymfo genoemd als ze een redelijk hoog libido hebben, maar dat is niet hetzelfde.
Dat is ook niet zo. Nimfomanisch is een vorm van manie.
Zoals je manisch depressief hebt,heb je ook nimfomanisch
Je wilt heel veel sex. NIet perse een orgasme.
Ken iemand die dat heeft,ze pikt mannen van de straat. Ik vind het persoonlijk heel eng omdat ze rare kerels tegen kan komen. Maar ze moet elke dag sex hebben.
Wat jij bedoelt ERODOME is PSAS,dat is dat je constant orgasme's wilt hebben. Dat is iets anders dan nimfomanisch.
Idemquote:Op woensdag 25 april 2007 00:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zou hem niet meer hoeven
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:32 schreef type_29 het volgende:
als je gaat ga dan ik een korte broek
zonder pijipen is het namelijk goedkoper
Straks is die vriendin van je ook een hoer geweestquote:Op zondag 22 april 2007 22:41 schreef schrootpiloot het volgende:
Een beetje lopen te betalen om door een te ruime tunnel te mogen schuiven waar er al 100 andere zijn geweest?? nee dankje geef mij maar gewoon een leuke vriendin.
Dat noem je ook wel een groep op..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:08 schreef snowqueen911 het volgende:
vooral die mannen die thuis een vrouw hebben zitten: gadver de gadver wat een vieze mannetjes
"Alle vrouwen zijn hoeren!" roepenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Straks is die vriendin van je ook een hoer geweest
Wat doe je dan ?
Wat heb je aan een mooie vrouw in je bed als je er bijna niets mee mag doen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
en je neukt veel mooiere vrouwen.
Krijg jij een harde plasser van dit soort onzin typen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:45 schreef dontf0kwithme het volgende:
Volgens mijn ben jij zelf een pooier
rukkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:34 schreef Com.mentator het volgende:
Ik ben blij dat die hoeren bestaan!Wie weet wat die geile mannen anders hadden gedaan om aan hun sex te komen...
![]()
Als je voor ¤20 aan breezah's in een sletje gooit mag je d'r ook wel overheenquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:34 schreef Com.mentator het volgende:
Ik ben blij dat die hoeren bestaan!Wie weet wat die geile mannen anders hadden gedaan om aan hun sex te komen...
![]()
Om even heel bot en eerlijk te zijn, ik denk dat de gemiddelde man banger mag zijn bij dat leuke meisje van op de hoek dan bij een hoer, even de heroinehoertjes erbuiten gelaten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:39 schreef Sessy het volgende:
Ik snap niet dat niemand van de mannen bang is dat de condoom scheurt en je een of andere ongeneeslijke zooi oploopt. Niet alleen AIDS, ook van syphillis bestaan er nu ongeneeslijke varianten, om even van het human papilloma virus, herpes en andere shit niet te spreken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |