abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48629804
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:16 schreef erodome het volgende:
Ik vraag me trouwens af of er echt wel meer verkrachtingen enzo komen als er geen hoeren zijn, er zit een groot verschil tussen willen wippen en iemand verkrachten namelijk.
De psycho's die het doen voor de macht zal je altijd houden, hoeren of geen hoeren. De vraag is: Wat gaan de mannen doen die nu een hoer bezoeken omdat ze niets anders kunnen krijgen? Het antwoord weet je alleen als het echt zo ver komt en de Christen Unie (grootste klanten van de Wallen i bet ya.) hun zin doordramt en het over is.

Persoonlijk heb ik er geen behoefte aan, ik weet wel dat als ik een aandoening zou hebben waardoor ik niemand zou kunnen krijgen op een hoer na dat ik er wel over na zou denken.
  maandag 23 april 2007 @ 17:24:51 #77
158992 nihilist
well, that\\\'s a bummer
pi_48639126
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:56 schreef GSbrder het volgende:
:mannen die naar een mannelijke hoer gaan en een vriendin hebben:
Haal je kots smileys eens heel snel weg,

Ik ben een mannelijke hoer en er is niets mis met mij,
ik ben trouwens een mannelijke hoer voor mannen en vrouwen.
Niets mis mee toch?

Hoewel ik het liefst een kutje neuk
Deek da was pas unne goeie kloot
pi_48641501
Nihilist, mag ik vragen wat vrouwen het liefste hebben dat jij bij ze doet? Want net zoals de meisjes neem ik aan dat jij bepaalde handelingen ook niet doet, of wel?

En kan iemand mij eens uitleggen waarom je als vrouw zijnde in godsnaam zou betalen als je echt bijna iedere vent kan krijgen??
Gaap Goals rulezzz!
pi_48641517
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:15 schreef IJsmuts het volgende:
veel hoeren zijn lekkerder dan de mooiste vrouw die je ooit zal versieren. dus gewoon paar honderd euro kapot smijten en zo'n lekkere hoer neuken! niks mis mee!
paar 100 euro ?

Dacht dat het 50 was?
pi_48641885
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:41 schreef schrootpiloot het volgende:
Een beetje lopen te betalen om door een te ruime tunnel te mogen schuiven waar er al 100 andere zijn geweest?? nee dankje geef mij maar gewoon een leuke vriendin.
En dat is ook voor iedereen weggelegd

Tuurlijk heeft iedereen gewoon een leuke vriendin. Maar dat lukt niet iedereen. Dat is kut want je leeft maar 1 keer. Als voor sommige mannen hoeren dan een oplossing bieden dan zij het zo.
pi_48641983
Ik zelf durf niet bij de hoeren naar binnen te gaan. Onder het oog van al die toeristen zo'n kamertje binnen stappen en er uit komen. Nee dank je. Nu weet ik wel dat er meerdere buurten zijn in Nederland maar op de wallen zien ze er toch het best uit.
pi_48645324
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:40 schreef TubewayDigital het volgende:

paar 100 euro ?

Dacht dat het 50 was?
Het hangt natuurlijk af van de dame. De een vraagt een Big Mac (naar verluid...), de ander 50 euro en de volgende wel 1.000 euro.

Het is net als met auto's: je kan voor 10.000 euro een auto kopen, maar bij Bugatti lachen ze je uit als je maar 1 mio te besteden hebt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_48656493
En wat vinden jullie van vrouwen die NYMPHOMANISCH zijn. En van hun hobbie hun beroep maken.
Ook zijn er vrouwen die het 1 of 2 x in de maand doen en er geld voor vragen. Het zogenaamde amateur prosititutie
pi_48657820
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 08:04 schreef frapogalogliko het volgende:
En wat vinden jullie van vrouwen die NYMPHOMANISCH zijn. En van hun hobbie hun beroep maken.
Ook zijn er vrouwen die het 1 of 2 x in de maand doen en er geld voor vragen. Het zogenaamde amateur prosititutie
Ik denk niet dat er veel vrouwen zullen zijn die met deze reden "van hun hobby hun beroep maken" en daarom graag seks hebben met klanten waarvan minstens 90% een wereldvreemde vijftigplusser zonder goede manieren is, en de bierbuik het druipende soa-worstje nog net niet helemaal kan verbergen

Voel je vrij om dit heugdelijke feit te ver- of ontkrachten
pi_48662172
quote:
Een echte nymfo is geen grapje, vrouwen worden wel vaker nymfo genoemd als ze een redelijk hoog libido hebben, maar dat is niet hetzelfde.

Een echte nymfo is iemand die dwangmatig opzoek is naar orgasme's, dat is voor haar ook niet leuk, want het is een moetje, niet een ik wil zo graag.

Dan zou ik persoonlijk liever kiezen voor die amateurhoer, die daar haar geld niet echt mee verdient, maar het voor de lol doet en haar klanten ook selecteert op wat ze wel vindt kunnen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_48675418
Pff wat ze daar lekker aan vinden, die hoer is al helemaal uitgewoond , daar passen 1000 lullen in. getverrrrrrrrrrr
pi_48675662
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:40 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

paar 100 euro ?

Dacht dat het 50 was?
Ik gooi 6 a 7 keer per jaar 100 stuk en daar krijg ik een half uur voor. Ik wil altijd twee keer klaarkomen vandaar dat halve uur. Een hele enkele keer laat ik via www.prettywomen.nl iemand thuis komen.
Gaap Goals rulezzz!
pi_48676385
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 17:48 schreef dontf0kwithme het volgende:
Pff wat ze daar lekker aan vinden, die hoer is al helemaal uitgewoond , daar passen 1000 lullen in. getverrrrrrrrrrr
Niet gehinderd door enige kennis van zaken...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_48680145
Ik denk niet dat andere mensen het recht hebben te oordelen over iemand die naar de hoeren gaat. ls iemand bereid is zich te laten neuken voor geld, en iemand bereid is te betalen om te neuken ipv dat hij gewoon een geile dronken slet zoekt... Tsja, zelf weten. Ieder z'n ding.
pi_48680209
quote:
Ik denk niet dat Nymphomanische vrouwen hoeren worden, dat is niet eens hun hobby.

Hoer > Taak is om de KLANT te bevredigen, niet zichzelf.
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:00:00 #91
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_48681960
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:24 schreef nihilist het volgende:

[..]

Haal je kots smileys eens heel snel weg,

Ik ben een mannelijke hoer en er is niets mis met mij,
ik ben trouwens een mannelijke hoer voor mannen en vrouwen.
Niets mis mee toch?

Hoewel ik het liefst een kutje neuk
Ik vind het nog steeds vies als een man die zichzelf voordoet
als hetero stiekem een schandknaapje zoals jij neukt, en
daarmee dus z'n vriendin bedriegt.

Dat vind ik er mis mee, net als dat ik m'n uitgang een exit only wil
houden... Een lekker wijf neuken - wat in jouw beroep denk ik
maar in 0,05 % vd gevallen voor komt - is natuurlijk altijd leuk, als
ze dan ook nog es betaald
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_48686773
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 18:16 schreef DS4 het volgende:

[..]

Niet gehinderd door enige kennis van zaken...
Kennis van zaken?

Volgens mijn ben jij zelf een pooier
pi_48690655
Ik zou hem niet meer hoeven
pi_48708398
Ik heb er niet zo'n probleem mee. Als je als man naar de hoeren wil, prima. Maar dan zou ik het liefst wel zien dat je een meisje/vrouw uitkiest die netjes achter een raam zit. En niet één of ander grietje van de straat plukken.
Hier in Eindhoven zitten ze netjes bij elkaar, politiepost erbij en al. Veilig voor de meiden, en afgeschermd van de buurt. Prima!

Ik zie hier trouwens heel veel mannen met een golden retriever in de achterbak van de auto Die gaanecht niet de hond uitlaten.
Kleur buiten de lijntjes.
pi_48724532
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:31 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

kom je bij de wallen zie je een hoer zeg je zo tegen de pooier van doe me die maar
betaal je ga je die hoer helemaal kapot neuken
zegt die pooier zo van hee wat doe je gek
zeg je van ik heb er toch voor betaald

Je vergeet "whehehehehe "
Lambo of Rekt
pi_48729322
[quote]Op dinsdag 24 april 2007 11:56 schreef erodome het volgende:

[..]

Een echte nymfo is geen grapje, vrouwen worden wel vaker nymfo genoemd als ze een redelijk hoog libido hebben, maar dat is niet hetzelfde.

Dat is ook niet zo. Nimfomanisch is een vorm van manie.
Zoals je manisch depressief hebt,heb je ook nimfomanisch
Je wilt heel veel sex. NIet perse een orgasme.
Ken iemand die dat heeft,ze pikt mannen van de straat. Ik vind het persoonlijk heel eng omdat ze rare kerels tegen kan komen. Maar ze moet elke dag sex hebben.

Wat jij bedoelt ERODOME is PSAS,dat is dat je constant orgasme's wilt hebben. Dat is iets anders dan nimfomanisch.
pi_48729644
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:07 schreef ilsepielse het volgende:
Ik zie hier trouwens heel veel mannen met een golden retriever in de achterbak van de auto Die gaanecht niet de hond uitlaten.
In Utrecht heb je ook zo'n bekende plek: het zandpad, langs een kanaaltje. De hoeren zitten daar op woonboten, en een vriend van me woont er vlakbij. Ik sta altijd al aardig verbaasd over hoeveel huisvaders met het kinderzitje nog op de achterbank daar langsrijden, maar het meest verrassend is de piek in de bezoekersaantallen van die groep: tussen 8 en 9 's ochtends...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_48729750
ik ben 1 gegaan om te kijken hoe het nou is. Ik dus daar aankomen en beetje pijpen eerst, ik kreeg hem maar niet omhoog. Ik kon de gedachte maar niet uitschakelen dat ik naar een hoer ging die ik ging betalen daarvoor.
Dus, voor mij hoeft het niet meer.
je icoon is te groot, max 100kB
pi_48733443
quote:
Op donderdag 26 april 2007 09:33 schreef frapogalogliko het volgende:
[quote]Op dinsdag 24 april 2007 11:56 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is ook niet zo. Nimfomanisch is een vorm van manie.
Zoals je manisch depressief hebt,heb je ook nimfomanisch
Je wilt heel veel sex. NIet perse een orgasme.
Ken iemand die dat heeft,ze pikt mannen van de straat. Ik vind het persoonlijk heel eng omdat ze rare kerels tegen kan komen. Maar ze moet elke dag sex hebben.

Wat jij bedoelt ERODOME is PSAS,dat is dat je constant orgasme's wilt hebben. Dat is iets anders dan nimfomanisch.
Wat ik bedoel is dat het dwangmatig is, niet omdat ze het zo leuk en lekker vinden, veel nymfo's kotsen van zichzelf zo tussen de beurten in...

Dat is gewoon niet leuk meer, nymfo wordt veel gebruikt, komt weinig echt voor, als het echt is is het niets grappigs, maar een zwaar serieus probleem waar de dame in kwestie geen lol van ondervindt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 26 april 2007 @ 12:17:54 #100
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_48734454
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zou hem niet meer hoeven
Idem
My mama didn't raise no fool
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: