abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48589933
Tsja mannen die naar de hoeren gaan, zijn zelf hoeren.
pi_48590130
Ik heb het al eens eerder gezegd in een andere post, ik ben erg blij dat ik al vroeg in mijn leven de keuze heb gemaakt om naar de hoeren te gaan. Ik zag namelijk toen ik 15 was al dat vrouwen versieren een hopeloze zaak zou worden. Heb de laatste 3 jaar samen met een vriend zeer intensief het hele man-vrouw-versiergebeuren bestudeerd en een hoop geleerd. Ben er nu mee gestopt omdat ik het wel welletjes vond. Die vriend van me heeft het afgelopen jaar 1000 (!!!) vrouwen benaderd met het doel een one-night-stand te hebben. Het is hem welgeteld 3 keer gelukt, yyyyeeeeehaaaaa! Dat is een succesratio van 0,3%. En als het dan nog superknappe jonge grieten waren, nee, we hebben het hier over niet al te knappe dames van vet in de dertig. En dat hele geintje heeft hem ook nog eens 2500 euro gekost over een heel jaar.

Ha, daar kom ik aan met mijn 6 a 700 euro per jaar waar ik wel 6 a 7 extreem superlekkere jonge grieten voor heb, die in het echte leven voor 99,5% van de mannen totaal onbereikbaar zijn.

Ben overigens wel blij dat mijn eerste twee keer niet met een hoer was want een ontmaagding door een hoer lijkt me niks.

Voor de rest? Hoeren zijn toppie!
Gaap Goals rulezzz!
pi_48590229
quote:
Op zondag 22 april 2007 08:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
Heb de laatste 3 jaar samen met een vriend zeer intensief het hele man-vrouw-versiergebeuren bestudeerd en een hoop geleerd. Ben er nu mee gestopt omdat ik het wel welletjes vond. Die vriend van me heeft het afgelopen jaar 1000 (!!!) vrouwen benaderd met het doel een one-night-stand te hebben.
Gek he dat meisjes niet happen als er zo'n lompe vent op je afstapt "One night stand??" Ik vind het nog een wonder dat er 3 vrouwen waren die wel wilden.
Echt zielig.

Voor mij is het gewoon gevoelsmatig, maar ik vind het altijd wat sneu's hebben, en ook minderwaardig als mannen naar de hoeren gaan.
pi_48590803
Ik heb een keer 2 mannen naar de hoeren gebracht (taxi) en moest toen ook daar binnen wachten tot ze "klaar" waren.. Die meiden die daar rond liepen dat waren echt allemaal van die buitenlandse vrouwtjes.. Vage tent iig.. Wat ik aan deze mannen het trieste vond, was dat ze zich tegenover mij zaten te verdedigen over het feit dat ze naar de hoeren gingen...Dan vind ik het dus best triest...
Verder ieder zijn ding en als jij je er goed bij voelt, moet je het vooral doen.. ze zijn er niet voor niks
pi_48591790
quote:
Op zondag 22 april 2007 08:58 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Gek he dat meisjes niet happen als er zo'n lompe vent op je afstapt "One night stand??" Ik vind het nog een wonder dat er 3 vrouwen waren die wel wilden.
Echt zielig.

Voor mij is het gewoon gevoelsmatig, maar ik vind het altijd wat sneu's hebben, en ook minderwaardig als mannen naar de hoeren gaan.
DUH!! Alsof hij ze zo benadert, tuurlijk niet. Hij begint gewoon een gesprek en gaat vandaar uit verder, lijkt me ook vrij logisch.
Gaap Goals rulezzz!
pi_48592262
quote:
Op zondag 22 april 2007 11:09 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

DUH!! Alsof hij ze zo benadert, tuurlijk niet. Hij begint gewoon een gesprek en gaat vandaar uit verder, lijkt me ook vrij logisch.
Jij beschrijft het zelf zo. En dan nog, alsof vrouwen dat niet doorhebben...
pi_48592378
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:00 schreef M42 het volgende:

[..]

Vreemdgaan is niet erg wou je zeggen?

Ik vind het het lafste wat je maar kan doen als mens
Ik vind kinderen vermoorden of zo nog iets erger eigenlijk.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zondag 22 april 2007 @ 12:13:53 #68
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_48593295
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Leg uit dan
Ik vind het gewoon een raar iets. Sex door ervoor te betalen. Ieder zijn meug hoor. maar niks voor mij.
sex vind ik gewoon geen consumptieartikel
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zondag 22 april 2007 @ 20:21:42 #69
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_48611012
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:16 schreef erodome het volgende:
Ik vraag me trouwens af of er echt wel meer verkrachtingen enzo komen als er geen hoeren zijn, er zit een groot verschil tussen willen wippen en iemand verkrachten namelijk.
Niet meer Verkrachten draait niet om de sex maar de macht en controle
pi_48611521
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:21 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Niet meer Verkrachten draait niet om de sex maar de macht en controle
Ik kan me zo voorstellen dat naar de hoeren gaan ook een soort van machtsgevoel geeft. Een mooie vrouw die je anders misschien geen blik waardig gekeurd had nu kunnen 'dwingen' tot seks omdat je ervoor betaald.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_48611796
Rationeel:
Ik heb liever dat een man naar de hoeren gaat dan dat hij een vrouw verkracht, lastig valt
of gebruikt voor één avondje...

En toch..
Als ik eerlijk ben en visualiseer mij de hoerenloper:
Dan zie ik een (jonge)man voor me die: ofwel te lelijk ofwel geestelijk te zwak is om een vrouw te
kunnen boeien en aan zich binden...

m.a.w NEE dankje

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2007 20:44:57 ]
pi_48616464
Een beetje lopen te betalen om door een te ruime tunnel te mogen schuiven waar er al 100 andere zijn geweest?? nee dankje geef mij maar gewoon een leuke vriendin.
Emancipatie me reet, waarom zie ik anders zo weinig vrouwen op de motor?
pi_48618682
quote:
Op zondag 22 april 2007 05:31 schreef Stratos het volgende:
want?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_48619331
quote:
Op zondag 22 april 2007 05:31 schreef Stratos het volgende:
Inderdaad, hoer zijn we eigenlijk allemaal, en de belastingdienst is onze pooier

Maar wat je daar verder zegt klopt geen hout van natuurlijk... denk eens na, sinds wanneer ontvang je geld om een prostituee te bezoeken?
  maandag 23 april 2007 @ 12:01:52 #75
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_48627536
Kan me er wel iets bij voorstellen.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_48629804
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:16 schreef erodome het volgende:
Ik vraag me trouwens af of er echt wel meer verkrachtingen enzo komen als er geen hoeren zijn, er zit een groot verschil tussen willen wippen en iemand verkrachten namelijk.
De psycho's die het doen voor de macht zal je altijd houden, hoeren of geen hoeren. De vraag is: Wat gaan de mannen doen die nu een hoer bezoeken omdat ze niets anders kunnen krijgen? Het antwoord weet je alleen als het echt zo ver komt en de Christen Unie (grootste klanten van de Wallen i bet ya.) hun zin doordramt en het over is.

Persoonlijk heb ik er geen behoefte aan, ik weet wel dat als ik een aandoening zou hebben waardoor ik niemand zou kunnen krijgen op een hoer na dat ik er wel over na zou denken.
  maandag 23 april 2007 @ 17:24:51 #77
158992 nihilist
well, that\\\'s a bummer
pi_48639126
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:56 schreef GSbrder het volgende:
:mannen die naar een mannelijke hoer gaan en een vriendin hebben:
Haal je kots smileys eens heel snel weg,

Ik ben een mannelijke hoer en er is niets mis met mij,
ik ben trouwens een mannelijke hoer voor mannen en vrouwen.
Niets mis mee toch?

Hoewel ik het liefst een kutje neuk
Deek da was pas unne goeie kloot
pi_48641501
Nihilist, mag ik vragen wat vrouwen het liefste hebben dat jij bij ze doet? Want net zoals de meisjes neem ik aan dat jij bepaalde handelingen ook niet doet, of wel?

En kan iemand mij eens uitleggen waarom je als vrouw zijnde in godsnaam zou betalen als je echt bijna iedere vent kan krijgen??
Gaap Goals rulezzz!
pi_48641517
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:15 schreef IJsmuts het volgende:
veel hoeren zijn lekkerder dan de mooiste vrouw die je ooit zal versieren. dus gewoon paar honderd euro kapot smijten en zo'n lekkere hoer neuken! niks mis mee!
paar 100 euro ?

Dacht dat het 50 was?
pi_48641885
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:41 schreef schrootpiloot het volgende:
Een beetje lopen te betalen om door een te ruime tunnel te mogen schuiven waar er al 100 andere zijn geweest?? nee dankje geef mij maar gewoon een leuke vriendin.
En dat is ook voor iedereen weggelegd

Tuurlijk heeft iedereen gewoon een leuke vriendin. Maar dat lukt niet iedereen. Dat is kut want je leeft maar 1 keer. Als voor sommige mannen hoeren dan een oplossing bieden dan zij het zo.
pi_48641983
Ik zelf durf niet bij de hoeren naar binnen te gaan. Onder het oog van al die toeristen zo'n kamertje binnen stappen en er uit komen. Nee dank je. Nu weet ik wel dat er meerdere buurten zijn in Nederland maar op de wallen zien ze er toch het best uit.
pi_48645324
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:40 schreef TubewayDigital het volgende:

paar 100 euro ?

Dacht dat het 50 was?
Het hangt natuurlijk af van de dame. De een vraagt een Big Mac (naar verluid...), de ander 50 euro en de volgende wel 1.000 euro.

Het is net als met auto's: je kan voor 10.000 euro een auto kopen, maar bij Bugatti lachen ze je uit als je maar 1 mio te besteden hebt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_48656493
En wat vinden jullie van vrouwen die NYMPHOMANISCH zijn. En van hun hobbie hun beroep maken.
Ook zijn er vrouwen die het 1 of 2 x in de maand doen en er geld voor vragen. Het zogenaamde amateur prosititutie
pi_48657820
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 08:04 schreef frapogalogliko het volgende:
En wat vinden jullie van vrouwen die NYMPHOMANISCH zijn. En van hun hobbie hun beroep maken.
Ook zijn er vrouwen die het 1 of 2 x in de maand doen en er geld voor vragen. Het zogenaamde amateur prosititutie
Ik denk niet dat er veel vrouwen zullen zijn die met deze reden "van hun hobby hun beroep maken" en daarom graag seks hebben met klanten waarvan minstens 90% een wereldvreemde vijftigplusser zonder goede manieren is, en de bierbuik het druipende soa-worstje nog net niet helemaal kan verbergen

Voel je vrij om dit heugdelijke feit te ver- of ontkrachten
pi_48662172
quote:
Een echte nymfo is geen grapje, vrouwen worden wel vaker nymfo genoemd als ze een redelijk hoog libido hebben, maar dat is niet hetzelfde.

Een echte nymfo is iemand die dwangmatig opzoek is naar orgasme's, dat is voor haar ook niet leuk, want het is een moetje, niet een ik wil zo graag.

Dan zou ik persoonlijk liever kiezen voor die amateurhoer, die daar haar geld niet echt mee verdient, maar het voor de lol doet en haar klanten ook selecteert op wat ze wel vindt kunnen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_48675418
Pff wat ze daar lekker aan vinden, die hoer is al helemaal uitgewoond , daar passen 1000 lullen in. getverrrrrrrrrrr
pi_48675662
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:40 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

paar 100 euro ?

Dacht dat het 50 was?
Ik gooi 6 a 7 keer per jaar 100 stuk en daar krijg ik een half uur voor. Ik wil altijd twee keer klaarkomen vandaar dat halve uur. Een hele enkele keer laat ik via www.prettywomen.nl iemand thuis komen.
Gaap Goals rulezzz!
pi_48676385
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 17:48 schreef dontf0kwithme het volgende:
Pff wat ze daar lekker aan vinden, die hoer is al helemaal uitgewoond , daar passen 1000 lullen in. getverrrrrrrrrrr
Niet gehinderd door enige kennis van zaken...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_48680145
Ik denk niet dat andere mensen het recht hebben te oordelen over iemand die naar de hoeren gaat. ls iemand bereid is zich te laten neuken voor geld, en iemand bereid is te betalen om te neuken ipv dat hij gewoon een geile dronken slet zoekt... Tsja, zelf weten. Ieder z'n ding.
pi_48680209
quote:
Ik denk niet dat Nymphomanische vrouwen hoeren worden, dat is niet eens hun hobby.

Hoer > Taak is om de KLANT te bevredigen, niet zichzelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')