nee helaas niet goedquote:
jaja we hebben een winnaarquote:Op donderdag 19 april 2007 11:13 schreef bartrid het volgende:
oh crazy world geloof ik.
quote:not to mention the goddaughter of Frank Sinatra. Her first musical gig was at age five, opening for Don Ho. Two years later she wowed 300,000 Police fans in Chile.
jazeker. bukgeit +1quote:Op donderdag 19 april 2007 12:29 schreef bukgeit het volgende:
Ah, Nikka Costa.
Inderdaadquote:Op donderdag 19 april 2007 14:19 schreef Mark het volgende:
Die zijn al eens geweest, maar wie ook weer ?![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Only Ones
quote:And I like it, I like it, I like it, I like it
I li-li-like it, li-li-like
Here we go-ho
n0r + 1quote:Op donderdag 19 april 2007 15:18 schreef n0r het volgende:
Here we gooohoooo
Status Quo - Rocking All Over The Wooorld
Ranja + 1quote:Op donderdag 19 april 2007 15:31 schreef ranja het volgende:
Nouvelle Vague?
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:32 schreef MadMaster het volgende:
Buffalo = Baflo?
zekersquote:Op donderdag 19 april 2007 16:54 schreef MadMaster het volgende:
U2 - Best Of 1990-2000
Pseudo-vervolgvraag...quote:Op donderdag 19 april 2007 18:17 schreef bartrid het volgende:
OMD - Enola Gay?
quote:I've got your picture, I've got your picture
I'd like a million of you all round my cell
I want a doctor to take your picture
So I can look at you from inside as well
You've got me turning up and turning down
And turning in and turning 'round
Ik wilde iets antwoorden, toen drukte ik op reply en zag ik de link...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:57 schreef horned_reaper het volgende:
[afbeelding]
welke krullebol zien wij hier![]()
nu snap ik pas waarom jullie plaatjes eerst onder een andere naam uploadenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik wilde iets antwoorden, toen drukte ik op reply en zag ik de link...
mwah, als Peaceman of ik online waren geweest, was het ook een no-brainer denk ik. Van de week m'n Kula Shaker cds omgezet naar mp3tjes, en kwam een stapel cd maxi's tegen die ik helemaal vergeten was. lang leve de B-kantjes :-)quote:Op donderdag 19 april 2007 14:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hmm. Als ik 'm 10 jaar eerder had gesteld, was 'ie nu allang geraden.
Ja, van Blur heb ik ook alles gedigitaliseerd.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:03 schreef knars het volgende:
[..]
mwah, als Peaceman of ik online waren geweest, was het ook een no-brainer denk ik. Van de week m'n Kula Shaker cds omgezet naar mp3tjes, en kwam een stapel cd maxi's tegen die ik helemaal vergeten was. lang leve de B-kantjes :-)
Moeten we dan SMS'en wie zich het beste in de pit heeft gegooidquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:07 schreef knars het volgende:
Binnenkort op nederland 3: Pinkpop with the Stars![]()
Je bewandelt het juiste pad...quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:52 schreef belsen het volgende:
Nee, Bruce Springsteen, Cher en eh...
Walking in Memphis.
Die dan weer niet.quote:
Ojaquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:02 schreef ranja het volgende:
Marc Cohn.
quote:
Die heeft het nummer dan ook geschreven:quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:02 schreef ranja het volgende:
Walking in Memphis ken ik alleen van een Marc Cohn ofzo.
Ja, weet ik, hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Door het noemen van de songtitel werd het natuurlijk een stuk makkelijker voor de anderen...
Om een of andere reden zijn ze alleen in Nederland bekend. AMG kent ze (zo goed als) niet, RYM heeft alleen Nederlandse ratings en ook op wikipedia wordt naar Nederland verwezen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:45 schreef MadMaster het volgende:
Mark & Clark Band - Double Take met het fantastische Worn Down Piano...![]()
Alleen voor dat nummer heb ik dit album aangeschaft.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En dan hebben ze nog een kleiner broertje en die speelt in Crowded House
Wat het wel dubieus zou maken dat ze uit Amerika zouden komen...
Het blijft een mysterie...quote:Nick has three siblings: Mark, who is lead singer with the group Hunters & Collectors, Hilary and Helen, who is a music teacher.
Ik weet iig dat 1 van de 2 een broer van Nick Seymour is. Of het een tweeling was, weet ik niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat zo?
Wat spitten leverde het volgende op:
[..]
Het blijft een mysterie...
Hm, je bedoelt dan een borsato, een dennie christian en een, euh, een, euh, K3?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb een tijdje die piano-riedel van ergens midden in het nummer als beltoon gehad...
Noem 3 andere van oorsprong niet-Nederlandse artiesten/uitvoerenden die zich voornamelijk richten op Nederland. En ik bedoel geen kinderen van gastarbeiders o.i.d., dus geen Ali B. of zo...
Prima!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:19 schreef belsen het volgende:
Denny Christiaan, Felix Maggin (Moke, Supersub), Jaya the Cat.
http://www.robertchristgau.com/get_artist.php?id=4816&name=The+Mark+%26+Clark+Bandquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:12 schreef MadMaster het volgende:
Is dat zo?
Wat spitten leverde het volgende op:
Het blijft een mysterie...
Ik denk dat dat een andere is...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En dan hebben ze nog een kleiner broertje en die speelt in Crowded House
Wat het wel dubieus zou maken dat ze uit Amerika zouden komen...
Ze lijken iig genoeg op elkaar om een tweeling te zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een andere is...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hunters_and_Collectors
Mark Seymour 1 en Mark Seymour 2?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ze lijken iig genoeg op elkaar om een tweeling te zijn.
ok, daar heb ik zelfs nog een bron voor waar ook een broer wordt genoemd: Scotquote:
bij het zoeken naar een plaatje van het album voor mijn vraag kwam ik er achter dat op RYM nog geen profiel voor de band bestaat... dus daar ben ik nu mee bezig.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dit nummer en Versailles van White Soxx zijn echt van die liedjes waar mensen al jaren mee bezig zijn informatie over te vinden
Newbiedoobiedoo +1quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Of Gruppo Sportivo, natuurlijk
quote:Mark en Clark zijn echte one hit wonders, want na hun ene klassieker hebben ze nooit meer iets van zich laten horen in de Nederlandse (of internationale) hitlijsten. Hun broer Nick werd in 1986 lid van Crowded House.
Ehm, sorry, maar het werk zat in de weg.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik vind trouwens een vraag stellen, 'm gelijk peren en minstens een uur niet komen kijken, minstens zo irritant als Googlaars.
Nu weet ik 't ook niet meerquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:08 schreef belsen het volgende:
In het Top2000 boek staat dat het broers zijn (Mark en Clark Seymour), dat ze uit Australie kwamen, maar in Amerika optraden in het bar- en clubcircuit tot ze ontdekt werden. De Amerikaanse band bestond uit studiomuzikanten.
[..]
Die hebben dus ook de 2 Mark Seymours door elkaar gehaald. Tenzij er toch maar 1 is en iedereen gelijk heeftquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:08 schreef belsen het volgende:
In het Top2000 boek staat dat het broers zijn (Mark en Clark Seymour), dat ze uit Australie kwamen, maar in Amerika optraden in het bar- en clubcircuit tot ze ontdekt werden. De Amerikaanse band bestond uit studiomuzikanten.
Met ook nog een beroemde vaderquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:18 schreef ranja het volgende:
Nelson
Nelson Mandela???quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Met ook nog een beroemde vader
Opgezocht. Zelfs AMG kent ze overigens nauwelijks.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:13 schreef ranja het volgende:
De dames stonden zelf in 1991 in de tipparade.
De cover, van een solozanger, stond in 1995 in de Nederlandse top 10...
bukgeit +1quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:40 schreef bukgeit het volgende:
Triplets, You Don't Have To Go Home Tonight > Borsato > Je Hoeft Niet Naar Huis Vannacht
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Madlib
Madvillain
Madball
Madonna
Mad Season
Madder rose
Mad Caddies
Madrugada
Mad Professor
Madredeus
Captain +1quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:06 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Adult. - why bother
Uiteraard!quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nada Surf
quote:Drummer Steve Wahrer combined two songs by the Rivingtons ("The Bird's the Word" and "Pa Pa Ooh Mow Mow"), added freakish vocal effects and a pounding rhythm to the mix, and, by early 1964, the group was in the Top Ten nationwide with "." Though the group continued to release great follow-up singles and an excellent album, their moment in the sun had come and gone;
quote:
van Surfing Birdquote:
Berkery +1quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:41 schreef Berkery het volgende:
Whoo-hoo
Dat je dat nog weetquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:47 schreef Berkery het volgende:
Die vraag heb je jaren geleden al eens omgekeerd gevraagd, anders had ik 'm ook niet geweten![]()
De Rock-a-Teens versie is wel een stuk bekender dan je het nu doet voorkomen, trouwens. Het had klaarblijkelijk positie #16 in de Billboard Hot 100 gehaald, toch niet verkeerd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:49 schreef ranja het volgende:
Welke single is van The Rock-a-teens zo'n 40 jaar nadat ze'm opnamen gecovered en alsnog bekend geworden?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:47 schreef Berkery het volgende:
Die vraag heb je jaren geleden al eens omgekeerd gevraagd, anders had ik 'm ook niet geweten![]()
In Engeland hebben de 5.6.7.8's in de top 40 gestaan. in Nederland weet ik het niet, hooguit Tipparade maar misschien dat niet eens. Maar wel bekend geworden en in reclame gebruikt enzoquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:05 schreef Grobbel het volgende:
[..]
De Rock-a-Teens versie is wel een stuk bekender dan je het nu doet voorkomen, trouwens. Het had klaarblijkelijk positie #16 in de Billboard Hot 100 gehaald, toch niet verkeerd.
Is die 5 6 7 8's versie daadwerkelijk ergens een echte hit geweest, trouwens?
http://www.rockabillyeuro(...)ges/rock-a-teens.htm
Ur right!quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Midge Ure
Ja, want Bauer is een duo.quote:
Berend Dubbequote:Op vrijdag 20 april 2007 22:19 schreef Berkery het volgende:
Hij was gisteren in DWDD. Naam heb ik niet meegekregen
Welke band, welke plaat?quote:Oké, gaat ie weer.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:51 schreef ranja het volgende:
Ivy Green, Sex on the Radio
Had ik hem zo al eens gevraagd?quote:
Nou, wie 'm heeft gevraagd weet ik niet meer, maar de afgelopen maand zijn OK Go en dit stukje tekst al eens achter elkaar gevraagd.quote:
Dat zal ik dan wel geweest zijn...quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou, wie 'm heeft gevraagd weet ik niet meer, maar de afgelopen maand zijn OK Go en dit stukje tekst al eens achter elkaar gevraagd.
zeer volledigquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:41 schreef Berkery het volgende:
Natalia Imbruglia in 'Johnny English'?
Je hebt de nummer 1 goed, en 1 nummer op de verkeerde plaatsquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:51 schreef bukgeit het volgende:
Sultans Of Swing
Private Investigations
Money For Nothing
Krèk!quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:05 schreef n0r het volgende:
Brothers in Arms op 3 dan, money for nothing 1 omhoog, als sultans of swing goed staat
Nee, misschien zitten er hints verstopt in mijn vorige posts, anders gaan we de hele discography af gok ikquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:31 schreef knars het volgende:
Hello, I love you?
het zou m'n volgende gok zijn geweest op de nummer 3 positie, en las net dat het een foute gok zou zijn geweest omdat het geen single was, maar een B-kantjequote:The song is about the street in Laurel Canyon, California where Jim Morrison lived with his girlfriend Pamela Courson. Their address was 1812 Rothdell Trail. Morrison and Courson referred to Rothdell Trail as "Love Street" because they would sit on the balcony and watch countless hippies walk by.
quote:
ranja+1quote:Op zondag 22 april 2007 04:06 schreef ranja het volgende:
Jason & the Scorchers?
enige wat ik zo kan bedenken met Jason
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |