Ojaquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:02 schreef ranja het volgende:
Marc Cohn.
quote:
Die heeft het nummer dan ook geschreven:quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:02 schreef ranja het volgende:
Walking in Memphis ken ik alleen van een Marc Cohn ofzo.
Ja, weet ik, hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Door het noemen van de songtitel werd het natuurlijk een stuk makkelijker voor de anderen...
Om een of andere reden zijn ze alleen in Nederland bekend. AMG kent ze (zo goed als) niet, RYM heeft alleen Nederlandse ratings en ook op wikipedia wordt naar Nederland verwezen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:45 schreef MadMaster het volgende:
Mark & Clark Band - Double Take met het fantastische Worn Down Piano...![]()
Alleen voor dat nummer heb ik dit album aangeschaft.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En dan hebben ze nog een kleiner broertje en die speelt in Crowded House
Wat het wel dubieus zou maken dat ze uit Amerika zouden komen...
Het blijft een mysterie...quote:Nick has three siblings: Mark, who is lead singer with the group Hunters & Collectors, Hilary and Helen, who is a music teacher.
Ik weet iig dat 1 van de 2 een broer van Nick Seymour is. Of het een tweeling was, weet ik niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat zo?
Wat spitten leverde het volgende op:
[..]
Het blijft een mysterie...
Hm, je bedoelt dan een borsato, een dennie christian en een, euh, een, euh, K3?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb een tijdje die piano-riedel van ergens midden in het nummer als beltoon gehad...
Noem 3 andere van oorsprong niet-Nederlandse artiesten/uitvoerenden die zich voornamelijk richten op Nederland. En ik bedoel geen kinderen van gastarbeiders o.i.d., dus geen Ali B. of zo...
Prima!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:19 schreef belsen het volgende:
Denny Christiaan, Felix Maggin (Moke, Supersub), Jaya the Cat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |