http://www.robertchristgau.com/get_artist.php?id=4816&name=The+Mark+%26+Clark+Bandquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:12 schreef MadMaster het volgende:
Is dat zo?
Wat spitten leverde het volgende op:
Het blijft een mysterie...
Ik denk dat dat een andere is...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En dan hebben ze nog een kleiner broertje en die speelt in Crowded House
Wat het wel dubieus zou maken dat ze uit Amerika zouden komen...
Ze lijken iig genoeg op elkaar om een tweeling te zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een andere is...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hunters_and_Collectors
Mark Seymour 1 en Mark Seymour 2?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ze lijken iig genoeg op elkaar om een tweeling te zijn.
ok, daar heb ik zelfs nog een bron voor waar ook een broer wordt genoemd: Scotquote:
bij het zoeken naar een plaatje van het album voor mijn vraag kwam ik er achter dat op RYM nog geen profiel voor de band bestaat... dus daar ben ik nu mee bezig.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dit nummer en Versailles van White Soxx zijn echt van die liedjes waar mensen al jaren mee bezig zijn informatie over te vinden
Newbiedoobiedoo +1quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Of Gruppo Sportivo, natuurlijk
quote:Mark en Clark zijn echte one hit wonders, want na hun ene klassieker hebben ze nooit meer iets van zich laten horen in de Nederlandse (of internationale) hitlijsten. Hun broer Nick werd in 1986 lid van Crowded House.
Ehm, sorry, maar het werk zat in de weg.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik vind trouwens een vraag stellen, 'm gelijk peren en minstens een uur niet komen kijken, minstens zo irritant als Googlaars.
Nu weet ik 't ook niet meerquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:08 schreef belsen het volgende:
In het Top2000 boek staat dat het broers zijn (Mark en Clark Seymour), dat ze uit Australie kwamen, maar in Amerika optraden in het bar- en clubcircuit tot ze ontdekt werden. De Amerikaanse band bestond uit studiomuzikanten.
[..]
Die hebben dus ook de 2 Mark Seymours door elkaar gehaald. Tenzij er toch maar 1 is en iedereen gelijk heeftquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:08 schreef belsen het volgende:
In het Top2000 boek staat dat het broers zijn (Mark en Clark Seymour), dat ze uit Australie kwamen, maar in Amerika optraden in het bar- en clubcircuit tot ze ontdekt werden. De Amerikaanse band bestond uit studiomuzikanten.
Met ook nog een beroemde vaderquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:18 schreef ranja het volgende:
Nelson
Nelson Mandela???quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Met ook nog een beroemde vader
Opgezocht. Zelfs AMG kent ze overigens nauwelijks.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:13 schreef ranja het volgende:
De dames stonden zelf in 1991 in de tipparade.
De cover, van een solozanger, stond in 1995 in de Nederlandse top 10...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |