Wie ?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze denkt dat het vannacht gaat gebeuren,ik blijf kijken dus. Is BSOF er ook?
Aanvaring met een heggenschaar.quote:Op [url=http://forum.fok.nl./topic/1012204/6/50#48486921]donderdag 19 april 2007 00:01[/url] schreef LoveProfusion het volgende:
WAT THE FUCK IS ER MET SYLVIA'S HAAR GEBEURD? MARGARET TATCHER?
Dat geld (wat er over was na belasting) had hij aan zijn moeder gegeven ivm financiele problemen met haar bedrijf in Bonaire. Hij heeft het in ieder geval niet gebruikt om zijn studieschuld af te lossen. Tja, wat is beter.....quote:Op donderdag 19 april 2007 00:06 schreef mootie het volgende:
Brian heeft nog steeds een studieschuld........ niet betaald van die 50.000?
*Geeft een brilletje voor die Clarence in de avatar*quote:Op donderdag 19 april 2007 00:01 schreef FuTilE het volgende:
Ach, ga toch weg met dat paard!
Ik zit verdomme niet naar Daktari te kijken.
Oh ja, die was opgelicht he?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:11 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Dat geld (wat er over was na belasting) had hij aan zijn moeder gegeven ivm financiele problemen met haar bedrijf in Bonaire. Hij heeft het in ieder geval niet gebruikt om zijn studieschuld af te lossen. Tja, wat is beter.....
Nee, gelukkig niet. Maar ben heel vaak in een manege/fokkerij hier langs het duin.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Brightside ben je paardenverloskundige?
quote:Op donderdag 19 april 2007 00:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaaps tragische levensverhaal wordt overstemd door een paard wat gaat bevallen en dat Bolle wordt genoemd lol
Yup, maar da's nogal agressief en eigenlijk verboden.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:13 schreef demins het volgende:
Cora kan zóveel jongens aan de haak slaan...
quote:Op donderdag 19 april 2007 00:12 schreef Veulen het volgende:
Onderhand ga ik die brian dat geld bijna gunnen. Volgens mij zit daar niemand zo financieel in de shit heeft niemand daar zichzelf zo in de financiele shit gewerkt als hij.
Whehehequote:Op donderdag 19 april 2007 00:12 schreef F04 het volgende:
Brightside is een fulltime DGK kijker. Hoe komt die gast aan zijn tijd zou je zeggen hé.Had ik maar zoveel tijd.
Mijn god, en dan ben je 26?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:12 schreef Veulen het volgende:
Onderhand ga ik die brian dat geld bijna gunnen. Volgens mij zit daar niemand zo financieel in de shit als hij.
Citeer je?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:13 schreef demins het volgende:
Cora kan zóveel jongens aan de haak slaan...
quote:Op donderdag 19 april 2007 00:17 schreef Kinga het volgende:
Leuke vrouw die Ellen.
Is toch niet te geloven he. Van de schulden die hij heeft kan ik relext leven.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:15 schreef kissa het volgende:
[..]
Mijn god, en dan ben je 26?
Ik hoop dat Bolle's veulen gezond ter wereld komt
Ja.. als je 40 jaar als kluizenaar leeft kan ik me daar ook nog wat bij indenken, maar Jaap valt in een andere categorie lijkt mequote:Op donderdag 19 april 2007 00:14 schreef FuTilE het volgende:
Toch heb ik wel wat begrip voor Jaap, als je lang genoeg op jezelf bent aangewezen word je inedrdaad vanzelf een gigantische hork met weinig aanvoelingsvermogen voor wat mensen normaal of abnormaal vinden.
Oh, nee... Komt die lijzige stem weer.. "Het opbouwen van je eigen pilaar"... STFU Brian...
Ik heb er 1 gestuurd..quote:Op donderdag 19 april 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
3.000 namen heeft ze gekregen. Best heel veel.
(Ik heb er 4 gestuurd)
als ik het zou kunnen, zou ik het doen...maar ik kan het nietquote:Op donderdag 19 april 2007 00:16 schreef F04 het volgende:
K'ga slaapen.![]()
Wil er iemand voor 'als het gebeurt' de streams opnemen en vervolgens op youtube zetten?![]()
HiDiHo is standby denk ik.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:16 schreef F04 het volgende:
K'ga slaapen.![]()
Wil er iemand voor 'als het gebeurt' de streams opnemen en vervolgens op youtube zetten?![]()
En dus?? Je bent jong je geeft 4 x zoveel uit als je hebt en dus ben je zielig?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:12 schreef Veulen het volgende:
Onderhand ga ik die brian dat geld bijna gunnen. Volgens mij zit daar niemand zo financieel in de shit als hij.
Waarom niet? This vaak toch lang wachten. Ik zit er ook meestal bij met een glaasje cola enne een boterham ofzo. Als je niks wil missen kan je maar beter wat te doen hebben.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub stelde zelfs voor om zakken popcorn te bestellen ......
[afbeelding]
See!quote:Op donderdag 19 april 2007 00:20 schreef mootie het volgende:
Aha Jaap en Brian zijn gewoon onbegrepen. Shame on us!![]()
Hoe krijgt ie het ook voor mekaar om op die leeftijd zoveel schulden te hebben. Daar is maar 1 iemand verantwoordelijk voor.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:19 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En dus?? Je bent jong je geeft 4 x zoveel uit als je hebt en dus ben je zielig?
Nee dan ben je van de Frisia-generatie. Niks zielig, overmoedig.
Jaap is ook onbegrepen, dat begrijpt een kind nog.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap voelt zich onbegrepen.
Wij zijn eigenlijk allemaal gevoelloze klootzakken ook hé...
Dat heet leven op te grote voet etcquote:Op donderdag 19 april 2007 00:19 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Kweetniet of ik vannacht nog kan slapen, de schuldgevoelens kwellen me nu al.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
See!
We moeten allemaal een excuus briefje sturen!
quote:Op donderdag 19 april 2007 00:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe krijgt ie het ook voor mekaar om op die leeftijd zoveel schulden te hebben. Daar is maar 1 iemand verantwoordelijk voor.
Niet zielig, maar hoe bouw je een levenop als je tot je oren in de schuld zit?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:19 schreef Paris_Texas het volgende:
Moet je bedenken voor je al die schulden maakt.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niet zielig, maar hoe bouw je een levenop als je tot je oren in de schuld zit?
Dan moet je een tijd boeten. Is meteen een goede les, dit zal hem nooit meer overkomen.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waar haalt Nico die cp's vandaan ?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:24 schreef Yollie het volgende:
Brian liep wel heel warm (heet) toen Nicolaas hem 400cp's boodals Jaap er uit ging.
Hij is jong, hij is (fysiek) gezond, hij heeft geen kinderen, dus wat dacht je van een goedkoop kamertje huren en je helemaal de touwtyfus werken, desnoods 2 banenquote:Op donderdag 19 april 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou, wat een zalig mens is het tochquote:Op donderdag 19 april 2007 00:23 schreef Kinga het volgende:
Wel lief dat Natasia erbij zit..
Die tien mille zal wel bij zijn schuld horenquote:Op donderdag 19 april 2007 00:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Japio schrijft straks koolvis op zijn boodschappenlijstje ipv garnalen en zalm...
Brian vraagt waarom die laatste niet...Japio zegt: geen geld
Krijgt ie niet gewoon die 10 mille borg weer mee dan als ie wordt weggestemd of zit hij er ookal zonder borg net als een aantal anderen![]()
Ik geloof in jeugdige naiviteit bij brian zeker. Ik dacht dat je ouders had om je voor zulke fouten te behouden. (Maar ik geloof dat die moeder er ook niet veel van bakt)quote:Op donderdag 19 april 2007 00:24 schreef mootie het volgende:
Moet je bedenken voor je al die schulden maakt.![]()
Zo klinkt het precies!quote:Op donderdag 19 april 2007 00:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian wekt de indruk alvast afscheid van Japio te nemen. Het klnkt alsof hij kan instemmen met de plannen van Japio nadat hij de villa verlaat.
Jaap krijgt geen schnabbels..wie wil in godsnaam met hem geassocieerd worden? De enige die er wat uit zullen krijgen zijn Nena (door uiterlijk), Huub, Eric (wat gay-dingen), maar ook niet echt veel. DGK heeft een slechte naam.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
Hij heeft zoveel plannen als hij thuis is, dus naar huis met die vent
Die 10.000 was niet van Japio. Hij heeft een aantal 'aandeelhouders' die betaald hebben en naar rato zouden delen in de winst als hij de hoofdprijs zou halen.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Japio schrijft straks koolvis op zijn boodschappenlijstje ipv garnalen en zalm...
Brian vraagt waarom die laatste niet...Japio zegt: geen geld
Krijgt ie niet gewoon die 10 mille borg weer mee dan als ie wordt weggestemd of zit hij er ookal zonder borg net als een aantal anderen![]()
Slim, kutvirussen van tegenwoordig.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:27 schreef petraa het volgende:
Brian gaat morgen zijn firewall erdoor heen zetten.
Das precies wat ik ook denk/hoop wat er gaat gebeuren, dussssssssssssssssss lets hopequote:Op donderdag 19 april 2007 00:27 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jaap krijgt geen schnabbels..wie wil in godsnaam met hem geassocieerd worden? De enige die er wat uit zullen krijgen zijn Nena (door uiterlijk), Huub, Eric (wat gay-dingen), maar ook niet echt veel. DGK heeft een slechte naam.
Jaap komt thuis, maakt van zijn beloftes niks waar, word moddervet, studie mislukt, relatie met Cora uit. Precies wat hij verdient!
Nico zei dat hij wel een weddenschap met achter wilde om 2000 cp (ja je leest het goed) om 2 weken niet te rokenquote:
Nee, je hebt ouders om je te weerhouden van fouten die je je leven kunnen kosten, verder moeten ouders hun kinderen lekker zelf hun fouten laten maken, anders maken ze ze op hun 50ste nog.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geloof in jeugdige naiviteit bij brian zeker. Ik dacht dat je ouders had om je voor zulke fouten te behouden. (Maar ik geloof dat die moeder er ook niet veel van bakt)
Je vergeet Amanda, die kan misschien benaderd worden door de Paboquote:Op donderdag 19 april 2007 00:27 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jaap krijgt geen schnabbels..wie wil in godsnaam met hem geassocieerd worden? De enige die er wat uit zullen krijgen zijn Nena (door uiterlijk), Huub, Eric (wat gay-dingen), maar ook niet echt veel. DGK heeft een slechte naam.
Jaap komt thuis, maakt van zijn beloftes niks waar, word moddervet, studie mislukt, relatie met Cora uit. Precies wat hij verdient!
Jaap durft het niet te vragen, maar hij voelt het wel hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 00:29 schreef mootie het volgende:
Tis toch raar dat Brian er op zinspeelt dat Jaap er straks niet meer is, hij is de enige die Jaap er in kan houden.
Dan moet er bij Jaap toch ook belletje gaan rinkelen?
Ahahaha Jaap had vandaag niet gevraagd hoe het vliegen was vandaag. Jaap: Vorige keer vond je het ook leuk, dus deze keer ook wel.
Waarom, omdat de jongen boeren laat, contactgestoord is en eet als een varken?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Das precies wat ik ook denk/hoop wat er gaat gebeuren, dussssssssssssssssss lets hope![]()
Ik lees net dat Nicolaas hem cp heeft aangeboden als die hem wegstemt.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Hahaha! Wat een fucking lolbroek is die Brian toch ook!
Hij gaat Jaap eruit stemmen omdat hij niet vroeg hoe leuk zijn sneue vlieglesje was!
Om alle VETgedrukte redenenquote:Op donderdag 19 april 2007 00:30 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Waarom, omdat de jongen boeren laat, contactgestoord is en eet als een varken?
Of is het gewoon projectie?
quote:Op donderdag 19 april 2007 00:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het paard gaat een veulen uit haar kut schijten.
Had je dat niet eedre kunnen zeggen, dan had ik die hele kut OP niet hoeven lezenquote:Op donderdag 19 april 2007 00:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het paard gaat een veulen uit haar kut schijten.
Wie weet heeft hij een eenden obsessiequote:
Maar dat durft ie niet tegen Jaap te zeggen hè, dus komt ie maar met een flauwekul-excuus.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik lees net dat Nicolaas hem cp heeft aangeboden als die hem wegstemt.
Dat lijkt mij eerder de reden
Jong, ik deed mijn best man, kudteend...quote:Op donderdag 19 april 2007 00:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had je dat niet eedre kunnen zeggen, dan had ik die hele kut OP niet hoeven lezen
Hallo! Mag ik ff rustig slapen zonder nachtmerries jaquote:Op donderdag 19 april 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap: Cora ziet ook alles! (terwijl hij uitgebreid in zijn neus zit te graven)
quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 00:36 schreef mootie het volgende:
"Tamara zat achter mij, ik voor haar"
Word het ratje nog wel beschermd?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:33 schreef rooie3 het volgende:
Rat is een hele tijd achter geweest.
de stemming moet natuurlijk weer effe spannend blijven.
Net als toen met Huub.
Hoe lang is het eigenlijk vliegen naar Egypte?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:30 schreef mootie het volgende:
Jaap komt er nu pas achter dat Brian vandaag zn Egyptische Prinses heeft ontmoet. @@
Het staat wel in mijn versie van het script... Maar ja of dat een recente versie is.quote:
Een soort poezie.quote:
Hoeveel CP's heeft Brian voor dit contact moeten aftikken?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:36 schreef mootie het volgende:
Aan Brian te horen had ze een forse voorbinddildo, hij is zooooo diep geraaktquote:Op donderdag 19 april 2007 00:36 schreef mootie het volgende:
Geilquote:Op donderdag 19 april 2007 00:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jong, ik deed mijn best man, kudteend...
Wees jij nou maar blij dat dat geyle paard weer lekker veel in beeld is![]()
150quote:Op donderdag 19 april 2007 00:37 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Hoeveel CP's heeft Brian voor dit contact moeten aftikken?
quote:Op donderdag 19 april 2007 00:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Geil![]()
Nog een paar biertjes en ik krijg zin om hoer op de schuur te spuiten![]()
Je woont naast Palma?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Geil![]()
Nog een paar biertjes en ik krijg zin om hoer op de schuur te spuiten![]()
Dan heeft het paard het moment voor het uitkeizen tochquote:Op donderdag 19 april 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het staat wel in mijn versie van het script... Maar ja of dat een recente versie is.
Overigens staat er ook in dat op het moment dat bolle bevalt brian amanda bestijgt... Dusse hmm misschien ook niet.
Gelijk heeft Jaap...niet zo zeuren...............quote:Op donderdag 19 april 2007 00:29 schreef mootie het volgende:
Tis toch raar dat Brian er op zinspeelt dat Jaap er straks niet meer is, hij is de enige die Jaap er in kan houden.
Dan moet er bij Jaap toch ook belletje gaan rinkelen?
Ahahaha Jaap had vandaag niet gevraagd hoe het vliegen was vandaag. Jaap: Vorige keer vond je het ook leuk, dus deze keer ook wel.
Duidelijk, jeweets.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:40 schreef mazaru het volgende:
Brian: De villa is geen asbak. De villa, as aftikken, as, as, filter, de villa is geen asbak![]()
Mr. Bungle!quote:Op donderdag 19 april 2007 00:40 schreef FuTilE het volgende:
OK, mute voor deze professor in de nihilogie.
Tijd om weer even op niveau te komen met de weldoordachte klanken van Trey Spruance, Trevor Dunn en Mike Patton.
ben jij een kutnebie of een kutkloonquote:
En 80 gedeeld door 2 is 4quote:Op donderdag 19 april 2007 00:41 schreef mootie het volgende:
Wat Brian zegt klopt voor geen meter, er zijn nu dus 4 overtredingen begaan, maar volgens hem moeten er nog 2 worden begaan voor het rookverbod ingaat?
quote:Twee maal drie is vier
Wiedewiedewiet en twee is negen
Drie maal drie is vijf
Wiedewiedewie wil van mij leren
Vier min vijf is twee
Diedeldiedeldoe een met ons mee
Bedoel je dat die 2 de hele nacht liggen te krikken?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:40 schreef PC eend het volgende:
Dan heeft het paard het moment voor het uitkeizen toch
Tuurlijk gaat hij niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:43 schreef rooie3 het volgende:
Japio gaat echt niet hoor.
Ik trap er niet in.
Ik ook nietquote:Op donderdag 19 april 2007 00:43 schreef rooie3 het volgende:
Japio gaat echt niet hoor.
Ik trap er niet in.
Non stop rockenquote:Op donderdag 19 april 2007 00:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Bedoel je dat die 2 de hele nacht liggen te krikken?
Ik vond het al zo raar dat ik nooit een einde bij hun heb gezien.![]()
Ik ben alles behalve kut, ik ben Paris, aangenaamquote:Op donderdag 19 april 2007 00:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
ben jij een kutnebie of een kutkloon
Stel je netjes voor![]()
Omgebouwdquote:Op donderdag 19 april 2007 00:46 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve kut, ik ben Paris, aangenaam![]()
Het is lullig dat er uberhaupt een rookverbod opgelegd gaat worden als sanctie omdat er wat peukies rondslingeren.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:42 schreef mazaru het volgende:
Wel een lullige zaak dat als iemand anders nu een peuk op de grond gooit, dat alle rokers dan gestraft gaan worden
Ik ben vóór.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Het is lullig dat er uberhaupt een rookverbod opgelegd gaat worden als sanctie omdat er wat peukies rondslingeren.
Wat is er mis met verplicht opruimen als de dader bekend is, of door één persoon als de dader onbekend is?
What's next? Noodrantsoen? Hamsterrad? Knijpers maken?
Het slaat idd nergens op, 108 camera's en niet weten wie er peuken schiet?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Het is lullig dat er uberhaupt een rookverbod opgelegd gaat worden als sanctie omdat er wat peukies rondslingeren.
Wat is er mis met verplicht opruimen als de dader bekend is, of door één persoon als de dader onbekend is?
Tja, of een rookverbod van een week voor degene die vijf keer in de fout gaat.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Paardendekens breien toch?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:48 schreef avonne het volgende:
precies! ze hebben een cliffhanger nodig......quote:Op donderdag 19 april 2007 00:33 schreef rooie3 het volgende:
Rat is een hele tijd achter geweest.
de stemming moet natuurlijk weer effe spannend blijven.
Net als toen met Huub.
Dat noemen ze nou 'bewoners tegen elkaar opzetten'. De redactie doet alles om onrust te creeeren.......quote:Op donderdag 19 april 2007 00:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, of een rookverbod van een week voor degene die vijf keer in de fout gaat.
Maar een algeheel rookverbod is zwaar belachelijk.
Is dat een criterium bij DGK dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:51 schreef farceman het volgende:
[..]
precies! ze hebben een cliffhanger nodig......
Achter zal nooit toelaten dat ze met minder bewoners komen te zitten...tv technisch niet interessant
Als alcoholrestricties mogen, dan ook rookrestrictiesquote:Op donderdag 19 april 2007 00:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Quten gaat niet meer, zit opeens in verkeerde top[ics en meer van dat soort ongienquote:
Misschien heeft ze nog een oud-Antilliaans gerecht met pasgeboren veulens.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "Als er iets gebeurt, dan sjees ik hem naar de stal en sta vooraan. Wat jullie doen zoek je zelf maar uit". (Terwijl ze tot nu toe nog nooit naar de paarden heeft omgekeken)
De Griezelbusquote:Op donderdag 19 april 2007 00:54 schreef FuTilE het volgende:
Wat leest Huub, Harry Potter en de Fetisj van het Purperen Klysma?
Ja ze stond net ook als eerste met haar jas aan. Zou toch echt belachelijk zijn als zij die plek opeist terwijl Syl de verzorging al maanden doet.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "Als er iets gebeurt, dan sjees ik hem naar de stal en sta vooraan. Wat jullie doen zoek je zelf maar uit". (Terwijl ze tot nu toe nog nooit naar de paarden heeft omgekeken)
Er zijn landen waar ze de moederkoek eten... Dusse als natasia vannacht heerlijk zit te slurpen weet je hoe het komt.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:54 schreef FuTilE het volgende:
Misschien heeft ze nog een oud-Antilliaans gerecht met pasgeboren veulens.
Ik ben bang dat we dat nog wel gaan horen...quote:Op donderdag 19 april 2007 00:57 schreef carpediem23 het volgende:
Na 1,5 dag gezeik met de streams doen ze het nu opeens weer sinds 15 min; Helemaal geen problemen!!! Ik blij....maar voor hoe lang.
Wat te denken van 48 uur achter elkaar fietsen!quote:
Dat lijkt me niet zo leuk bij een paardquote:Op donderdag 19 april 2007 00:55 schreef mazaru het volgende:
Wel jammer dat het glijmiddel op is, daar hadden ze het paard misschien mee kunnen helpen straks
Eerst zien, dan geloven. Zou me niks verbazen als Brian morgen nog even ingefluisterd wordt door achter. Ligt eraan hoe graag ze die bruiloft willen.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:57 schreef ThomasCrown het volgende:
Brian gaf Huub en Erik net een seintje
Huub even later tegen Erik: "Dit is heel interessant, hij gaat hem eruit stemmen..."
Kan ook een 'Nena-geintje' zijn natuurlijk. Dat hij Jaap er als laatste toch inhoudt.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:57 schreef ThomasCrown het volgende:
Brian gaf Huub en Erik net een seintje
Huub even later tegen Erik: "Dit is heel interessant, hij gaat hem eruit stemmen..."
Dat gesprek is er vanavond al overduidelijk geweest.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:59 schreef Kinga het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Zou me niks verbazen als Brian morgen nog even ingefluisterd wordt door achter. Ligt eraan hoe graag ze die bruiloft willen.
Ik denk dat ze achter Jaap ondertussen ook zat zijn, hij zit op alles en iedereen te ouwehoeren. Dus ik denk dat er wat achter betreft niet tegen gewerkt gaat worden.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:59 schreef Kinga het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Zou me niks verbazen als Brian morgen nog even ingefluisterd wordt door achter. Ligt eraan hoe graag ze die bruiloft willen.
Wat heeft zij met de Antillen behalve het feit dat ze met Brian omgaatquote:Op donderdag 19 april 2007 00:54 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Misschien heeft ze nog een oud-Antilliaans gerecht met pasgeboren veulens.
Daar lijkt het heel sterk op. Brian had een soort afscheidsgesprek met Japio, die de bui zelf nu ook voelt hangen.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Zei Huub nou net dat Jaap er morgen uitvliegt? Is Brian eindelijk overtuigd?
Voor die bruiloft laten ze jaap later gewoon terug komen. Verassing voor de bewoners.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:59 schreef Kinga het volgende:
Het wachten is op jou in ieder geval. Zodra jij er bent zijn we van die verhaallijn af tenminste.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo leuk bij een paard
Mare ik heb hier nog een grote fles staan, moet ik er even heen rijden?
Huuuuuuuuquote:Op donderdag 19 april 2007 00:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Er zijn landen waar ze de moederkoek eten... Dusse als natasia vannacht heerlijk zit te slurpen weet je hoe het komt.
Als het een 'Nena-geintje' zou zijn, had Brian niet dat 1-op-1 gesprek met Japio gehad. Zeker niet op deze manier.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan ook een 'Nena-geintje' zijn natuurlijk. Dat hij Jaap er als laatste toch inhoudt.
Ik kan me vaag iets herrinneren van een gesprek tussen Huub en Bart zo`n 3 maanden terug dat ze het over het recht op roken hadden, en iets met een contract ofzo. Misschien heb ik het verkeerd begrepen natuurlijk, maar ik vraag me af of een "rook verbod" wel toegestaan is, tenzij dat contractueel vastgelegd is. Als een bewoner buiten gaat roken is er geen jurische manier om dat te verbieden ofzo...quote:Op donderdag 19 april 2007 00:53 schreef PC eend het volgende:
Als alcoholrestricties mogen, dan ook rookrestricties![]()
Altijd goed voor irritatie![]()
Het zou me niets verbazen als een aantal externen (Carlos etc.) zich achter ook over Jaap beklaagd hebben.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat ze achter Jaap ondertussen ook zat zijn, hij zit op alles en iedereen te ouwehoeren. Dus ik denk dat er wat achter betreft niet tegen gewerkt gaat worden.
LOL, toch wel?quote:Op donderdag 19 april 2007 01:01 schreef schatje het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat ik Mitch toch wel een lekker ding vind.
Who the fok is mitchquote:Op donderdag 19 april 2007 01:01 schreef schatje het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat ik Mitch toch wel een lekker ding vind.
Hetzelfde als wij met de gemiddelde Parijzenaar, zelfde continentquote:Op donderdag 19 april 2007 01:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat heeft zij met de Antillen behalve het feit dat ze met Brian omgaat![]()
Hoezo, gaat ie ze in de fik stekenquote:Op donderdag 19 april 2007 01:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Voor die bruiloft laten ze jaap later gewoon terug komen. Verassing voor de bewoners.
Er heen glijen??quote:Op donderdag 19 april 2007 00:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo leuk bij een paard
Mare ik heb hier nog een grote fles staan, moet ik er even heen rijden?
Hou me op de hoogtequote:Op donderdag 19 april 2007 01:02 schreef bunnyma het volgende:
Zo... ik ben present.
Ik hoorde dat Bolle al aan het kegelen was dus "Let the show begins".
Zit er helemaal klaar voor.
Moet nog wel even wat cossen nalezen, maar ik houd 1 oog op het paard.
De twee-avonden-per-week butler. Er is er nog een, Melissa. Lollig ideetje van Palma of achter... NOT.quote:
@ avonden per weekquote:Op donderdag 19 april 2007 01:04 schreef Disana het volgende:
[..]
De twee-avonden-per-week butler. Er is er nog een, Melissa. Lollig ideetje van Palma of achter... NOT.
Ook niet in het lijkenhuis, via films enzo?quote:Op donderdag 19 april 2007 01:04 schreef Kinga het volgende:
Sylvia trekt die hele deken over haar kop... wat leuk, nog nooit iemand zo zien liggen.
Toen ik het na las vond ik het ook een tikkeltje walchelijk. Maar goed ik heb nog stapels van die walchelijke geboorte verhalen.quote:
Ik denk dat jullie weinig kans maken, die jongen is volgens mij hartstikke homoquote:Op donderdag 19 april 2007 01:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
LOL, toch wel?
Ik weet het nog niet hoor, hij keek vrij chaggo vanavond..
Ashes to ashes... dust to dust..quote:Op donderdag 19 april 2007 01:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Voor die bruiloft laten ze jaap later gewoon terug komen. Verassing voor de bewoners.
Ff serieus, dat achter een huwelijk wilt is wel overduidelijk, maar op deze manier moeten ze toch echt maar eens opnieuw afvragen...quote:Op donderdag 19 april 2007 01:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kijk nou uit wat je zegt, ik ben nog steeds bezig mijn toetsenboard te verteren, omdat ik er zeker van was dat Nicolaas weer weg zou gaanquote:Op donderdag 19 april 2007 01:05 schreef Rudieh het volgende:
jup, Jaap vliegt er morgen uit...100% zeker...ik eet m'n pc 21 inch monitor op als het niet zo is
Er viel niet veel op te letten, het was een ordinaire vertoning. Palma reed de twee nep-butlers voor en men maakte kennis door gezellie in de jacuzzi te duiken. Want zo doe je dat toch als baas, met je personeel? Butler Mitch was ook erg lollig: die had een gouden bikini voor Amanda meegenomen. En bij het afscheid was er zoenen, eveneens zoals een baas betaamt.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
@ avonden per week
Hmm moet toch es beter opletten![]()
Weet ik niet. Moet ik hier iets politiek corrects zeggen?quote:Op donderdag 19 april 2007 01:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat heeft zij met de Antillen behalve het feit dat ze met Brian omgaat![]()
Mitch komt morgen om 18:00 en zal tot middernacht blijven. Een vrijdag komt Melissa. Ze heeft opgepompte lippen, hangtieten en een bontjas die ze dankzij Amanda gaat inleveren.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
@ avonden per week
Hmm moet toch es beter opletten![]()
Tijd voor pittenquote:Op donderdag 19 april 2007 01:06 schreef petraa het volgende:
Iedereen gaat slapen, dus ik ga ook maar eens me bed in.
tvp
quote:Op donderdag 19 april 2007 01:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoezo, gaat ie ze in de fik steken![]()
ah, was jij dat...ik heb expres voor m'n monitor gekozen om nog een beetje origineel te zijnquote:Op donderdag 19 april 2007 01:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kijk nou uit wat je zegt, ik ben nog steeds bezig mijn toetsenboard te verteren, omdat ik er zeker van was dat Nicolaas weer weg zou gaan![]()
Niet gelijk Melissa afkraken hè, ik moet haar nog zien. Die Mitch heeft ook zijn mindere kantjes (denk ik).quote:Op donderdag 19 april 2007 01:07 schreef schatje het volgende:
Mitch komt morgen om 18:00 en zal tot middernacht blijven. Een vrijdag komt Melissa. Ze heeft opgepompte lippen, hangtieten en een bontjas die ze dankzij Amanda gaat inleveren.
Cora kennelijk, die schijnen elkaar te zien als de liefde van hun leven.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Ik denk gewoon dat als ze 40.000 euro gaan uitgeven dat ze ook wel iets doen om dat bedrag te beschermen. Dus jaap laten terug komen.
Hoewel ik denk dat het binnen 2 weken uit is tussen die 2 in de buitenwereld. Ik bedoel wie wil er nou met jaap samenleven.
Je wens werd een minuut eerder gehonoreerdquote:Op donderdag 19 april 2007 01:09 schreef STAP01 het volgende:
Dames en/of heren van DGK_REDAKTIE, zou er een stream op Eginia mogen alstublieft?
Dames en/of heren van DGK_REDAKTIE, mag 'ie er weer van af?quote:Op donderdag 19 april 2007 01:09 schreef STAP01 het volgende:
Dames en/of heren van DGK_REDAKTIE, zou er een stream op Eginia mogen alstublieft?
Ik denk dat je de bedoeling achter de zin 'gaat hij ze in de fik steken' niet helemaal hebt begrepenquote:Op donderdag 19 april 2007 01:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Ik denk gewoon dat als ze 40.000 euro gaan uitgeven dat ze ook wel iets doen om dat bedrag te beschermen. Dus jaap laten terug komen.
Hoewel ik denk dat het binnen 2 weken uit is tussen die 2 in de buitenwereld. Ik bedoel wie wil er nou met jaap samenleven.
Als het een beetje wil weet hij het zelf niet eensquote:Op donderdag 19 april 2007 01:09 schreef pronkjewail het volgende:
Heeft Brian nou eigenlijk al eens gezegd HOEVEEL schuld hij precies heeft?
Als Japio eruit gaat wordt er niet 1 muntje aan gespendeerdquote:Op donderdag 19 april 2007 01:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Thanks!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 01:09 schreef STAP01 het volgende:
Dat heeft amanda dan weer mooi voor elkaarquote:Op donderdag 19 april 2007 01:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Mitch komt morgen om 18:00 en zal tot middernacht blijven. Een vrijdag komt Melissa. Ze heeft opgepompte lippen, hangtieten en een bontjas die ze dankzij Amanda gaat inleveren.
Hele mooie nu.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:09 schreef STAP01 het volgende:
De redaktie moet die 40.000 euro gewoon gebruiken voor een personeels-feestje, dan wordt het tenminste goed benutquote:Op donderdag 19 april 2007 01:08 schreef Veulen het volgende:
Waarom heb jij geen benquote:Op donderdag 19 april 2007 01:10 schreef demins het volgende:
Ik moet weer zó denken aan Tanja...
Ik zag het idd! Maar toch bedankt dgkred.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Je wens werd een minuut eerder gehonoreerd![]()
Klopt ik zie het ook.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hele mooie nu.
Je ziet echt dat veulen bewegen.
Of zie ik wat anders![]()
Hmm neeh denk het ook niet. Dacht aan een soort wraakpoging ofzo.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat je de bedoeling achter de zin 'gaat hij ze in de fik steken' niet helemaal hebt begrepen
Vraag dan wat glijmiddel van Veulen, want je gaat waarschijnlijk scherven poepenquote:Op donderdag 19 april 2007 01:09 schreef Rudieh het volgende:
[..]
ah, was jij dat...ik heb expres voor m'n monitor gekozen om nog een beetje origineel te zijn
Oh, er zijn er een paar hier op het forum aan wie je kunt vragen hoe je zo'n monitor het beste eetbaar kunt maken.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:05 schreef Rudieh het volgende:
jup, Jaap vliegt er morgen uit...100% zeker...ik eet m'n pc 21 inch monitor op als het niet zo is
Je schreef verassenquote:Op donderdag 19 april 2007 01:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm neeh denk het ook niet. Dacht aan een soort wraakpoging ofzo.
Je had het over een verassing ipv een verrassing...quote:Op donderdag 19 april 2007 01:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm neeh denk het ook niet. Dacht aan een soort wraakpoging ofzo.
Het zou leuk zijn, als ze de ademhaling van Huub/Eric van de sound zouden afhalen ......quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 01:13 schreef mootie het volgende:
Wel weer iri dat de slaapgeluiden van Huub onder Bolle staan.
dat is weer eens wat andersquote:Op donderdag 19 april 2007 01:12 schreef mootie het volgende:
Amanda ligt toch gezellig naast Brian?
Dat is Huub of Ericquote:Op donderdag 19 april 2007 01:13 schreef Yollie het volgende:
Het paard is wel al aan het puffen zeg...
quote:Op donderdag 19 april 2007 01:13 schreef Paris_Texas het volgende:
Je had het over een verassing ipv een verrassing...
Het subtiele verschil tussen een crematie en een surprise is maar 1 r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |