Wie ?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze denkt dat het vannacht gaat gebeuren,ik blijf kijken dus. Is BSOF er ook?
Aanvaring met een heggenschaar.quote:Op [url=http://forum.fok.nl./topic/1012204/6/50#48486921]donderdag 19 april 2007 00:01[/url] schreef LoveProfusion het volgende:
WAT THE FUCK IS ER MET SYLVIA'S HAAR GEBEURD? MARGARET TATCHER?
Dat geld (wat er over was na belasting) had hij aan zijn moeder gegeven ivm financiele problemen met haar bedrijf in Bonaire. Hij heeft het in ieder geval niet gebruikt om zijn studieschuld af te lossen. Tja, wat is beter.....quote:Op donderdag 19 april 2007 00:06 schreef mootie het volgende:
Brian heeft nog steeds een studieschuld........ niet betaald van die 50.000?
*Geeft een brilletje voor die Clarence in de avatar*quote:Op donderdag 19 april 2007 00:01 schreef FuTilE het volgende:
Ach, ga toch weg met dat paard!
Ik zit verdomme niet naar Daktari te kijken.
Oh ja, die was opgelicht he?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:11 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Dat geld (wat er over was na belasting) had hij aan zijn moeder gegeven ivm financiele problemen met haar bedrijf in Bonaire. Hij heeft het in ieder geval niet gebruikt om zijn studieschuld af te lossen. Tja, wat is beter.....
Nee, gelukkig niet. Maar ben heel vaak in een manege/fokkerij hier langs het duin.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Brightside ben je paardenverloskundige?
quote:Op donderdag 19 april 2007 00:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaaps tragische levensverhaal wordt overstemd door een paard wat gaat bevallen en dat Bolle wordt genoemd lol
Yup, maar da's nogal agressief en eigenlijk verboden.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:13 schreef demins het volgende:
Cora kan zóveel jongens aan de haak slaan...
quote:Op donderdag 19 april 2007 00:12 schreef Veulen het volgende:
Onderhand ga ik die brian dat geld bijna gunnen. Volgens mij zit daar niemand zo financieel in de shit heeft niemand daar zichzelf zo in de financiele shit gewerkt als hij.
Whehehequote:Op donderdag 19 april 2007 00:12 schreef F04 het volgende:
Brightside is een fulltime DGK kijker. Hoe komt die gast aan zijn tijd zou je zeggen hé.Had ik maar zoveel tijd.
Mijn god, en dan ben je 26?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:12 schreef Veulen het volgende:
Onderhand ga ik die brian dat geld bijna gunnen. Volgens mij zit daar niemand zo financieel in de shit als hij.
Citeer je?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:13 schreef demins het volgende:
Cora kan zóveel jongens aan de haak slaan...
quote:Op donderdag 19 april 2007 00:17 schreef Kinga het volgende:
Leuke vrouw die Ellen.
Is toch niet te geloven he. Van de schulden die hij heeft kan ik relext leven.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:15 schreef kissa het volgende:
[..]
Mijn god, en dan ben je 26?
Ik hoop dat Bolle's veulen gezond ter wereld komt
Ja.. als je 40 jaar als kluizenaar leeft kan ik me daar ook nog wat bij indenken, maar Jaap valt in een andere categorie lijkt mequote:Op donderdag 19 april 2007 00:14 schreef FuTilE het volgende:
Toch heb ik wel wat begrip voor Jaap, als je lang genoeg op jezelf bent aangewezen word je inedrdaad vanzelf een gigantische hork met weinig aanvoelingsvermogen voor wat mensen normaal of abnormaal vinden.
Oh, nee... Komt die lijzige stem weer.. "Het opbouwen van je eigen pilaar"... STFU Brian...
Ik heb er 1 gestuurd..quote:Op donderdag 19 april 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
3.000 namen heeft ze gekregen. Best heel veel.
(Ik heb er 4 gestuurd)
als ik het zou kunnen, zou ik het doen...maar ik kan het nietquote:Op donderdag 19 april 2007 00:16 schreef F04 het volgende:
K'ga slaapen.![]()
Wil er iemand voor 'als het gebeurt' de streams opnemen en vervolgens op youtube zetten?![]()
HiDiHo is standby denk ik.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:16 schreef F04 het volgende:
K'ga slaapen.![]()
Wil er iemand voor 'als het gebeurt' de streams opnemen en vervolgens op youtube zetten?![]()
En dus?? Je bent jong je geeft 4 x zoveel uit als je hebt en dus ben je zielig?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:12 schreef Veulen het volgende:
Onderhand ga ik die brian dat geld bijna gunnen. Volgens mij zit daar niemand zo financieel in de shit als hij.
Waarom niet? This vaak toch lang wachten. Ik zit er ook meestal bij met een glaasje cola enne een boterham ofzo. Als je niks wil missen kan je maar beter wat te doen hebben.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub stelde zelfs voor om zakken popcorn te bestellen ......
[afbeelding]
See!quote:Op donderdag 19 april 2007 00:20 schreef mootie het volgende:
Aha Jaap en Brian zijn gewoon onbegrepen. Shame on us!![]()
Hoe krijgt ie het ook voor mekaar om op die leeftijd zoveel schulden te hebben. Daar is maar 1 iemand verantwoordelijk voor.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:19 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En dus?? Je bent jong je geeft 4 x zoveel uit als je hebt en dus ben je zielig?
Nee dan ben je van de Frisia-generatie. Niks zielig, overmoedig.
Jaap is ook onbegrepen, dat begrijpt een kind nog.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap voelt zich onbegrepen.
Wij zijn eigenlijk allemaal gevoelloze klootzakken ook hé...
Dat heet leven op te grote voet etcquote:Op donderdag 19 april 2007 00:19 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Kweetniet of ik vannacht nog kan slapen, de schuldgevoelens kwellen me nu al.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
See!
We moeten allemaal een excuus briefje sturen!
quote:Op donderdag 19 april 2007 00:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe krijgt ie het ook voor mekaar om op die leeftijd zoveel schulden te hebben. Daar is maar 1 iemand verantwoordelijk voor.
Niet zielig, maar hoe bouw je een levenop als je tot je oren in de schuld zit?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:19 schreef Paris_Texas het volgende:
Moet je bedenken voor je al die schulden maakt.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niet zielig, maar hoe bouw je een levenop als je tot je oren in de schuld zit?
Dan moet je een tijd boeten. Is meteen een goede les, dit zal hem nooit meer overkomen.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waar haalt Nico die cp's vandaan ?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:24 schreef Yollie het volgende:
Brian liep wel heel warm (heet) toen Nicolaas hem 400cp's boodals Jaap er uit ging.
Hij is jong, hij is (fysiek) gezond, hij heeft geen kinderen, dus wat dacht je van een goedkoop kamertje huren en je helemaal de touwtyfus werken, desnoods 2 banenquote:Op donderdag 19 april 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou, wat een zalig mens is het tochquote:Op donderdag 19 april 2007 00:23 schreef Kinga het volgende:
Wel lief dat Natasia erbij zit..
Die tien mille zal wel bij zijn schuld horenquote:Op donderdag 19 april 2007 00:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Japio schrijft straks koolvis op zijn boodschappenlijstje ipv garnalen en zalm...
Brian vraagt waarom die laatste niet...Japio zegt: geen geld
Krijgt ie niet gewoon die 10 mille borg weer mee dan als ie wordt weggestemd of zit hij er ookal zonder borg net als een aantal anderen![]()
Ik geloof in jeugdige naiviteit bij brian zeker. Ik dacht dat je ouders had om je voor zulke fouten te behouden. (Maar ik geloof dat die moeder er ook niet veel van bakt)quote:Op donderdag 19 april 2007 00:24 schreef mootie het volgende:
Moet je bedenken voor je al die schulden maakt.![]()
Zo klinkt het precies!quote:Op donderdag 19 april 2007 00:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian wekt de indruk alvast afscheid van Japio te nemen. Het klnkt alsof hij kan instemmen met de plannen van Japio nadat hij de villa verlaat.
Jaap krijgt geen schnabbels..wie wil in godsnaam met hem geassocieerd worden? De enige die er wat uit zullen krijgen zijn Nena (door uiterlijk), Huub, Eric (wat gay-dingen), maar ook niet echt veel. DGK heeft een slechte naam.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
Hij heeft zoveel plannen als hij thuis is, dus naar huis met die vent
Die 10.000 was niet van Japio. Hij heeft een aantal 'aandeelhouders' die betaald hebben en naar rato zouden delen in de winst als hij de hoofdprijs zou halen.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Japio schrijft straks koolvis op zijn boodschappenlijstje ipv garnalen en zalm...
Brian vraagt waarom die laatste niet...Japio zegt: geen geld
Krijgt ie niet gewoon die 10 mille borg weer mee dan als ie wordt weggestemd of zit hij er ookal zonder borg net als een aantal anderen![]()
Slim, kutvirussen van tegenwoordig.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:27 schreef petraa het volgende:
Brian gaat morgen zijn firewall erdoor heen zetten.
Das precies wat ik ook denk/hoop wat er gaat gebeuren, dussssssssssssssssss lets hopequote:Op donderdag 19 april 2007 00:27 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jaap krijgt geen schnabbels..wie wil in godsnaam met hem geassocieerd worden? De enige die er wat uit zullen krijgen zijn Nena (door uiterlijk), Huub, Eric (wat gay-dingen), maar ook niet echt veel. DGK heeft een slechte naam.
Jaap komt thuis, maakt van zijn beloftes niks waar, word moddervet, studie mislukt, relatie met Cora uit. Precies wat hij verdient!
Nico zei dat hij wel een weddenschap met achter wilde om 2000 cp (ja je leest het goed) om 2 weken niet te rokenquote:
Nee, je hebt ouders om je te weerhouden van fouten die je je leven kunnen kosten, verder moeten ouders hun kinderen lekker zelf hun fouten laten maken, anders maken ze ze op hun 50ste nog.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geloof in jeugdige naiviteit bij brian zeker. Ik dacht dat je ouders had om je voor zulke fouten te behouden. (Maar ik geloof dat die moeder er ook niet veel van bakt)
Je vergeet Amanda, die kan misschien benaderd worden door de Paboquote:Op donderdag 19 april 2007 00:27 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jaap krijgt geen schnabbels..wie wil in godsnaam met hem geassocieerd worden? De enige die er wat uit zullen krijgen zijn Nena (door uiterlijk), Huub, Eric (wat gay-dingen), maar ook niet echt veel. DGK heeft een slechte naam.
Jaap komt thuis, maakt van zijn beloftes niks waar, word moddervet, studie mislukt, relatie met Cora uit. Precies wat hij verdient!
Jaap durft het niet te vragen, maar hij voelt het wel hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 00:29 schreef mootie het volgende:
Tis toch raar dat Brian er op zinspeelt dat Jaap er straks niet meer is, hij is de enige die Jaap er in kan houden.
Dan moet er bij Jaap toch ook belletje gaan rinkelen?
Ahahaha Jaap had vandaag niet gevraagd hoe het vliegen was vandaag. Jaap: Vorige keer vond je het ook leuk, dus deze keer ook wel.
Waarom, omdat de jongen boeren laat, contactgestoord is en eet als een varken?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Das precies wat ik ook denk/hoop wat er gaat gebeuren, dussssssssssssssssss lets hope![]()
Ik lees net dat Nicolaas hem cp heeft aangeboden als die hem wegstemt.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Hahaha! Wat een fucking lolbroek is die Brian toch ook!
Hij gaat Jaap eruit stemmen omdat hij niet vroeg hoe leuk zijn sneue vlieglesje was!
Om alle VETgedrukte redenenquote:Op donderdag 19 april 2007 00:30 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Waarom, omdat de jongen boeren laat, contactgestoord is en eet als een varken?
Of is het gewoon projectie?
quote:Op donderdag 19 april 2007 00:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het paard gaat een veulen uit haar kut schijten.
Had je dat niet eedre kunnen zeggen, dan had ik die hele kut OP niet hoeven lezenquote:Op donderdag 19 april 2007 00:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het paard gaat een veulen uit haar kut schijten.
Wie weet heeft hij een eenden obsessiequote:
Maar dat durft ie niet tegen Jaap te zeggen hè, dus komt ie maar met een flauwekul-excuus.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik lees net dat Nicolaas hem cp heeft aangeboden als die hem wegstemt.
Dat lijkt mij eerder de reden
Jong, ik deed mijn best man, kudteend...quote:Op donderdag 19 april 2007 00:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had je dat niet eedre kunnen zeggen, dan had ik die hele kut OP niet hoeven lezen
Hallo! Mag ik ff rustig slapen zonder nachtmerries jaquote:Op donderdag 19 april 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap: Cora ziet ook alles! (terwijl hij uitgebreid in zijn neus zit te graven)
quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 00:36 schreef mootie het volgende:
"Tamara zat achter mij, ik voor haar"
Word het ratje nog wel beschermd?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:33 schreef rooie3 het volgende:
Rat is een hele tijd achter geweest.
de stemming moet natuurlijk weer effe spannend blijven.
Net als toen met Huub.
Hoe lang is het eigenlijk vliegen naar Egypte?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:30 schreef mootie het volgende:
Jaap komt er nu pas achter dat Brian vandaag zn Egyptische Prinses heeft ontmoet. @@
Het staat wel in mijn versie van het script... Maar ja of dat een recente versie is.quote:
Een soort poezie.quote:
Hoeveel CP's heeft Brian voor dit contact moeten aftikken?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:36 schreef mootie het volgende:
Aan Brian te horen had ze een forse voorbinddildo, hij is zooooo diep geraaktquote:Op donderdag 19 april 2007 00:36 schreef mootie het volgende:
Geilquote:Op donderdag 19 april 2007 00:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jong, ik deed mijn best man, kudteend...
Wees jij nou maar blij dat dat geyle paard weer lekker veel in beeld is![]()
150quote:Op donderdag 19 april 2007 00:37 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Hoeveel CP's heeft Brian voor dit contact moeten aftikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |