HiDiHo is standby denk ik.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:16 schreef F04 het volgende:
K'ga slaapen.![]()
Wil er iemand voor 'als het gebeurt' de streams opnemen en vervolgens op youtube zetten?![]()
En dus?? Je bent jong je geeft 4 x zoveel uit als je hebt en dus ben je zielig?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:12 schreef Veulen het volgende:
Onderhand ga ik die brian dat geld bijna gunnen. Volgens mij zit daar niemand zo financieel in de shit als hij.
Waarom niet? This vaak toch lang wachten. Ik zit er ook meestal bij met een glaasje cola enne een boterham ofzo. Als je niks wil missen kan je maar beter wat te doen hebben.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub stelde zelfs voor om zakken popcorn te bestellen ......
[afbeelding]
See!quote:Op donderdag 19 april 2007 00:20 schreef mootie het volgende:
Aha Jaap en Brian zijn gewoon onbegrepen. Shame on us!![]()
Hoe krijgt ie het ook voor mekaar om op die leeftijd zoveel schulden te hebben. Daar is maar 1 iemand verantwoordelijk voor.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:19 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En dus?? Je bent jong je geeft 4 x zoveel uit als je hebt en dus ben je zielig?
Nee dan ben je van de Frisia-generatie. Niks zielig, overmoedig.
Jaap is ook onbegrepen, dat begrijpt een kind nog.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap voelt zich onbegrepen.
Wij zijn eigenlijk allemaal gevoelloze klootzakken ook hé...
Dat heet leven op te grote voet etcquote:Op donderdag 19 april 2007 00:19 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Kweetniet of ik vannacht nog kan slapen, de schuldgevoelens kwellen me nu al.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
See!
We moeten allemaal een excuus briefje sturen!
quote:Op donderdag 19 april 2007 00:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe krijgt ie het ook voor mekaar om op die leeftijd zoveel schulden te hebben. Daar is maar 1 iemand verantwoordelijk voor.
Niet zielig, maar hoe bouw je een levenop als je tot je oren in de schuld zit?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:19 schreef Paris_Texas het volgende:
Moet je bedenken voor je al die schulden maakt.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niet zielig, maar hoe bouw je een levenop als je tot je oren in de schuld zit?
Dan moet je een tijd boeten. Is meteen een goede les, dit zal hem nooit meer overkomen.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waar haalt Nico die cp's vandaan ?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:24 schreef Yollie het volgende:
Brian liep wel heel warm (heet) toen Nicolaas hem 400cp's boodals Jaap er uit ging.
Hij is jong, hij is (fysiek) gezond, hij heeft geen kinderen, dus wat dacht je van een goedkoop kamertje huren en je helemaal de touwtyfus werken, desnoods 2 banenquote:Op donderdag 19 april 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou, wat een zalig mens is het tochquote:Op donderdag 19 april 2007 00:23 schreef Kinga het volgende:
Wel lief dat Natasia erbij zit..
Die tien mille zal wel bij zijn schuld horenquote:Op donderdag 19 april 2007 00:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Japio schrijft straks koolvis op zijn boodschappenlijstje ipv garnalen en zalm...
Brian vraagt waarom die laatste niet...Japio zegt: geen geld
Krijgt ie niet gewoon die 10 mille borg weer mee dan als ie wordt weggestemd of zit hij er ookal zonder borg net als een aantal anderen![]()
Ik geloof in jeugdige naiviteit bij brian zeker. Ik dacht dat je ouders had om je voor zulke fouten te behouden. (Maar ik geloof dat die moeder er ook niet veel van bakt)quote:Op donderdag 19 april 2007 00:24 schreef mootie het volgende:
Moet je bedenken voor je al die schulden maakt.![]()
Zo klinkt het precies!quote:Op donderdag 19 april 2007 00:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian wekt de indruk alvast afscheid van Japio te nemen. Het klnkt alsof hij kan instemmen met de plannen van Japio nadat hij de villa verlaat.
Jaap krijgt geen schnabbels..wie wil in godsnaam met hem geassocieerd worden? De enige die er wat uit zullen krijgen zijn Nena (door uiterlijk), Huub, Eric (wat gay-dingen), maar ook niet echt veel. DGK heeft een slechte naam.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
Hij heeft zoveel plannen als hij thuis is, dus naar huis met die vent
Die 10.000 was niet van Japio. Hij heeft een aantal 'aandeelhouders' die betaald hebben en naar rato zouden delen in de winst als hij de hoofdprijs zou halen.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Japio schrijft straks koolvis op zijn boodschappenlijstje ipv garnalen en zalm...
Brian vraagt waarom die laatste niet...Japio zegt: geen geld
Krijgt ie niet gewoon die 10 mille borg weer mee dan als ie wordt weggestemd of zit hij er ookal zonder borg net als een aantal anderen![]()
Slim, kutvirussen van tegenwoordig.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:27 schreef petraa het volgende:
Brian gaat morgen zijn firewall erdoor heen zetten.
Das precies wat ik ook denk/hoop wat er gaat gebeuren, dussssssssssssssssss lets hopequote:Op donderdag 19 april 2007 00:27 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jaap krijgt geen schnabbels..wie wil in godsnaam met hem geassocieerd worden? De enige die er wat uit zullen krijgen zijn Nena (door uiterlijk), Huub, Eric (wat gay-dingen), maar ook niet echt veel. DGK heeft een slechte naam.
Jaap komt thuis, maakt van zijn beloftes niks waar, word moddervet, studie mislukt, relatie met Cora uit. Precies wat hij verdient!
Nico zei dat hij wel een weddenschap met achter wilde om 2000 cp (ja je leest het goed) om 2 weken niet te rokenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |