Nee, je hebt ouders om je te weerhouden van fouten die je je leven kunnen kosten, verder moeten ouders hun kinderen lekker zelf hun fouten laten maken, anders maken ze ze op hun 50ste nog.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geloof in jeugdige naiviteit bij brian zeker. Ik dacht dat je ouders had om je voor zulke fouten te behouden. (Maar ik geloof dat die moeder er ook niet veel van bakt)
Je vergeet Amanda, die kan misschien benaderd worden door de Paboquote:Op donderdag 19 april 2007 00:27 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jaap krijgt geen schnabbels..wie wil in godsnaam met hem geassocieerd worden? De enige die er wat uit zullen krijgen zijn Nena (door uiterlijk), Huub, Eric (wat gay-dingen), maar ook niet echt veel. DGK heeft een slechte naam.
Jaap komt thuis, maakt van zijn beloftes niks waar, word moddervet, studie mislukt, relatie met Cora uit. Precies wat hij verdient!
Jaap durft het niet te vragen, maar hij voelt het wel hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 00:29 schreef mootie het volgende:
Tis toch raar dat Brian er op zinspeelt dat Jaap er straks niet meer is, hij is de enige die Jaap er in kan houden.
Dan moet er bij Jaap toch ook belletje gaan rinkelen?
Ahahaha Jaap had vandaag niet gevraagd hoe het vliegen was vandaag. Jaap: Vorige keer vond je het ook leuk, dus deze keer ook wel.
Waarom, omdat de jongen boeren laat, contactgestoord is en eet als een varken?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Das precies wat ik ook denk/hoop wat er gaat gebeuren, dussssssssssssssssss lets hope![]()
Ik lees net dat Nicolaas hem cp heeft aangeboden als die hem wegstemt.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Hahaha! Wat een fucking lolbroek is die Brian toch ook!
Hij gaat Jaap eruit stemmen omdat hij niet vroeg hoe leuk zijn sneue vlieglesje was!
Om alle VETgedrukte redenenquote:Op donderdag 19 april 2007 00:30 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Waarom, omdat de jongen boeren laat, contactgestoord is en eet als een varken?
Of is het gewoon projectie?
quote:Op donderdag 19 april 2007 00:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het paard gaat een veulen uit haar kut schijten.
Had je dat niet eedre kunnen zeggen, dan had ik die hele kut OP niet hoeven lezenquote:Op donderdag 19 april 2007 00:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het paard gaat een veulen uit haar kut schijten.
Wie weet heeft hij een eenden obsessiequote:
Maar dat durft ie niet tegen Jaap te zeggen hè, dus komt ie maar met een flauwekul-excuus.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik lees net dat Nicolaas hem cp heeft aangeboden als die hem wegstemt.
Dat lijkt mij eerder de reden
Jong, ik deed mijn best man, kudteend...quote:Op donderdag 19 april 2007 00:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had je dat niet eedre kunnen zeggen, dan had ik die hele kut OP niet hoeven lezen
Hallo! Mag ik ff rustig slapen zonder nachtmerries jaquote:Op donderdag 19 april 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap: Cora ziet ook alles! (terwijl hij uitgebreid in zijn neus zit te graven)
quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 00:36 schreef mootie het volgende:
"Tamara zat achter mij, ik voor haar"
Word het ratje nog wel beschermd?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:33 schreef rooie3 het volgende:
Rat is een hele tijd achter geweest.
de stemming moet natuurlijk weer effe spannend blijven.
Net als toen met Huub.
Hoe lang is het eigenlijk vliegen naar Egypte?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:30 schreef mootie het volgende:
Jaap komt er nu pas achter dat Brian vandaag zn Egyptische Prinses heeft ontmoet. @@
Het staat wel in mijn versie van het script... Maar ja of dat een recente versie is.quote:
Een soort poezie.quote:
Hoeveel CP's heeft Brian voor dit contact moeten aftikken?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:36 schreef mootie het volgende:
Aan Brian te horen had ze een forse voorbinddildo, hij is zooooo diep geraaktquote:Op donderdag 19 april 2007 00:36 schreef mootie het volgende:
Geilquote:Op donderdag 19 april 2007 00:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jong, ik deed mijn best man, kudteend...
Wees jij nou maar blij dat dat geyle paard weer lekker veel in beeld is![]()
150quote:Op donderdag 19 april 2007 00:37 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Hoeveel CP's heeft Brian voor dit contact moeten aftikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |