Daar lijkt het heel sterk op. Brian had een soort afscheidsgesprek met Japio, die de bui zelf nu ook voelt hangen.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Zei Huub nou net dat Jaap er morgen uitvliegt? Is Brian eindelijk overtuigd?
Voor die bruiloft laten ze jaap later gewoon terug komen. Verassing voor de bewoners.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:59 schreef Kinga het volgende:
Eerst zien, dan geloven. Zou me niks verbazen als Brian morgen nog even ingefluisterd wordt door achter. Ligt eraan hoe graag ze die bruiloft willen.
Het wachten is op jou in ieder geval. Zodra jij er bent zijn we van die verhaallijn af tenminste.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo leuk bij een paard
Mare ik heb hier nog een grote fles staan, moet ik er even heen rijden?
Huuuuuuuuquote:Op donderdag 19 april 2007 00:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Er zijn landen waar ze de moederkoek eten... Dusse als natasia vannacht heerlijk zit te slurpen weet je hoe het komt.
Als het een 'Nena-geintje' zou zijn, had Brian niet dat 1-op-1 gesprek met Japio gehad. Zeker niet op deze manier.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan ook een 'Nena-geintje' zijn natuurlijk. Dat hij Jaap er als laatste toch inhoudt.
Ik kan me vaag iets herrinneren van een gesprek tussen Huub en Bart zo`n 3 maanden terug dat ze het over het recht op roken hadden, en iets met een contract ofzo. Misschien heb ik het verkeerd begrepen natuurlijk, maar ik vraag me af of een "rook verbod" wel toegestaan is, tenzij dat contractueel vastgelegd is. Als een bewoner buiten gaat roken is er geen jurische manier om dat te verbieden ofzo...quote:Op donderdag 19 april 2007 00:53 schreef PC eend het volgende:
Als alcoholrestricties mogen, dan ook rookrestricties![]()
Altijd goed voor irritatie![]()
Het zou me niets verbazen als een aantal externen (Carlos etc.) zich achter ook over Jaap beklaagd hebben.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat ze achter Jaap ondertussen ook zat zijn, hij zit op alles en iedereen te ouwehoeren. Dus ik denk dat er wat achter betreft niet tegen gewerkt gaat worden.
LOL, toch wel?quote:Op donderdag 19 april 2007 01:01 schreef schatje het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat ik Mitch toch wel een lekker ding vind.
Who the fok is mitchquote:Op donderdag 19 april 2007 01:01 schreef schatje het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat ik Mitch toch wel een lekker ding vind.
Hetzelfde als wij met de gemiddelde Parijzenaar, zelfde continentquote:Op donderdag 19 april 2007 01:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat heeft zij met de Antillen behalve het feit dat ze met Brian omgaat![]()
Hoezo, gaat ie ze in de fik stekenquote:Op donderdag 19 april 2007 01:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Voor die bruiloft laten ze jaap later gewoon terug komen. Verassing voor de bewoners.
Er heen glijen??quote:Op donderdag 19 april 2007 00:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo leuk bij een paard
Mare ik heb hier nog een grote fles staan, moet ik er even heen rijden?
Hou me op de hoogtequote:Op donderdag 19 april 2007 01:02 schreef bunnyma het volgende:
Zo... ik ben present.
Ik hoorde dat Bolle al aan het kegelen was dus "Let the show begins".
Zit er helemaal klaar voor.
Moet nog wel even wat cossen nalezen, maar ik houd 1 oog op het paard.
De twee-avonden-per-week butler. Er is er nog een, Melissa. Lollig ideetje van Palma of achter... NOT.quote:
@ avonden per weekquote:Op donderdag 19 april 2007 01:04 schreef Disana het volgende:
[..]
De twee-avonden-per-week butler. Er is er nog een, Melissa. Lollig ideetje van Palma of achter... NOT.
Ook niet in het lijkenhuis, via films enzo?quote:Op donderdag 19 april 2007 01:04 schreef Kinga het volgende:
Sylvia trekt die hele deken over haar kop... wat leuk, nog nooit iemand zo zien liggen.
Toen ik het na las vond ik het ook een tikkeltje walchelijk. Maar goed ik heb nog stapels van die walchelijke geboorte verhalen.quote:
Ik denk dat jullie weinig kans maken, die jongen is volgens mij hartstikke homoquote:Op donderdag 19 april 2007 01:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
LOL, toch wel?
Ik weet het nog niet hoor, hij keek vrij chaggo vanavond..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |