abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 april 2007 @ 23:04:21 #1
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
  woensdag 18 april 2007 @ 23:04:53 #2
139407 jorienvdherik
pi_48484735
Voorrangsrecht seizoenkaarten verlengd tot 1 mei

Datum: 18-04-2007

Feyenoord heeft het voorrangsrecht voor het behoud van uw eigen plaats in de Kuip voor de komende twee seizoenen verlengd t/m 1 mei. In plaats van 22 april heeft u nu tot 1 mei de mogelijkheid om weer verzekerd te zijn van dezelfde plek in het stadion.

De club stuurde huidige seizoenkaarthouders vandaag een e-mail met het verzoek ook in mindere tijden de club te blijven steunen.

Een volle Kuip haalt ook in mindere tijden het beste boven. Geef Feyenoord daarom opnieuw uw steun en verleng uw seizoenkaart voor 1 mei.
pi_48484817
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ja jij woont in Gouda dan. dichtbij Woerden toch ? das pas een ajax dorp
Gouda ja. Zitten echt teveel neuzen, zeker als je kijkt naar de afstand tot Rotterdam. Verder heb je ook nog best veel Galatasaray/Fenerbahce supporters maar dat komt door andere dingen.

13 apr FC Den Bosch Feyenoord 4 - 1

Den Bosch was het inderdaad. Die ook direct degradeerden dat jaar.

Oja, ik vind één ding nog erger dan een Ajax-supporter: een AZ-supporter die dat pas sinds twee of drie jaar is. Gatverdamme, vieze gloryhunters zijn dat gewoon. Als iemand zegt dat-ie voor AZ is dan neem ik die persoon gelijk niet serieus meer.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_48484850
Om even de discussie uit het vorige topic voort te zetten:

(reactie op post Jorien )

De ajacieden die ik ken zijn ook allemaal teletekst-volgers, of volgen het eigenlijk sowieso maar amper.

Dat valt me altijd wel op, vrienden van mij zeggen dat ook vaak, de ajacieden die zij kennen zijn ook allen teletekst en Telegraaf-volgers.

Gelukkig zijn de Feyenoorders hier in de regio best goed vertegenwoordigd, ik ken nog een hele club seizoenskaarthouders uit Zevenbergen. Ging ik vroeger altijd mee om, maar nu niet meer. Zij zitten nu nog op X, ik ben verhuisd naar VV.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_48484889
Hier in Zeeland is het gelukkig redelijk gemixt, al moet ik wel zeggen dat Ajax toch wel de overhand heeft
pi_48484949
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:06 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Gouda ja. Zitten echt teveel neuzen, zeker als je kijkt naar de afstand tot Rotterdam.
Stellen niks voor die joden uit Gouda, schijterds zijn het.
Feijenoord Rotterdam
pi_48485101
Ben ook een teletekst-supporter maar ik vertegenwoordig Feyenoord wel op de trapveldjes in de buurt. Soms nog wel eens wat gehoon na een dikke verliespartij, maarja. En natuurlijk het welbekende: "Je hebt een vlek op je shirt."

Mja, als ik op kamers ga in Rotterdam ga ik misschien wel een seizoenkaart kopen. Ik ga wel weer naar de uitwedstrijden van Feyenoord in Doetinchem tegen De Graafschap. (Heeft mijn vader een seizoenkaart.) Altijd mooi als ik dan tussen de De Graafschapfans zit en in ene Hand in Hand begin te brullen.
pi_48485134
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:09 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Stellen niks voor die joden uit Gouda, schijterds zijn het.
Hehe, ik ken er ook die gewoon overgestapt zijn op Feyenoord na het winnen van de UEFA Cup in 2002. Wat ben je dan voor supporter?
pi_48485217
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:13 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Hehe, ik ken er ook die gewoon overgestapt zijn op Feyenoord na het winnen van de UEFA Cup in 2002. Wat ben je dan voor supporter?
Zelfde als AZ. 5 jaar geleden zat de Alkmaarderhout niet eens vol. Heb je overigens bij alle clubs.
Feijenoord Rotterdam
pi_48487350
Woerden is wel gelijk verdeeld jorien (ook veel Utrechters)
pi_48488360
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:08 schreef Piles het volgende:
Hier in Zeeland is het gelukkig redelijk gemixt, al moet ik wel zeggen dat Ajax toch wel de overhand heeft
Klopt... maar waar dat vandaan komt ??
Ik support gevallen topclubs!
pi_48488376
Weet iemand eigenlijk of het nog gevolgen heeft voor Feyenoord als AZ en ajax in de finale spelen van de beker. Heeft dit ook gevolgen als ze als 6e eindigen?
pi_48488799
quote:
Op donderdag 19 april 2007 00:53 schreef Fetai het volgende:
Weet iemand eigenlijk of het nog gevolgen heeft voor Feyenoord als AZ en ajax in de finale spelen van de beker. Heeft dit ook gevolgen als ze als 6e eindigen?
Als Ajax en AZ het beiden niet zouden halen dan was de 5e plek volgens mij ook niet genoeg voor CL. Maar Ajax heeft het nu al gehaald.
  donderdag 19 april 2007 @ 01:22:29 #14
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48488936
als ze 6e eindigen niet.

Kut-OP

gaat het ook nog eens over Feyenoord, of over waar de vervelendste supporters van andere clubs wonen
  donderdag 19 april 2007 @ 07:40:15 #15
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48490962
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben ook een teletekst-supporter maar ik vertegenwoordig Feyenoord wel op de trapveldjes in de buurt. Soms nog wel eens wat gehoon na een dikke verliespartij, maarja. En natuurlijk het welbekende: "Je hebt een vlek op je shirt."
Altijd counteren met "mooie zakdoek".
Keer in een sportzaak, stond er een mannetje met een ajaxshirt in z'n handen.
"Mooie zakdoek"
Werd'ie uitgelachen door z'n wijf wat ernaast stond
-
Hier, in de Betuwe, is het goed verdeeld maar gezien het aantal Feijenoordcafé's in de buurt gok ik dat wij de bovenliggende hand hebben.
Ging een keer in Tiel in een kroeg een match kijken, hingen er 3 vaantjes:
FC Utrecht.
FC Den Haag.
Feijenoord.

Enfin, dit is wel een hele matige tvp
pi_48490995
Rotterdam, 3 x raden wat de overhand heeft
  donderdag 19 april 2007 @ 07:44:49 #17
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48490998
quote:
Op donderdag 19 april 2007 07:44 schreef TJDoornbos het volgende:
Rotterdam, 3 x raden wat de overhand heeft
Sparta
  donderdag 19 april 2007 @ 08:43:02 #18
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48491581
Lex Kroon kan weer gekopieerd en geplakt worden
quote:
DE LEUGEN REGEERT
april 19th, 2007

DE PRAVDA

In de Feyenoordkrant staat dat Henk Fräser en Feyenoord tot een overeenkomst zijn gekomen over het beëindigen van zijn contract. Fräser vertrekt met pijn in zijn hart maar is blij, want met nog meer rumoer met betrekking tot zijn persoon is de club niet geholpen. De zorgen bij Feyenoord overstijgen zijn belang, vindt hij.Henk is een echte clubman en daarom zegt hij: “Peter Bosz verdient een kans. Hij kan de man zijn die de club weer op de rails krijgt.“Ik vind het niet terecht dat supporters nu hun pijlen hebben gericht op Bosz. Hoe hij nu wordt aangepakt dat is niet terecht. Je kunt de huidige resultaten niet afschuiven op iemand die pas acht maanden bij de club zit.Ik heb regelmatig werkbesprekingen met Bosz en daar kwam hij bij mij heel capabel over. Feyenoord heeft iemand nodig die de daad bij het woord voert. Ik heb het idee dat hij die kwaliteiten in zich heeft. Ik zeg dit als clubman en zie het los van mijn eigen zaak. Want daar houd ik er een andere mening over zijn handelswijze op na.” (Bron: Lunaticnews.nl, zelf koop ik dat stinkblaadje niet meer)

HENK FRASER GEBELD

'HENK DIT KAN TOCH NIET WAAR ZIJN?'

ANTWOORD FRASER: "Zoals gewoonlijk citeren de heren van De Feyenoordkrant je niet geheel juist, of ze laten belangrijke informatie weg. Men interviewt Wijnaldum en vraagt zijn mening over diverse trainers, maar over zijn mening betreffende de trainer die hem opgeleid heeft, lees ik niets terug. Robert Eenhoorn schreef in januari dat Henk Fraser goed bezig was met de jeugdopleiding! Tot verbazing van Eenhoorn werd die passage geschrapt, dat kwam de beleidsbepalers even niet goed uit. Tot slot mijn opmerking over Peter Bosz: Van alle figuren die er rondlopen bij Feyenoord is hij beslist de bekwaamste, hetgeen meer over Feyenoord zegt dan over Peter Bosz. Verder sluit ik het boek Feyenoord, daar ik in onderhandeling met een mooie club. Ik zou enkele dingen kunnen vertellen waardoor een persoon die nu nog functioneeert in de top, ongeloofwaardig zou worden. In het belang van de club (Ik blijf Feyenoorder voor het leven) houd ik nu nog mijn mond!" Tot zover Henk Fraser, die mij enkele dingen vertelde, waarmee ik goedkoop zou kunnen scoren, maar ik heb mijn woord gegeven te zwijgen totdat de tijd rijp is. Dat is geen dikdoenerij, maar een afspraak met Henk Fraser, die niet bepaald 'blij' klonk, zoals "Het Leugenaartje" beweert.

BESCHADIG DE KROMME

Onder de kop 'Zevende zeperd Feyenoord' meldde De Volkskrant na de afgang in De Kuip tegen FC Groningen dat het elftal van Erwin Koeman in deze competitie al voor de zevende keer met minimaal drie goals verschil had verloren. Het ochtendblad somde de duels op: uitnederlagen van 3-0 bij FC Groningen en FC Twente, terwijl zowel bij NEC, NAC als Ajax met 4-1 werd verloren. In de Kuip 4-0 verlies tegen Ajax en FC Groningen.

Daarmee evenaarde het huidige Feyenoord het trieste record dat in het seizoen 1994-'95 werd gevestigd. Onder trainer Wim van Hanegem maakte Feyenoord dat jaar ook zeven zeperds mee. Thuis 3-0 verlies tegen Vitesse en FC Twente, terwijl Ajax in De Kuip met 5-0 won. Uit bij PSV en Ajax met 4-1 verloren, FC Twente zegevierde in Enschede met 5-1 en Roda JC was in Kerkrade Van Hanegems elftal zelfs met 5-0 de baas. (Bron: Feyenoord Krant, waar de redactie bijzonder blij was met de Mokumse berichtgeving.)

De Pravda en De Volkskrant zijn nu (toevallig) een media-offensief begonnen om Willem van Hanegem te beschadigen. De Volkskrant noemde ooit via Marga van Praag (Die het Journaal las alsof wij allen kleuters zijn) Willem: "Zo onbetrouwbaar als de neten!" (Marga is de dochter van Jaap van Praag zaliger, en een nicht van de volkszanger Max van Praag, hoewel ik daar geen fan van was, hoorde ik die toch liever.) Nu worden de verloren wedstrijden van 12 jaar geleden weer even door deze 'prachtbladen' voor het voetlicht gebracht. Onze Mokumse vrienden (zou Gerard Cox zeggen) hebben nog nooit positief over Feyenoord geschreven. De Feyenoordkrant schrijft uitsluitend hosanna-stukjes over de zieke club, behalve als er iemand (Fraser & De Kromme) beschadigd moet worden. De tendens van de Kuip-Pravda is het best te illustreren als volgt: Er is een stokoude Feyenoord-bestuurder overleden aan een hartstilstand tijdens zijn vacantie aan de Riviera. Bruinverbrand ligt hij opgebaard in de aula van het crematorium. Tijdens de laatste condoleance-gelegenheid schuift een lange rij mensen langs de baar, waaronder een verslaggever van de Feyenoord-Pravda, die opmerkt: "Wat ligt hij er prachtig bij! Die vacantie heeft hem toch nog goed gedaan!"

CITAAT UIT INTERVIEW MET ERWIN KOEMAN

IN HET DAGBLAD 'DE STEM"

Je zaakwaarnemer Ger Lagendijk sprak gisteren met de directie en kreeg ongetwijfeld toezeggingen. Anders ben je in juli toch weg?

"Nou, toezeggingen… De mensen van de club doen hun uiterste best. Dat gesprek stond al op de agenda, het is alleen vervroegd. Er zal ook op papier moeten komen te staan dat er iets mogelijk is. Maar je moet het toch altijd eerst zien. Die miljoenen die zouden komen na het vertrek van Van den Herik, dat bleek luchtfietserij."

Johan Derksen zei op televisie dat een groep investeerders met veel geld wil komen als Willem van Hanegem weer trainer wordt

"Dan stap ik direct op. Als dat in het belang van de club is, als de miljoenen dan binnenstromen, dan gá ik. Daar hoef ik geen minuut over na te denken. Maar zou het waar zijn?" (Ja, het is waar Erwin. Willem komt er aan! Niet als trainer, maar als adviseur. Alleen moet Peter Bosz retour Uggelenstein, maar daar wordt voor gezorgd! Ga maar alvast jouw koffers pakken, want volgens jou spelen ze op de training als Real Madrid in haar beste jaren, maar in De Kuip lijkt dat team van je op een stel lamlendelingen. 'Opstappen' is het devies! L.K.)

RISICO - WEDSTRIJD

Op de open dag van Helmond Sport zou Feyenoord als tegenstander fungeren. Maar burgemeester Jacobs (geen familie van Onno) heeft deze ontmoeting verboden. Het Eindhovens Dagblad meldt: "Bij Helmond Sport is met grote teleurstelling en ook vol onbegrip gereageerd op het besluit. 'Wij krijgen niet elk jaar de kans tegen een topclub te spelen', aldus algemeen directeur Mario Captein." (Die boeren zien Feyenoord nog steeds als een topclub) Het initiatief kwam van Erwin Koeman, wiens zoon in de jeugd speelt bij Helmond Sport. Op de voorgestelde datum, 28 juli, bestaat Helmond Sport veertig jaar, en is Erwin Koeman assistent-trainer bij broer Ronald, die verbaal op Rinus Michels gaat lijken.

Conclusie: Af en toe schrijf ik ook zogenaamde Pravda-stukjes. Aan U om De Waarheid te destilleren, overigens ook een orgaan dat reeds lang ter ziele is, want wie wil de waarheid lezen?

Toch blijf ik van mening dat Henk Fraser had moeten blijven en Professor Bosz zijn biezen moet pakken.
pi_48491705
Ik word echt kwaad als ik zulke stukken lees. Als ook maar de helft waar is...
Bosz en woerts moeten echt optyfen, en heel snel ook.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  donderdag 19 april 2007 @ 10:36:32 #20
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48494337
Lex Kroon weet veel en gaat echt een keer de bom laten barsten
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_48494452
Feyenoord!!!!
pi_48494819
werk die uitslagen is bij joh
pi_48494921
Lex en Henk help Feyenoord naar de top en maak Bosz en co het werk onmogelijk!!!

Nog een "bom" op Rotterdam........
  donderdag 19 april 2007 @ 11:15:04 #24
75252 TheCandyman
Sweet as Candy...... NOT
pi_48495590
Zo: net weer bijgetekend voor twee overgangsjaren. Ben benieuwd hoe het nieuwe seizoen er uit gaat zien want zoals het nu gaat grijpen we nog vrolijk lachend naast de intertoto.
Bruins, Slory, De Cler en Hofland daar moest ik even van bijkomen, maar Gio en Makaay??!?
Somebody pinch me plz
  donderdag 19 april 2007 @ 11:15:07 #25
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_48495592
Hier in Emmen waar ik woon is het vrij verdeeld wie voor welke club is, maar de meesten zijn toch voor Ajax van de traditionele top 3. Fc Groningen is natuurlijk ook populair omdat het zo dichtbij is.

tevens tvp
Love will tear us apart (Joy Division)
  donderdag 19 april 2007 @ 11:36:46 #26
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48496341
quote:
Op donderdag 19 april 2007 11:15 schreef TheCandyman het volgende:
Zo: net weer bijgetekend voor twee overgangsjaren. Ben benieuwd hoe het nieuwe seizoen er uit gaat zien want zoals het nu gaat grijpen we nog vrolijk lachend naast de intertoto.
Je sign
  donderdag 19 april 2007 @ 11:39:17 #27
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48496436
quote:
Op donderdag 19 april 2007 11:15 schreef TheCandyman het volgende:
FEIJENOORD!!!!!!!!
Elite
Tegen TTIP
pi_48496517
quote:
Op donderdag 19 april 2007 11:39 schreef Happel het volgende:

[..]

FEIJENOORD!!!!!!!!
Zegt Mister Feyenoord
  donderdag 19 april 2007 @ 11:51:12 #29
75252 TheCandyman
Sweet as Candy...... NOT
pi_48496865
ok ok, zo beter?
Bruins, Slory, De Cler en Hofland daar moest ik even van bijkomen, maar Gio en Makaay??!?
Somebody pinch me plz
  donderdag 19 april 2007 @ 11:55:46 #30
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48497055
Ja.
  donderdag 19 april 2007 @ 14:25:01 #31
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_48499820
Wij gaan europa in
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
pi_48500109
"Voor de supporters is het ook 1 voor 12" Aldus Pipo Koeman op RTV Rijnmond.

Wat mij betreft is het 5 over 12 Pipo. Oftewel kansen gehad om het tij te keren niet gedaan dus opzouten!!!
  donderdag 19 april 2007 @ 14:49:39 #33
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48500803
quote:
Derksen: Willem heeft krediet

In de VI schrijft Johan Derksen een column. Daarin geeft hij zijn visie op Feyenoord en Willem Van Hanegem.

Met de nodige opmerkingen, die Derksen niet vreemd zijn, over de huidige malaise bij Feyenoord, schrijft hij als slot het volgende over Van Hanegem.

Ik heb Van Hanegem de afgelopen jaren goed leren kennen, niets menselijk is hem vreemd. Mensen die hij mag beschermt hij, anderen krijgen met een satanisch genoegen een schop na. En hij vertoont af en toe rancuneuze trekjes.

Maar een zeldzame combinatie van voetbalkennis en uitstraling maken van hem een unieke persoonlijkheid.

Hij is geen ideale hoofdtrainer voor Feyenoord, dan moet hij een regelneef naast zich hebben, Van Hanegem is ook geen geschikte technisch directeur. Hij kan wel het gezicht, de baas van Feyenoord zijn.

Van Hanegem is de absolute volksheld van Nederland. De supporters adoreren hem, sponsors eten uit zijn hand en hij is de troetelbeer van de media.

Iedere morgen rijdt hij vanuit zijn woonplaats Overveen naar de golfcourse.

Hij heeft dit jaar een handvol aanbiedingen gehad, maar hij heeft zijn prijs en hij moet er een goed gevoel bij hebben.

Ik zou het vreselijk vinden als hij niet meer aanschuift bij Voetbal Insite, maar ik vind het tevens een verlies voor de voetballerij dat Van Hanegem zijn tijd doodt met golfen en babbelen in een praatprogramma over voetbal.

Hij heeft zo veel krediet en kennis dat hij waarschijnlijk de enige is die het zieltogende Feyenoord door deze moeilijke periode kan loodsen. Ik denk dat hij zelfs bereid is op de fiets naar Rotterdam-Zuid te gaan als hij zijn grote liefde kan redden. Ik weet zeker dat spelers, technische staf, supporters, sponsors en geldschieters zijn komst toejuichen. En de anderen hebben geen recht van spreken.
opmerkelijk stuk

Laatste alinea
  donderdag 19 april 2007 @ 14:59:32 #34
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48501251
Vind er niets opmerkerlijks aan?
Snor heb gelijk?
  donderdag 19 april 2007 @ 15:03:17 #35
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48501402
Doe mij maar zo'n voetbalwet:
quote:

Are you watching, Babangida?

In Engeland gebeurt nooit wat. Want daar hebben ze een Voetbalwet. Weten we allemaal. Dus toestanden, zoals jaren terug voorafgaand aan Feyenoord-Ajax, waarbij de ruiten van de spelersbus aan diggelen gingen en Babangida uit angst onder de stoelen kroop, zullen daar nooit plaatsvinden.

Toch wel. Deels. Want onder de stoelen kruipen was er voorafgaand aan het duel West Ham United-Chelsea, waarbij supporters van de Hammers de bus van Chelsea met stenen onder vuur namen, niet bij:

Frank Lampard has revealed that a brick was thrown at the Chelsea team coach as it arrived at Upton Park for Wednesday's game against West Ham. The Blues midfielder said: "The window got shattered. It made a huge bang. But that's football, there isn't too much point on dwelling on it as long as no-one gets hurt. It happens because there are emotions, that's football".

Ach ja, Babangida (what's in a name), hoe zou het vandaag de dag toch met 'm zijn?
pi_48501577
quote:
Op donderdag 19 april 2007 01:22 schreef Steve_I. het volgende:
als ze 6e eindigen niet.
Als jullie niet van NEC winnen en ook niet van Heerenveen, dan hebbie kans dat je 7e wordt.
Als Grunn van ADO uit en Utrecht thuis wint dan..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 19 april 2007 @ 15:15:48 #37
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_48501884
Goed stuk van de snor en vooral wat jij zegt Steve laatste alinea is

Dus laat de Kromme nou maar weer snel komen!!
  donderdag 19 april 2007 @ 15:25:39 #38
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_48502273
quote:
De Roover loopt niet warm voor nieuw contract

Sepp De Roover weigert overhaast in te gaan op aanbiedingen van Sparta om zijn contract te verlengen. De jonge Belg maakt een uitstekend seizoen door.

De Roover in Voetbal International: "Ik heb het hier naar mijn zin, maar als je hoort dat ook andere clubs interesse hebben, moet je afwegingen maken. Áls ik blijf, dan tot 2010, maar aangezien mijn contract volgend jaar zomer pas afloopt, ga ik absoluut niet overhaast beslissen."

De 22-jarige Belg is dit seizoen een vaste waarde bij de Rotterdammers en debuteerde ookal bij de Jonge Rode Duivels.
Halen

Ruilen tegen Collen, Tiendalli ofzo
  donderdag 19 april 2007 @ 16:10:46 #39
75252 TheCandyman
Sweet as Candy...... NOT
pi_48504277
quote:
Op donderdag 19 april 2007 14:49 schreef Steve_I. het volgende:

Ik denk dat hij zelfs bereid is op de fiets naar Rotterdam-Zuid te gaan als hij zijn grote liefde kan redden.
Ik ook, maar ik denk dat het niet veel zou uitmaken als ik dat zou doen. Wat mij betreft kan Willem morgen starten.
Somebody pinch me plz
pi_48507393
quote:
Op donderdag 19 april 2007 10:36 schreef Happel het volgende:
Lex Kroon weet veel en gaat echt een keer de bom laten barsten
mooie dag zou dat zijn. Dat je ze allemaal met gebogen koppies het maasgebouw uit ziet komen/rennen, en ik geloof dat er genoeg mensen zijn die wel ff willen helpen met verhuizen
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_48508510
Wat mij betreft beginnen ze daar nu mee. Niks juiste moment, niks elkaar de hand boven het hoofd houden. Moven met die idioten, hoe eerder hoe beter.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_48508572
Willem kan het ook niet in zn eentje. Zou hem heel graag terug zien. Maar in deze teringbende gaat hij ook koppie onder..
"..and in my brain it's going wrong.."
  donderdag 19 april 2007 @ 18:53:37 #43
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48510029
quote:
Op donderdag 19 april 2007 14:59 schreef Keltie het volgende:
Vind er niets opmerkerlijks aan?
Snor heb gelijk?
Je spreekt jezelf tegen
snor heeft gelijk <---> niet opmerkelijk
  donderdag 19 april 2007 @ 18:55:02 #44
139407 jorienvdherik
pi_48510088
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Halen

las van een spartaan dat die naar feyenoord gaat
  donderdag 19 april 2007 @ 19:18:21 #45
123545 DatMeenJeNiet
pi_48511033
quote:
Op donderdag 19 april 2007 18:55 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

las van een spartaan dat die naar feyenoord gaat
Laten we het hopen

Btw. Nana Asare (uitgeleend aan Mechelen) gaat wss naar Sint-Truiden.
  donderdag 19 april 2007 @ 19:26:01 #46
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_48511348
Effe praktische vraag, aangezien laatste competitiedag ongetwijfelt in elke kroeg in Weert neuzen, boeren en/of az wordt uitgezonden op Versatel.

Waar kun je fatsoenlijk Heerenveen vs. Feyenoord kijken, desnoods op de computen en betaald, als de kwaliteit maar fatsoenlijk is?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 19 april 2007 @ 19:34:35 #48
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48511649
quote:
Op donderdag 19 april 2007 19:26 schreef FrankyMcG het volgende:
Effe praktische vraag, aangezien laatste competitiedag ongetwijfelt in elke kroeg in Weert neuzen, boeren en/of az wordt uitgezonden op Versatel.

Waar kun je fatsoenlijk Heerenveen vs. Feyenoord kijken, desnoods op de computen en betaald, als de kwaliteit maar fatsoenlijk is?
In het Abe Lenstra Stadion.
Elite
Tegen TTIP
pi_48511882
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Halen

Doet hij het zo goed dan? Heb hem niet zo gevolgd.
  donderdag 19 april 2007 @ 19:59:07 #50
139407 jorienvdherik
pi_48512581
quote:

planet.nl 4 euro
pi_48512876
quote:

http://www.ballonvaren.com/

pi_48513104
quote:
ik mag hopen dat je het niet over de spelers hebt
  donderdag 19 april 2007 @ 20:18:17 #53
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_48513371
quote:
Op donderdag 19 april 2007 19:59 schreef jorienvdherik het volgende:
planet.nl 4 euro
Is dat een beetje goeie quality?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_48513919
Ik ga proberen om kaartjes voor Heerenveen - Feyenoord te regelen.
Zie wel of er zaterdag nog kaarten voor silvercardhouders over zijn
pi_48514196
Kroegen op zuid zullen toch wel Feyenoord hebben lijkt me
  donderdag 19 april 2007 @ 20:40:55 #56
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_48514367
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Kroegen op zuid zullen toch wel Feyenoord hebben lijkt me
Mag ik hopen voor je, in Weert zullen ze niet voor die wedstrijd kiezen laatste weekend!
  donderdag 19 april 2007 @ 20:41:26 #57
139407 jorienvdherik
pi_48514385
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:30 schreef renz0r het volgende:
Ik ga proberen om kaartjes voor Heerenveen - Feyenoord te regelen.
Zie wel of er zaterdag nog kaarten voor silvercardhouders over zijn
Ik ben al heel de week te lui om te gaan halen , morgen maar doen
pi_48514897
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:41 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Kan je zien hoe kankertriest dat kaartensysteem is. Jij bent te lui om een kaart te halen en heb een hele week de tijd terwijl andere om 7 uur op moeten en dan nog naast de pot pissen.
Feijenoord Rotterdam
  donderdag 19 april 2007 @ 20:53:00 #59
139407 jorienvdherik
pi_48514930
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:52 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Kan je zien hoe kankertriest dat kaartensysteem is. Jij bent te lui om een kaart te halen en heb een hele week de tijd terwijl andere om 7 uur op moeten en dan nog naast de pot pissen.
Komt het wel op neer ja
pi_48515074
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:40 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Mag ik hopen voor je, in Weert zullen ze niet voor die wedstrijd kiezen laatste weekend!
tja een goeie reden niet in Weert te gaan wonen!!
  donderdag 19 april 2007 @ 20:58:01 #61
139407 jorienvdherik
pi_48515210
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:55 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

tja een goeie reden niet in Weert te gaan wonen!!
Was pas nog in Weert, ze hebben wel lekkere chicks op de tribune bij het basketbal daar
pi_48515509
sorry maar wat jij tegenwoordig allemaal chicks noemt gaat mij wat ver
pi_48515579
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:58 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Was pas nog in Weert, ze hebben wel lekkere chicks op de tribune bij het basketbal daar
categorie barbara?
pi_48516004
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:04 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

categorie barbara?
pi_48517395
MILFS!!!
  donderdag 19 april 2007 @ 21:42:04 #66
177121 JlGSAW
Every puzzle has its pieces.
pi_48517534
Welke mensen binnen Feyenoord hebben nog wel jullie volledige vertrouwen? Met andere woorden, welke personen doen hun werk wél goed? Zowel op als buiten het veld, in het Maasgebouw?
Live or die? Make your choice.
pi_48517588
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:42 schreef JlGSAW het volgende:
Welke mensen binnen Feyenoord hebben nog wel jullie volledige vertrouwen? Met andere woorden, welke personen doen hun werk wél goed? Zowel op als buiten het veld, in het Maasgebouw?
Fraser
pi_48517614
Oh, en Steef natuurlijk
pi_48519416
quote:
Niemand.
pi_48519500
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:11 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Niemand.
Gerard Meijer
  donderdag 19 april 2007 @ 22:21:09 #71
139407 jorienvdherik
pi_48519969
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:39 schreef Erasmusch het volgende:
MILFS!!!
bij voetbal

donderdag 19 april 2007 @ 22:44:45 #72
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48521241
klopt, veel verder dan Fraser, Meijer en Steef zullen we niet komen
nouja, wat onbenullige mannetjes zullen ook niet allemaal zo slecht zijn, jeugdtrainers en "scouts" a la van Wonderen die af en toe voor de lol eens een potje voor ons bekijken en daar 5 euro in de maand en een paar spaarzegeltjes voor krijgen..., in de top zit iig niemand waar ik het in zie zitten.
  donderdag 19 april 2007 @ 22:50:20 #73
75252 TheCandyman
Sweet as Candy...... NOT
pi_48521512
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:11 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Niemand.
Jawel; Wijnaldum
Somebody pinch me plz
  donderdag 19 april 2007 @ 23:02:58 #74
75252 TheCandyman
Sweet as Candy...... NOT
pi_48522138
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:21 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

bij voetbal

[afbeelding]
Erg geschikt voor russisch "voetbal"
Somebody pinch me plz
pi_48523502
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:41 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ze kunnen lekker de tering krijge, voor dit zooitje ellende ga ik geen 4 uur in de auto zitten. Wilde eerst wel gaan, maar na zondag heb ik het helemaal gehad.
pi_48524196
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:50 schreef TheCandyman het volgende:

[..]

Jawel; Wijnaldum
Ach, over een tijd speelt die net zo beroerd als de rest.

vrijdag 20 april 2007 @ 07:16:28 #77
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_48527743
Fraser, Gerard Meijer en heel veel verder kom ik niet. Zelfs de Catering in de Kuip is kut dus ook die krijgen geen vertrouwen meer van me
  vrijdag 20 april 2007 @ 09:20:06 #78
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48529348

Elite
Tegen TTIP
pi_48529827
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 07:16 schreef TJDoornbos het volgende:
Zelfs de Catering in de Kuip is kut dus ook die krijgen geen vertrouwen meer van me
Die is altijd al kut geweest
Feijenoord Rotterdam
pi_48533671
En nou zou de Feyenoordkrant toch weer niet hebben gelogen...
  vrijdag 20 april 2007 @ 11:30:16 #81
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48533866
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 09:36 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Die is altijd al kut geweest
Broodje unox is niet kut, die zijn lekker.
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:24 schreef Erasmusch het volgende:
En nou zou de Feyenoordkrant toch weer niet hebben gelogen...
Volgens wie?
Elite
Tegen TTIP
pi_48533899
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:30 schreef Happel het volgende:

[..]
[..]

Volgens wie?
quote:
Feyenoordkrant verdraait waarheid niet

Foto: Feyenoordkrant.nl

Datum: 20-04-2007 Bron: FR-Fans.nl

Gisteren plaatsten wij de column van Lex Kroon inzake het interview met Henk Fräser. Lex Kroon zou Henk gebeld hebben en hem gevraagd hebben naar de betrouwbaarheid van het interview. Fräser zou hebben gezegd dat de heren van de Feyenoordkrant hem niet geheel juist geciteerd hebben.
Echter kregen wij vandaag een reactie waaruit blijkt dat Henk Fräser het geschreven stuk van te voren heeft ingezien en zijn akkoord voor het plaatsen van het interview heeft gegeven. Van verdraaiing van de werkelijkheid is zodoende geen sprake. Mocht de integriteit van schrijver Bas Pronk vanwege onze publicatie in twijfel zijn getrokken, dan bieden wij hier onze excuses voor aan. Henk Fräser heeft inmiddels ook contact opgenomen met Lex Kroon en hem verzocht om in een volgende column een rectificatie te plaatsen.

Tevens maakt Lex Kroon in zijn column melding van 'een interview met Wijnaldum die niet eens wat over Fräser mag zeggen.' De realiteit is echter dat het een interview betrof met een aantal van de trainers die Georginio onder hun hoede hebben gehad en dat Fräser daar niet tussen zat omdat hij elders in de krant al uitgebreid aan het woord was.
  vrijdag 20 april 2007 @ 11:34:49 #83
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_48534051
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:21 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

bij voetbal

[afbeelding]
lekker lekker
pi_48536579
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:30 schreef Happel het volgende:

[..]

Broodje unox is niet kut, die zijn lekker.
Neemmeestal bij DHZ wat, dan heb ik niet zo'n honger
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:57:19 #85
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48536788
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:50 schreef Luni het volgende:

[..]

Neemmeestal bij DHZ wat, dan heb ik niet zo'n honger
Ik heb ook nooit zo een honger, wanneer ik bij DHZ wat 'eet'.
Elite
Tegen TTIP
pi_48537209
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:13 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Zo ken ik ook een handvol Feyenoordsupporters die na 1995 Ajax-supporter werden. Daarvan zijn de meeste na 2002 inderdaad weer Feyenoordsupporter geworden. Maar wat voor supporter ben je dan, als je tijdelijk naar de aartsrivaal overstapt als die even succes boekt in Europa.

Ben trouwens benieuwd hoeveel Feyenoord-supporters niet meer voor Feyenoord zullen zijn na dit uitermate slechte seizoen. Tot nu toe zijn het er twee die ik ken.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_48537706
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:57 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik heb ook nooit zo een honger, wanneer ik bij DHZ wat 'eet'.
Hehe komt me bekend voor.
Feijenoord Rotterdam
pi_48537877
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:08 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Zo ken ik ook een handvol Feyenoordsupporters die na 1995 Ajax-supporter werden. Daarvan zijn de meeste na 2002 inderdaad weer Feyenoordsupporter geworden. Maar wat voor supporter ben je dan, als je tijdelijk naar de aartsrivaal overstapt als die even succes boekt in Europa.

Ben trouwens benieuwd hoeveel Feyenoord-supporters niet meer voor Feyenoord zullen zijn na dit uitermate slechte seizoen. Tot nu toe zijn het er twee die ik ken.
Dan ben je echt gewoon té fout. Naar AZ overstappen is al om te kotsen, überhaupt overstappen is al om te kotsen, maar naar Ajax...

Zo ken ik ook iemand die altijd heel erg Ajacied was, die ten tijde van de wat mindere jaren zei: "Eigenlijk hou ik meer van buitenlands voetbal. Ik ben supporter van Barcelona."
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:32:46 #89
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48538146
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:24 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dan ben je echt gewoon té fout. Naar AZ overstappen is al om te kotsen, überhaupt overstappen is al om te kotsen, maar naar Ajax...

Zo ken ik ook iemand die altijd heel erg Ajacied was, die ten tijde van de wat mindere jaren zei: "Eigenlijk hou ik meer van buitenlands voetbal. Ik ben supporter van Barcelona."
zo is m'n broer ook. was midden jaren 90 voor Ajax maar toen het slecht ging was het Nederlandse voetbal te min. hij kijkt nu alleen CL vanaf halve finale en WK/EK na groepsfase...
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_48538200
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:32 schreef BigFire het volgende:

[..]

zo is m'n broer ook. was midden jaren 90 voor Ajax maar toen het slecht ging was het Nederlandse voetbal te min. hij kijkt nu alleen CL vanaf halve finale en WK/EK na groepsfase...
pi_48538304
quote:

Die zouden toch wel wat gewend moeten zijn inmiddels
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:38:07 #92
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48538324
quote:
Van Bronkhorst mogelijk naar PSV, niet naar Feyenoord
Datum: 20-apr-2007 12:49

Ronald Koeman ziet in Giovanni van Bronckhorst de opvolger van Phillip Cocu. De coach van PSV: ‘Ik heb contact gehad met Giovanni, maar wat exact in die gesprekken is besproken houd ik nog voor me. Maar we hebben voor de positie van Cocu wel het liefst een Nederlander’. Uit de uitspraken van Koeman valt op te maken dat PSV ‘Gio’ niet ziet als linksback, zoals bij Barcelona, maar op de positie van Cocu.

De reden dat Koeman terughoudend is over Van Bronkhorst, is dat de Oranje-international altijd heeft aangegeven bij een terugkeer naar Nederland voor Feyenoord te gaan spelen. Van Bronkhorst, die nog een contract van een jaar heeft bij de Catalaanse topclub, zou er meer voor voelen om voor PSV te kiezen, omdat het niet goed gaat met de Rotterdamse club en het niveau van PSV hoger ligt.
als ze zelfs dat straks nog weten te verprutsen he
pi_48538453
quote:
Van Bronkhorst, die nog een contract van een jaar heeft bij de Catalaanse topclub, zou er meer voor voelen om voor PSV te kiezen, omdat het niet goed gaat met de Rotterdamse club en het niveau van PSV hoger ligt.
Bron?
pi_48538558
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:41 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Bron?
www.psv.nl
pi_48538700
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:41 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Bron?
Volgens mij Sportweek.
pi_48538775
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:38 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

als ze zelfs dat straks nog weten te verprutsen he
Lijkt me sterk dat hij voor een andere club dan Feyenoord kiest hier in Nederland.
Maar je weet het nooit, misschien wil ie er ook niet spelen zolang dit bestuur er zit.

Overigens mag ie van mij nog wel een jaartje in Barcelona blijven.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:59:30 #97
177121 JlGSAW
pi_48539230
Niemand had verwacht dat Jaap Stam naar Ajax zou gaan in plaats van PSV, dus waarom zou Giovanni van Bronckhorst niet naar PSV gaan? PSV speelt misschien CL, Feyenoord misschien intertoto.
pi_48539313
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:59 schreef JlGSAW het volgende:
Niemand had verwacht dat Jaap Stam naar Ajax zou gaan in plaats van PSV, dus waarom zou Giovanni van Bronckhorst niet naar PSV gaan?
Wat Stam met PSV had, is niet te vergelijken met wat Gio met Feyenoord heeft
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:03:01 #99
177121 JlGSAW
pi_48539388
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:01 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Wat Stam met PSV had, is niet te vergelijken met wat Gio met Feyenoord heeft
Is ook zo, maar waar Jaap Stam met PSV in de CL zou kunnen uitkomen en bij Ajax niet, is het sportieve contrast tussen PSV en Feyenoord natuurlijk vele malen groter.
pi_48539423
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:37 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Die zouden toch wel wat gewend moeten zijn inmiddels
Hun geduld met Feyenoord is blijkbaar op.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_48539856
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:03 schreef JlGSAW het volgende:

[..]

Is ook zo, maar waar Jaap Stam met PSV in de CL zou kunnen uitkomen en bij Ajax niet, is het sportieve contrast tussen PSV en Feyenoord natuurlijk vele malen groter.
Iedereen bij Ajax rekende zich al rijk met de CL miljoenen
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:04 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Hun geduld met Feyenoord is blijkbaar op.
Ze zullen niet gemist worden. Ik ken zelf niemand die ook maar die kant op neigt. Moedeloosheid ok, maar de meesten worden juist fanatieker omdat ze de club kapot zien gaan.
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:18:37 #102
177121 JlGSAW
pi_48539972
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:15 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Iedereen bij Ajax rekende zich al rijk met de CL miljoenen
Jaap Stam tekende al bij Ajax toen ze vijfde stonden, dus hij zal niet naar Ajax gegaan zijn voor de CL.

Hoe het met Giovanni van Bronckhorst zit, weet ik niet. Wil hij nog wat prijzen winnen of houdt hij van Feyenoord?
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:24:05 #103
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48540200
quote:

[..]

Dat zijn geen supporters. Fans noem je dat soort mensen. Zal ze niet missen, kunnen wat mij betreft dood neervallen.
Elite
Tegen TTIP
pi_48540431
Welke aankopen zijn er onder Van Marwijk allemaal gekomen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48540753
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:18 schreef JlGSAW het volgende:

[..]

Jaap Stam tekende al bij Ajax toen ze vijfde stonden, dus hij zal niet naar Ajax gegaan zijn voor de CL.

Hoe het met Giovanni van Bronckhorst zit, weet ik niet. Wil hij nog wat prijzen winnen of houdt hij van Feyenoord?
Van Bronckhorst zal vast wel van Feyenoord houden, daar ben ik van overtuigd.

Maar het speelt natuurlijk ook mee dat hij nu, of op korte termijn, kan tekenen bij Psv volgens mij.

Hij kan ook nog een eeuwigheid op Feyenoord wachten, maar ik kan wel begrijpen dat hij vindt dat Feyenoord zich op tijd moet melden, de liefde moet ook van 2 kanten komen natuurlijk.

Anders is het gewoon wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_48540824
20/4/2007 - Voorkeur Van Bronckhorst voor PSV?
(Gepost door RvN)

Sportweek.nl meldt dat Van Bronckhorst een voorkeur zou hebben voor PSV boven Feyenoord, vanwege de moeilijke sportieve situatie waarin de ploeg zich verkeert. Ronald Koeman wilde daar verder niet op ingaan. ‘Ik heb contact gehad met Giovanni, maar wat exact in die gesprekken is besproken houd ik nog voor me. Maar we hebben voor de positie van Cocu wel het liefst een Nederlander’.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48541132
quote:
Saidi uit selectie gezet door eigen regels

20/4/2007 14:34

Karim Saidi maakt geen deel uit van de Feyenoord-selectie voor het duel met NEC. Trainer Erwin Koeman heeft het even gehad met de Tunesische verdediger.
'Karim is al vijf of zes keer geblesseerd geweest aan zijn knie en maakt in zijn herstel zijn eigen regels. Dat kunnen we niet gebruiken', verklaart Koeman de tijdelijke verbanning. De coach nam zijn beslissing nadat Saidi de training van Jong Feyenoord vroegtijdig had verlaten met een knieblessure.

'Op maandag is hij dan ineens wel weer fit genoeg om met het eerste elftal mee te trainen. We hebben iedereen nodig in de laatste twee wedstrijden. Als een speler wil maar niet kan, heeft hij geen probleem. Als een speler wel kan maar niet wil, neem ik maatregelen. Zoals in dit geval bij Karim.'
Hoe lang staat die gast nog onder contract?
pi_48541147
quote:
De keeperstrainer, Pim Doesburg, heb ik ook altijd vertrouwen in gehad. Jammer dat ie weggaat.
pi_48541298
Wat een mietje is die Saidi eigenlijk

Zou Peter Bosz dit bedoelen met z'n topsport-klimaat?
pi_48541359
Jammer want het is echt een prima verdediger.
pi_48541888
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:38 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Van Bronckhorst zal vast wel van Feyenoord houden, daar ben ik van overtuigd.

Maar het speelt natuurlijk ook mee dat hij nu, of op korte termijn, kan tekenen bij Psv volgens mij.

Hij kan ook nog een eeuwigheid op Feyenoord wachten, maar ik kan wel begrijpen dat hij vindt dat Feyenoord zich op tijd moet melden, de liefde moet ook van 2 kanten komen natuurlijk.

Anders is het gewoon wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Ik weet niet meer precies waar ik het gehoord heb en van wie, maar Feyenoord had geen belang bij v. Bronckhorst omdat ze op die positie al Drenthe hadden lopen. Was met studio voetbal, voetbal insite of het stond in de VI. V. Bronckhorst heeft zelf namelijk al een paar keer aangegeven dat het hem aan het hart ging wat er bij Feyenoord gebeurde en dat hij graag nog wat voor de club zou betekenen.
  vrijdag 20 april 2007 @ 16:19:55 #112
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48544528
zou belachelijk zijn natuurlijk als je geen interesse hebt in van Bronckhorst omdat je Drenthe hebt. Drenthe kan nog heel veel van hem leren, en je kan ze natuurlijk voor elkaar zetten. In beide linies zijn ze nog op zoek naar een ervaren speler. Als blijkt dat Gio niet komt (en naar een andere club gaat) door het stelletje kansarmen wat in 't maasgebouw zit denk ik dat hun laatste uur toch echt geslagen heeft. Dan pikt niemand het meer zou je toch zeggen.

Over Saidi; als het echt zo erg is als ze zeggen is het goed kansloos van hem ja. Maar aan de andere kant, het is een hele goede speler, die onder koeman weer een hele slechte speler is geworden, die ook nog eens slecht in z'n vel zit, zich niet serieus voelt genomen etc. Feyenoord moet eens beter met z'n goede spelers om leren gaan.
  vrijdag 20 april 2007 @ 16:20:24 #113
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48544557
quote:
KOEMAN: ‘ALLES IN EIGEN HAND’

Zekerheden heeft Erwin Koeman in de beslissende fase van de competitie nog maar weinig. Niet alleen de plaats van Feyenoord op de ranglijst kan nog alle kanten op, ook het spelersmateriaal geeft wekelijks reden tot twijfels. Welke spelers zijn fit, welke spelers brengen wat er van ze verwacht mag worden, wie kunnen er op welke positie uit de voeten? Koeman: ‘De power van Drenthe kunnen we goed gebruiken op het middenveld, maar wie zet ik dan linksback?’

Zo is het elke week weer een heel gepuzzel voor de trainer, om een representatief elftal het veld in te sturen. Vorige week tegen Heracles wilde Koeman bijvoorbeeld de zestienjarige Wijnaldum niet voor de leeuwen gooien en dus koos hij voor een andere oplossing. ‘Maar anderen hebben hun kans niet gegrepen, dus wie weet krijgt Wijnaldum deze week weer de voorkeur.’ Zaterdag zal de trainer zijn opstelling aan de selectie bekend maken.

De enige zekerheid die Koeman wel heeft is dat er zondag gewonnen moet worden van NEC, om alles in eigen hand te houden. Volgens de trainer kan dat maar op een manier: er moet gevochten worden in de laatste thuiswedstrijd van de competitie, in elk duel, om elke bal. ‘We zullen strijd moeten leveren. Ons spel ziet er de laatste weken wel eens lankmoedig uit, dat mag zondag niet gebeuren. Als we ten onder gaan, dan tenminste met strijd.’

Extra motivatie voor Feyenoord is dat deze week duidelijk werd dat een plaats bij de eerste vijf automatisch plaatsing voor Europees voetbal betekent, nu de deelnemers aan de bekerfinale bekend zijn. Koeman: ‘De groep weet ook dat wij alles in eigen hand hebben. We hebben de afgelopen twee wedstrijden weliswaar dik verloren, maar dat zegt niets over onze kansen in de komende twee wedstrijden. Als we Europees voetbal halen, hebben we het prima gedaan.’

In de strijd van zondag kan Koeman in ieder geval niet beschikken over Theo Lucius. De middenvelder is nog niet hersteld van een hamstringblessure. Het meespelen van Alfred Schreuder is een vraagteken. Koeman: ‘Hij heeft de afgelopen twee wedstrijden met verdoving gespeeld, vanwege klachten aan zijn heup. Het is afwachten of hij zondag fit genoeg is.’ Romeo Castelen ontbrak vrijdag op de training vanwege een enkelblessure, maar zal tegen NEC waarschijnlijk gewoon kunnen spelen.

Karim Saidi ontbreekt bij de selectie. Koeman heeft besloten hem naar het tweede elftal terug te zetten, omdat hij bij blessures ‘iemand is die zijn eigen regels in zijn herstel maakt’. De trainer is daarbij niet tevreden over zijn inzet voor het team.

Dwight Tiendalli is volledig hersteld van een blessure aan zijn schaambeen. Afgelopen maandag speelde hij een hele wedstrijd met Jong Feyenoord en dat verliep zonder problemen. Mogelijk maakt de verdediger zondag zijn opwachting in de basis.

Vermoedelijke opstelling:
Timmer; Tiendalli, Vlaar, Bahia, Drenthe; Buijs, Wijnaldum, De Guzman; Castelen, Charisteas en Van Hooijdonk
  vrijdag 20 april 2007 @ 16:29:37 #114
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48544839
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 15:09 schreef Solstice het volgende:

[..]

Ik weet niet meer precies waar ik het gehoord heb en van wie, maar Feyenoord had geen belang bij v. Bronckhorst omdat ze op die positie al Drenthe hadden lopen. Was met studio voetbal, voetbal insite of het stond in de VI. V. Bronckhorst heeft zelf namelijk al een paar keer aangegeven dat het hem aan het hart ging wat er bij Feyenoord gebeurde en dat hij graag nog wat voor de club zou betekenen.
Dan zijn ze niet goed ingelicht bij die voetbalprogramma's, want van Bronckhorst heeft al meerdere malen aangegeven dat hij niet op de linksback positie meer wenste te spelen, maar links op het middenveld. Zou dus zeer goed kunnen samengaan met een speler als Drenthe. Beide kunnen opkomen over links en wanneer het nodig mocht zijn, dan kunnen ze elkaars positie overnemen.

Het hangt in ieder geval van de club af of van Bronckhorst deze zomer naar Feijenoord komt. Eigenlijk hadden ze hem allang moeten bellen of polsen om eventuele onderhandelingen te starten. Dat typeert de handelswijze van Feijenoord weer. Wachten tot het laatste moment en dan hopen dat hij voor een schijntje bij de club komt spelen.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 20 april 2007 @ 16:30:19 #115
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48544860
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 16:20 schreef Steve_I. het volgende:

[..]
Moedeloos word je van dit soort berichten. Het had godverdomme nooit zover moeten komen.
Elite
Tegen TTIP
pi_48545535
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 16:20 schreef Steve_I. het volgende:

KOEMAN: ALLES IN EIGEN HAND

Zekerheden heeft Erwin Koeman in de beslissende fase van de competitie nog maar weinig. Niet alleen de plaats van Feyenoord op de ranglijst kan nog alle kanten op, ook het spelersmateriaal geeft wekelijks reden tot twijfels. Welke spelers zijn fit, welke spelers brengen wat er van ze verwacht mag worden, wie kunnen er op welke positie uit de voeten? Koeman: ‘De power van Drenthe kunnen we goed gebruiken op het middenveld, maar wie zet ik dan linksback?’
Wat dacht je van van Bronckhorst? (volgend seizoen dan )
quote:
Zo is het elke week weer een heel gepuzzel voor de trainer, om een representatief elftal het veld in te sturen. Vorige week tegen Heracles wilde Koeman bijvoorbeeld de zestienjarige Wijnaldum niet voor de leeuwen gooien en dus koos hij voor een andere oplossing. ‘Maar anderen hebben hun kans niet gegrepen, dus wie weet krijgt Wijnaldum deze week weer de voorkeur.’ Zaterdag zal de trainer zijn opstelling aan de selectie bekend maken.

De enige zekerheid die Koeman wel heeft is dat er zondag gewonnen moet worden van NEC, om alles in eigen hand te houden. Volgens de trainer kan dat maar op een manier: er moet gevochten worden in de laatste thuiswedstrijd van de competitie, in elk duel, om elke bal. ‘We zullen strijd moeten leveren. Ons spel ziet er de laatste weken wel eens lankmoedig uit, dat mag zondag niet gebeuren. Als we ten onder gaan, dan tenminste met strijd.’

Extra motivatie voor Feyenoord is dat deze week duidelijk werd dat een plaats bij de eerste vijf automatisch plaatsing voor Europees voetbal betekent, nu de deelnemers aan de bekerfinale bekend zijn. Koeman: ‘De groep weet ook dat wij alles in eigen hand hebben. We hebben de afgelopen twee wedstrijden weliswaar dik verloren, maar dat zegt niets over onze kansen in de komende twee wedstrijden. Als we Europees voetbal halen, hebben we het prima gedaan.’
Pardon? Als we Europees voetbal halen hebben we het goed gedaan? Europees voetbal is ten alle tijden het minste dat Feyenoord zou moeten halen, zelfs met deze selectie hadden we al lang en breed veilig moeten staan.
quote:
In de strijd van zondag kan Koeman in ieder geval niet beschikken over Theo Lucius. De middenvelder is nog niet hersteld van een hamstringblessure. Het meespelen van Alfred Schreuder is een vraagteken. Koeman: ‘Hij heeft de afgelopen twee wedstrijden met verdoving gespeeld, vanwege klachten aan zijn heup. Het is afwachten of hij zondag fit genoeg is.’ Romeo Castelen ontbrak vrijdag op de training vanwege een enkelblessure, maar zal tegen NEC waarschijnlijk gewoon kunnen spelen.
Gelukkig maar
quote:
Karim Saidi ontbreekt bij de selectie. Koeman heeft besloten hem naar het tweede elftal terug te zetten, omdat hij bij blessures ‘iemand is die zijn eigen regels in zijn herstel maakt’. De trainer is daarbij niet tevreden over zijn inzet voor het team.

Dwight Tiendalli is volledig hersteld van een blessure aan zijn schaambeen. Afgelopen maandag speelde hij een hele wedstrijd met Jong Feyenoord en dat verliep zonder problemen. Mogelijk maakt de verdediger zondag zijn opwachting in de basis.

Vermoedelijke opstelling:
Timmer; Tiendalli, Vlaar, Bahia, Drenthe; Buijs, Wijnaldum, De Guzman; Castelen, Charisteas en Van Hooijdonk
Verder weer zo'n standaard, saai verhaal op z'n Koemans waar geen enkele passie of strijdbaarheid uitstraalt.
  vrijdag 20 april 2007 @ 17:12:04 #117
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_48546121
Kan huysegems niet gewoon ipv van Hooijdonk spelen

lijkt me toch dat je dan meer snelheid en dreiging van links hebt komen
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:36:04 #118
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_48548377
quote:
Feyenoord moet het zondag tijdens het belangrijke competitietreffen met NEC mogelijk stellen zonder Alfred Schreuder. De Barneveldse middenvelder heeft teveel hinder van zijn heupblessure.
"Hij heeft nu twee keer een spuit gehad omdat hij wilde spelen, dat zegt genoeg over hoe hij ervoor staat", sprak trainer Erwin Koeman op Feyenoord.nl over het twijfelgeval.

Romeo Castelen was niet aanwezig op de vrijdagtraining. De rappe buitenspeler heeft te kampen met een enkelkwetsuur, Koeman maakt zich echter geen zorgen. "Normaal gesproken is hij gewoon fit voor zondag."

Aanvoerder en allrounder Theo Lucius is er tegen de Nijmegenaren in ieder geval niet bij. Lucius werkt hard aan zijn herstel, maar de wedstrijd tegen NEC komt nog te vroeg. "Hij traint erg goed, maar deze wedstrijd komt helaas te vroeg", meldde Koeman.
Toch nog goed nieuws over feijenoord
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 20 april 2007 @ 19:05:48 #119
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48549174
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 17:12 schreef don-diablo het volgende:
Kan huysegems niet gewoon ipv harry spelen
  vrijdag 20 april 2007 @ 19:38:56 #120
139407 jorienvdherik
pi_48550308
Kaartje voor Heerenveen uit toch maar gehaald vandaag
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:02:21 #121
139407 jorienvdherik
pi_48551062
Feyenoordkrant verdraait waarheid niet

Foto: Feyenoordkrant.nl

Datum: 20-04-2007

Bron: FR-Fans.nl

Gisteren plaatsten wij de column van Lex Kroon inzake het interview met Henk Fräser. Lex Kroon zou Henk gebeld hebben en hem gevraagd hebben naar de betrouwbaarheid van het interview. Fräser zou hebben gezegd dat de heren van de Feyenoordkrant hem niet geheel juist geciteerd hebben.

Echter kregen wij vandaag een reactie waaruit blijkt dat Henk Fräser het geschreven stuk van te voren heeft ingezien en zijn akkoord voor het plaatsen van het interview heeft gegeven. Van verdraaiing van de werkelijkheid is zodoende geen sprake. Mocht de integriteit van schrijver Bas Pronk vanwege onze publicatie in twijfel zijn getrokken, dan bieden wij hier onze excuses voor aan. Henk Fräser heeft inmiddels ook contact opgenomen met Lex Kroon en hem verzocht om in een volgende column een rectificatie te plaatsen.

Tevens maakt Lex Kroon in zijn column melding van 'een interview met Wijnaldum die niet eens wat over Fräser mag zeggen.' De realiteit is echter dat het een interview betrof met een aantal van de trainers die Georginio onder hun hoede hebben gehad en dat Fräser daar niet tussen zat omdat hij elders in de krant al uitgebreid aan het woord was.

wat een gezeik zeg

Morgen start de kaartverkoop voor Silvercardhouders voor de wedstrijd Heerenveen - Feyenoord. Navraag bij Feyenoord leverde op dat er inmiddels al zo'n 800 kaarten verkocht zijn voor deze cruciale wedstrijd. Dit betekent dat er morgen nog ongeveer 400 kaarten in de verkoop zullen zijn. Wees er dus snel bij, want op=op!!
pi_48552689
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:36 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Toch nog goed nieuws over feijenoord
En Holman doet ook niet mee!
  vrijdag 20 april 2007 @ 22:23:41 #123
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_48556354
Als Feyenoord het toch voor elkaar krijgt om Van Bronckhorst aan hun neus voorbij te laten gaan, dan zijn het echt een stelletje kankerlijers daar op R'dam Zuid!
  vrijdag 20 april 2007 @ 22:34:38 #124
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48556702
quote:
Van Bronckhorst: 'Ik word moe van geruchten PSV en Feyenoord'
Bron: Sportweek
Giovanni van Bronckhorst wordt het een beetje zat dat zijn naam telkens opduikt als potentiële nieuwe versterking van zowel PSV als Feyenoord. “Zowel in Eindhoven als in Rotterdam blijft mijn naam rond zoemen en dat irriteert een beetje,” aldus de international van Barcelona tegenover Sportweek.

“Tijdens de persconferentie vandaag bij Barça kreeg ik er ook weer vragen over. Het gerucht dat ik terugkeer naar Nederland gaat al een paar maanden en ik krijg het maar moeilijk uit de wereld. Ontkennen heeft blijkbaar geen zin, want dan wordt er toch weer een draai aan gegeven. Kijk, als ik nou op de schopstoel zou zitten bij Barcelona, dan is het een ander verhaal. Maar ik heb onlangs nota bene m’n contract met een jaar verlengd hier. Ik weet van de interesse van Feyenoord en PSV, maar nogmaals, voordat Ajax en AZ ook gaan bellen: mijn toekomst ligt in Barcelona. Het seizoen hier loopt door tot eind juni, ik heb het druk genoeg.”
Dus Feyenoord zou het iig proberen lijkt het
Ik zag ze er namenlijk inderdaad wel voor aan om gewoon geen interesse te hebben
  zaterdag 21 april 2007 @ 08:03:47 #125
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_48564225
Als Tiendalli speelt is mijn kaartje te koop.........................dan gaan we eraan
  zaterdag 21 april 2007 @ 08:31:40 #126
75252 TheCandyman
Sweet as Candy...... NOT
pi_48564339
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 08:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Als Tiendalli speelt is mijn kaartje te koop.........................dan gaan we eraan
Als het nou alleen Tiendalli was......
Somebody pinch me plz
  zaterdag 21 april 2007 @ 09:22:28 #127
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48564732
Zo, kaartje is binnen .. Als nu de wedstrijd nog eens ergens over gaat zou het helemaal prachtig zijn natuurlijk
  zaterdag 21 april 2007 @ 11:24:46 #128
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_48566387
hmm naast de pot gepist, maar ben sowieso aanwezig in heerenveen volgende week
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
  zaterdag 21 april 2007 @ 11:43:04 #129
139407 jorienvdherik
pi_48566737
waren 400 nog te koop, en er dan nog naast zitten hmm
  zaterdag 21 april 2007 @ 11:57:24 #130
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_48567053
tja met zoveel silvercardhouders
pi_48567181
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 11:43 schreef jorienvdherik het volgende:
waren 400 nog te koop, en er dan nog naast zitten hmm
Gozer er zijn 12.000 silvercards.
Feijenoord Rotterdam
  zaterdag 21 april 2007 @ 12:03:55 #132
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48567207
quote:
De Belgische eersteklasser Sint Truiden heeft een akkoord bereikt met Nana Asare. Deze 20-jarige middenvelder is eigendom van Feyenoord en speelt voor Kv Mechelen. Bij Feyenoord heeft hij nog een contract voor een seizoen. De Rotterdammers willen mee werken aan een transfer van de speler voor wie in België veel interesse bestaat. Volgende week praat Sint Truiden met Feyenoord om de transfer af te ronden.

dat zou toch zo'n groot talent zijn
  zaterdag 21 april 2007 @ 12:04:03 #133
139407 jorienvdherik
pi_48567213
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 12:02 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Gozer er zijn 12.000 silvercards.
Owja
  zaterdag 21 april 2007 @ 12:10:03 #134
75252 TheCandyman
Sweet as Candy...... NOT
pi_48567354
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 12:03 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

lol zie het scoutingtopic
Somebody pinch me plz
pi_48567360
quote:

[..]

Hoe gaat het met Jaja Coelho trouwens? Valt me nog mee dat die niet meteen topscorer van de Primera Division is geworden
pi_48567383
Hoeveel gold cards?
  zaterdag 21 april 2007 @ 12:11:45 #137
75252 TheCandyman
Sweet as Candy...... NOT
pi_48567393
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 12:10 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Hoe gaat het met Jaja Coelho trouwens? Valt me nog mee dat die niet meteen topscorer van de Primera Division is geworden

Maar niet getreurt, het seizoen is nog niet over
Somebody pinch me plz
  zaterdag 21 april 2007 @ 12:13:57 #138
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_48567444
iemand nog uitkaartje over voor heerenveen uit?

PM me maar ofzo.
  zaterdag 21 april 2007 @ 12:14:58 #139
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48567467
quote:

[..]

daar totaal geflopt, verhuurd aan flamengo, ook niets geworden, nu terug in belgie geloof bij genk, weer niet veel... aparte zaak

maar dacht dat Asare ook een tijdje bekend stond als erg groot talent en dat ie zelfs al stages had gehad bij een aantal grote clubs

edit; overigens heeft Jaja daar ook nergens het vertrouwen gekregen. Hij heeft maar een paar potjes gespeeld, dus wie weet wat 't nog wel of niet gaat worden....
pi_48567605
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 12:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel gold cards?
Dacht dat er iets van 1200-1500 goldcards waren en 400 diamondcards.
Feijenoord Rotterdam
  zaterdag 21 april 2007 @ 12:22:41 #141
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48567643
quote:
Maikel Aerts vertrouwt op positieve afloop

Tricolores.tv had een exclusief interview met Maikel Aerts. De doelman die herstelt van een zware armblessure hoopt in de voorbereiding weer van de partij te zijn... bij Willem II. Hij heeft in de korte periode in Tilburg een erg positieve indruk gekregen van de Tricolores en hoopt dat een transfer rond komt.
lekker daar laten
pi_48567760
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 12:21 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Dacht dat er iets van 1200-1500 goldcards waren en 400 diamondcards.
Is het niet zo dat het grootste uitvak in NL (1600 in arena) uitverkocht is als alle DC en GC houders een kaartje halen?
pi_48567823
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 12:27 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Is het niet zo dat het grootste uitvak in NL (1600 in arena) uitverkocht is als alle DC en GC houders een kaartje halen?
Zal het wel 400-1200-12.000 zijn. In iedergeval is het een kankersysteem.
Feijenoord Rotterdam
  zaterdag 21 april 2007 @ 12:30:20 #144
139407 jorienvdherik
pi_48567851
quote:

[..]

speelt bij genk
  zaterdag 21 april 2007 @ 12:39:07 #145
139407 jorienvdherik
pi_48568114
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 12:27 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

net niet geloof ik
  zaterdag 21 april 2007 @ 13:07:05 #146
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48568904
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 12:30 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

speelt bij genk
Speelt of zit op de bank?
  zaterdag 21 april 2007 @ 13:08:47 #147
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48568946
quote:

[..]

Stage gelopen bij Man Utd (pas geleden), meen ik.. Niet dat dit wat zegt ofzo
  zaterdag 21 april 2007 @ 13:09:24 #148
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48568960
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 12:29 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Zal het wel 400-1200-12.000 zijn. In iedergeval is het een kankersysteem.
Feit.
  zaterdag 21 april 2007 @ 13:10:34 #149
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48569000
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 12:14 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

edit; overigens heeft Jaja daar ook nergens het vertrouwen gekregen. Hij heeft maar een paar potjes gespeeld, dus wie weet wat 't nog wel of niet gaat worden....
Bij Westerlo waren ze toch aardig gek met 'em?
  zaterdag 21 april 2007 @ 13:12:24 #150
139407 jorienvdherik
pi_48569041
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 13:07 schreef Keltie het volgende:

[..]

Speelt of zit op de bank?
526 min gespeeld 1 goal in die tijd
  zaterdag 21 april 2007 @ 13:18:40 #151
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_48569214
Coelho heeft een jaar niet gespeeld, en komt nauwelijks in vorm bij Genk ... Het systeem dat Genk speelt, past ook totaal niet bij 'm

De jongen heeft kwaliteiten, maar niet voor een club als Feijenoord
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
  zaterdag 21 april 2007 @ 15:04:49 #152
75252 TheCandyman
Sweet as Candy...... NOT
pi_48571804
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 13:18 schreef blueangel_ het volgende:

De jongen heeft kwaliteiten, maar niet voor een club als Feijenoord
hhhmmm die heb ik vaker gehoord....
Somebody pinch me plz
  zaterdag 21 april 2007 @ 15:59:47 #153
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_48573286
quote:
De B1 van Feyenoord is zaterdag in Tilburg kampioen van Nederland geworden. De ploeg van trainer Cor Adriaanse had aan een 0-2 overwinning bij Willem II genoeg om Heerenveen definitief achter zich te laten op de ranglijst. Na een 0-0 ruststand zorgden Leroy Fer en Louis Pedro in de tweede helft voor de doelpunten.

De omstandigheden waren belabberd op de voetbalvelden in Tilburg. De bal stuiterde het hobbelige en droge veld over. Voor rust was er niet veel te genieten voor de toeschouwers. Willem II had zich ingegraven om een punt over te houden aan het duel met de titelkandidaat. De spelers van Feyenoord B1, die teveel met de bal aan de voet het veld overstaken in plaats van medespelers te bereiken, wisten in de eerste helft nog niet door de vijandelijke defensie heen te prikken.

Na de helftwisseling trokken de bezoekers de teugels flink aan. Dat resulteerde halverwege het tweede bedrijf in een verdiende voorsprong. Op aangeven van Michael Janotta bezorgde Fer zijn ploeg de voorsprong: 0-1. Aanvaller Pedro kreeg daarna een dot van een kans op een tweede doelpunt, maar hij mikte voorlangs.

De angst voor de gelijkmaker zat er eigenlijk geen moment in. Willem II creëerde in negentig minuten geen noemenswaardige schietkans. Pedro maakte het feestje in de laatste minuut compleet door een combinatie met invaller Jordy Clasie succesvol af te ronden: 0-2.

Na het laatste fluitsignaal gingen de handen op elkaar voor het vriendenteam, dat dit seizoen karakter heeft getoond. Enkele maanden geleden stonden de Rotterdammers nog vijf punten achter Heerenveen, maar de spelersgroep wist de Friezen te achterhalen. Het zag er lange tijd naar uit dat het kampioenschap op de laatste speeldag beslist ging worden, als Heerenveen op Varkenoord aantreedt. Die wedstrijd is voor de stand op de ranglijst nu niet meer van belang.

Adriaanse, die zaterdag voor de derde keer op rij kampioen werd met de B’tjes, was trots op zijn manschappen. ‘Een prijs voor het collectief’, zei hij kort na de wedstrijd. ‘We hebben dit seizoen veel spelers nodig gehad, en de wisselingen zorgden nooit voor verzwakking. Deze jongens hebben aangetoond iets voor elkaar over te hebben, en dan kun je ver komen.’

De oefenmeester kon in de uitwedstrijd niet beschikken over Bart Schenkeveld, die deze week geblesseerd raakte, en Kelvin Leerdam, die met de A1 in actie komt. ‘Jammer voor die jongens dat ze vandaag niet mee konden doen, maar volgende week vieren we op eigen veld nog wel een feestje.’

Door het binnenhalen van de titel speelt de B1 op 2 juni de wedstrijd om de Supercup. Wie daarin de tegenstander wordt, is nog niet bekend.

Opstelling Feyenoord B1: Van der Post; Eekman, Ramsteijn, Bruma, Nelom; Van Haaren, Fer, Janotta; Van la Parra (70’ Clasie), Isoufi (61’ Lagouireh), Pedro
Are you watching Feyenoord 1!
pi_48574957
Wat doet Bruma in die opstelling?
  zaterdag 21 april 2007 @ 17:23:27 #155
123545 DatMeenJeNiet
pi_48575309
Transferdeadline...
1 July pas naar Engeland.
  zaterdag 21 april 2007 @ 17:34:01 #156
139407 jorienvdherik
pi_48575555
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 17:06 schreef Kadoc het volgende:
Wat doet Bruma in die opstelling?
zeker gelijk met zn eigen heli ff overgevlogen
  zaterdag 21 april 2007 @ 17:51:08 #157
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48575990
Officieel is ie gewoon nog Feyenoorder. Hij is ook geloof ik nog 15, dus heeft nog geen rechtsgeldig contract (of anders pas sinds kort). Z'n officiele transfer is in ieder geval in de zomer pas.
pi_48576323
Staan nog aardig wat Hollandse namen in die opstelling
  zaterdag 21 april 2007 @ 18:52:20 #159
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48577479
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 18:05 schreef Erasmusch het volgende:
Ramsteijn
pi_48577570
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 18:05 schreef Erasmusch het volgende:
Van La Parra, apart.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_48578009
Wel ernstig dat 'gio' nog liever naar psv zou gaan dan naar jullie .
Secrets never die. Only people.
  zaterdag 21 april 2007 @ 19:38:34 #162
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_48578965
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 19:07 schreef PizzaSalami het volgende:
Wel ernstig dat 'gio' nog liever naar psv zou gaan dan naar jullie .
Waar zegt hij dat dan? Dat heeft hij helemaal nergens gezegd, leer lezen.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_48579088
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 19:38 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Waar zegt hij dat dan? Dat heeft hij helemaal nergens gezegd, leer lezen.
Jij leest dus alle bladen enz ?

Sportweek.nl meldt dat Van Bronckhorst een voorkeur zou hebben voor PSV boven Feyenoord, vanwege de moeilijke sportieve situatie waarin de ploeg zich verkeert. Ronald Koeman wilde daar verder niet op ingaan. ‘Ik heb contact gehad met Giovanni, maar wat exact in die gesprekken is besproken houd ik nog voor me. Maar we hebben voor de positie van Cocu wel het liefst een Nederlander’
  zaterdag 21 april 2007 @ 19:42:58 #164
139407 jorienvdherik
pi_48579127
Ga denk met de trein naar heerenveen. is wel lekker relaxt
  zaterdag 21 april 2007 @ 19:52:37 #165
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48579460
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 19:42 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Sportweek.nl
doeg

btw allang weer van de site gehaald!
  zaterdag 21 april 2007 @ 19:52:45 #166
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_48579464
quote:

[..]

Sportweek.nl meldt dat Van Bronckhorst een voorkeur zou hebben voor PSV boven Feyenoord, vanwege de moeilijke sportieve situatie waarin de ploeg zich verkeert. Ronald Koeman wilde daar verder niet op ingaan. ‘Ik heb contact gehad met Giovanni, maar wat exact in die gesprekken is besproken houd ik nog voor me. Maar we hebben voor de positie van Cocu wel het liefst een Nederlander’
Waar maken ze dat op uit? . Dit is echt bullshit, want hij heeft zelf, weet je wel, uit z'n eigen mond, gezegd dat hij niet voor Feyenoord wegloopt nu het minder gaat, dat Feyenoord je club blijft.
pi_48579509
quote:

[..]

En dat is later weer gerectificeerd
pi_48579599
Hhm okay, mijn fout dan. Toch zou ik er niet raar van opkijken als hij helemaal niet terug gaat komen naar jullie.
pi_48579630
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 19:56 schreef PizzaSalami het volgende:
Hhm okay, mijn fout dan. Toch zou ik er niet raar van opkijken als hij helemaal niet terug gaat komen naar jullie.
Als ie terugkomt naar NL, is het naar Feyenoord. En anders ligt het aan Bosz
pi_48579663
Haha, tuurlijk. Vertrouwen in aankomend weekend?
  zaterdag 21 april 2007 @ 20:02:02 #171
139407 jorienvdherik
pi_48579751
Ja hoor morgen 3-0
  zaterdag 21 april 2007 @ 20:08:56 #172
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48579935
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 19:57 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Als ie terugkomt naar NL, is het naar Feyenoord. En anders stenigen we Bosz
  zaterdag 21 april 2007 @ 20:14:38 #173
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_48580085
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 20:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja hoor morgen 3-0
We spelen thuis he. Ik help je er ff aan herinneren
pi_48580236
quote:
SPARTA GEEN PROBLEEM VOOR FEYENOORD A1

Omdat de A1 van Feyenoord vanwege personele problemen maar elf spelers mee kon nemen naar Sparta, moesten er vijf B-junioren overkomen om de selectie aan te vullen. De komst van de B’tjes, die vanmiddag landskampioen zijn geworden, was noodzakelijk want ze kwamen allemaal in actie.

Feyenoord begon goed aan het treffen met de Kasteelheren. Na drie minuten onderschepte Ruben Barends een bal. De linksback maakte een goede actie en bracht Hagary in kansrijke positie. De aanvaller rondde bekwaam af: 0-1. Na twintig minuten maakte Schet er 0-2 van. Als de rechtsbuiten een goede dag heeft is hij door niemand te stoppen. Zaterdag toonde hij zijn klasse meermalen, waarvan de tweede treffer een goed voorbeeld was. Uit een counter passeerde hij zijn tegenstanders alsof ze er niet stonden.

Na rust bracht Fräser drie B´tjes het veld in. Daardoor verdwenen de automatismen en werd het spel van de bezoekers iets onrustiger. Toch bleef Feyenoord de wedstrijd dicteren. Het resulteerde vlak voor tijd in de derde treffer. De snelle Pedro, die eerder op de dag de eindstand bepaalde bij de B1, tekende in de 87ste minuut voor de eindstand: 0-3. Feyenoord had toen nog tien spelers in het veld staan, omdat Clint van Stee na zijn tweede gele kaart in kon rukken.

Opstelling Feyenoord A1: Mulder; Van Stee, Nieveld (55’ Ramsteijn), Özcelik, Barends (75’ Nelom); Kobussen, Leerdam, K. Wattamaleo (55’ Fer); Schet (55’ Pedro), Hagary, R. Watamaleo (85’ Janotta)
Hup jeugd
  zondag 22 april 2007 @ 10:28:31 #175
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_48591023
Kunnen we niet wat van de A1 gasten laten spelen naast die 6 die uitleg gaven ipv die andere gasten!!
  zondag 22 april 2007 @ 10:33:03 #176
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_48591089
quote:
Ja hoor morgen 3-0

Ik hou je eraan
pi_48591234
quote:
Ja hoor morgen 3-0
!

Dat is statistisch gezien niet eens mogelijk.
  zondag 22 april 2007 @ 10:50:49 #178
139407 jorienvdherik
pi_48591381
quote:
Op zondag 22 april 2007 10:41 schreef Kadoc het volgende:

[..]

!

Dat is statistisch gezien niet eens mogelijk.
jawel hoor
  zondag 22 april 2007 @ 11:30:15 #179
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_48592280
Dadelijk maar es richting Rotjeknor!
pi_48592528
quote:
Op zondag 22 april 2007 11:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Dadelijk maar es richting Rotjeknor!
dadelijk maar es richting utreg... Opa popcorn is vandaag 90 geworden. Lekker teletekstsuporteren, weet ik ook eens hoe het is om neus te zijn. Wat mij betreft verliezen we trouwens vandaag weer met 4-0 oid, misschien dat het dan eens doordringt tot het maasgebouw. Mario
  zondag 22 april 2007 @ 11:47:38 #181
139407 jorienvdherik
pi_48592654
ach of je wint of niet, verliezen in heerenveen mag niet, maar zal wel gebeuren
  zondag 22 april 2007 @ 11:55:48 #182
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_48592842
quote:
Op zondag 22 april 2007 11:47 schreef jorienvdherik het volgende:
ach of je wint of niet, verliezen in heerenveen mag niet, maar zal wel gebeuren
idd , laat alle scenario's er maar op los. het wordt gewoon op de laatste speeldag beslist.
quote:
Datum: 22-04-2007 Bron: Feyenoord.blog.nl

Vanmiddag, 14.30: Feyenoord - NEC en AZ - Heerenveen. Natuurlijk is er de mogelijkheid dat ze allbei de vijfde plek verspelen en dat Roda Jc of zelfs Fc Groningen met de laatste play-offplaats voor Champions Leaguevoetbal aan de haal gaat, maar de kans daarop lijkt niet erg groot. Laten we er dus van uit gaan (en op hopen) dat de strijd tussen Feyenoord en de Friezen gaat. Wat kan er dan gebeuren?
De meest voor de hand liggende handscenario's op een rijtje:

Feyenoord wint - Heerenveen wint:
Beide clubs komen op 55 punten, dus Feyenoord moet de laatste wedstrijd winnen in Heerenveen.

Feyenoord wint - Heerenveen speelt gelijk:
Feyenoord komt op 55 punten, Heerenveen op 53, dus Feyenoord mag in Heerenveen gelijkspelen om vijfde te blijven.

Feyenoord wint - Heerenveen verliest:
Feyenoord komt op 55 punten, Heerenveen blijft op 52, dus Feyenoord mag in Heerenveen gelijkspelen om vijfde te blijven. Als Feyenoord die laatste wedstrijd verliest komen beide clubs op 55 punten, maar heeft Heerenveen een (veel) beter doelsaldo.

Feyenoord speelt gelijk - Heerenveen wint
Feyenoord komt op 53 punten, Heerenveen op 55, dus Feyenoord moet in Heerenveen winnen om vijfde te worden.

Feyenoord speelt gelijk - Heerenveen speelt gelijk
Beide clubs komen op 53 punten, dus Feyenoord moet de laatste wedstrijd winnen in Heerenveen.

Feyenoord speelt gelijk - Heerenveen verliest
Feyenoord komt op 53 punten, Heerenveen blijft op 52, dus Feyenoord mag in Heerenveen gelijkspelen om vijfde te blijven.

Feyenoord verliest - Heerenveen wint
Feyenoord blijft op 52 punten, Heerenveen komt op 55 punten. Feyenoord moet in Heerenveen winnen om op een gelijk aantal punten te komen, maar dan is het nog kansloos door het doelsaldo van Heerenveen. Dat is veel beter.

Feyenoord verliest - Heerenveen speelt gelijk
Feyenoord blijft op 52 punten, Heerenveen komt op 53. Feyenoord moet winnen in Heerenveen om vijfde te worden.

Feyenoord verliest - Heerenveen verliest
Beide clubs blijven op 52 punten, Feyenoord moet winnen in Heerenveen om vijfde te worden.
  zondag 22 april 2007 @ 12:21:22 #183
139407 jorienvdherik
pi_48593496
wie heeft er nog een seizoenskaart voor gele zijde, over

voor feyenoord-nec

voor 15 - 16 euro.

vak r q s t x bij voorkeur
pi_48594907
Zoek vanmiddag een plaatsje in de zon...
  zondag 22 april 2007 @ 13:37:49 #185
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48595653
Laten we nou gewoon vandaag meer punten pakken dan Heerenveen
Volgende week gewoon in de eerste minuut laten we harry zich opofferen door Alves de touwtyfus in te schoppen, verder gewoon 8 verdedigers en Huysegems opstellen
  zondag 22 april 2007 @ 13:52:35 #186
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48596093
Az maar even winnen vandaag.
2 potjes de nul houden en we zitten in de uefacup
pi_48596214
quote:
Op zondag 22 april 2007 13:37 schreef Steve_I. het volgende:
Laten we nou gewoon vandaag meer punten pakken dan Heerenveen
Volgende week gewoon in de eerste minuut laten we harry zich opofferen door Alves de touwtyfus in te schoppen, verder gewoon 8 verdedigers en Huysegems opstellen
8 verdedigers van Feyenoord... net alsof het dan waterdicht wordt
  zondag 22 april 2007 @ 14:10:44 #188
123545 DatMeenJeNiet
pi_48596663
Timmer;
Tiendalli, Vlaar, Schreuder, Drenthe;
Buijs, Wijnaldum, De Guzman;
Castelen, Charisteas en Van Hooijdonk

Geen Bahia
Schreuder alleen in de verdediging
pi_48596862
quote:
Op zondag 22 april 2007 13:56 schreef Fetai het volgende:

[..]

8 verdedigers van Feyenoord... net alsof het dan waterdicht wordt
Hehe
Feijenoord Rotterdam
pi_48596878
quote:
Op zondag 22 april 2007 14:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Schreuder alleen in de verdediging
Dan kun je daar beter Bahia neerzetten.
  zondag 22 april 2007 @ 14:22:39 #191
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48597084
Idd. Bahia is niet best, maar of Schreuder nou een vooruitgang is
  zondag 22 april 2007 @ 14:45:46 #192
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48598174
AZ voor
  zondag 22 april 2007 @ 15:12:40 #193
123545 DatMeenJeNiet
pi_48599528
2-0 zelfs

Tiendalli speelt gewoon goed wtf
Charisteas wéér waardeloos
  zondag 22 april 2007 @ 15:39:25 #194
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48600586
Harry IS gewoon waardeloos.
Hopelijk volgende week er uit voor huysegems. Piet moet ook gewoon spelen volgende week
  zondag 22 april 2007 @ 15:41:29 #195
157179 Put4
He's a freak of nature
pi_48600684
Feyenoord 1-0 Castelen
Feyenoord - AC Milan - WHU
  zondag 22 april 2007 @ 15:45:25 #196
157179 Put4
He's a freak of nature
pi_48600829
En alweer 1-1 -_-''
Feyenoord - AC Milan - WHU
  zondag 22 april 2007 @ 16:35:01 #197
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_48603224
Met een beetje pech volgende week 8e. In de winterstop stond Feyenoord drie punten achter op Ajax, nu 19. Nee hoor, het ligt niet aan de trainer.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 22 april 2007 @ 16:37:08 #198
53267 TC03
pi_48603338
= Doe normaal =

[ Bericht 96% gewijzigd door RayMania op 22-04-2007 16:49:31 ]
  zondag 22 april 2007 @ 16:38:14 #199
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_48603384
quote:
Op zondag 22 april 2007 16:35 schreef TC03 het volgende:
Met een beetje pech volgende week 8e. In de winterstop stond Feyenoord drie punten achter op Ajax, nu 19. Nee hoor, het ligt niet aan de trainer.
8e
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  zondag 22 april 2007 @ 16:41:37 #200
53267 TC03
pi_48603538
quote:
Op zondag 22 april 2007 16:38 schreef Maikalo het volgende:

[..]

8e
Als Feyenoord verliest, wint Heerenveen. Als Groningen en Roda ook winnen, komen deze drie ploegen allen langszij. Dan staat Feyenoord 8e.
pi_48603602
Feyenoord MOET volgende week van Heerenveen winnen. Bij een gelijk spel verliezen ze de 5e plek alsnog als Roda en/of Groningen winnen.
  zondag 22 april 2007 @ 16:43:42 #202
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_48603635
quote:
Op zondag 22 april 2007 16:43 schreef rahk-00 het volgende:
Feyenoord MOET volgende week van Heerenveen winnen. Bij een gelijk spel verliezen ze de 5e plek alsnog als Roda en/of Groningnen winnen.
inderdaad. Ik zie het niet gebeuren .
2000 light years from home
  zondag 22 april 2007 @ 16:44:03 #203
53267 TC03
pi_48603656
Als ze niet winnen, verliezen de 5e plek sowieso hoor. Ongeacht wat Groningen of Roda doen.
  zondag 22 april 2007 @ 16:45:20 #204
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48603720

HOE WIL JE MET DEZE SELECTIE NOU FUCKING 8E WORDEN
Bosz
Koeman
Janssen
Woerts
De guzman
Schreuder
Harry

En ik zie ook niet meer hoe we er ooit bovenop moeten komen, met dat corrupte kankerzootje wat daar alleen zit vanwege vriendjespolitiek en zelfverrijking
pi_48603729
Als ze er volgende week weer als zakken zout bijlopen word ik zo gek
Gewoon winnen...!!! Nog 1 keer ajb Feyenoord
  zondag 22 april 2007 @ 16:47:21 #206
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48603813
= Doe normaal =

[ Bericht 96% gewijzigd door RayMania op 22-04-2007 16:49:59 ]
  zondag 22 april 2007 @ 16:51:03 #207
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48603961
Volgende week Buijs rood, Alves gebroken enkels

KANKER TERING WAT BEN IK IN EE TYVUSBUI
Feyenoord 8e, az kampioen, excelsior nacompetitie, slechter had vandaag niet kunnen verlopen en het begon nog allemaal zo mooi
  zondag 22 april 2007 @ 16:55:12 #208
53267 TC03
pi_48604156
In de winterstop stond Feyenoord 3 punten achter op Ajax. Ze hadden goede wedstrijden gespeeld tegen PSV en AZ, twee ploegen die nu 'toevallig' eerste staan. Ook de ploegen die nu eerste staan hebben een matige tweede seizoenshelft gekend en veel punten laten liggen. Toch heeft Feyenoord het nog VELE malen slechter gedaan, terwijl het de eerste seizoenshelft niet eens zó slecht ging.

Conclusie: de spelers kunnen het wel. Ergens ver weg hebben ze wel kwaliteit liggen. Alleen de motivatie spoort niet, en de trainer is verschrikkelijk.

Er moet gewoon een nieuwe trainer komen, ik snap niet waarom Koeman nog krediet heeft.
  zondag 22 april 2007 @ 17:01:46 #209
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_48604451
Het doet me ook wel pijn om te zien dat AZ met niet eens zóveel betere spelers gewoon veel beter presteert dan Feyenoord. Daar is tenminste een slim beleid, een goede coach, en gemotiveerde spelers. Bij Feyenoord missen we dat allemaal. En AZ wordt nog kampioen ook, en Feyenoord de komende 20 jaar niet meer .

Bah .
  zondag 22 april 2007 @ 17:08:42 #210
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_48604711
Ja, de kwaliteit in de selectie is ergens toch wel heel hoog... flikker toch op joh.
Spelers als Schreuder, die Griek, Kolkka, Buijs, Saidi, Bahia, Derijck hebben stiekem toch wel kwaliteiten
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_48604776
quote:
Op zondag 22 april 2007 17:08 schreef MarkNMGN het volgende:
Ja, de kwaliteit in de selectie is ergens toch wel heel hoog... flikker toch op joh.
Spelers als Schreuder, die Griek, Kolkka, Buijs, Saidi, Bahia, Derijck hebben stiekem toch wel kwaliteiten
Buijs, Bahia en Derijck kunnen wel iets ja.
  zondag 22 april 2007 @ 17:13:11 #212
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_48604870
quote:
Op zondag 22 april 2007 17:10 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Buijs, Bahia en Derijck kunnen wel iets ja.
van Derijck kan het nog komen ja...

Buijs en Bahia zijn gewoon kutvoetballers die precies op het niveau spelen waar Feyenoord de komende jaren vanaf wil...
kankelul.
  zondag 22 april 2007 @ 17:20:04 #213
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48605123
mark, zeik niet zo. Kijk hoe Buijs vorig seizoen speelde, jij wilt zeggen dat die jongen geen Bosvelt-potentie heeft?
Bahia speelde vorig jaar heel degelijk, tot hij een fout maakte in de play-offs en totaal instortte. Als hij daar niet bovenop komt is dat ook grotendeels de schuld van de trainer.
Saidi speelde onder Gullit regelmatig heel goed, ken weinig spelers met zo'n goeie tackel, maar presteert nu geen flikker.

er zijn 2 dingen nodig voor Feyenoord om goed te spelen. Rust in de ploeg, maar die kan er niet komen gezien er een NSB-bestuur zit, en een toptrainer.
  zondag 22 april 2007 @ 17:23:04 #214
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48605229
van Kerkum mogen ze ook wel stenigen
Die gozer zaagt nog stukken uit de bodem van een zinkend schip om het materiaal aan z'n vriendjes te verkopen
pi_48605305
quote:
Op zondag 22 april 2007 17:13 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

van Derijck kan het nog komen ja...

Buijs en Bahia zijn gewoon kutvoetballers die precies op het niveau spelen waar Feyenoord de komende jaren vanaf wil...
Momenteel zijn Buijs en Bahia inderdaad een hoopje kut, maar ze hebben in eerdere seizoenen laten zien dat het ook anders kan. De potentie is er dus.
  zondag 22 april 2007 @ 17:37:02 #216
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_48605730
quote:
Op zondag 22 april 2007 17:24 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Momenteel zijn Buijs en Bahia inderdaad een hoopje kut, maar ze hebben in eerdere seizoenen laten zien dat het ook anders kan. De potentie is er dus.
Elke speler die het best aardig doet bij een andere club doet het bij Feyenoord extreem dramatisch .
  zondag 22 april 2007 @ 17:44:29 #217
139407 jorienvdherik
pi_48606023
Opdracht is simpel, uitvoering zal lastig worden zondag
  zondag 22 april 2007 @ 17:46:18 #218
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_48606079
Ik weet niet wat ik erger ga vinden... 6e worden en geen UEFA-cup spelen, of 5e worden en 2 keer compleet vernederd worden door die joden.
kankelul.
  zondag 22 april 2007 @ 17:46:36 #219
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_48606087
Mensen die nu nog Koeman willen laten blijven, moeten publiekelijk gestenigd worden. Als je nog niet inziet wat voor tactisch onbenul hij is, door weer Schreuder te laten spelen, weer in het centrum van de verdediging... Om weer die griek te laten spelen... En dan ook die wissels. Man, je had verdomme in de rust al met 4 aanvallers moeten gaan spelen, idioot.
  zondag 22 april 2007 @ 17:46:51 #220
139407 jorienvdherik
pi_48606098
quote:
Op zondag 22 april 2007 17:46 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik weet niet wat ik erger ga vinden... 6e worden en geen UEFA-cup spelen, of 5e worden en 2 keer compleet vernederd worden door die joden.
Ik weet niet wat ik moet denken
  zondag 22 april 2007 @ 17:49:31 #221
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48606174
quote:
Op zondag 22 april 2007 17:37 schreef Merkie het volgende:

[..]

Elke speler die het best aardig doet bij een andere club doet het bij Feyenoord extreem dramatisch .
wmb 30% door koeman, 70% door de onrust.
Koeman kan worden opgelost, onrust (= bosz, janssen, brard, kerkum,woerts, jacobs, kutscouts <--> legioen) helaas niet....
  zondag 22 april 2007 @ 17:55:16 #222
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48606353
quote:
Op zondag 22 april 2007 17:46 schreef MarkNMGN het volgende:
wat denk je dat geen uefa voor invloed gaat hebben in het transferseizoen... dan komt er dus echt helemaal niemand meer. Dat vernederd worden door 020 doet me eigenlijk momenteel weinig, is een soort berusting geworden, het gaat niet meer om wat ze nu wel of niet doen een potje, het gaat er om of we nog enigzins gaan aanhaken of echt totaal afzakken. Daarbij worden we anders wel weer vernederd door utrecht ofzo, daar wordt ik ook niet vrolijk van.
  zondag 22 april 2007 @ 17:56:25 #223
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48606382

Op radio rijnmond nu; Excelsior - AZ als het kan in de Kuip zodat AZ een groter feest kan vieren
  zondag 22 april 2007 @ 17:56:48 #224
121310 venomsnake
El Saltador
pi_48606397
quote:
Op zondag 22 april 2007 17:56 schreef Steve_I. het volgende:

Op radio rijnmond nu; Excelsior - AZ als het kan in de Kuip zodat AZ een groter feest kan vieren
  zondag 22 april 2007 @ 17:57:34 #225
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_48606420
quote:
Op zondag 22 april 2007 17:56 schreef Steve_I. het volgende:

Ja hilarisch. Ha ha.
  zondag 22 april 2007 @ 17:57:54 #226
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_48606432
quote:
Op zondag 22 april 2007 17:55 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

wat denk je dat geen uefa voor invloed gaat hebben in het transferseizoen... dan komt er dus echt helemaal niemand meer. Dat vernederd worden door 020 doet me eigenlijk momenteel weinig, is een soort berusting geworden, het gaat niet meer om wat ze nu wel of niet doen een potje, het gaat er om of we nog enigzins gaan aanhaken of echt totaal afzakken. Daarbij worden we anders wel weer vernederd door utrecht ofzo, daar wordt ik ook niet vrolijk van.
Ach, wat voor aantrekkingskracht heeft Feyenoord momenteel nog.. wel of geen UEFA-cup voetbal, er komt toch al niemand meer
kankelul.
  zondag 22 april 2007 @ 18:02:14 #227
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_48606556
Koeman verwacht dat Lucius komende week weer fit is . Schreuder en Lucius zullen dus in de basis staan
  zondag 22 april 2007 @ 18:06:59 #228
139407 jorienvdherik
pi_48606706
Foto's Feyenoord - NEC online op www.fr-fotopage.nl
  zondag 22 april 2007 @ 18:08:22 #229
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_48606752
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:02 schreef Tomasso het volgende:
Koeman verwacht dat Lucius komende week weer fit is . Schreuder en Lucius zullen dus in de basis staan
En Harry gaat dan ook weer vlammen.. zin in !
kankelul.
pi_48606757
Die opblaaspop tijdens de wedstrijd met de liederen erbij

Alles gefilmd
  zondag 22 april 2007 @ 18:09:21 #231
139407 jorienvdherik
pi_48606782
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:08 schreef renz0r het volgende:

Alles gefilmd
Ik ook

zondag 22 april 2007 @ 18:09:55 #232
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_48606795
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:08 schreef renz0r het volgende:

Alles gefilmd
Daar heb ik me ook wel om vermaakt ja . En dan die gast op Q die ff die pop ging halen en op z'n gemakje dat ding mee nam onder z'n arm
  zondag 22 april 2007 @ 18:18:06 #233
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_48607046
Waarom hebben jullie die voorsprong niet behouden
  zondag 22 april 2007 @ 18:18:35 #234
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48607062
Wij willen sylvie terug
  zondag 22 april 2007 @ 18:18:55 #235
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_48607071
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:09 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ik ook

[afbeelding]

Wij konden ons weer vermaken met de bal
  zondag 22 april 2007 @ 18:23:44 #236
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_48607219
K8t wedstrijd!!!
pi_48607759
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:09 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Daar heb ik me ook wel om vermaakt ja . En dan die gast op Q die ff die pop ging halen en op z'n gemakje dat ding mee nam onder z'n arm
Ja joh

Hij pakte hem onderaan t vak, liep ermee helemaal naar boven van t vak. Ging vervelen met die pop bij een (denk ik) maat van hem en gooide hem toen t vak in
pi_48607819
Ik zal t filmpje ff uploaden bij putfile. even geduld
pi_48607995
Zat zo gozer bij mij in het vak die zwaar agressief wijzend naar die pop tot 2x toe schreeuwde:
Die pop is een kankerhoer!!!

[ Bericht 6% gewijzigd door renz0r op 22-04-2007 18:51:19 ]
  zondag 22 april 2007 @ 18:45:01 #240
121310 venomsnake
El Saltador
pi_48608026
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:44 schreef renz0r het volgende:
Zat zo gozer bij mij in het vak die schuimbekkend en hevig agressief naar die pop schreeuwde:
Die pop is een kankerhoer!!!

Hehe
pi_48608693
Hier is het filmpje van de opblaaspop

Opblaaspop Sylvie Meis
  zondag 22 april 2007 @ 19:05:11 #242
139407 jorienvdherik
pi_48608712
Tiendalli speelde goed vandaag

Filmpje van die pop http://www.youtube.com/watch?v=WuWV1SHds7c

[ Bericht 42% gewijzigd door jorienvdherik op 22-04-2007 19:26:35 ]
  zondag 22 april 2007 @ 20:00:22 #243
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48610304
Heb echt héérlijk genoten vandaag.

Van de zon.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 22 april 2007 @ 20:22:01 #244
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_48611024
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:00 schreef Happel het volgende:
Heb echt héérlijk genoten vandaag.

Van de zon.
Voor mij een van de reden om te verkassen vanaf E.

De opdracht voor volgende week is duidelijk, WINNEN! Maar ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Je kunt nog fuckin 8e worden, en dan in de play offs UEFA mislopen! Damn!
  zondag 22 april 2007 @ 20:24:40 #245
139407 jorienvdherik
pi_48611110
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:22 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Voor mij een van de reden om te verkassen vanaf E.

De opdracht voor volgende week is duidelijk, WINNEN! Maar ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Je kunt nog fuckin 8e worden, en dan in de play offs UEFA mislopen! Damn!
word papiertje meenemen zondag met alle mogelijkheden
  zondag 22 april 2007 @ 20:30:05 #246
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_48611309
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:24 schreef jorienvdherik het volgende:
word papiertje meenemen zondag met alle mogelijkheden
Laptop met Excel kan ook!
pi_48611851
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:30 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

en als het nou niets wordt kan je altijd nog dat ding naar een passerende jood gooien.

Het is trouwens gezellig op utreg cs de laatste tijd als wij thuis spelen en neusjes ook
  zondag 22 april 2007 @ 20:46:06 #248
139407 jorienvdherik
pi_48611930
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:30 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

als ik me treinkaartje maar mee neem
pi_48612636
GVD ik was vergeten dat Roda en FCG nog meededen, dacht dat we volgende week voldoende hadden aan een gelijkspel

Tiendalli
  zondag 22 april 2007 @ 21:22:04 #250
139407 jorienvdherik
pi_48613304
In de beslissende fase van de competitie tobt Feyenoorder Angelos Charisteas ernstig met zijn vorm. De Griekse aanvalsleider heeft al twee maanden niet meer gescoord. Ook zondag tegen Nec in De Kuip (1-1) ging er veel fout bij de spits, die in de 77e minuut met instemming van het Rotterdamse publiek werd vervangen.

„Angelos heeft het moeilijk”, gaf trainer Erwin Koeman toe. „Hij is fit, werkt keihard, maar dwingt te weinig af. Het is goed dat hij probeert mee te voetballen, maar mede daardoor komt hij te weinig voor het doel om voorzetten af te werken. Hij zit er zelf ook vreselijk mee dat het momenteel niet lukt.”
pi_48613897
Ook belachelijk hoeveel kopduels ie verliest met zn 1m90 ofzo. En dat de linksbuiten geen mannetje kan passeren maar alleen met rechts de ballen inswingen.

Galory play
pi_48614063
Ik had dit wel weer verwacht, dit slappe spel. Leek wel alsof er verdomme niks meer op het spel stond!

Maar na die grote woorden van Koeman had ik toch wel iets meer bezieling en strijd verwacht, maar voor mij is het nu wel duidelijk dat Koeman die gasten dus écht niet meer gemotiveerd krijgt. Dit wisten we allang natuurlijk, maar dit was de eerste keer dat Koeman dergelijke 'grote woorden' gebruikte.

Maar wat wil je met zo'n trainer met de uitstraling en ambitie van een zak aardappels.

Schreuder speelde ook weer

Dat na afgelopen weken waarin Schreuder toch ook één van onze zwakste schakels was.

Die wissels

Wél goed dat hij de griek wisselde, wat mij betreft alleen wel véél te laat maar goed.

Die griek maaide trouwens nog een keer finaal over de bal heen in het strafschopgebied van NEC

Koeman durfde na de wedstrijd nog te verkondigen dat hij vandaag wel inzet had gezien.

Wat mij betreft: Koeman zsm

Ben bang dat Feyenoord naast de 5de plek gaat grijpen komende week, ondanks dat ik ze wel een zwaarbevochten gelijkspel uit het vuur zie slepen bij Heerenveen, maar dat dit niet voldoende is omdat ze dan gepasseerd worden door Fc Groningen en/of Roda JC.

Dan mogen we tegen Fc Utrecht proberen toch nog Uefa cup voetbal veilig te spelen in de playoffs.
  zondag 22 april 2007 @ 21:45:46 #253
139407 jorienvdherik
pi_48614255
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik had dit wel weer verwacht, dit slappe spel. Leek wel alsof er verdomme niks meer op het spel stond!

Maar na die grote woorden van Koeman had ik toch wel iets meer bezieling en strijd verwacht, maar voor mij is het nu wel duidelijk dat Koeman die gasten dus écht niet meer gemotiveerd krijgt. Dit wisten we allang natuurlijk, maar dit was de eerste keer dat Koeman dergelijke 'grote woorden' gebruikte.

Maar wat wil je met zo'n trainer met de uitstraling en ambitie van een zak aardappels.

Schreuder speelde ook weer

Dat na afgelopen weken waarin Schreuder toch ook één van onze zwakste schakels was.

Die wissels

Wél goed dat hij de griek wisselde, wat mij betreft alleen wel véél te laat maar goed.

Die griek maaide trouwens nog een keer finaal over de bal heen in het strafschopgebied van NEC

Koeman durfde na de wedstrijd nog te verkondigen dat hij vandaag wel inzet had gezien.

Wat mij betreft: Koeman zsm

Ben bang dat Feyenoord naast de 5de plek gaat grijpen komende week, ondanks dat ik ze wel een zwaarbevochten gelijkspel uit het vuur zie slepen bij Heerenveen, maar dat dit niet voldoende is omdat ze dan gepasseerd worden door Fc Groningen en/of Roda JC.

Dan mogen we tegen Fc Utrecht proberen toch nog Uefa cup voetbal veilig te spelen in de playoffs.
lange leve de playoffs
  zondag 22 april 2007 @ 21:47:09 #254
139407 jorienvdherik
pi_48614304
quote:
Kolkka kan ook naar Willem II
Tegenover Omroep Gelderland liet Kolkka weten te moeten kiezen tussen NEC en Willem II. "Ik kan naar NEC en Willem II en moet daar goed over nadenken. Ik heb geen echte termijn gesteld, maar wil voor het einde van het seizoen de knoop doorhakken. Dat ik al bij Willem II heb gespeeld, maakt niet uit. Ik wil ergens nog belangrijk zijn. NEC wil me persé hebben en dat geeft een goed gevoe
quote:
22/4/2007 - Vincken genoemd bij NEC
(Gepost door K)

Net als Kolkka wordt ook de naam van Tim Vincken genoemd bij NEC van Mario been. Tegenover Omroep Gelderland liet Tim Vincken weten van niets te weten. "Ik weet van niets. Vorig seizoen waren er wel geruchten, maar op dit moment ben ik bezig met Feyenoord."
  zondag 22 april 2007 @ 22:01:38 #255
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_48614835
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:47 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

[..]
Ik durf te wedden dat ze ook hem weten te verkrachten. Ze zijn nu al een eind op weg... Tim dus.
  zondag 22 april 2007 @ 22:04:11 #256
139407 jorienvdherik
pi_48614931
Zou zonde van zijn vriendin zijn
pi_48615643
Vincken past prima bij NEC
wel eerst verhuren, misschien maakt ie progressie
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Zou zonde van zijn vriendin zijn
foto
pi_48616089
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:01 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat ze ook hem weten te verkrachten. Ze zijn nu al een eind op weg... Tim dus.
Net als De Guzman.
  maandag 23 april 2007 @ 08:09:17 #259
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_48621907
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:32 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Net als De Guzman.
Jep.

Maargoed, elke talent "speelt binnen een maand waardeloos in dit team".
pi_48622466
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:36 schreef Erasmusch het volgende:
Ook belachelijk hoeveel kopduels ie verliest met zn 1m90 ofzo. En dat de linksbuiten geen mannetje kan passeren maar alleen met rechts de ballen inswingen.

Galory play
Precies. Van Hooijdonk heb je tenminste nog iets aan bij lange ballen.

We gaan op zeker spelen tegen Heerenveen. Een 5-3-2 formatie met een normale viermans-verdediging met een soort vrije puinruimer ervoor, misschien Buijs ofzo. Die kan dan Pranjic en de zijnen opvangen als ze inschuiven voor lepe balletjes op Alves. Ik durf Alves eigenlijk aan geen enkele Feyenoord-verdediger toe te vertrouwen, dus dat wordt hopen op een off-day van die man. Dan op het middenveld De Guzman, Castelen en Lucius, met De Guzman en Castelen iets meer vooruitgeschoven die acties mogen maken. Voorin dan maar Charisteas en van Hooijdonk omdat we helaas niks anders hebben. Vorige seizoenen was de aanval veel gebalanceerder met een goede grondspeler en een goede luchtspeler. Neem een van Hooijdonk samen met Tomasson bijvoorbeeld. Complementaire spelers, zeg maar. Op dit moment hebben we twee 'target men' waarvan één van de twee al niet eens naar behoren als target man functioneert op dit moment. Over de grond kunnen ze geen echte actie maken, dus veel heb je er niet aan. Als we Boussaboun nog hadden, had je in ieder geval een speler gehad die acties kon maken.
  maandag 23 april 2007 @ 08:56:16 #261
139407 jorienvdherik
pi_48622479
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:21 schreef ruud_fr het volgende:
Vincken past prima bij NEC
wel eerst verhuren, misschien maakt ie progressie
[..]

foto
heb ik helaas niet
  maandag 23 april 2007 @ 08:59:09 #262
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_48622530
Spuit 11 maar wie vertelt die supporters dat het galleryplay is en niet GALORY play
Hilarisch.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  maandag 23 april 2007 @ 09:00:02 #263
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_48622541
Oja, bedankt voor Biseswar, toch leuk gespeeld de eerste 3 wedstrijden..
29.10 Novastar HMH
  maandag 23 april 2007 @ 09:02:25 #264
139407 jorienvdherik
pi_48622578
quote:
Op maandag 23 april 2007 08:59 schreef Damzkieee het volgende:
Spuit 11 maar wie vertelt die supporters dat het galleryplay is en niet GALORY play
Hilarisch.
care
  maandag 23 april 2007 @ 09:18:57 #265
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_48622851
Oh het was jouw spandoek?Sorry.
29.10 Novastar HMH
  maandag 23 april 2007 @ 09:23:10 #266
139407 jorienvdherik
pi_48622923
quote:
Op maandag 23 april 2007 09:18 schreef Damzkieee het volgende:
Oh het was jouw spandoek?Sorry.
Nee, maar wat boeit het
  maandag 23 april 2007 @ 09:37:39 #267
52871 Blight
Supersized.
pi_48623250
Is er nog vertrouwen voor komend weekend onder de supporters? En als jullie de playoffs halen, geloven jullie dan nog in een stunt? Of heeft men de handdoek wel in de ring gegooid?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 23 april 2007 @ 09:39:25 #268
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_48623290
Vincken hoort op Zuid niet in Gelderland!!!

Koeman snap ik niet je moest winnen wou je het voor jezelf makkelijk maken en dan zet je niet Vincken of Huijsegems in voor Danny maar Derijck.......

Volgende week maar in de kroeg kijken of we P5 halen.
  maandag 23 april 2007 @ 09:40:26 #269
139407 jorienvdherik
pi_48623317
quote:
Op maandag 23 april 2007 09:37 schreef Blight het volgende:
Is er nog vertrouwen voor komend weekend onder de supporters? En als jullie de playoffs halen, geloven jullie dan nog in een stunt? Of heeft men de handdoek wel in de ring gegooid?
ach winnen in heerenveen zou kunnen
  maandag 23 april 2007 @ 09:53:19 #270
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48623623
quote:
Op maandag 23 april 2007 09:40 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ach winnen in heerenveen zou kunnen
Maar verlies zou ook kunnen
  maandag 23 april 2007 @ 09:54:18 #271
121310 venomsnake
El Saltador
pi_48623660
quote:
Op maandag 23 april 2007 09:53 schreef Keltie het volgende:

[..]

Maar verlies zou ook kunnen
gelijkspel ook
  maandag 23 april 2007 @ 09:55:33 #272
139407 jorienvdherik
pi_48623692
quote:
Op maandag 23 april 2007 09:54 schreef venomsnake het volgende:

[..]

gelijkspel ook
nee dat niet, hebben beide niets aan
  maandag 23 april 2007 @ 09:57:41 #273
52871 Blight
Supersized.
pi_48623738
quote:
Op maandag 23 april 2007 09:55 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

nee dat niet, hebben beide niets aan
Roda JC om een Champions League ticket. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 23 april 2007 @ 09:57:56 #274
159022 AminBen
El Maestro
pi_48623749
Straks verneukt Grunn het helemaal tegen ADO.

Roda wordt gewoon 5e
  maandag 23 april 2007 @ 09:59:56 #275
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_48623795
Zou het wel tofvoor Atteveld vinden, ze twijfelde sterk aan hem daar en dan omdat Bert afhaakt mag die blijven en dan flik je zoiets
  maandag 23 april 2007 @ 10:01:31 #276
139407 jorienvdherik
pi_48623825
wij spelen gewoon CL volgend jaar
  maandag 23 april 2007 @ 10:04:24 #277
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_48623890
quote:
Op maandag 23 april 2007 10:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Gewaagd.
29.10 Novastar HMH
  maandag 23 april 2007 @ 10:10:01 #278
159022 AminBen
El Maestro
pi_48624042
quote:
Chelsea
Bayern
Feyenoord
Dinamo Kiev

pi_48624204
quote:
Op maandag 23 april 2007 10:10 schreef AminBen het volgende:

[..]

Chelsea
Bayern
Feyenoord
Dinamo Kiev

Sparta Praag ipv Chelsea
  maandag 23 april 2007 @ 10:14:56 #280
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_48624208
laat ze eerst maar eens de 0 houden Jorien dan zijn we al stap verder. Hopelijk frommelt Drenthe dan zo'n bal erin in Friesland.
  maandag 23 april 2007 @ 10:21:42 #281
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_48624405
quote:
Op maandag 23 april 2007 09:23 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Nee, maar wat boeit het
T was toch aardig lachwekkend toen ik het op tv zag
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 23 april 2007 @ 10:24:41 #282
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_48624491
quote:
Op maandag 23 april 2007 10:21 schreef JoeyT het volgende:

[..]

T was toch aardig lachwekkend toen ik het op tv zag
Gelukkig, ik dacht dat ik de enige was
29.10 Novastar HMH
  maandag 23 april 2007 @ 10:29:48 #283
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_48624644
quote:
Op maandag 23 april 2007 10:24 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Gelukkig, ik dacht dat ik de enige was
Vind je t gek dat ze niet meer winnen. Ze zitten de halve wedstrijd die doeken te ontcijferen
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 23 april 2007 @ 10:37:12 #284
139407 jorienvdherik
pi_48624843
hahaha

Iedereen zondag een fluitje meenemen voor dat klote volkslied van ze.

[ Bericht 87% gewijzigd door jorienvdherik op 23-04-2007 10:44:34 ]
  maandag 23 april 2007 @ 10:46:46 #285
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_48625152
Gewoon keihard het Hand in Hand er doorheen is dat geen optie?
  maandag 23 april 2007 @ 10:49:04 #286
139407 jorienvdherik
pi_48625222
Daarna
  maandag 23 april 2007 @ 10:50:57 #287
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_48625276
Dat achterlijke volkslied moeten ze eens afschaffen voor de wedstrijd
29.10 Novastar HMH
  maandag 23 april 2007 @ 11:16:47 #288
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_48626083
ze moeten sowieso voetbal int noorden des lands afschaffen, scheelt Feyenoord heel wat punten
  maandag 23 april 2007 @ 11:18:13 #289
139407 jorienvdherik
pi_48626123
en reistijd
pi_48626173
quote:
Op maandag 23 april 2007 09:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Volgende week maar in de kroeg kijken of we P5 halen.
De vraag is of ze het uitzenden, denk dat ze wedstrijden om de titel uit zullen zenden.
  maandag 23 april 2007 @ 11:20:50 #291
139407 jorienvdherik
pi_48626204
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:19 schreef Luni het volgende:

[..]

De vraag is of ze het uitzenden, denk dat ze wedstrijden om de titel uit zullen zenden.
tele2vision kan je toch zelf kiezen
  maandag 23 april 2007 @ 11:21:20 #292
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_48626222
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:19 schreef Luni het volgende:

[..]

Bij tele 2 kan je zelf kiezen welke van de 9 wedstrijden je ziet. Dus neem aan dat er op Zuid naar Feyenoord gekeken word
  maandag 23 april 2007 @ 11:30:26 #293
139407 jorienvdherik
pi_48626506
Feyenoord werkt mee aan "Clubvoetbal Insite"

Foto: Feyenoord.nl

Datum: 23-04-2007

Bron: Feyenoord.nl

Feyenoord, ajax en PSV starten aanstaande zaterdag met het nieuwe programma ‘Clubvoetbal Insite’. In dit magazine bieden de drie vooraanstaande Nederlandse topclubs een uniek eigen kijkje voor en achter de schermen. ‘Clubvoetbal Insite’, dat op RTL 7 tussen 18:05 en 19:00 uur wordt uitgezonden, laat naast actuele inzichten over spelers, clubpersoonlijkheden en de huidige stand op de ranglijst ook historische beelden zien.

Feyenoord, ajax en PSV hebben van de Nederlandse voetbalclubs de langste succeshistorie, de grootste fanschares en de meeste bekers en kampioenschappen. ‘Clubvoetbal Insite’ bereikt zodoende het overgrote deel van de voetballiefhebbers, wat het programma toegankelijk maakt voor een groot publiek.

De herhaling op RTL 7 is op zondag 29 april te zien, aanvang 09:05 uur.
  maandag 23 april 2007 @ 11:36:00 #294
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_48626734
Besteed je tijd gvd aan het aantrekken van goeie spelers en het lozen van de kansloze ipv zo'n pauperprogramma te brengen met beelden uit de tijd van Happel enzo. De beelden van Happel heb ik op dvd en neem aan iedere andere Feyenoordfan wel
  maandag 23 april 2007 @ 11:36:27 #295
139407 jorienvdherik
pi_48626746
hehe ja
pi_48627558
quote:
  maandag 23 april 2007 @ 13:09:33 #297
139407 jorienvdherik
pi_48629592
hehe
  maandag 23 april 2007 @ 13:11:33 #298
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48629656
quote:
Op maandag 23 april 2007 08:55 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Precies. Van Hooijdonk heb je tenminste nog iets aan bij lange ballen.

We gaan op zeker spelen tegen Heerenveen. Een 5-3-2 formatie met een normale viermans-verdediging met een soort vrije puinruimer ervoor, misschien Buijs ofzo. Die kan dan Pranjic en de zijnen opvangen als ze inschuiven voor lepe balletjes op Alves. Ik durf Alves eigenlijk aan geen enkele Feyenoord-verdediger toe te vertrouwen, dus dat wordt hopen op een off-day van die man. Dan op het middenveld De Guzman, Castelen en Lucius, met De Guzman en Castelen iets meer vooruitgeschoven die acties mogen maken. Voorin dan maar Charisteas en van Hooijdonk omdat we helaas niks anders hebben. Vorige seizoenen was de aanval veel gebalanceerder met een goede grondspeler en een goede luchtspeler. Neem een van Hooijdonk samen met Tomasson bijvoorbeeld. Complementaire spelers, zeg maar. Op dit moment hebben we twee 'target men' waarvan één van de twee al niet eens naar behoren als target man functioneert op dit moment. Over de grond kunnen ze geen echte actie maken, dus veel heb je er niet aan. Als we Boussaboun nog hadden, had je in ieder geval een speler gehad die acties kon maken.
Ik nam je serieus, vond je opstelling niet slecht, tot je over harry begon
Huysegems!
Tering hoe moeilijk kan het zijn. In 1/4e van harry's minuten heeft hij 2/3e van harry's goals gescoord dit seizoen. Daarbij is harry ongelooflijk uit vorm de laatste tijd (nog erger dan normaal).
Weer een leuk jaar ook voor z'n eigen statistieken, ik zou maar uitkijken anders gaan we 'm nog met winst verkopen
  maandag 23 april 2007 @ 13:12:34 #299
139407 jorienvdherik
pi_48629695
we moeten een nieuwe spits in de zomer.
  maandag 23 april 2007 @ 13:12:44 #300
139407 jorienvdherik
pi_48629700
bijna
  maandag 23 april 2007 @ 13:13:03 #301
139407 jorienvdherik