http://www.ballonvaren.com/quote:Op donderdag 19 april 2007 19:26 schreef FrankyMcG het volgende:
Effe praktische vraag, aangezien laatste competitiedag ongetwijfelt in elke kroeg in Weert neuzen, boeren en/of az wordt uitgezonden op Versatel.
Waar kun je fatsoenlijk Heerenveen vs. Feyenoord kijken, desnoods op de computen en betaald, als de kwaliteit maar fatsoenlijk is?
ik mag hopen dat je het niet over de spelers hebtquote:Op donderdag 19 april 2007 19:26 schreef FrankyMcG het volgende:
Waar kun je fatsoenlijk Heerenveen vs. Feyenoord kijken, desnoods op de computen en betaald, als de kwaliteit maar fatsoenlijk is?
Is dat een beetje goeie quality?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:59 schreef jorienvdherik het volgende:
planet.nl 4 euro
Mag ik hopen voor je, in Weert zullen ze niet voor die wedstrijd kiezen laatste weekend!quote:Op donderdag 19 april 2007 20:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Kroegen op zuid zullen toch wel Feyenoord hebben lijkt me
Ik ben al heel de week te lui om te gaan halen , morgen maar doenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:30 schreef renz0r het volgende:
Ik ga proberen om kaartjes voor Heerenveen - Feyenoord te regelen.
Zie wel of er zaterdag nog kaarten voor silvercardhouders over zijn
Kan je zien hoe kankertriest dat kaartensysteem is. Jij bent te lui om een kaart te halen en heb een hele week de tijd terwijl andere om 7 uur op moeten en dan nog naast de pot pissen.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ben al heel de week te lui om te gaan halen , morgen maar doen![]()
Komt het wel op neer jaquote:Op donderdag 19 april 2007 20:52 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Kan je zien hoe kankertriest dat kaartensysteem is. Jij bent te lui om een kaart te halen en heb een hele week de tijd terwijl andere om 7 uur op moeten en dan nog naast de pot pissen.
tja een goeie reden niet in Weert te gaan wonen!!quote:Op donderdag 19 april 2007 20:40 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Mag ik hopen voor je, in Weert zullen ze niet voor die wedstrijd kiezen laatste weekend!
Was pas nog in Weert, ze hebben wel lekkere chicks op de tribune bij het basketbal daarquote:Op donderdag 19 april 2007 20:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
tja een goeie reden niet in Weert te gaan wonen!!
categorie barbara?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Was pas nog in Weert, ze hebben wel lekkere chicks op de tribune bij het basketbal daar![]()
Fraserquote:Op donderdag 19 april 2007 21:42 schreef JlGSAW het volgende:
Welke mensen binnen Feyenoord hebben nog wel jullie volledige vertrouwen? Met andere woorden, welke personen doen hun werk wél goed? Zowel op als buiten het veld, in het Maasgebouw?
Niemand.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:42 schreef JlGSAW het volgende:
Welke mensen binnen Feyenoord hebben nog wel jullie volledige vertrouwen? Met andere woorden, welke personen doen hun werk wél goed? Zowel op als buiten het veld, in het Maasgebouw?
Jawel; Wijnaldumquote:
Erg geschikt voor russisch "voetbal"quote:
Ze kunnen lekker de tering krijge, voor dit zooitje ellende ga ik geen 4 uur in de auto zitten. Wilde eerst wel gaan, maar na zondag heb ik het helemaal gehad.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ben al heel de week te lui om te gaan halen , morgen maar doen![]()
Ach, over een tijd speelt die net zo beroerd als de rest.quote:
Die is altijd al kut geweestquote:Op vrijdag 20 april 2007 07:16 schreef TJDoornbos het volgende:
Zelfs de Catering in de Kuip is kut dus ook die krijgen geen vertrouwen meer van me
Broodje unox is niet kut, die zijn lekker.quote:
Volgens wie?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:24 schreef Erasmusch het volgende:
En nou zou de Feyenoordkrant toch weer niet hebben gelogen...
quote:
quote:Feyenoordkrant verdraait waarheid niet
Foto: Feyenoordkrant.nl
Datum: 20-04-2007 Bron: FR-Fans.nl
Gisteren plaatsten wij de column van Lex Kroon inzake het interview met Henk Fräser. Lex Kroon zou Henk gebeld hebben en hem gevraagd hebben naar de betrouwbaarheid van het interview. Fräser zou hebben gezegd dat de heren van de Feyenoordkrant hem niet geheel juist geciteerd hebben.
Echter kregen wij vandaag een reactie waaruit blijkt dat Henk Fräser het geschreven stuk van te voren heeft ingezien en zijn akkoord voor het plaatsen van het interview heeft gegeven. Van verdraaiing van de werkelijkheid is zodoende geen sprake. Mocht de integriteit van schrijver Bas Pronk vanwege onze publicatie in twijfel zijn getrokken, dan bieden wij hier onze excuses voor aan. Henk Fräser heeft inmiddels ook contact opgenomen met Lex Kroon en hem verzocht om in een volgende column een rectificatie te plaatsen.
Tevens maakt Lex Kroon in zijn column melding van 'een interview met Wijnaldum die niet eens wat over Fräser mag zeggen.' De realiteit is echter dat het een interview betrof met een aantal van de trainers die Georginio onder hun hoede hebben gehad en dat Fräser daar niet tussen zat omdat hij elders in de krant al uitgebreid aan het woord was.
Neemmeestal bij DHZ wat, dan heb ik niet zo'n hongerquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Broodje unox is niet kut, die zijn lekker.
Ik heb ook nooit zo een honger, wanneer ik bij DHZ wat 'eet'.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:50 schreef Luni het volgende:
[..]
Neemmeestal bij DHZ wat, dan heb ik niet zo'n honger![]()
Zo ken ik ook een handvol Feyenoordsupporters die na 1995 Ajax-supporter werden. Daarvan zijn de meeste na 2002 inderdaad weer Feyenoordsupporter geworden. Maar wat voor supporter ben je dan, als je tijdelijk naar de aartsrivaal overstapt als die even succes boekt in Europa.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hehe, ik ken er ook die gewoon overgestapt zijn op Feyenoord na het winnen van de UEFA Cup in 2002.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ben je dan voor supporter?
![]()
Hehe komt me bekend voor.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit zo een honger, wanneer ik bij DHZ wat 'eet'.
Dan ben je echt gewoon té fout. Naar AZ overstappen is al om te kotsen, überhaupt overstappen is al om te kotsen, maar naar Ajax...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zo ken ik ook een handvol Feyenoordsupporters die na 1995 Ajax-supporter werden. Daarvan zijn de meeste na 2002 inderdaad weer Feyenoordsupporter geworden. Maar wat voor supporter ben je dan, als je tijdelijk naar de aartsrivaal overstapt als die even succes boekt in Europa.![]()
Ben trouwens benieuwd hoeveel Feyenoord-supporters niet meer voor Feyenoord zullen zijn na dit uitermate slechte seizoen. Tot nu toe zijn het er twee die ik ken.![]()
zo is m'n broer ook. was midden jaren 90 voor Ajax maar toen het slecht ging was het Nederlandse voetbal te min. hij kijkt nu alleen CL vanaf halve finale en WK/EK na groepsfase...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan ben je echt gewoon té fout. Naar AZ overstappen is al om te kotsen, überhaupt overstappen is al om te kotsen, maar naar Ajax...![]()
![]()
![]()
Zo ken ik ook iemand die altijd heel erg Ajacied was, die ten tijde van de wat mindere jaren zei: "Eigenlijk hou ik meer van buitenlands voetbal. Ik ben supporter van Barcelona."![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:32 schreef BigFire het volgende:
[..]
zo is m'n broer ook. was midden jaren 90 voor Ajax maar toen het slecht ging was het Nederlandse voetbal te min. hij kijkt nu alleen CL vanaf halve finale en WK/EK na groepsfase...![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:08 schreef Shreyas het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoeveel Feyenoord-supporters niet meer voor Feyenoord zullen zijn na dit uitermate slechte seizoen. Tot nu toe zijn het er twee die ik ken.![]()
als ze zelfs dat straks nog weten te verprutsen hequote:Van Bronkhorst mogelijk naar PSV, niet naar Feyenoord
Datum: 20-apr-2007 12:49
Ronald Koeman ziet in Giovanni van Bronckhorst de opvolger van Phillip Cocu. De coach van PSV: ‘Ik heb contact gehad met Giovanni, maar wat exact in die gesprekken is besproken houd ik nog voor me. Maar we hebben voor de positie van Cocu wel het liefst een Nederlander’. Uit de uitspraken van Koeman valt op te maken dat PSV ‘Gio’ niet ziet als linksback, zoals bij Barcelona, maar op de positie van Cocu.
De reden dat Koeman terughoudend is over Van Bronkhorst, is dat de Oranje-international altijd heeft aangegeven bij een terugkeer naar Nederland voor Feyenoord te gaan spelen. Van Bronkhorst, die nog een contract van een jaar heeft bij de Catalaanse topclub, zou er meer voor voelen om voor PSV te kiezen, omdat het niet goed gaat met de Rotterdamse club en het niveau van PSV hoger ligt.
quote:Van Bronkhorst, die nog een contract van een jaar heeft bij de Catalaanse topclub, zou er meer voor voelen om voor PSV te kiezen, omdat het niet goed gaat met de Rotterdamse club en het niveau van PSV hoger ligt.
Lijkt me sterk dat hij voor een andere club dan Feyenoord kiest hier in Nederland.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:38 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
als ze zelfs dat straks nog weten te verprutsen he![]()
Wat Stam met PSV had, is niet te vergelijken met wat Gio met Feyenoord heeftquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:59 schreef JlGSAW het volgende:
Niemand had verwacht dat Jaap Stam naar Ajax zou gaan in plaats van PSV, dus waarom zou Giovanni van Bronckhorst niet naar PSV gaan?
Is ook zo, maar waar Jaap Stam met PSV in de CL zou kunnen uitkomen en bij Ajax niet, is het sportieve contrast tussen PSV en Feyenoord natuurlijk vele malen groter.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:01 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wat Stam met PSV had, is niet te vergelijken met wat Gio met Feyenoord heeft
Hun geduld met Feyenoord is blijkbaar op.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:37 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die zouden toch wel wat gewend moeten zijn inmiddels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |