Iedereen bij Ajax rekende zich al rijk met de CL miljoenenquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:03 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Is ook zo, maar waar Jaap Stam met PSV in de CL zou kunnen uitkomen en bij Ajax niet, is het sportieve contrast tussen PSV en Feyenoord natuurlijk vele malen groter.
Ze zullen niet gemist worden. Ik ken zelf niemand die ook maar die kant op neigt. Moedeloosheid ok, maar de meesten worden juist fanatieker omdat ze de club kapot zien gaan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hun geduld met Feyenoord is blijkbaar op.
Jaap Stam tekende al bij Ajax toen ze vijfde stonden, dus hij zal niet naar Ajax gegaan zijn voor de CL.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:15 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Iedereen bij Ajax rekende zich al rijk met de CL miljoenen![]()
Dat zijn geen supporters. Fans noem je dat soort mensen. Zal ze niet missen, kunnen wat mij betreft dood neervallen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zo ken ik ook een handvol Feyenoordsupporters die na 1995 Ajax-supporter werden. Daarvan zijn de meeste na 2002 inderdaad weer Feyenoordsupporter geworden. Maar wat voor supporter ben je dan, als je tijdelijk naar de aartsrivaal overstapt als die even succes boekt in Europa.![]()
Ben trouwens benieuwd hoeveel Feyenoord-supporters niet meer voor Feyenoord zullen zijn na dit uitermate slechte seizoen. Tot nu toe zijn het er twee die ik ken.![]()
Van Bronckhorst zal vast wel van Feyenoord houden, daar ben ik van overtuigd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:18 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Jaap Stam tekende al bij Ajax toen ze vijfde stonden, dus hij zal niet naar Ajax gegaan zijn voor de CL.
Hoe het met Giovanni van Bronckhorst zit, weet ik niet. Wil hij nog wat prijzen winnen of houdt hij van Feyenoord?
Hoe lang staat die gast nog onder contract?quote:Saidi uit selectie gezet door eigen regels
20/4/2007 14:34
Karim Saidi maakt geen deel uit van de Feyenoord-selectie voor het duel met NEC. Trainer Erwin Koeman heeft het even gehad met de Tunesische verdediger.
'Karim is al vijf of zes keer geblesseerd geweest aan zijn knie en maakt in zijn herstel zijn eigen regels. Dat kunnen we niet gebruiken', verklaart Koeman de tijdelijke verbanning. De coach nam zijn beslissing nadat Saidi de training van Jong Feyenoord vroegtijdig had verlaten met een knieblessure.
'Op maandag is hij dan ineens wel weer fit genoeg om met het eerste elftal mee te trainen. We hebben iedereen nodig in de laatste twee wedstrijden. Als een speler wil maar niet kan, heeft hij geen probleem. Als een speler wel kan maar niet wil, neem ik maatregelen. Zoals in dit geval bij Karim.'
De keeperstrainer, Pim Doesburg, heb ik ook altijd vertrouwen in gehad. Jammer dat ie weggaat.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:42 schreef JlGSAW het volgende:
Welke mensen binnen Feyenoord hebben nog wel jullie volledige vertrouwen? Met andere woorden, welke personen doen hun werk wél goed? Zowel op als buiten het veld, in het Maasgebouw?
Ik weet niet meer precies waar ik het gehoord heb en van wie, maar Feyenoord had geen belang bij v. Bronckhorst omdat ze op die positie al Drenthe hadden lopen. Was met studio voetbal, voetbal insite of het stond in de VI. V. Bronckhorst heeft zelf namelijk al een paar keer aangegeven dat het hem aan het hart ging wat er bij Feyenoord gebeurde en dat hij graag nog wat voor de club zou betekenen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Van Bronckhorst zal vast wel van Feyenoord houden, daar ben ik van overtuigd.
Maar het speelt natuurlijk ook mee dat hij nu, of op korte termijn, kan tekenen bij Psv volgens mij.
Hij kan ook nog een eeuwigheid op Feyenoord wachten, maar ik kan wel begrijpen dat hij vindt dat Feyenoord zich op tijd moet melden, de liefde moet ook van 2 kanten komen natuurlijk.
Anders is het gewoon wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
quote:KOEMAN: ‘ALLES IN EIGEN HAND’
Zekerheden heeft Erwin Koeman in de beslissende fase van de competitie nog maar weinig. Niet alleen de plaats van Feyenoord op de ranglijst kan nog alle kanten op, ook het spelersmateriaal geeft wekelijks reden tot twijfels. Welke spelers zijn fit, welke spelers brengen wat er van ze verwacht mag worden, wie kunnen er op welke positie uit de voeten? Koeman: ‘De power van Drenthe kunnen we goed gebruiken op het middenveld, maar wie zet ik dan linksback?’
Zo is het elke week weer een heel gepuzzel voor de trainer, om een representatief elftal het veld in te sturen. Vorige week tegen Heracles wilde Koeman bijvoorbeeld de zestienjarige Wijnaldum niet voor de leeuwen gooien en dus koos hij voor een andere oplossing. ‘Maar anderen hebben hun kans niet gegrepen, dus wie weet krijgt Wijnaldum deze week weer de voorkeur.’ Zaterdag zal de trainer zijn opstelling aan de selectie bekend maken.
De enige zekerheid die Koeman wel heeft is dat er zondag gewonnen moet worden van NEC, om alles in eigen hand te houden. Volgens de trainer kan dat maar op een manier: er moet gevochten worden in de laatste thuiswedstrijd van de competitie, in elk duel, om elke bal. ‘We zullen strijd moeten leveren. Ons spel ziet er de laatste weken wel eens lankmoedig uit, dat mag zondag niet gebeuren. Als we ten onder gaan, dan tenminste met strijd.’
Extra motivatie voor Feyenoord is dat deze week duidelijk werd dat een plaats bij de eerste vijf automatisch plaatsing voor Europees voetbal betekent, nu de deelnemers aan de bekerfinale bekend zijn. Koeman: ‘De groep weet ook dat wij alles in eigen hand hebben. We hebben de afgelopen twee wedstrijden weliswaar dik verloren, maar dat zegt niets over onze kansen in de komende twee wedstrijden. Als we Europees voetbal halen, hebben we het prima gedaan.’
In de strijd van zondag kan Koeman in ieder geval niet beschikken over Theo Lucius. De middenvelder is nog niet hersteld van een hamstringblessure. Het meespelen van Alfred Schreuder is een vraagteken. Koeman: ‘Hij heeft de afgelopen twee wedstrijden met verdoving gespeeld, vanwege klachten aan zijn heup. Het is afwachten of hij zondag fit genoeg is.’ Romeo Castelen ontbrak vrijdag op de training vanwege een enkelblessure, maar zal tegen NEC waarschijnlijk gewoon kunnen spelen.
Karim Saidi ontbreekt bij de selectie. Koeman heeft besloten hem naar het tweede elftal terug te zetten, omdat hij bij blessures ‘iemand is die zijn eigen regels in zijn herstel maakt’. De trainer is daarbij niet tevreden over zijn inzet voor het team.
Dwight Tiendalli is volledig hersteld van een blessure aan zijn schaambeen. Afgelopen maandag speelde hij een hele wedstrijd met Jong Feyenoord en dat verliep zonder problemen. Mogelijk maakt de verdediger zondag zijn opwachting in de basis.
Vermoedelijke opstelling:
Timmer; Tiendalli, Vlaar, Bahia, Drenthe; Buijs, Wijnaldum, De Guzman; Castelen, Charisteas en Van Hooijdonk
Dan zijn ze niet goed ingelicht bij die voetbalprogramma's, want van Bronckhorst heeft al meerdere malen aangegeven dat hij niet op de linksback positie meer wenste te spelen, maar links op het middenveld. Zou dus zeer goed kunnen samengaan met een speler als Drenthe. Beide kunnen opkomen over links en wanneer het nodig mocht zijn, dan kunnen ze elkaars positie overnemen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:09 schreef Solstice het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies waar ik het gehoord heb en van wie, maar Feyenoord had geen belang bij v. Bronckhorst omdat ze op die positie al Drenthe hadden lopen. Was met studio voetbal, voetbal insite of het stond in de VI. V. Bronckhorst heeft zelf namelijk al een paar keer aangegeven dat het hem aan het hart ging wat er bij Feyenoord gebeurde en dat hij graag nog wat voor de club zou betekenen.
Wat dacht je van van Bronckhorst? (volgend seizoen danquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:20 schreef Steve_I. het volgende:
KOEMAN: ALLES IN EIGEN HAND
Zekerheden heeft Erwin Koeman in de beslissende fase van de competitie nog maar weinig. Niet alleen de plaats van Feyenoord op de ranglijst kan nog alle kanten op, ook het spelersmateriaal geeft wekelijks reden tot twijfels. Welke spelers zijn fit, welke spelers brengen wat er van ze verwacht mag worden, wie kunnen er op welke positie uit de voeten? Koeman: ‘De power van Drenthe kunnen we goed gebruiken op het middenveld, maar wie zet ik dan linksback?’
quote:Zo is het elke week weer een heel gepuzzel voor de trainer, om een representatief elftal het veld in te sturen. Vorige week tegen Heracles wilde Koeman bijvoorbeeld de zestienjarige Wijnaldum niet voor de leeuwen gooien en dus koos hij voor een andere oplossing. ‘Maar anderen hebben hun kans niet gegrepen, dus wie weet krijgt Wijnaldum deze week weer de voorkeur.’ Zaterdag zal de trainer zijn opstelling aan de selectie bekend maken.
De enige zekerheid die Koeman wel heeft is dat er zondag gewonnen moet worden van NEC, om alles in eigen hand te houden. Volgens de trainer kan dat maar op een manier: er moet gevochten worden in de laatste thuiswedstrijd van de competitie, in elk duel, om elke bal. ‘We zullen strijd moeten leveren. Ons spel ziet er de laatste weken wel eens lankmoedig uit, dat mag zondag niet gebeuren. Als we ten onder gaan, dan tenminste met strijd.’
Extra motivatie voor Feyenoord is dat deze week duidelijk werd dat een plaats bij de eerste vijf automatisch plaatsing voor Europees voetbal betekent, nu de deelnemers aan de bekerfinale bekend zijn. Koeman: ‘De groep weet ook dat wij alles in eigen hand hebben. We hebben de afgelopen twee wedstrijden weliswaar dik verloren, maar dat zegt niets over onze kansen in de komende twee wedstrijden. Als we Europees voetbal halen, hebben we het prima gedaan.’
Gelukkig maarquote:In de strijd van zondag kan Koeman in ieder geval niet beschikken over Theo Lucius. De middenvelder is nog niet hersteld van een hamstringblessure. Het meespelen van Alfred Schreuder is een vraagteken. Koeman: ‘Hij heeft de afgelopen twee wedstrijden met verdoving gespeeld, vanwege klachten aan zijn heup. Het is afwachten of hij zondag fit genoeg is.’ Romeo Castelen ontbrak vrijdag op de training vanwege een enkelblessure, maar zal tegen NEC waarschijnlijk gewoon kunnen spelen.
Verder weer zo'n standaard, saai verhaal op z'n Koemans waar geen enkele passie of strijdbaarheid uitstraalt.quote:Karim Saidi ontbreekt bij de selectie. Koeman heeft besloten hem naar het tweede elftal terug te zetten, omdat hij bij blessures ‘iemand is die zijn eigen regels in zijn herstel maakt’. De trainer is daarbij niet tevreden over zijn inzet voor het team.
Dwight Tiendalli is volledig hersteld van een blessure aan zijn schaambeen. Afgelopen maandag speelde hij een hele wedstrijd met Jong Feyenoord en dat verliep zonder problemen. Mogelijk maakt de verdediger zondag zijn opwachting in de basis.
Vermoedelijke opstelling:
Timmer; Tiendalli, Vlaar, Bahia, Drenthe; Buijs, Wijnaldum, De Guzman; Castelen, Charisteas en Van Hooijdonk
Toch nog goed nieuws over feijenoordquote:Feyenoord moet het zondag tijdens het belangrijke competitietreffen met NEC mogelijk stellen zonder Alfred Schreuder. De Barneveldse middenvelder heeft teveel hinder van zijn heupblessure.
"Hij heeft nu twee keer een spuit gehad omdat hij wilde spelen, dat zegt genoeg over hoe hij ervoor staat", sprak trainer Erwin Koeman op Feyenoord.nl over het twijfelgeval.
Romeo Castelen was niet aanwezig op de vrijdagtraining. De rappe buitenspeler heeft te kampen met een enkelkwetsuur, Koeman maakt zich echter geen zorgen. "Normaal gesproken is hij gewoon fit voor zondag."
Aanvoerder en allrounder Theo Lucius is er tegen de Nijmegenaren in ieder geval niet bij. Lucius werkt hard aan zijn herstel, maar de wedstrijd tegen NEC komt nog te vroeg. "Hij traint erg goed, maar deze wedstrijd komt helaas te vroeg", meldde Koeman.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:12 schreef don-diablo het volgende:
Kan huysegems niet gewoon ipv harry spelen![]()
En Holman doet ook niet mee!quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Toch nog goed nieuws over feijenoord![]()
Dus Feyenoord zou het iig proberen lijkt hetquote:Van Bronckhorst: 'Ik word moe van geruchten PSV en Feyenoord'
Bron: Sportweek
Giovanni van Bronckhorst wordt het een beetje zat dat zijn naam telkens opduikt als potentiële nieuwe versterking van zowel PSV als Feyenoord. “Zowel in Eindhoven als in Rotterdam blijft mijn naam rond zoemen en dat irriteert een beetje,” aldus de international van Barcelona tegenover Sportweek.
“Tijdens de persconferentie vandaag bij Barça kreeg ik er ook weer vragen over. Het gerucht dat ik terugkeer naar Nederland gaat al een paar maanden en ik krijg het maar moeilijk uit de wereld. Ontkennen heeft blijkbaar geen zin, want dan wordt er toch weer een draai aan gegeven. Kijk, als ik nou op de schopstoel zou zitten bij Barcelona, dan is het een ander verhaal. Maar ik heb onlangs nota bene m’n contract met een jaar verlengd hier. Ik weet van de interesse van Feyenoord en PSV, maar nogmaals, voordat Ajax en AZ ook gaan bellen: mijn toekomst ligt in Barcelona. Het seizoen hier loopt door tot eind juni, ik heb het druk genoeg.”
Als het nou alleen Tiendalli was......quote:Op zaterdag 21 april 2007 08:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Als Tiendalli speelt is mijn kaartje te koop.........................dan gaan we eraan
Gozer er zijn 12.000 silvercards.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:43 schreef jorienvdherik het volgende:
waren 400 nog te koop, en er dan nog naast zitten hmm
quote:De Belgische eersteklasser Sint Truiden heeft een akkoord bereikt met Nana Asare. Deze 20-jarige middenvelder is eigendom van Feyenoord en speelt voor Kv Mechelen. Bij Feyenoord heeft hij nog een contract voor een seizoen. De Rotterdammers willen mee werken aan een transfer van de speler voor wie in België veel interesse bestaat. Volgende week praat Sint Truiden met Feyenoord om de transfer af te ronden.
Owjaquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:02 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Gozer er zijn 12.000 silvercards.
lol zie het scoutingtopicquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:03 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
dat zou toch zo'n groot talent zijn
Hoe gaat het met Jaja Coelho trouwens? Valt me nog mee dat die niet meteen topscorer van de Primera Division is gewordenquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:03 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:10 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Jaja Coelho trouwens? Valt me nog mee dat die niet meteen topscorer van de Primera Division is geworden
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:10 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Jaja Coelho trouwens? Valt me nog mee dat die niet meteen topscorer van de Primera Division is geworden
Dacht dat er iets van 1200-1500 goldcards waren en 400 diamondcards.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel gold cards?
quote:Maikel Aerts vertrouwt op positieve afloop
Tricolores.tv had een exclusief interview met Maikel Aerts. De doelman die herstelt van een zware armblessure hoopt in de voorbereiding weer van de partij te zijn... bij Willem II. Hij heeft in de korte periode in Tilburg een erg positieve indruk gekregen van de Tricolores en hoopt dat een transfer rond komt.
Is het niet zo dat het grootste uitvak in NL (1600 in arena) uitverkocht is als alle DC en GC houders een kaartje halen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:21 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Dacht dat er iets van 1200-1500 goldcards waren en 400 diamondcards.
Zal het wel 400-1200-12.000 zijn. In iedergeval is het een kankersysteem.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:27 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Is het niet zo dat het grootste uitvak in NL (1600 in arena) uitverkocht is als alle DC en GC houders een kaartje halen?
speelt bij genkquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:10 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
net niet geloof ikquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:27 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Is het niet zo dat het grootste uitvak in NL (1600 in arena) uitverkocht is als alle DC en GC houders een kaartje halen?
Stage gelopen bij Man Utd (pas geleden), meen ik.. Niet dat dit wat zegt ofzoquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:03 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Feit.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:29 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Zal het wel 400-1200-12.000 zijn. In iedergeval is het een kankersysteem.
Bij Westerlo waren ze toch aardig gek met 'em?quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:14 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
edit; overigens heeft Jaja daar ook nergens het vertrouwen gekregen. Hij heeft maar een paar potjes gespeeld, dus wie weet wat 't nog wel of niet gaat worden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |