abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48539856
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:03 schreef JlGSAW het volgende:

[..]

Is ook zo, maar waar Jaap Stam met PSV in de CL zou kunnen uitkomen en bij Ajax niet, is het sportieve contrast tussen PSV en Feyenoord natuurlijk vele malen groter.
Iedereen bij Ajax rekende zich al rijk met de CL miljoenen
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:04 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Hun geduld met Feyenoord is blijkbaar op.
Ze zullen niet gemist worden. Ik ken zelf niemand die ook maar die kant op neigt. Moedeloosheid ok, maar de meesten worden juist fanatieker omdat ze de club kapot zien gaan.
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:18:37 #102
177121 JlGSAW
Every puzzle has its pieces.
pi_48539972
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:15 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Iedereen bij Ajax rekende zich al rijk met de CL miljoenen
Jaap Stam tekende al bij Ajax toen ze vijfde stonden, dus hij zal niet naar Ajax gegaan zijn voor de CL.

Hoe het met Giovanni van Bronckhorst zit, weet ik niet. Wil hij nog wat prijzen winnen of houdt hij van Feyenoord?
Live or die? Make your choice.
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:24:05 #103
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48540200
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:08 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Zo ken ik ook een handvol Feyenoordsupporters die na 1995 Ajax-supporter werden. Daarvan zijn de meeste na 2002 inderdaad weer Feyenoordsupporter geworden. Maar wat voor supporter ben je dan, als je tijdelijk naar de aartsrivaal overstapt als die even succes boekt in Europa.

Ben trouwens benieuwd hoeveel Feyenoord-supporters niet meer voor Feyenoord zullen zijn na dit uitermate slechte seizoen. Tot nu toe zijn het er twee die ik ken.
Dat zijn geen supporters. Fans noem je dat soort mensen. Zal ze niet missen, kunnen wat mij betreft dood neervallen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_48540431
Welke aankopen zijn er onder Van Marwijk allemaal gekomen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48540753
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:18 schreef JlGSAW het volgende:

[..]

Jaap Stam tekende al bij Ajax toen ze vijfde stonden, dus hij zal niet naar Ajax gegaan zijn voor de CL.

Hoe het met Giovanni van Bronckhorst zit, weet ik niet. Wil hij nog wat prijzen winnen of houdt hij van Feyenoord?
Van Bronckhorst zal vast wel van Feyenoord houden, daar ben ik van overtuigd.

Maar het speelt natuurlijk ook mee dat hij nu, of op korte termijn, kan tekenen bij Psv volgens mij.

Hij kan ook nog een eeuwigheid op Feyenoord wachten, maar ik kan wel begrijpen dat hij vindt dat Feyenoord zich op tijd moet melden, de liefde moet ook van 2 kanten komen natuurlijk.

Anders is het gewoon wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_48540824
20/4/2007 - Voorkeur Van Bronckhorst voor PSV?
(Gepost door RvN)

Sportweek.nl meldt dat Van Bronckhorst een voorkeur zou hebben voor PSV boven Feyenoord, vanwege de moeilijke sportieve situatie waarin de ploeg zich verkeert. Ronald Koeman wilde daar verder niet op ingaan. ‘Ik heb contact gehad met Giovanni, maar wat exact in die gesprekken is besproken houd ik nog voor me. Maar we hebben voor de positie van Cocu wel het liefst een Nederlander’.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48541132
quote:
Saidi uit selectie gezet door eigen regels

20/4/2007 14:34

Karim Saidi maakt geen deel uit van de Feyenoord-selectie voor het duel met NEC. Trainer Erwin Koeman heeft het even gehad met de Tunesische verdediger.
'Karim is al vijf of zes keer geblesseerd geweest aan zijn knie en maakt in zijn herstel zijn eigen regels. Dat kunnen we niet gebruiken', verklaart Koeman de tijdelijke verbanning. De coach nam zijn beslissing nadat Saidi de training van Jong Feyenoord vroegtijdig had verlaten met een knieblessure.

'Op maandag is hij dan ineens wel weer fit genoeg om met het eerste elftal mee te trainen. We hebben iedereen nodig in de laatste twee wedstrijden. Als een speler wil maar niet kan, heeft hij geen probleem. Als een speler wel kan maar niet wil, neem ik maatregelen. Zoals in dit geval bij Karim.'
Hoe lang staat die gast nog onder contract?
pi_48541147
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:42 schreef JlGSAW het volgende:
Welke mensen binnen Feyenoord hebben nog wel jullie volledige vertrouwen? Met andere woorden, welke personen doen hun werk wél goed? Zowel op als buiten het veld, in het Maasgebouw?
De keeperstrainer, Pim Doesburg, heb ik ook altijd vertrouwen in gehad. Jammer dat ie weggaat.
pi_48541298
Wat een mietje is die Saidi eigenlijk

Zou Peter Bosz dit bedoelen met z'n topsport-klimaat?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_48541359
Jammer want het is echt een prima verdediger.
pi_48541888
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:38 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Van Bronckhorst zal vast wel van Feyenoord houden, daar ben ik van overtuigd.

Maar het speelt natuurlijk ook mee dat hij nu, of op korte termijn, kan tekenen bij Psv volgens mij.

Hij kan ook nog een eeuwigheid op Feyenoord wachten, maar ik kan wel begrijpen dat hij vindt dat Feyenoord zich op tijd moet melden, de liefde moet ook van 2 kanten komen natuurlijk.

Anders is het gewoon wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Ik weet niet meer precies waar ik het gehoord heb en van wie, maar Feyenoord had geen belang bij v. Bronckhorst omdat ze op die positie al Drenthe hadden lopen. Was met studio voetbal, voetbal insite of het stond in de VI. V. Bronckhorst heeft zelf namelijk al een paar keer aangegeven dat het hem aan het hart ging wat er bij Feyenoord gebeurde en dat hij graag nog wat voor de club zou betekenen.
  vrijdag 20 april 2007 @ 16:19:55 #112
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48544528
zou belachelijk zijn natuurlijk als je geen interesse hebt in van Bronckhorst omdat je Drenthe hebt. Drenthe kan nog heel veel van hem leren, en je kan ze natuurlijk voor elkaar zetten. In beide linies zijn ze nog op zoek naar een ervaren speler. Als blijkt dat Gio niet komt (en naar een andere club gaat) door het stelletje kansarmen wat in 't maasgebouw zit denk ik dat hun laatste uur toch echt geslagen heeft. Dan pikt niemand het meer zou je toch zeggen.

Over Saidi; als het echt zo erg is als ze zeggen is het goed kansloos van hem ja. Maar aan de andere kant, het is een hele goede speler, die onder koeman weer een hele slechte speler is geworden, die ook nog eens slecht in z'n vel zit, zich niet serieus voelt genomen etc. Feyenoord moet eens beter met z'n goede spelers om leren gaan.
  vrijdag 20 april 2007 @ 16:20:24 #113
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48544557
quote:
KOEMAN: ‘ALLES IN EIGEN HAND’

Zekerheden heeft Erwin Koeman in de beslissende fase van de competitie nog maar weinig. Niet alleen de plaats van Feyenoord op de ranglijst kan nog alle kanten op, ook het spelersmateriaal geeft wekelijks reden tot twijfels. Welke spelers zijn fit, welke spelers brengen wat er van ze verwacht mag worden, wie kunnen er op welke positie uit de voeten? Koeman: ‘De power van Drenthe kunnen we goed gebruiken op het middenveld, maar wie zet ik dan linksback?’

Zo is het elke week weer een heel gepuzzel voor de trainer, om een representatief elftal het veld in te sturen. Vorige week tegen Heracles wilde Koeman bijvoorbeeld de zestienjarige Wijnaldum niet voor de leeuwen gooien en dus koos hij voor een andere oplossing. ‘Maar anderen hebben hun kans niet gegrepen, dus wie weet krijgt Wijnaldum deze week weer de voorkeur.’ Zaterdag zal de trainer zijn opstelling aan de selectie bekend maken.

De enige zekerheid die Koeman wel heeft is dat er zondag gewonnen moet worden van NEC, om alles in eigen hand te houden. Volgens de trainer kan dat maar op een manier: er moet gevochten worden in de laatste thuiswedstrijd van de competitie, in elk duel, om elke bal. ‘We zullen strijd moeten leveren. Ons spel ziet er de laatste weken wel eens lankmoedig uit, dat mag zondag niet gebeuren. Als we ten onder gaan, dan tenminste met strijd.’

Extra motivatie voor Feyenoord is dat deze week duidelijk werd dat een plaats bij de eerste vijf automatisch plaatsing voor Europees voetbal betekent, nu de deelnemers aan de bekerfinale bekend zijn. Koeman: ‘De groep weet ook dat wij alles in eigen hand hebben. We hebben de afgelopen twee wedstrijden weliswaar dik verloren, maar dat zegt niets over onze kansen in de komende twee wedstrijden. Als we Europees voetbal halen, hebben we het prima gedaan.’

In de strijd van zondag kan Koeman in ieder geval niet beschikken over Theo Lucius. De middenvelder is nog niet hersteld van een hamstringblessure. Het meespelen van Alfred Schreuder is een vraagteken. Koeman: ‘Hij heeft de afgelopen twee wedstrijden met verdoving gespeeld, vanwege klachten aan zijn heup. Het is afwachten of hij zondag fit genoeg is.’ Romeo Castelen ontbrak vrijdag op de training vanwege een enkelblessure, maar zal tegen NEC waarschijnlijk gewoon kunnen spelen.

Karim Saidi ontbreekt bij de selectie. Koeman heeft besloten hem naar het tweede elftal terug te zetten, omdat hij bij blessures ‘iemand is die zijn eigen regels in zijn herstel maakt’. De trainer is daarbij niet tevreden over zijn inzet voor het team.

Dwight Tiendalli is volledig hersteld van een blessure aan zijn schaambeen. Afgelopen maandag speelde hij een hele wedstrijd met Jong Feyenoord en dat verliep zonder problemen. Mogelijk maakt de verdediger zondag zijn opwachting in de basis.

Vermoedelijke opstelling:
Timmer; Tiendalli, Vlaar, Bahia, Drenthe; Buijs, Wijnaldum, De Guzman; Castelen, Charisteas en Van Hooijdonk
  vrijdag 20 april 2007 @ 16:29:37 #114
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48544839
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 15:09 schreef Solstice het volgende:

[..]

Ik weet niet meer precies waar ik het gehoord heb en van wie, maar Feyenoord had geen belang bij v. Bronckhorst omdat ze op die positie al Drenthe hadden lopen. Was met studio voetbal, voetbal insite of het stond in de VI. V. Bronckhorst heeft zelf namelijk al een paar keer aangegeven dat het hem aan het hart ging wat er bij Feyenoord gebeurde en dat hij graag nog wat voor de club zou betekenen.
Dan zijn ze niet goed ingelicht bij die voetbalprogramma's, want van Bronckhorst heeft al meerdere malen aangegeven dat hij niet op de linksback positie meer wenste te spelen, maar links op het middenveld. Zou dus zeer goed kunnen samengaan met een speler als Drenthe. Beide kunnen opkomen over links en wanneer het nodig mocht zijn, dan kunnen ze elkaars positie overnemen.

Het hangt in ieder geval van de club af of van Bronckhorst deze zomer naar Feijenoord komt. Eigenlijk hadden ze hem allang moeten bellen of polsen om eventuele onderhandelingen te starten. Dat typeert de handelswijze van Feijenoord weer. Wachten tot het laatste moment en dan hopen dat hij voor een schijntje bij de club komt spelen.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 20 april 2007 @ 16:30:19 #115
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48544860
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 16:20 schreef Steve_I. het volgende:

[..]
Moedeloos word je van dit soort berichten. Het had godverdomme nooit zover moeten komen.
Elite
Tegen TTIP
pi_48545535
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 16:20 schreef Steve_I. het volgende:

KOEMAN: ALLES IN EIGEN HAND

Zekerheden heeft Erwin Koeman in de beslissende fase van de competitie nog maar weinig. Niet alleen de plaats van Feyenoord op de ranglijst kan nog alle kanten op, ook het spelersmateriaal geeft wekelijks reden tot twijfels. Welke spelers zijn fit, welke spelers brengen wat er van ze verwacht mag worden, wie kunnen er op welke positie uit de voeten? Koeman: ‘De power van Drenthe kunnen we goed gebruiken op het middenveld, maar wie zet ik dan linksback?’
Wat dacht je van van Bronckhorst? (volgend seizoen dan )
quote:
Zo is het elke week weer een heel gepuzzel voor de trainer, om een representatief elftal het veld in te sturen. Vorige week tegen Heracles wilde Koeman bijvoorbeeld de zestienjarige Wijnaldum niet voor de leeuwen gooien en dus koos hij voor een andere oplossing. ‘Maar anderen hebben hun kans niet gegrepen, dus wie weet krijgt Wijnaldum deze week weer de voorkeur.’ Zaterdag zal de trainer zijn opstelling aan de selectie bekend maken.

De enige zekerheid die Koeman wel heeft is dat er zondag gewonnen moet worden van NEC, om alles in eigen hand te houden. Volgens de trainer kan dat maar op een manier: er moet gevochten worden in de laatste thuiswedstrijd van de competitie, in elk duel, om elke bal. ‘We zullen strijd moeten leveren. Ons spel ziet er de laatste weken wel eens lankmoedig uit, dat mag zondag niet gebeuren. Als we ten onder gaan, dan tenminste met strijd.’

Extra motivatie voor Feyenoord is dat deze week duidelijk werd dat een plaats bij de eerste vijf automatisch plaatsing voor Europees voetbal betekent, nu de deelnemers aan de bekerfinale bekend zijn. Koeman: ‘De groep weet ook dat wij alles in eigen hand hebben. We hebben de afgelopen twee wedstrijden weliswaar dik verloren, maar dat zegt niets over onze kansen in de komende twee wedstrijden. Als we Europees voetbal halen, hebben we het prima gedaan.’
Pardon? Als we Europees voetbal halen hebben we het goed gedaan? Europees voetbal is ten alle tijden het minste dat Feyenoord zou moeten halen, zelfs met deze selectie hadden we al lang en breed veilig moeten staan.
quote:
In de strijd van zondag kan Koeman in ieder geval niet beschikken over Theo Lucius. De middenvelder is nog niet hersteld van een hamstringblessure. Het meespelen van Alfred Schreuder is een vraagteken. Koeman: ‘Hij heeft de afgelopen twee wedstrijden met verdoving gespeeld, vanwege klachten aan zijn heup. Het is afwachten of hij zondag fit genoeg is.’ Romeo Castelen ontbrak vrijdag op de training vanwege een enkelblessure, maar zal tegen NEC waarschijnlijk gewoon kunnen spelen.
Gelukkig maar
quote:
Karim Saidi ontbreekt bij de selectie. Koeman heeft besloten hem naar het tweede elftal terug te zetten, omdat hij bij blessures ‘iemand is die zijn eigen regels in zijn herstel maakt’. De trainer is daarbij niet tevreden over zijn inzet voor het team.

Dwight Tiendalli is volledig hersteld van een blessure aan zijn schaambeen. Afgelopen maandag speelde hij een hele wedstrijd met Jong Feyenoord en dat verliep zonder problemen. Mogelijk maakt de verdediger zondag zijn opwachting in de basis.

Vermoedelijke opstelling:
Timmer; Tiendalli, Vlaar, Bahia, Drenthe; Buijs, Wijnaldum, De Guzman; Castelen, Charisteas en Van Hooijdonk
Verder weer zo'n standaard, saai verhaal op z'n Koemans waar geen enkele passie of strijdbaarheid uitstraalt.
  vrijdag 20 april 2007 @ 17:12:04 #117
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_48546121
Kan huysegems niet gewoon ipv van Hooijdonk spelen

lijkt me toch dat je dan meer snelheid en dreiging van links hebt komen
Love will tear us apart (Joy Division)
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:36:04 #118
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_48548377
quote:
Feyenoord moet het zondag tijdens het belangrijke competitietreffen met NEC mogelijk stellen zonder Alfred Schreuder. De Barneveldse middenvelder heeft teveel hinder van zijn heupblessure.
"Hij heeft nu twee keer een spuit gehad omdat hij wilde spelen, dat zegt genoeg over hoe hij ervoor staat", sprak trainer Erwin Koeman op Feyenoord.nl over het twijfelgeval.

Romeo Castelen was niet aanwezig op de vrijdagtraining. De rappe buitenspeler heeft te kampen met een enkelkwetsuur, Koeman maakt zich echter geen zorgen. "Normaal gesproken is hij gewoon fit voor zondag."

Aanvoerder en allrounder Theo Lucius is er tegen de Nijmegenaren in ieder geval niet bij. Lucius werkt hard aan zijn herstel, maar de wedstrijd tegen NEC komt nog te vroeg. "Hij traint erg goed, maar deze wedstrijd komt helaas te vroeg", meldde Koeman.
Toch nog goed nieuws over feijenoord
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 20 april 2007 @ 19:05:48 #119
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48549174
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 17:12 schreef don-diablo het volgende:
Kan huysegems niet gewoon ipv harry spelen
  vrijdag 20 april 2007 @ 19:38:56 #120
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48550308
Kaartje voor Heerenveen uit toch maar gehaald vandaag
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:02:21 #121
139407 jorienvdherik
pi_48551062
Feyenoordkrant verdraait waarheid niet

Foto: Feyenoordkrant.nl

Datum: 20-04-2007

Bron: FR-Fans.nl

Gisteren plaatsten wij de column van Lex Kroon inzake het interview met Henk Fräser. Lex Kroon zou Henk gebeld hebben en hem gevraagd hebben naar de betrouwbaarheid van het interview. Fräser zou hebben gezegd dat de heren van de Feyenoordkrant hem niet geheel juist geciteerd hebben.

Echter kregen wij vandaag een reactie waaruit blijkt dat Henk Fräser het geschreven stuk van te voren heeft ingezien en zijn akkoord voor het plaatsen van het interview heeft gegeven. Van verdraaiing van de werkelijkheid is zodoende geen sprake. Mocht de integriteit van schrijver Bas Pronk vanwege onze publicatie in twijfel zijn getrokken, dan bieden wij hier onze excuses voor aan. Henk Fräser heeft inmiddels ook contact opgenomen met Lex Kroon en hem verzocht om in een volgende column een rectificatie te plaatsen.

Tevens maakt Lex Kroon in zijn column melding van 'een interview met Wijnaldum die niet eens wat over Fräser mag zeggen.' De realiteit is echter dat het een interview betrof met een aantal van de trainers die Georginio onder hun hoede hebben gehad en dat Fräser daar niet tussen zat omdat hij elders in de krant al uitgebreid aan het woord was.

wat een gezeik zeg

Morgen start de kaartverkoop voor Silvercardhouders voor de wedstrijd Heerenveen - Feyenoord. Navraag bij Feyenoord leverde op dat er inmiddels al zo'n 800 kaarten verkocht zijn voor deze cruciale wedstrijd. Dit betekent dat er morgen nog ongeveer 400 kaarten in de verkoop zullen zijn. Wees er dus snel bij, want op=op!!
pi_48552689
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:36 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Toch nog goed nieuws over feijenoord
En Holman doet ook niet mee!
  vrijdag 20 april 2007 @ 22:23:41 #123
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_48556354
Als Feyenoord het toch voor elkaar krijgt om Van Bronckhorst aan hun neus voorbij te laten gaan, dan zijn het echt een stelletje kankerlijers daar op R'dam Zuid!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  vrijdag 20 april 2007 @ 22:34:38 #124
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48556702
quote:
Van Bronckhorst: 'Ik word moe van geruchten PSV en Feyenoord'
Bron: Sportweek
Giovanni van Bronckhorst wordt het een beetje zat dat zijn naam telkens opduikt als potentiële nieuwe versterking van zowel PSV als Feyenoord. “Zowel in Eindhoven als in Rotterdam blijft mijn naam rond zoemen en dat irriteert een beetje,” aldus de international van Barcelona tegenover Sportweek.

“Tijdens de persconferentie vandaag bij Barça kreeg ik er ook weer vragen over. Het gerucht dat ik terugkeer naar Nederland gaat al een paar maanden en ik krijg het maar moeilijk uit de wereld. Ontkennen heeft blijkbaar geen zin, want dan wordt er toch weer een draai aan gegeven. Kijk, als ik nou op de schopstoel zou zitten bij Barcelona, dan is het een ander verhaal. Maar ik heb onlangs nota bene m’n contract met een jaar verlengd hier. Ik weet van de interesse van Feyenoord en PSV, maar nogmaals, voordat Ajax en AZ ook gaan bellen: mijn toekomst ligt in Barcelona. Het seizoen hier loopt door tot eind juni, ik heb het druk genoeg.”
Dus Feyenoord zou het iig proberen lijkt het
Ik zag ze er namenlijk inderdaad wel voor aan om gewoon geen interesse te hebben
  zaterdag 21 april 2007 @ 08:03:47 #125
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_48564225
Als Tiendalli speelt is mijn kaartje te koop.........................dan gaan we eraan
  zaterdag 21 april 2007 @ 08:31:40 #126
75252 TheCandyman
Sweet as Candy...... NOT
pi_48564339
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 08:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Als Tiendalli speelt is mijn kaartje te koop.........................dan gaan we eraan
Als het nou alleen Tiendalli was......
Bruins, Slory, De Cler en Hofland daar moest ik even van bijkomen, maar Gio en Makaay??!?
Somebody pinch me plz
  zaterdag 21 april 2007 @ 09:22:28 #127
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48564732
Zo, kaartje is binnen .. Als nu de wedstrijd nog eens ergens over gaat zou het helemaal prachtig zijn natuurlijk
  zaterdag 21 april 2007 @ 11:24:46 #128
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_48566387
hmm naast de pot gepist, maar ben sowieso aanwezig in heerenveen volgende week
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
  zaterdag 21 april 2007 @ 11:43:04 #129
139407 jorienvdherik
pi_48566737
waren 400 nog te koop, en er dan nog naast zitten hmm
  zaterdag 21 april 2007 @ 11:57:24 #130
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_48567053
tja met zoveel silvercardhouders
pi_48567181
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 11:43 schreef jorienvdherik het volgende:
waren 400 nog te koop, en er dan nog naast zitten hmm
Gozer er zijn 12.000 silvercards.
Feijenoord Rotterdam
  zaterdag 21 april 2007 @ 12:03:55 #132
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48567207
quote:
De Belgische eersteklasser Sint Truiden heeft een akkoord bereikt met Nana Asare. Deze 20-jarige middenvelder is eigendom van Feyenoord en speelt voor Kv Mechelen. Bij Feyenoord heeft hij nog een contract voor een seizoen. De Rotterdammers willen mee werken aan een transfer van de speler voor wie in België veel interesse bestaat. Volgende week praat Sint Truiden met Feyenoord om de transfer af te ronden.

dat zou toch zo'n groot talent zijn
  zaterdag 21 april 2007 @ 12:04:03 #133
139407 jorienvdherik
pi_48567213
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 12:02 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Gozer er zijn 12.000 silvercards.
Owja
  zaterdag 21 april 2007 @ 12:10:03 #134
75252 TheCandyman
Sweet as Candy...... NOT
pi_48567354
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 12:03 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

lol zie het scoutingtopic
Bruins, Slory, De Cler en Hofland daar moest ik even van bijkomen, maar Gio en Makaay??!?
Somebody pinch me plz
pi_48567360
quote:

[..]

Hoe gaat het met Jaja Coelho trouwens? Valt me nog mee dat die niet meteen topscorer van de Primera Division is geworden
pi_48567383
Hoeveel gold cards?
  zaterdag 21 april 2007 @ 12:11:45 #137
75252 TheCandyman
Sweet as Candy...... NOT
pi_48567393
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 12:10 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Hoe gaat het met Jaja Coelho trouwens? Valt me nog mee dat die niet meteen topscorer van de Primera Division is geworden

Maar niet getreurt, het seizoen is nog niet over
Somebody pinch me plz
  zaterdag 21 april 2007 @ 12:13:57 #138
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_48567444
iemand nog uitkaartje over voor heerenveen uit?

PM me maar ofzo.
  zaterdag 21 april 2007 @ 12:14:58 #139
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48567467
quote:

[..]

daar totaal geflopt, verhuurd aan flamengo, ook niets geworden, nu terug in belgie geloof bij genk, weer niet veel... aparte zaak

maar dacht dat Asare ook een tijdje bekend stond als erg groot talent en dat ie zelfs al stages had gehad bij een aantal grote clubs

edit; overigens heeft Jaja daar ook nergens het vertrouwen gekregen. Hij heeft maar een paar potjes gespeeld, dus wie weet wat 't nog wel of niet gaat worden....
pi_48567605
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 12:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel gold cards?
Dacht dat er iets van 1200-1500 goldcards waren en 400 diamondcards.
Feijenoord Rotterdam
  zaterdag 21 april 2007 @ 12:22:41 #141
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48567643
quote:
Maikel Aerts vertrouwt op positieve afloop

Tricolores.tv had een exclusief interview met Maikel Aerts. De doelman die herstelt van een zware armblessure hoopt in de voorbereiding weer van de partij te zijn... bij Willem II. Hij heeft in de korte periode in Tilburg een erg positieve indruk gekregen van de Tricolores en hoopt dat een transfer rond komt.
lekker daar laten
pi_48567760
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 12:21 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Dacht dat er iets van 1200-1500 goldcards waren en 400 diamondcards.
Is het niet zo dat het grootste uitvak in NL (1600 in arena) uitverkocht is als alle DC en GC houders een kaartje halen?
pi_48567823
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 12:27 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Is het niet zo dat het grootste uitvak in NL (1600 in arena) uitverkocht is als alle DC en GC houders een kaartje halen?
Zal het wel 400-1200-12.000 zijn. In iedergeval is het een kankersysteem.
Feijenoord Rotterdam
  zaterdag 21 april 2007 @ 12:30:20 #144
139407 jorienvdherik
pi_48567851
quote:

[..]

speelt bij genk
  zaterdag 21 april 2007 @ 12:39:07 #145
139407 jorienvdherik
pi_48568114
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 12:27 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

net niet geloof ik
  zaterdag 21 april 2007 @ 13:07:05 #146
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48568904
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 12:30 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

speelt bij genk
Speelt of zit op de bank?
  zaterdag 21 april 2007 @ 13:08:47 #147
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48568946
quote:

[..]

Stage gelopen bij Man Utd (pas geleden), meen ik.. Niet dat dit wat zegt ofzo
  zaterdag 21 april 2007 @ 13:09:24 #148
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48568960
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 12:29 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Zal het wel 400-1200-12.000 zijn. In iedergeval is het een kankersysteem.
Feit.
  zaterdag 21 april 2007 @ 13:10:34 #149
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48569000
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 12:14 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

edit; overigens heeft Jaja daar ook nergens het vertrouwen gekregen. Hij heeft maar een paar potjes gespeeld, dus wie weet wat 't nog wel of niet gaat worden....
Bij Westerlo waren ze toch aardig gek met 'em?
  zaterdag 21 april 2007 @ 13:12:24 #150
139407 jorienvdherik
pi_48569041
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 13:07 schreef Keltie het volgende:

[..]

Speelt of zit op de bank?
526 min gespeeld 1 goal in die tijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: