Buijs, Bahia en Derijck kunnen wel iets ja.quote:Op zondag 22 april 2007 17:08 schreef MarkNMGN het volgende:
Ja, de kwaliteit in de selectie is ergens toch wel heel hoog... flikker toch op joh.
Spelers als Schreuder, die Griek, Kolkka, Buijs, Saidi, Bahia, Derijck hebben stiekem toch wel kwaliteiten
van Derijck kan het nog komen ja...quote:Op zondag 22 april 2007 17:10 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Buijs, Bahia en Derijck kunnen wel iets ja.
Momenteel zijn Buijs en Bahia inderdaad een hoopje kut, maar ze hebben in eerdere seizoenen laten zien dat het ook anders kan. De potentie is er dus.quote:Op zondag 22 april 2007 17:13 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
van Derijck kan het nog komen ja...
Buijs en Bahia zijn gewoon kutvoetballers die precies op het niveau spelen waar Feyenoord de komende jaren vanaf wil...
Elke speler die het best aardig doet bij een andere club doet het bij Feyenoord extreem dramatischquote:Op zondag 22 april 2007 17:24 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Momenteel zijn Buijs en Bahia inderdaad een hoopje kut, maar ze hebben in eerdere seizoenen laten zien dat het ook anders kan. De potentie is er dus.
Ik weet niet wat ik moet denkenquote:Op zondag 22 april 2007 17:46 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik weet niet wat ik erger ga vinden... 6e worden en geen UEFA-cup spelen, of 5e worden en 2 keer compleet vernederd worden door die joden.
wmb 30% door koeman, 70% door de onrust.quote:Op zondag 22 april 2007 17:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Elke speler die het best aardig doet bij een andere club doet het bij Feyenoord extreem dramatisch.
wat denk je dat geen uefa voor invloed gaat hebben in het transferseizoen... dan komt er dus echt helemaal niemand meer. Dat vernederd worden door 020 doet me eigenlijk momenteel weinig, is een soort berusting geworden, het gaat niet meer om wat ze nu wel of niet doen een potje, het gaat er om of we nog enigzins gaan aanhaken of echt totaal afzakken. Daarbij worden we anders wel weer vernederd door utrecht ofzo, daar wordt ik ook niet vrolijk van.quote:Op zondag 22 april 2007 17:46 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik weet niet wat ik erger ga vinden... 6e worden en geen UEFA-cup spelen, of 5e worden en 2 keer compleet vernederd worden door die joden.
quote:Op zondag 22 april 2007 17:56 schreef Steve_I. het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Op radio rijnmond nu; Excelsior - AZ als het kan in de Kuip zodat AZ een groter feest kan vieren![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hilarisch. Ha ha.quote:Op zondag 22 april 2007 17:56 schreef Steve_I. het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Op radio rijnmond nu; Excelsior - AZ als het kan in de Kuip zodat AZ een groter feest kan vieren![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, wat voor aantrekkingskracht heeft Feyenoord momenteel nog.. wel of geen UEFA-cup voetbal, er komt toch al niemand meerquote:Op zondag 22 april 2007 17:55 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
wat denk je dat geen uefa voor invloed gaat hebben in het transferseizoen... dan komt er dus echt helemaal niemand meer. Dat vernederd worden door 020 doet me eigenlijk momenteel weinig, is een soort berusting geworden, het gaat niet meer om wat ze nu wel of niet doen een potje, het gaat er om of we nog enigzins gaan aanhaken of echt totaal afzakken. Daarbij worden we anders wel weer vernederd door utrecht ofzo, daar wordt ik ook niet vrolijk van.
En Harry gaat dan ook weer vlammen.. zin in !quote:Op zondag 22 april 2007 18:02 schreef Tomasso het volgende:
Koeman verwacht dat Lucius komende week weer fit is. Schreuder en Lucius zullen dus in de basis staan
Ik ookquote:Op zondag 22 april 2007 18:08 schreef renz0r het volgende:
Die opblaaspop tijdens de wedstrijd met de liederen erbij
Alles gefilmd
Daar heb ik me ook wel om vermaakt jaquote:Op zondag 22 april 2007 18:08 schreef renz0r het volgende:
Die opblaaspop tijdens de wedstrijd met de liederen erbij
Alles gefilmd
Ja johquote:Op zondag 22 april 2007 18:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daar heb ik me ook wel om vermaakt ja. En dan die gast op Q die ff die pop ging halen en op z'n gemakje dat ding mee nam onder z'n arm
Hehequote:Op zondag 22 april 2007 18:44 schreef renz0r het volgende:
Zat zo gozer bij mij in het vak die schuimbekkend en hevig agressief naar die pop schreeuwde:
Die pop is een kankerhoer!!!
Voor mij een van de reden om te verkassen vanaf E.quote:Op zondag 22 april 2007 20:00 schreef Happel het volgende:
Heb echt héérlijk genoten vandaag.
Van de zon.![]()
word papiertje meenemen zondag met alle mogelijkhedenquote:Op zondag 22 april 2007 20:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Voor mij een van de reden om te verkassen vanaf E.
De opdracht voor volgende week is duidelijk, WINNEN! Maar ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Je kunt nog fuckin 8e worden, en dan in de play offs UEFA mislopen! Damn!
Laptop met Excel kan ook!quote:Op zondag 22 april 2007 20:24 schreef jorienvdherik het volgende:
word papiertje meenemen zondag met alle mogelijkheden![]()
en als het nou niets wordt kan je altijd nog dat ding naar een passerende jood gooien.quote:
lange leve de playoffsquote:Op zondag 22 april 2007 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik had dit wel weer verwacht, dit slappe spel. Leek wel alsof er verdomme niks meer op het spel stond!
Maar na die grote woorden van Koeman had ik toch wel iets meer bezieling en strijd verwacht, maar voor mij is het nu wel duidelijk dat Koeman die gasten dus écht niet meer gemotiveerd krijgt. Dit wisten we allang natuurlijk, maar dit was de eerste keer dat Koeman dergelijke 'grote woorden' gebruikte.![]()
Maar wat wil je met zo'n trainer met de uitstraling en ambitie van een zak aardappels.
Schreuder speelde ook weer![]()
Dat na afgelopen weken waarin Schreuder toch ook één van onze zwakste schakels was.
Die wissels![]()
Wél goed dat hij de griek wisselde, wat mij betreft alleen wel véél te laat maar goed.
Die griek maaide trouwens nog een keer finaal over de bal heen in het strafschopgebied van NEC![]()
Koeman durfde na de wedstrijd nog te verkondigen dat hij vandaag wel inzet had gezien.
Wat mij betreft: Koeman zsm![]()
Ben bang dat Feyenoord naast de 5de plek gaat grijpen komende week, ondanks dat ik ze wel een zwaarbevochten gelijkspel uit het vuur zie slepen bij Heerenveen, maar dat dit niet voldoende is omdat ze dan gepasseerd worden door Fc Groningen en/of Roda JC.
Dan mogen we tegen Fc Utrecht proberen toch nog Uefa cup voetbal veilig te spelen in de playoffs.
quote:Kolkka kan ook naar Willem II
Tegenover Omroep Gelderland liet Kolkka weten te moeten kiezen tussen NEC en Willem II. "Ik kan naar NEC en Willem II en moet daar goed over nadenken. Ik heb geen echte termijn gesteld, maar wil voor het einde van het seizoen de knoop doorhakken. Dat ik al bij Willem II heb gespeeld, maakt niet uit. Ik wil ergens nog belangrijk zijn. NEC wil me persé hebben en dat geeft een goed gevoe
quote:22/4/2007 - Vincken genoemd bij NEC
(Gepost door K)
Net als Kolkka wordt ook de naam van Tim Vincken genoemd bij NEC van Mario been. Tegenover Omroep Gelderland liet Tim Vincken weten van niets te weten. "Ik weet van niets. Vorig seizoen waren er wel geruchten, maar op dit moment ben ik bezig met Feyenoord."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |