Hij geeft ook aan graag weer naar Nederland te willen, het hectische leven daar een beetje zat is. Er speelt natuurlijk meer mee.quote:Op woensdag 18 april 2007 02:14 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Kom op nou even! Bij Barca loopt het gewoon veel beter dan bij Feyenoord! Hij kan nog steeds goed mee en als international is het gewoon beter om bij Barca te spelen!
Inderdaad, maak het kenbaar en zorg dat de positie van Bosz en zijn familie/ vriendenkring onhoudbaar is.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:26 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik zeg investeerders sta op en flikker de hele handel eruit!!!
Koeman heb gezegd altijd 3 ervaren spelers te willen toch /quote:Op woensdag 18 april 2007 18:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Vraag me af hoeveel Feyenoord denkt te kunnen besteden komende zomer aan transfers.
Koeman zegt dat hij min of meer toezeggingen heeft gekregen omdat hij heeft aangegeven dat hij anders niet blijft. Maar ben dus benieuwd hoe Feyenoord dat wou gaan bekostigen, of zou Feyenoord dit keer wél voortvarend te werk zijn gegaan en al een investeerder hebben?
Daar gaan we alquote:Op woensdag 18 april 2007 18:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Koeman heb gezegd altijd 3 ervaren spelers te willen toch /
Alleen als RKC of NAC doorgaat toch?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:38 schreef M.Melandri het volgende:
na vanavond heeft plaats 5 ook niet veel nut meer....
Daar moet je nou eens snel achter aan gaan Bosz....quote:Dortmund spreekt met Zé Roberto
Zé Roberto staat in de warme belangstelling van Borussia Dortmund. De Braziliaanse middenvelder speelt nu voor Santos uit zijn vaderland, maar wil graag terugkeren naar Europa.
"We hebben besproken onder welke voorwaarden een transfer van Zé Roberto mogelijk is", bekent voorzitter Reinhard Rauball de interesse in Sport Bild. AC Milan, Juventus en Atlético Madrid hebben overigens ook belangstelling.
Momenteel vecht Dortmund nog tegen degradatie, waardoor het nog niet kan praten met vele spelers. Wanneer handhaving een feit is zal dit echter veranderen.
In het verleden speelde Ze Roberto ook al in Duitsland. Bayer Leverkusen en Bayern München waren toen zijn werkgevers.
Wel als je investeerders hebtquote:Op woensdag 18 april 2007 19:01 schreef Keltie het volgende:
Yeah .. Alsof die komt. Beetje wereldvreemd of niet, jeroentje...
Ook een club die door machtsspelletje en blunders op bestuurlijk niveau weggezakt is..quote:Op woensdag 18 april 2007 19:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Dacht dat wij ver afgezakt waren, maar Dortmund kan er ook wat van zeg, 5 jaar geleden nog in de Uefa cup finale tegen ons en nu vechten ze tegen degradatie.
Ja vreemd is datquote:Op woensdag 18 april 2007 19:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Dacht dat wij ver afgezakt waren, maar Dortmund kan er ook wat van zeg, 5 jaar geleden nog in de Uefa cup finale tegen ons en nu vechten ze tegen degradatie.
Droom verder knulletje.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wel als je investeerders hebt![]()
Met het blijven halen van niveau wat we nu hebben worden we nooit meer kampioen.quote:
Je wilt teveel in een korte tijd. Ga er maar vanuit dat het nog wel een jaartje of vier/vijf duurt, voordat alles goed op de rails is.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Met het blijven halen van niveau wat we nu hebben worden we nooit meer kampioen.
PSV heeft ook wereld toppers als Farfan en Gomes, Alex.
Ajax heeft Stam als wereldtopper..
Wij hebben niets
En een paar amateursquote:Op woensdag 18 april 2007 19:33 schreef M.Melandri het volgende:
wel paar talenten
quote:Feyenoord heeft serieuze belangstelling voor JVC Cuijk-spits Dennis Koenders. De talentvolle aanvaller werkte vandaag een stage af bij de Rotterdamse club.
Het was de bedoeling dat hij donderdag ook mee zou komen trainen, maar dan speelt zijn club 's avonds een competitiewedstrijd.
Koenders staat ook op het verlanglijstje van Willem II.
De opvolger van Harryquote:
Hij moet natuurlijk wel door de psychologische test komenquote:Op woensdag 18 april 2007 20:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Alles beter dan de huidige nr 22 in de selectieMaaruh wie gaat bepalen of Koenders een talent is want als dat incompetente zootje is wat er nu ziet zal die wel afgetest worden en over 5 jaar in oranje staan of de nieuwe nr 9 zijn er 3 goals in 5 jaar maken
Oh, tochquote:Op woensdag 18 april 2007 02:14 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Kom op nou even! Bij Barca loopt het gewoon veel beter dan bij Feyenoord!
Dat zijn altijd bepaalde mensen die dat soort doeken ophangen. Bioscoopsupporters.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Zie ik net bij dat Amstelcup duel ajax - RKC een spandoek 'Ridderkerk groet Ajax'![]()
Dan spoor je toch niet of wel?
Sorry, dat moest ik ff kwijt![]()
Inderdaad. Hier lopen ook weleens mensen met een Ajax shirt rond, kan me daar behoorlijk aan ergeren.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Zie ik net bij dat Amstelcup duel ajax - RKC een spandoek 'Ridderkerk groet Ajax'![]()
Amstel Cupquote:Op woensdag 18 april 2007 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:
in de oorlog....quote:Op woensdag 18 april 2007 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik woon in dat gatquote:Op woensdag 18 april 2007 22:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad. Hier lopen ook weleens mensen met een Ajax shirt rond, kan me daar behoorlijk aan ergeren.
Misschien ken je ze wel, die gasten van dat spandoek.quote:
tja, op de voetbalclub zitten ook zoveel van ajaxquote:Op woensdag 18 april 2007 22:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien ken je ze wel, die gasten van dat spandoek.
Bah, ja, ik kan me een uitwedstrijd nog goed herinneren. Was nog met Ruud Gullit geloof ik. We verloren met 4-0 van RBC als ik me niet vergis. En dat hoor je dan in de rust...met tien Ajacieden in je team.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
tja, op de voetbalclub zitten ook zoveel van ajax![]()
![]()
Ja jij woont in Gouda dan. dichtbij Woerden toch ? das pas een ajax dorpquote:Op woensdag 18 april 2007 22:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bah, ja, ik kan me een uitwedstrijd nog goed herinneren. Was nog met Ruud Gullit geloof ik. We verloren met 4-0 van RBC als ik me niet vergis. En dat hoor je dan in de rust...met tien Ajacieden in je team.![]()
Den Bosch.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bah, ja, ik kan me een uitwedstrijd nog goed herinneren. Was nog met Ruud Gullit geloof ik. We verloren met 4-0 van RBC als ik me niet vergis. En dat hoor je dan in de rust...met tien Ajacieden in je team.![]()
Ik ken hier meer ajax teletekst fans, dan feyenoorders , 10 km van rotterdamquote:Op woensdag 18 april 2007 22:55 schreef Tomatenboer het volgende:
WTF? en jullie wonen in de Rijnond-regio?![]()
Ik kom uit West-Brabant en ik zou haast de indruk krijgen dat er hier meer Feyenoord supporters rondlopen dan bij jullie in de regio bij wijze van spreke dan heh, hier is Feyenoord toch wel goed vertegenwoordigd hoor![]()
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/quote:Op woensdag 18 april 2007 23:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik woon in Amsterdam![]()
Elke maandagochtend is het weer afzien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |