abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48455287
quote:
Op woensdag 18 april 2007 02:14 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Kom op nou even! Bij Barca loopt het gewoon veel beter dan bij Feyenoord! Hij kan nog steeds goed mee en als international is het gewoon beter om bij Barca te spelen!
Hij geeft ook aan graag weer naar Nederland te willen, het hectische leven daar een beetje zat is. Er speelt natuurlijk meer mee.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 18 april 2007 @ 12:08:26 #252
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_48455350
En hij bouwt niet voor niks in Krimpen!!!!!!!!!!!!!!!
pi_48455578
Ik zou het in zijn plaats niet doen
  woensdag 18 april 2007 @ 12:24:06 #254
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48455980
Ik stap op als investeerders Van Hanegem willen"

Foto: FR-Fans.nl

Datum: 18-04-2007

Bron: BN/DeStem.nl

Feyenoord-coach Erwin Koeman wilde afgelopen weekeinde vooral een signaal afgeven aan de clubleiding en de spelers, toen hij twijfel zaaide over zijn toekomst. "Alles is mogelijk", zei hij, zinspelend op een vertrek. Twee dagen later is de storm geluwd.

"Nee, ik was me van dat effect bewust. Ik was zondag ook niet emotioneel, gewoon mezelf. Het had met de situatie binnen de club en de resultaten te maken. Het gaat de laatste zeven weken slecht en ik ben verantwoordelijk voor het voetbalgedeelte. Van de vijfde naar de zesde plaats, 4-0 verliezen van Groningen en 4-1 van Heracles. Ik trek me dit erg aan, ben verantwoordelijk. De tijd was rijp om aan te geven dat er iets moest gebeuren. Richting spelers én de club. Ik heb er wel echt over nagedacht op te stappen, maar wilde vooral aangeven dat het zo niet verder kon. Heel bewust. Dat de club niet van me af wil, is nu wel duidelijk. Maar het gaat ook om je eigen motivatie, daar moet je over nadenken. De club heeft goed gereageerd, nu de spelers nog."

Je liet ook de spelers in onzekerheid.

"Men gaat gissen, dat is logisch en dat wist ik. In de bus zijn een paar spelers naar me toe gekomen, om te zeggen dat ik niet moest opstappen. Het bestuur heeft direct aangegeven volledig achter me te staan. Ze waarderen dat ik me staande hou in zo'n jaar. Maar er moet iets gebeuren. De individuele fouten nekken ons, aan de tactiek ligt het volgens mij niet. Er is ook geen tweespalt in de groep ten opzichte van mij, dat zou ik weten. Als dat allemaal wel zo was, zou het tijd zijn om op te stappen. Maar het is één minuut voor twaalf, we hebben het nog in eigen hand doordat we nog tegen Heerenveen moeten. Een deel van de spelersgroep werkt te vrijblijvend, misschien dat ze het signaal nu hebben opgepikt."

Maar als je wél strijdbaar bent, waarom die onzekerheid creëren?

"Ik wil ook strijdbaar blíjven. Het is alles opgeteld. De teleurstelling. Ik wil ook perspectief zien voor volgend seizoen. Dat dit jaar moeilijk zou worden, stond het hele jaar vast. Van Gaal blijft bij AZ, daar kan dus méér volgend jaar. PSV is stabiel en Ajax heeft vorig jaar flink geïnvesteerd en zal daar dit jaar mee verder gaan. Feyenoord kan niet achterblijven, anders zakken we echt weg."

Je zaakwaarnemer Ger Lagendijk sprak gisteren met de directie en kreeg ongetwijfeld toezeggingen. Anders ben je in juli toch weg?

"Nou, toezeggingen... De mensen van de club doen hun uiterste best. Dat gesprek stond al op de agenda, het is alleen vervroegd. Er zal ook op papier moeten komen te staan dat er iets mogelijk is. Maar je moet het toch altijd eerst zien. Die miljoenen die zouden komen na het vertrek van Van den Herik, dat bleek luchtfietserij."

Johan Derksen zei op televisie dat een groep investeerders met veel geld wil komen als Willem van Hanegem weer trainer wordt

. "Dan stap ik direct op. Als dat in het belang van de club is, als de miljoenen dan binnenstromen, dan gá ik. Daar hoef ik geen minuut over na te denken. Maar zou het waar zijn?"

En als de investeringen deze zomer tegenvallen?

"Ik loop niet op zaken vooruit. Iedereen weet en onderschrijft dat er iets moet gebeuren."
  woensdag 18 april 2007 @ 12:26:24 #255
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_48456088
Ik zeg investeerders sta op en flikker de hele handel eruit!!!
  woensdag 18 april 2007 @ 17:23:36 #256
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48469167
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:26 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik zeg investeerders sta op en flikker de hele handel eruit!!!
Inderdaad, maak het kenbaar en zorg dat de positie van Bosz en zijn familie/ vriendenkring onhoudbaar is.
De rest werken we er later wel even zelf uit
pi_48471008
Vraag me af hoeveel Feyenoord denkt te kunnen besteden komende zomer aan transfers.

Koeman zegt dat hij min of meer toezeggingen heeft gekregen omdat hij heeft aangegeven dat hij anders niet blijft. Maar ben dus benieuwd hoe Feyenoord dat wou gaan bekostigen, of zou Feyenoord dit keer wél voortvarend te werk zijn gegaan en al een investeerder hebben?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 18 april 2007 @ 18:17:28 #258
139407 jorienvdherik
pi_48471127
quote:
Op woensdag 18 april 2007 18:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Vraag me af hoeveel Feyenoord denkt te kunnen besteden komende zomer aan transfers.

Koeman zegt dat hij min of meer toezeggingen heeft gekregen omdat hij heeft aangegeven dat hij anders niet blijft. Maar ben dus benieuwd hoe Feyenoord dat wou gaan bekostigen, of zou Feyenoord dit keer wél voortvarend te werk zijn gegaan en al een investeerder hebben?
Koeman heb gezegd altijd 3 ervaren spelers te willen toch /
pi_48471369
quote:
Op woensdag 18 april 2007 18:17 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Koeman heb gezegd altijd 3 ervaren spelers te willen toch /
Daar gaan we al

Schreuder heeft bijgetekend toch?

Hoeven er maar 2 'versterkingen' te komen, en aangezien het ervaren, en dragende spelers moeten zijn volgens Koeman zullen het wel spelers worden van het kaliber Schreuder. Koeman's manier van beredeneren kennende.

Nou, daar hoeft Feyenoord geen miljoenen voor vrij te maken, clubs zijn blij als ze nog van zo'n bejaarde, trage (synoniem aan ervaren bij Koeman) speler afkomen!
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_48471644
Overigens vindt ik het voorbeeld van die oefenwedstrijd tegen Helmond Sport die uiteindelijk niet doorgaat ook een vorm van vriendjespolitiek.

Want Feyenoord wilde er wel spelen omdat het zoontje van Koeman daar voetbalt in de jeugd, en omdat ze de trainer daar kennen ofzo....

Gaan we in de toekomst allerlei oefenstages afwerken tegen de buurman van Peter Bosz, toevallig trainer van Fc Omniworld (ik noem maar wat ), vervolgens oefenen tegen het altijd lastige Fc Flierljeppen omdat daar de tante van Wim Jansen ooit nog koffiejuffrouw is geweest in de kantine, en in De Kuip gaan we dan uiteraard oefenen tegen een nieuwe club van Ronald Koeman zodra die ontslagen is bij psv
pi_48471971
na vanavond heeft plaats 5 ook niet veel nut meer....
pi_48472053
quote:
Op woensdag 18 april 2007 18:38 schreef M.Melandri het volgende:
na vanavond heeft plaats 5 ook niet veel nut meer....
Alleen als RKC of NAC doorgaat toch?

Als die 2 noord hollandse clubs doorgaan blijft die plek toch een garantie voor Europees voetbal?

Niet dat we 5de worden overigens.
pi_48472121
1 van de 2 of beide doorgaan kan nr 5 alsnog uefa mislopen....
  woensdag 18 april 2007 @ 18:58:34 #264
139407 jorienvdherik
pi_48472865
quote:
Dortmund spreekt met Zé Roberto

Zé Roberto staat in de warme belangstelling van Borussia Dortmund. De Braziliaanse middenvelder speelt nu voor Santos uit zijn vaderland, maar wil graag terugkeren naar Europa.
"We hebben besproken onder welke voorwaarden een transfer van Zé Roberto mogelijk is", bekent voorzitter Reinhard Rauball de interesse in Sport Bild. AC Milan, Juventus en Atlético Madrid hebben overigens ook belangstelling.

Momenteel vecht Dortmund nog tegen degradatie, waardoor het nog niet kan praten met vele spelers. Wanneer handhaving een feit is zal dit echter veranderen.

In het verleden speelde Ze Roberto ook al in Duitsland. Bayer Leverkusen en Bayern München waren toen zijn werkgevers.
Daar moet je nou eens snel achter aan gaan Bosz....
  woensdag 18 april 2007 @ 19:01:25 #265
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48472992
Yeah .. Alsof die komt. Beetje wereldvreemd of niet, jeroentje...
  woensdag 18 april 2007 @ 19:01:53 #266
139407 jorienvdherik
pi_48473008
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:01 schreef Keltie het volgende:
Yeah .. Alsof die komt. Beetje wereldvreemd of niet, jeroentje...
Wel als je investeerders hebt
pi_48473052
Dacht dat wij ver afgezakt waren, maar Dortmund kan er ook wat van zeg, 5 jaar geleden nog in de Uefa cup finale tegen ons en nu vechten ze tegen degradatie.
pi_48473447
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Dacht dat wij ver afgezakt waren, maar Dortmund kan er ook wat van zeg, 5 jaar geleden nog in de Uefa cup finale tegen ons en nu vechten ze tegen degradatie.
Ook een club die door machtsspelletje en blunders op bestuurlijk niveau weggezakt is..

Van Marwijk heb daar goed gepresteerd als je ziet wat daar allemaal speelde.

[ Bericht 1% gewijzigd door Staanplaats op 18-04-2007 19:21:40 ]
"..and in my brain it's going wrong.."
  woensdag 18 april 2007 @ 19:23:27 #269
139407 jorienvdherik
pi_48473969
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja vreemd is dat
  woensdag 18 april 2007 @ 19:25:07 #270
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48474036
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Wel als je investeerders hebt
Droom verder knulletje.
  woensdag 18 april 2007 @ 19:26:52 #271
139407 jorienvdherik
pi_48474108
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:25 schreef Keltie het volgende:

[..]

Droom verder knulletje.
Met het blijven halen van niveau wat we nu hebben worden we nooit meer kampioen.

PSV heeft ook wereld toppers als Farfan en Gomes, Alex.

Ajax heeft Stam als wereldtopper..

Wij hebben niets
pi_48474305
Binnenkort misschien van Bronckhorst.

Maar je moet niet zo zwaar tillen aan die namen, Psv heeft een aantal toppers rondlopen, maar ook zij hebben geen cent te makken. Ze hebben geluk dat ze Philips als sponsor hebben zodat ze volgend seizoen nog iets mogen uitgeven, maar dat is ook niet bijster veel.
Psv kan voor volgend seizoen net zoveel uitgeven als Vitesse ofzo

Als Feyenoord nu slim inkoop kunnen ze een inhaalslag maken en weer aanhaken, maar dan moet het wel gebeuren. Juist nu.

Maar dan gaat het vooral over slim inkopen, dat kan maar wat dat betreft heb ik meer vertrouwen in psv dan in Feyenoord helaas.

Maar we zullen zien, het kampioenselftal van Feyenoord in 1999 was ook geen elftal van toppers maar als team gewoon heel sterk en vulde iedereen elkaar aan.
  woensdag 18 april 2007 @ 19:33:13 #273
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48474403
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:26 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Met het blijven halen van niveau wat we nu hebben worden we nooit meer kampioen.

PSV heeft ook wereld toppers als Farfan en Gomes, Alex.

Ajax heeft Stam als wereldtopper..

Wij hebben niets
Je wilt teveel in een korte tijd. Ga er maar vanuit dat het nog wel een jaartje of vier/vijf duurt, voordat alles goed op de rails is.

Spelers als Zé Roberto komen nooit naar het Feijenoord van nu, simpelweg omdat ze er slecht voorstaan en er weinig financiële middelen zijn om iemand als hem binnen te halen. Feijenoord moet het nu hebben van spelers die beginnen met afbouwen (van Bronckhorst), jonge talenten die de absolute top nooit zullen halen, middelmatige spelers en exotische verrassingen...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_48474427
wel paar talenten
  woensdag 18 april 2007 @ 20:08:29 #275
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_48475888
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:33 schreef M.Melandri het volgende:
wel paar talenten
En een paar amateurs
quote:
Feyenoord heeft serieuze belangstelling voor JVC Cuijk-spits Dennis Koenders. De talentvolle aanvaller werkte vandaag een stage af bij de Rotterdamse club.
Het was de bedoeling dat hij donderdag ook mee zou komen trainen, maar dan speelt zijn club 's avonds een competitiewedstrijd.
Koenders staat ook op het verlanglijstje van Willem II.
  woensdag 18 april 2007 @ 20:09:19 #276
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_48475922
Willem II heeft ook al interesse, die komt dus niet.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 18 april 2007 @ 20:19:15 #277
139407 jorienvdherik
pi_48476340
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:08 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

En een paar amateurs
[..]
dat geloof ik niet
  woensdag 18 april 2007 @ 20:27:04 #278
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_48476676
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:19 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

dat geloof ik niet
De opvolger van Harry

Talent van JVC Cuijk op stage bij Feyenoord

'Feyenoord volgt talent JVC Cuijk'
pi_48476822
Laat die Dennis Koenders maar stage komen lopen hoor, als het wat is zien we het vanzelf en hoeft het niet veel te kosten, en als het niks is dan is het een gevalletje van 'baat het niet dan schaadt het niet.'

Ruud van Nistelrooij is ook pas op relatief late leeftijd bij de amateurs weg geplukt door Fc Den Bosch, en kijk waar hij nu staat.

Dus we zullen zien of Feyenoord dit keer wel tijdig een talent heeft ontdekt, straks gaat hij naar Willem II en schiet hij er 15 in, en dan krijg je over een jaar verhalen van 'ja Feyenoord had hem toch moeten halen.'
  woensdag 18 april 2007 @ 20:33:55 #280
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_48477023
Alles beter dan de huidige nr 22 in de selectie Maaruh wie gaat bepalen of Koenders een talent is want als dat incompetente zootje is wat er nu ziet zal die wel afgetest worden en over 5 jaar in oranje staan of de nieuwe nr 9 zijn er 3 goals in 5 jaar maken
pi_48477942
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Alles beter dan de huidige nr 22 in de selectie Maaruh wie gaat bepalen of Koenders een talent is want als dat incompetente zootje is wat er nu ziet zal die wel afgetest worden en over 5 jaar in oranje staan of de nieuwe nr 9 zijn er 3 goals in 5 jaar maken
Hij moet natuurlijk wel door de psychologische test komen
Feijenoord Rotterdam
pi_48482207
"Feyenoord aast op straatvoetbaltalent"

Datum: 18-04-2007

Bron: BroAap.nl

Feyenoord zou bezig zijn met het vastleggen van de 18-jarige straatvoetballer Huib-Jan van Uum. De speler, die op het moment een enkelblessure heeft, zou al aangegeven hebben dat spelen voor Feyenoord zijn grootste droom is. Naast Feyenoord schijnt ook De Graafschap het talent te willen inlijven met het oog op de promotie naar de Eredivisie.

Bosz, in de catacomben op de vraag of deze speler haalbaar is: "Totdat er investeerders komen, zullen we ons geld goed moeten besteden. Het is natuurlijk de vraag of zo'n speler het waar kan maken en dan moet je toch ook kijken naar secundaire factoren."

De 18-jarige tweebenige flankspeler is vooral bekend om zijn weergaloze passing, waardoor hij gekscherend wel eens 'De Passhaas' wordt genoemd.

Koeman: "Kijk, het is natuurlijk een gokje maar slechter dan Kolkka kan bijna niet. Dat zo'n speler moeilijk haalbaar is voor Feyenoord zegt al genoeg."

De geplaagde trainer heeft meerdere malen te kennen gegeven dat hij volgend seizoen minimaal drie versterkingen wil hebben. Zo zijn onder anderen Van Bronckhorst en Hofland al genoemd als mogelijke aankopen.

Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 18 april 2007 @ 22:15:52 #283
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_48482269
quote:
Op woensdag 18 april 2007 02:14 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Kom op nou even! Bij Barca loopt het gewoon veel beter dan bij Feyenoord!
Oh, toch .
2000 light years from home
pi_48482420
Zie ik net bij dat Amstelcup duel ajax - RKC een spandoek 'Ridderkerk groet Ajax'

Dan spoor je toch niet of wel?

Sorry, dat moest ik ff kwijt
pi_48482493
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Zie ik net bij dat Amstelcup duel ajax - RKC een spandoek 'Ridderkerk groet Ajax'

Dat zijn altijd bepaalde mensen die dat soort doeken ophangen. Bioscoopsupporters.
  woensdag 18 april 2007 @ 22:35:32 #286
53267 TC03
pi_48483378
quote:

Inderdaad. Hier lopen ook weleens mensen met een Ajax shirt rond, kan me daar behoorlijk aan ergeren.
  woensdag 18 april 2007 @ 22:36:40 #287
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_48483431
quote:

Amstel Cup

Welke grot?
  woensdag 18 april 2007 @ 22:37:42 #288
139407 jorienvdherik
pi_48483493
quote:

in de oorlog....

kan toch niet man. pff 10 km van rotterdam.
ik zag het ook
pi_48483519
Gatorade dan

(Ja ik zeg ook nog steeds Toto divisie).

Waarom altijd de namen van competities en toernooien veranderen in van die verschrikkelijke namen?
  woensdag 18 april 2007 @ 22:39:06 #290
139407 jorienvdherik
pi_48483562
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:35 schreef TC03 het volgende:

[..]

Inderdaad. Hier lopen ook weleens mensen met een Ajax shirt rond, kan me daar behoorlijk aan ergeren.
Ik woon in dat gat
pi_48483757
Mijn broertje is voor Ajax, kun je nagaan. En dan vinden mijn ouders het gek dat we elkaar niet kunnen luchten of zien.
pi_48483778
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:39 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ik woon in dat gat
Misschien ken je ze wel, die gasten van dat spandoek.
  woensdag 18 april 2007 @ 22:48:36 #293
139407 jorienvdherik
pi_48483989
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:43 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Misschien ken je ze wel, die gasten van dat spandoek.
tja, op de voetbalclub zitten ook zoveel van ajax
pi_48484109
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:48 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

tja, op de voetbalclub zitten ook zoveel van ajax
Bah, ja, ik kan me een uitwedstrijd nog goed herinneren. Was nog met Ruud Gullit geloof ik. We verloren met 4-0 van RBC als ik me niet vergis. En dat hoor je dan in de rust...met tien Ajacieden in je team.
  woensdag 18 april 2007 @ 22:53:39 #295
139407 jorienvdherik
pi_48484216
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:50 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Bah, ja, ik kan me een uitwedstrijd nog goed herinneren. Was nog met Ruud Gullit geloof ik. We verloren met 4-0 van RBC als ik me niet vergis. En dat hoor je dan in de rust...met tien Ajacieden in je team.
Ja jij woont in Gouda dan. dichtbij Woerden toch ? das pas een ajax dorp
  woensdag 18 april 2007 @ 22:54:46 #296
53267 TC03
pi_48484264
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:50 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Den Bosch.
pi_48484278
WTF? en jullie wonen in de Rijnond-regio?

Ik kom uit West-Brabant en ik zou haast de indruk krijgen dat er hier meer Feyenoord supporters rondlopen dan bij jullie in de regio bij wijze van spreke dan heh, hier is Feyenoord toch wel goed vertegenwoordigd hoor
  woensdag 18 april 2007 @ 22:59:09 #298
139407 jorienvdherik
pi_48484455
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:55 schreef Tomatenboer het volgende:
WTF? en jullie wonen in de Rijnond-regio?

Ik kom uit West-Brabant en ik zou haast de indruk krijgen dat er hier meer Feyenoord supporters rondlopen dan bij jullie in de regio bij wijze van spreke dan heh, hier is Feyenoord toch wel goed vertegenwoordigd hoor
Ik ken hier meer ajax teletekst fans, dan feyenoorders , 10 km van rotterdam
  woensdag 18 april 2007 @ 23:00:32 #299
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_48484522
Ik woon in Amsterdam
Elke maandagochtend is het weer afzien
  woensdag 18 april 2007 @ 23:02:44 #300
139407 jorienvdherik
pi_48484630
quote: