zeker gelijk met zn eigen heli ff overgevlogenquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:06 schreef Kadoc het volgende:
Wat doet Bruma in die opstelling?
Ramsteijnquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:05 schreef Erasmusch het volgende:
Staan nog aardig wat Hollandse namen in die opstelling
Van La Parra, apart.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:05 schreef Erasmusch het volgende:
Staan nog aardig wat Hollandse namen in die opstelling
Waar zegt hij dat dan? Dat heeft hij helemaal nergens gezegd, leer lezen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:07 schreef PizzaSalami het volgende:
Wel ernstig dat 'gio' nog liever naar psv zou gaan dan naar jullie.
Jij leest dus alle bladen enzquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat dan? Dat heeft hij helemaal nergens gezegd, leer lezen.
Waar maken ze dat op uit?quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:42 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Jij leest dus alle bladen enz?
Sportweek.nl meldt dat Van Bronckhorst een voorkeur zou hebben voor PSV boven Feyenoord, vanwege de moeilijke sportieve situatie waarin de ploeg zich verkeert. Ronald Koeman wilde daar verder niet op ingaan. ‘Ik heb contact gehad met Giovanni, maar wat exact in die gesprekken is besproken houd ik nog voor me. Maar we hebben voor de positie van Cocu wel het liefst een Nederlander’
En dat is later weer gerectificeerdquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:42 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Jij leest dus alle bladen enz?
Sportweek.nl meldt dat Van Bronckhorst een voorkeur zou hebben voor PSV boven Feyenoord, vanwege de moeilijke sportieve situatie waarin de ploeg zich verkeert. Ronald Koeman wilde daar verder niet op ingaan. ‘Ik heb contact gehad met Giovanni, maar wat exact in die gesprekken is besproken houd ik nog voor me. Maar we hebben voor de positie van Cocu wel het liefst een Nederlander’
Als ie terugkomt naar NL, is het naar Feyenoord. En anders ligt het aan Boszquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:56 schreef PizzaSalami het volgende:
Hhm okay, mijn fout dan. Toch zou ik er niet raar van opkijken als hij helemaal niet terug gaat komen naar jullie.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Als ie terugkomt naar NL, is het naar Feyenoord. En anders stenigen we Bosz![]()
We spelen thuis he. Ik help je er ff aan herinnerenquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja hoor morgen 3-0
Hup jeugdquote:SPARTA GEEN PROBLEEM VOOR FEYENOORD A1
Omdat de A1 van Feyenoord vanwege personele problemen maar elf spelers mee kon nemen naar Sparta, moesten er vijf B-junioren overkomen om de selectie aan te vullen. De komst van de B’tjes, die vanmiddag landskampioen zijn geworden, was noodzakelijk want ze kwamen allemaal in actie.
Feyenoord begon goed aan het treffen met de Kasteelheren. Na drie minuten onderschepte Ruben Barends een bal. De linksback maakte een goede actie en bracht Hagary in kansrijke positie. De aanvaller rondde bekwaam af: 0-1. Na twintig minuten maakte Schet er 0-2 van. Als de rechtsbuiten een goede dag heeft is hij door niemand te stoppen. Zaterdag toonde hij zijn klasse meermalen, waarvan de tweede treffer een goed voorbeeld was. Uit een counter passeerde hij zijn tegenstanders alsof ze er niet stonden.
Na rust bracht Fräser drie B´tjes het veld in. Daardoor verdwenen de automatismen en werd het spel van de bezoekers iets onrustiger. Toch bleef Feyenoord de wedstrijd dicteren. Het resulteerde vlak voor tijd in de derde treffer. De snelle Pedro, die eerder op de dag de eindstand bepaalde bij de B1, tekende in de 87ste minuut voor de eindstand: 0-3. Feyenoord had toen nog tien spelers in het veld staan, omdat Clint van Stee na zijn tweede gele kaart in kon rukken.
Opstelling Feyenoord A1: Mulder; Van Stee, Nieveld (55’ Ramsteijn), Özcelik, Barends (75’ Nelom); Kobussen, Leerdam, K. Wattamaleo (55’ Fer); Schet (55’ Pedro), Hagary, R. Watamaleo (85’ Janotta)
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja hoor morgen 3-0
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja hoor morgen 3-0
jawel hoorquote:Op zondag 22 april 2007 10:41 schreef Kadoc het volgende:
[..]!
Dat is statistisch gezien niet eens mogelijk.
dadelijk maar es richting utreg... Opa popcorn is vandaag 90 geworden. Lekker teletekstsuporteren, weet ik ook eens hoe het is om neus te zijn. Wat mij betreft verliezen we trouwens vandaag weer met 4-0 oid, misschien dat het dan eens doordringt tot het maasgebouw. Marioquote:Op zondag 22 april 2007 11:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Dadelijk maar es richting Rotjeknor!
idd , laat alle scenario's er maar op los. het wordt gewoon op de laatste speeldag beslist.quote:Op zondag 22 april 2007 11:47 schreef jorienvdherik het volgende:
ach of je wint of niet, verliezen in heerenveen mag niet, maar zal wel gebeuren
quote:Datum: 22-04-2007 Bron: Feyenoord.blog.nl
Vanmiddag, 14.30: Feyenoord - NEC en AZ - Heerenveen. Natuurlijk is er de mogelijkheid dat ze allbei de vijfde plek verspelen en dat Roda Jc of zelfs Fc Groningen met de laatste play-offplaats voor Champions Leaguevoetbal aan de haal gaat, maar de kans daarop lijkt niet erg groot. Laten we er dus van uit gaan (en op hopen) dat de strijd tussen Feyenoord en de Friezen gaat. Wat kan er dan gebeuren?
De meest voor de hand liggende handscenario's op een rijtje:
Feyenoord wint - Heerenveen wint:
Beide clubs komen op 55 punten, dus Feyenoord moet de laatste wedstrijd winnen in Heerenveen.
Feyenoord wint - Heerenveen speelt gelijk:
Feyenoord komt op 55 punten, Heerenveen op 53, dus Feyenoord mag in Heerenveen gelijkspelen om vijfde te blijven.
Feyenoord wint - Heerenveen verliest:
Feyenoord komt op 55 punten, Heerenveen blijft op 52, dus Feyenoord mag in Heerenveen gelijkspelen om vijfde te blijven. Als Feyenoord die laatste wedstrijd verliest komen beide clubs op 55 punten, maar heeft Heerenveen een (veel) beter doelsaldo.
Feyenoord speelt gelijk - Heerenveen wint
Feyenoord komt op 53 punten, Heerenveen op 55, dus Feyenoord moet in Heerenveen winnen om vijfde te worden.
Feyenoord speelt gelijk - Heerenveen speelt gelijk
Beide clubs komen op 53 punten, dus Feyenoord moet de laatste wedstrijd winnen in Heerenveen.
Feyenoord speelt gelijk - Heerenveen verliest
Feyenoord komt op 53 punten, Heerenveen blijft op 52, dus Feyenoord mag in Heerenveen gelijkspelen om vijfde te blijven.
Feyenoord verliest - Heerenveen wint
Feyenoord blijft op 52 punten, Heerenveen komt op 55 punten. Feyenoord moet in Heerenveen winnen om op een gelijk aantal punten te komen, maar dan is het nog kansloos door het doelsaldo van Heerenveen. Dat is veel beter.
Feyenoord verliest - Heerenveen speelt gelijk
Feyenoord blijft op 52 punten, Heerenveen komt op 53. Feyenoord moet winnen in Heerenveen om vijfde te worden.
Feyenoord verliest - Heerenveen verliest
Beide clubs blijven op 52 punten, Feyenoord moet winnen in Heerenveen om vijfde te worden.
8 verdedigers van Feyenoord... net alsof het dan waterdicht wordtquote:Op zondag 22 april 2007 13:37 schreef Steve_I. het volgende:
Laten we nou gewoon vandaag meer punten pakken dan Heerenveen
Volgende week gewoon in de eerste minuut laten we harry zich opofferen door Alves de touwtyfus in te schoppen, verder gewoon 8 verdedigers en Huysegems opstellen
Hehequote:Op zondag 22 april 2007 13:56 schreef Fetai het volgende:
[..]
8 verdedigers van Feyenoord... net alsof het dan waterdicht wordt
8equote:Op zondag 22 april 2007 16:35 schreef TC03 het volgende:
Met een beetje pech volgende week 8e. In de winterstop stond Feyenoord drie punten achter op Ajax, nu 19. Nee hoor, het ligt niet aan de trainer.
Als Feyenoord verliest, wint Heerenveen. Als Groningen en Roda ook winnen, komen deze drie ploegen allen langszij. Dan staat Feyenoord 8e.quote:
inderdaad. Ik zie het niet gebeurenquote:Op zondag 22 april 2007 16:43 schreef rahk-00 het volgende:
Feyenoord MOET volgende week van Heerenveen winnen. Bij een gelijk spel verliezen ze de 5e plek alsnog als Roda en/of Groningnen winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |