Ik ben dan ook benieuwd naar de bijbehorende uitlegquote:
Nu de linker tepel nog en het plaatje is compleet.............quote:
Had je sneller moeten zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 22:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Fuck...
En ik had zo'n leuke TT bedacht!
Jaap. Het vriendje van Peter6000quote:Op woensdag 18 april 2007 22:57 schreef ruby het volgende:
Wie is toch die slanke den op die fiets?
Nou laat maat ze lijken op elkaar. Ik ben dat bontgezeik zo zatquote:Op woensdag 18 april 2007 22:57 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Nu de linker tepel nog en het plaatje is compleet.............![]()
Ja, want dat is ook écht nodig in DGKquote:Op woensdag 18 april 2007 22:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Moet je echt met iets originelers komen
Genieten ja................quote:Op woensdag 18 april 2007 22:57 schreef FuTilE het volgende:
Oh, wat een juweeltjes van conversaties.
Amanda komt er even niet uit, "die beesten worden dan geë... elek.. gele.. glektro..".Waarop de rest van die lichten in koor roept: "Geëlectrificeerd!".
Hij zei iets van dat ze juist niet konden worden weggestemd, geloof ikquote:Op woensdag 18 april 2007 22:59 schreef Kinga het volgende:
Verlulde Mitch zich nou net? "Je kan nog heel lang van ons genieten, als je ons niet wegstemt"
Huh?
Of hij begrijpt helemaal niets van het programma?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:59 schreef Kinga het volgende:
Verlulde Mitch zich nou net? "Je kan nog heel lang van ons genieten, als je ons niet wegstemt"
Huh?
??? Eric toch? Hij is toch homofiel?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:59 schreef schatje het volgende:
Mitch gaat Amanda nog wel neuken.
Ah ja dat kan ook nog esquote:Op woensdag 18 april 2007 22:59 schreef Judah het volgende:
[..]
Hij zei iets van dat ze juist niet konden worden weggestemd, geloof ik
Dat zal wel weer ja...quote:Op woensdag 18 april 2007 22:59 schreef schatje het volgende:
Mitch gaat Amanda nog wel neuken.
Wat een kut film.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:00 schreef FuTilE het volgende:
Tijd voor een nieuwe verhaallijn, iemand Cabin Fever gezien?
Waar is die eigenlijk? Aan 't dichten ofzo?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:59 schreef ruby het volgende:
Moet Brian niet jaloers worden omdat Amanda een gouden bikini heeft gekregen? Oh nee, die zit met z'n rattenkop in de wolken natuurlijk...
Middelpuntvliedende kracht.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:00 schreef mazaru het volgende:
Ik zit met stomme verbazing te kijken hoe die twee minuscule draadjes om die enorme bergen kunnen blijven hangen
Hij zei op vrouwen te vallen.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:00 schreef Lipsch het volgende:
[..]
??? Eric toch? Hij is toch homofiel?
Helemaal naakt, volgens Amanda.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:03 schreef getl0st het volgende:
Ho.. Ze heeft in de playboy gestaan? Melissa?
En nu zit ze te schijten op stream 3quote:
Voortschrijdend inzichtquote:Op woensdag 18 april 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
TT onbegrijpelijk, en geen links naar de andere topics. Snapt iemand waarom niemand een COD opent.
Ik wil echt niet lullig doen hoor
Een paarse ?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:04 schreef Marelle het volgende:
Amanda is d'r krokodil kwijt of zou ze die van Brian bedoelen??![]()
Hij is al aangepast en ik vind hem prima zo. Enneh... volgens mij mag je nog altijd zeggen wat je denkt zonder dat dat als lullig hoeft te worden betiteldquote:Op woensdag 18 april 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
TT onbegrijpelijk, en geen links naar de andere topics. Snapt iemand waarom niemand een COD opent.
nee, mitch is er voor amanda. eric pist weer naast de potquote:Op woensdag 18 april 2007 23:00 schreef Lipsch het volgende:
[..]
??? Eric toch? Hij is toch homofiel?
Een krokodil is zo'n microfoon klemmetjequote:Op woensdag 18 april 2007 23:04 schreef Marelle het volgende:
Amanda is d'r krokodil kwijt of zou ze die van Brian bedoelen??![]()
LMAO!quote:Op woensdag 18 april 2007 23:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Lieve Tamaar
Bij jou kom ik wel klaar
Amanda trekt niet goed aan mijn piel
En ik ben niet debiel
Dus ik kies voor jou mooie meid
hoop dat je snel op mijn pik rijd
Samen op vakantie naar Hawaii, aloha
Maar niet neuken, ik heb misschien een soa
Liefs je Brian
Nu mag jij mij oprapenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Lieve Tamaar
Bij jou kom ik wel klaar
En ik ben niet debiel
Liefs je Brian
jaja, de homo-fokkers willen dat graag maar de enige echte homo is ericquote:Op woensdag 18 april 2007 23:04 schreef FuTilE het volgende:
Hoe hetero ook, ze zijn allemaal gaaaaahaaaaaay![]()
Behalve Nicolaas.
Alsof je een hondje altijd op dezelfde leeftijd krijgt.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:08 schreef Soury het volgende:
Mellissa: Je hebt twee hondje je ?
Manda : Ja Twee een is een jaar oud en de andere twee jaar oud
Mellisa : Welke had je het eerste![]()
Ze is net bevallen 3 maanden terug. Het is een doortrapte hoerige vieze snol, maar op zich is weer redelijk snel terug op gewicht. Ze is 25 ofzo en heeft botox omdat ze fronst, neptieten, nephaar, neptanden..maar d'r lippen zijn wel echt. *sneer*quote:Op woensdag 18 april 2007 23:08 schreef KonnieKipke het volgende:
die Melissa is wel een struise vrouw zeg. Die playboy contouren zijn nu wel weg.
Struis?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:08 schreef KonnieKipke het volgende:
die Melissa is wel een struise vrouw zeg. Die playboy contouren zijn nu wel weg.
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Lieve Tamaar
Bij jou kom ik wel klaar
En ik ben niet debiel
Liefs je Brian
Zo, het zit je écht dwars, of niet?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze is net bevallen 3 maanden terug. Het is een doortrapte hoerige vieze snol, maar op zich is weer redelijk snel terug op gewicht. Ze is 25 ofzo en heeft botox omdat ze fronst, neptieten, nephaar, neptanden..maar d'r lippen zijn wel echt. *sneer*
eeen paars 'hoofd' zeg maarquote:
Ach gosssie,wist je dat nog nietquote:Op woensdag 18 april 2007 23:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda vertelde net dat haar hondje een couveusekindje was![]()
Oh ja je hebt gelijk ze heeeft er een uit het asiel gehaaldquote:Op woensdag 18 april 2007 23:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof je een hondje altijd op dezelfde leeftijd krijgt.
Heeft Jaap een kut?quote:
Ja omdat als je een topic opent je altijd wel kritiek krijgt.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
TT onbegrijpelijk, en geen links naar de andere topics. Snapt iemand waarom niemand een COS opent.
Ik HAAT dat wijf met een passie. Het is was tv-makers denken dat mannen aantrekkelijk vinden. Ik vind haar een vernedering voor elke echte, mooi vrouw die wel klasse heeft. Deze snol is net Amanda alleen dan nog erger, lager, vuiler, valser.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo, het zit je écht dwars, of niet?
Tis idd erg irritant die herhalingen. Zowiezo het type mens dat zo gretig verhalen vertelt irriteert snel.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:11 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub is zo saai met zijn verhaaltjes:
1. wat het leuk is aan deze tuin is dat er zoveel zitjes zijn
2. ik heb met mijn dronken kop in de vijver gezwommen en op zoek geweest naar Nena
wschlijk op 3. ik heb met Nena door de fontein gerend...(Mss heeft ie het inmiddels al gezegd maar ik heb de streams op mute...)
Wat een held!
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja omdat als je een topic opent je altijd wel kritiek krijgt.
Vanmiddag zaten we bijna 20 minuten te wachten om die reden.
Ik ook niet lullig![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:13 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik HAAT dat wijf met een passie. Het is was tv-makers denken dat mannen aantrekkelijk vinden. Ik vind haar een vernedering voor elke echte, mooi vrouw die wel klasse heeft. Deze snol is net Amanda alleen dan nog erger, lager, vuiler, valser.
Vanavond was alleen maar de kennismaking...quote:Op woensdag 18 april 2007 23:12 schreef pullup het volgende:
Gaan die 'butlers ' ook nog wat doen of gaan ze weer naar huis nu ?
graag gedaan, hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
TT onbegrijpelijk, en geen links naar de andere topics. Snapt iemand waarom niemand een COS opent.
Nena had hem al ontmoet en voorspeld dat het precies Amanda's type zou zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 23:13 schreef Meganog het volgende:
Amanda heeft een oogje op die butler.
HOOR JE ME MELISSA? IK LUST JE RAUW! JE BENT POEP AAN MIJN SCHOEN? JE HEBT 1 KIND UIT JE KUT ZITTEN SCHIJTEN? NOU IK HEB ER 2 UIT MIJN KUT ZITTEN SCHIJTEN!quote:
Ik heb alles van Melissa daarnet wel gezien, ze kan verder wel wegblijvenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:14 schreef Marelle het volgende:
[..]
Vanavond was alleen maar de kennismaking...
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:15 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
HOOR JE ME MELISSA? IK LUST JE RAUW! JE BENT POEP AAN MIJN SCHOEN? JE HEBT 1 KIND UIT JE KUT ZITTEN SCHIJTEN? NOU IK HEB ER 2 UIT MIJN KUT ZITTEN SCHIJTEN!
Hij is erg blij met zichzelf maar was dat inmiddels nog niet bekend danquote:Op woensdag 18 april 2007 23:13 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Tis idd erg irritant die herhalingen. Zowiezo het type mens dat zo gretig verhalen vertelt irriteert snel.
Nog een paar uur gezeik van Brian t.o Mandelquote:Op woensdag 18 april 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
En nou inderdaad iedereen gewoon naar bed.
Dát is TV maken!
Hij zorgt in ieder geval als enige voor wat leven daarquote:Op woensdag 18 april 2007 23:17 schreef rooie3 het volgende:
Huub zit niet zo wijs te doen met feestje bouwen.
Morgen loopt hij weer te klagen dat ie zo moe is.
Dan bevestigen ze ze aan haar mondhoeken met elastiekjes, hangen die ook weer voldoende naar beneden.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:18 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik geef ze nog 2 jaar.. en ze hangen op haar knieen
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:19 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dan bevestigen ze ze aan haar mondhoeken met elastiekjes, hangen die ook weer voldoende naar beneden.
Ja, klopt. Ze vindt 'm geweldig. Vijf seconden later zei ze ook: "En zij is ook lekker...", puur om met Huub de pret te delen.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Amanda zegt: "Mitch is superlekker" ?
Komen butten.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:20 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Misschien stom van me, maar wie waren die twee mensen die net weg gingen?
Wat kwamen zij doen? Ik kan het nergens echt terug vinden.
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:20 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Natuurlijk was dat al bekend! Neemt niet weg dat het zo nu en dan even genoemd kan wordenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij is erg blij met zichzelf maar was dat inmiddels nog niet bekend dan![]()
Dat zijn butlers die 4 avonden per week komen.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:20 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Scroll een stukje naar bovenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:21 schreef ReckoN het volgende:
Heeft iemand een cap van die met Melissa?
Kruisbestuiving maakt kennelijk nu ook onderdeel uit van het script....quote:Op woensdag 18 april 2007 23:20 schreef Judah het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ze vindt 'm geweldig. Vijf seconden later zei ze ook: "En zij is ook lekker...", puur om met Huub de pret te delen.
NEHEEE BUTLERS!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 23:23 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Leuk. Ik zit niet meer aan mijn pc gekluisterd sinds er niet echt meer iets gebeurt in de Kooi. Dus.............................. Tell me please?
Dans leraren? Heb ik dat goed begrepen?
Inderdaad. Ze loopt de hele tijd te kirren.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:22 schreef KonnieKipke het volgende:
amandel is wel weg van mitch, het is haar type!
Jij hebt echt niet gezocht.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:23 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Leuk. Ik zit niet meer aan mijn pc gekluisterd sinds er niet echt meer iets gebeurt in de Kooi. Dus.............................. Tell me please?
Dans leraren? Heb ik dat goed begrepen?
nee, is het niet, heeft ze later gecorrigeerdquote:Op woensdag 18 april 2007 23:22 schreef KonnieKipke het volgende:
amandel is wel weg van mitch, het is haar type!
Zal brian een worst zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 23:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze loopt de hele tijd te kirren.
Brian z'n kansen zijn verkeken.![]()
Hadden we bijna ons zinquote:Op woensdag 18 april 2007 23:24 schreef Liess het volgende:
Kut Eric, Hij verpest het gewoon.
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
Opdat wij niet vergeten:
Er is maar één échte Melissa, de enige echte DansGodin
[afbeelding]
Morgen is Zij er weer!
Ja maar ja, met wie moet ie dan liggen palen?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal brian een worst zijnBeter kwijt dan rijk
Als ze haar woorden tegen syl nakomt.. dan slaapt ze niet naast Brian.. dussssquote:Op woensdag 18 april 2007 23:27 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja idd
Maar ze zoende hem wel op de trap dus hè
Ik voorspel dat die zich binnen een week weer een paar keer voor zijn eigen bek slaat.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:27 schreef KonnieKipke het volgende:
Brian weer para?
Gewoon Amandaquote:Op woensdag 18 april 2007 23:27 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja maar ja, met wie moet ie dan liggen palen?
Hmm, Eric is vast wel geïnteresseerd.
Volgens mij heb je wel een mooiere cap van deze mooie dame.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
Opdat wij niet vergeten:
[afbeelding]
Morgen is Zij er weer!
Dat wordt dus Melissa en Melissa² ?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
Opdat wij niet vergeten:
[afbeelding]
Morgen is Zij er weer!
Dat geloof ik ook, als hij hitsig is laat hij toch gewoon een hoer komen.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Amandaquote:Op woensdag 18 april 2007 23:29 schreef maril het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook, als hij hitsig is laat hij toch gewoon een hoer komen.
Dat zou zomaar kunnen...quote:Op woensdag 18 april 2007 23:27 schreef getl0st het volgende:
[..]
Morgen dus weer COS'n vol caps van jou
I think not!quote:Op woensdag 18 april 2007 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Graagquote:Op woensdag 18 april 2007 23:28 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik voorspel dat die zich binnen een week weer een paar keer voor zijn eigen bek slaat.![]()
Nee, hoor.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze loopt de hele tijd te kirren.
Brian z'n kansen zijn verkeken.![]()
Ja moet vreselijk voor Amandel zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 23:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, hoor.
Mitch komt maar 2 dagen in de week, dus 5 dagen NIET.
En Amanda heeft nog nóóit 2 dagen geen vriendje gehad, weetjenog.
U vraagt, wij draaien...quote:Op woensdag 18 april 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wel een mooiere cap van deze mooie dame.
Morgen dus streamloos..... Kan ik me vast voorbereiden op de tijd dat DGK bij RTL wordt ondergebracht....quote:Op woensdag 18 april 2007 23:29 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat wordt dus Melissa en Melissa² ?
Goddelijke meidquote:Op woensdag 18 april 2007 23:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien...
[afbeelding]
Dit is Melissa met een Hoofdletter, en dat plastic geval is melissa
Ik ga zo ookquote:Op woensdag 18 april 2007 23:35 schreef getl0st het volgende:
Ik hou het vandaag vroeg voor gezien
Liess als er vannacht iets gebeurd verwacht ik morgen een volledige update
Slaapt u allen zacht
Ik vind ze allebei niks, dus ik kan de streams dan ook wel missenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:35 schreef Black_king het volgende:
[..]
Morgen dus streamloos..... Kan ik me vast voorbereiden op de tijd dat DGK bij RTL wordt ondergebracht....![]()
Tis een spel voor Huub, maar Amanda geloofd in de liefde die huub haar heeft verklaard. Tis een meisie die geen genoegen neemt met nee. En dat heeft brian gedaan Nee Amanda ik ben je zat !!! Nu gaat ze haar gelijk halenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
I think not!
Goede ontwikkeling dit, moet je eens kijken hoe snel die psychopaat uit de bocht giert als blijkt dat die Tamara eigenlijk niks van hem wilt weten en zijn kansen bij de kleine, rondborstige conncubine ook verkeken zijn... Waarschijnlijk stort hij zich eerst van de trap, onder de welbekende Antilliaanse strijdkreten, om vervolgens head first door een paar plasmaschermen te duikelen en zich als sluitstuk eigenhandig tussen de spijlen van dat gouden hek door te wurmen.
slaap lekkerquote:Op woensdag 18 april 2007 23:35 schreef getl0st het volgende:
Ik hou het vandaag vroeg voor gezien
Liess als er vannacht iets gebeurd verwacht ik morgen een volledige update
Slaapt u allen zacht
Als Tamara collect call belt, gaat hij niet weigeren..... De bomtapijten vallen momenteel in DGK....quote:Op woensdag 18 april 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
Brian is zwaar over de zeik.
Onrustig, laat de gewichten vallen, zucht, mompelt
Hij vroeg ook al op een minachtende manier of Amanda weer de jacuzzi in ging.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
Brian is zwaar over de zeik.
Onrustig, laat de gewichten vallen, zucht, mompelt
Kon jij zijn theorie begrijpen ?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:41 schreef demins het volgende:
Jaap doet nog steeds verwoede pogingen het spel te doorgronden!
Ja, precies. En dan maar kijken naar wat zich voltrekt als een psychopathologische testosteronmaniak als Brian langdurig zonder sex komt te zittenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een spel voor Huub, maar Amanda geloofd in de liefde die huub haar heeft verklaard. Tis een meisie die geen genoegen neemt met nee. En dat heeft brian gedaan Nee Amanda ik ben je zat !!! Nu gaat ze haar gelijk halen
Omdat Gert een topic heeft geopend over de OP en daar in werd voorgesteld om het zonder linkjes te proberen.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
Navond, ik heb ff zitten teruglezen en heb nog niet gelezen waarom TT zonder linkjes is nu.
Gert heeft opdracht gegeven dat voortaan weg te laten ...... Als je het wel doet, krijg je straf, 150 cpt.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
Navond, ik heb ff zitten teruglezen en heb nog niet gelezen waarom TT zonder linkjes is nu.
Nee, maar ik voel me wel gevleid dat je dácht dat ik die zou kunnen begrijpen!quote:Op woensdag 18 april 2007 23:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kon jij zijn theorie begrijpen ?
Ja dat heb ik gelezen, maar wist nog niet dat het er door was en ik vind het nix op deze manier.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat Gert een topic heeft geopend over de OP en daar in werd voorgesteld om het zonder linkjes te proberen.
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda tegen Japio:Weet je dat Brian en ik gescheiden zijn?
Brian:En aan wie ligt dat?
Amanda: Aan mij
Ja, benieuwd hoe dat Conjo di Mamma dan gaat klinkenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
God wat hoop ik dat Brian dat ding uit zijn klauwen laat vallen op zijn gebitje!
Opdracht? Waar? Linkje?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gert heeft opdracht gegeven dat voortaan weg te laten ...... Als je het wel doet, krijg je straf, 150 cpt.
Als het knaagdieren waren geweest waren ze van Brianquote:Op woensdag 18 april 2007 23:45 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Zou ze alimentatie voor haar en de kinderen (Nicky & Juicy) vragen??
Weet ff niet wat ie met Mandeltje moet. Ligt wel in zijn bedquote:Op woensdag 18 april 2007 23:44 schreef Napster het volgende:
waarom is die Brain pissed?
Jij legt het veel beter uitquote:Op woensdag 18 april 2007 23:47 schreef mootie het volgende:
Brian heeft een Brianfilter en een Brian firewall, dan doet ie er een gaasje over met een labeltje eraan....... eeeeeeeeehmmmmmm of zoiets.......
Geen opdracht, Gert is hier aan het polsen wat wij ervan vinden:quote:
Snap je het echt niet?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:49 schreef Marelle het volgende:
waar heeft ie het over??????? Ligt dit aan mij?????
Die had ik gelezen en daar zag ik nergens een opdracht.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen opdracht, Gert is hier aan het polsen wat wij ervan vinden:
--> Evaluatie - tOPic: wat doen we met de OP van de COS
Maar ondertussen lijkt dit gezwets in de ruimte er wel op te duiden dat hij Jaap wel eens kan laten gaan.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
Het is 4 uur, ik heb een horloge brother een Fossil Horloge, en om 4 uur beginnen ze met drinken.
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:51 schreef Judah het volgende:
Hahah,
Brian zegt dat 'ie 's middags niet aan de drank gaat.
En vanmiddag zat 'ie nog heerlijk te kuchen over hoe geweldig 't sfeertje wel niet was, met de zon zo buiten en de rosé op tafel...
Wat was de vraag van Jaap?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:49 schreef FuTilE het volgende:
Wat een prachtig complexe, volstrekt irrelevante metafoor als antwoord op de vraag van Jaap.
Kennelijk dringt het niet echt door dat ook zijn dagen geteld zijn zodra Jaap weg is
Is ook nergens gegeven.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:51 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Die had ik gelezen en daar zag ik nergens een opdracht.
"Elk sausje was in 1 potje"quote:Op woensdag 18 april 2007 23:52 schreef FuTilE het volgende:
GOD DAMN Brian, krijg toch de bibberende ebola, wát een verbale drek weet je uit dat lage schedeltje te persen..
Wat betekent dat we het fantastische huwelijk gaan missen van Jaap en Cora....quote:Op woensdag 18 april 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ondertussen lijkt dit gezwets in de ruimte er wel op te duiden dat hij Jaap wel eens kan laten gaan.
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is ook nergens gegeven.
Iemand Disana stelde voor om de linkjes te laten vallen en blijkbaar heeft avonne dat in haar OP toegepast.
Dus we krijgen binnenkort "Just Jaap, the new and improved version"?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:53 schreef Dark het volgende:
Jaap:" Als ik gewoon Jaap blijf, krijg ik een toneelhaak."
Brian:" Van wie krijg je die?"
Jaap:" Achter."
Iets in de trant van: "Je realiseert je wel dat dit ook consequenties voor jou kan hebben, hè?"quote:
Oh wat erg... NOT.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:53 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Wat betekent dat we het fantastische huwelijk gaan missen van Jaap en Cora....![]()
Zo zullen we hem ons allemaal herinneren na morgenquote:
Dat wint JC op een slof en een oude voetbalschoen!quote:Op woensdag 18 april 2007 23:54 schreef Judah het volgende:
't Is toch te hopen dat Johan Cruijff en Brian niet ooit met elkaar in discussie hoeven te treden...
Mag altijd hoor, Ianquote:Op woensdag 18 april 2007 23:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe niet zomaar jouw naam posten![]()
Denk dat ze het over dit bericht heeft: --> Evaluatie - tOPic: wat doen we met de OP van de COSquote:Op woensdag 18 april 2007 23:51 schreef Paris_Texas het volgende:
Die had ik gelezen en daar zag ik nergens een opdracht.
Ik kan niet wachten op wat er uit deze "Nutty professor" komt na een wonderdrankje.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:55 schreef mootie het volgende:
Wat een debiel is het toch ook........ hij denkt gewoon echt dat ie intellectueel overkomt op deze manier.......
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:57 schreef Yollie het volgende:
hhahaha hij heeft zijn huwelijk verzet naar 1 juni anders is die week daarna EK. Ja dat zou de kijkcijfers wegtrekken...
Yep. Ze meldt dat Bolle aan het kegelen is.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:58 schreef Disana het volgende:
Ellen denkt dat het deze nacht gaat worden.
Dank u waarde Judah, dat bedoelde ik te zeggen.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:58 schreef Judah het volgende:
Streams weer op Jaap en Brian graag, atleast 1.
Je lijkt op Andrew Eldritch met die zonnebrilquote:Op woensdag 18 april 2007 23:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Rot op met die HOAX van dat Veulen!
Ze denkt dat het vannacht gaat gebeuren,ik blijf kijken dus. Is BSOF er ook?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:58 schreef Disana het volgende:
Ellen denkt dat het deze nacht gaat worden.
Gezellig.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze denkt dat het vannacht gaat gebeuren,ik blijf kijken dus. Is BSOF er ook?
Errr... Is that a good thing?!quote:Op woensdag 18 april 2007 23:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Je lijkt op Andrew Eldritch met die zonnebril![]()
quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 00:01 schreef FuTilE het volgende:
Ach, ga toch weg met dat paard!
Ik zit verdomme niet naar Daktari te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |