Ik heb alles van Melissa daarnet wel gezien, ze kan verder wel wegblijvenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:14 schreef Marelle het volgende:
[..]
Vanavond was alleen maar de kennismaking...
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:15 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
HOOR JE ME MELISSA? IK LUST JE RAUW! JE BENT POEP AAN MIJN SCHOEN? JE HEBT 1 KIND UIT JE KUT ZITTEN SCHIJTEN? NOU IK HEB ER 2 UIT MIJN KUT ZITTEN SCHIJTEN!
Hij is erg blij met zichzelf maar was dat inmiddels nog niet bekend danquote:Op woensdag 18 april 2007 23:13 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Tis idd erg irritant die herhalingen. Zowiezo het type mens dat zo gretig verhalen vertelt irriteert snel.
Nog een paar uur gezeik van Brian t.o Mandelquote:Op woensdag 18 april 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
En nou inderdaad iedereen gewoon naar bed.
Dát is TV maken!
Hij zorgt in ieder geval als enige voor wat leven daarquote:Op woensdag 18 april 2007 23:17 schreef rooie3 het volgende:
Huub zit niet zo wijs te doen met feestje bouwen.
Morgen loopt hij weer te klagen dat ie zo moe is.
Dan bevestigen ze ze aan haar mondhoeken met elastiekjes, hangen die ook weer voldoende naar beneden.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:18 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik geef ze nog 2 jaar.. en ze hangen op haar knieen
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:19 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dan bevestigen ze ze aan haar mondhoeken met elastiekjes, hangen die ook weer voldoende naar beneden.
Ja, klopt. Ze vindt 'm geweldig. Vijf seconden later zei ze ook: "En zij is ook lekker...", puur om met Huub de pret te delen.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Amanda zegt: "Mitch is superlekker" ?
Komen butten.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:20 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Misschien stom van me, maar wie waren die twee mensen die net weg gingen?
Wat kwamen zij doen? Ik kan het nergens echt terug vinden.
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:20 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Natuurlijk was dat al bekend! Neemt niet weg dat het zo nu en dan even genoemd kan wordenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij is erg blij met zichzelf maar was dat inmiddels nog niet bekend dan![]()
Dat zijn butlers die 4 avonden per week komen.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:20 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Scroll een stukje naar bovenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:21 schreef ReckoN het volgende:
Heeft iemand een cap van die met Melissa?
Kruisbestuiving maakt kennelijk nu ook onderdeel uit van het script....quote:Op woensdag 18 april 2007 23:20 schreef Judah het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ze vindt 'm geweldig. Vijf seconden later zei ze ook: "En zij is ook lekker...", puur om met Huub de pret te delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |