Voortschrijdend inzichtquote:Op woensdag 18 april 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
TT onbegrijpelijk, en geen links naar de andere topics. Snapt iemand waarom niemand een COD opent.
Ik wil echt niet lullig doen hoor
Een paarse ?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:04 schreef Marelle het volgende:
Amanda is d'r krokodil kwijt of zou ze die van Brian bedoelen??![]()
Hij is al aangepast en ik vind hem prima zo. Enneh... volgens mij mag je nog altijd zeggen wat je denkt zonder dat dat als lullig hoeft te worden betiteldquote:Op woensdag 18 april 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
TT onbegrijpelijk, en geen links naar de andere topics. Snapt iemand waarom niemand een COD opent.
nee, mitch is er voor amanda. eric pist weer naast de potquote:Op woensdag 18 april 2007 23:00 schreef Lipsch het volgende:
[..]
??? Eric toch? Hij is toch homofiel?
Een krokodil is zo'n microfoon klemmetjequote:Op woensdag 18 april 2007 23:04 schreef Marelle het volgende:
Amanda is d'r krokodil kwijt of zou ze die van Brian bedoelen??![]()
LMAO!quote:Op woensdag 18 april 2007 23:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Lieve Tamaar
Bij jou kom ik wel klaar
Amanda trekt niet goed aan mijn piel
En ik ben niet debiel
Dus ik kies voor jou mooie meid
hoop dat je snel op mijn pik rijd
Samen op vakantie naar Hawaii, aloha
Maar niet neuken, ik heb misschien een soa
Liefs je Brian
Nu mag jij mij oprapenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Lieve Tamaar
Bij jou kom ik wel klaar
En ik ben niet debiel
Liefs je Brian
jaja, de homo-fokkers willen dat graag maar de enige echte homo is ericquote:Op woensdag 18 april 2007 23:04 schreef FuTilE het volgende:
Hoe hetero ook, ze zijn allemaal gaaaaahaaaaaay![]()
Behalve Nicolaas.
Alsof je een hondje altijd op dezelfde leeftijd krijgt.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:08 schreef Soury het volgende:
Mellissa: Je hebt twee hondje je ?
Manda : Ja Twee een is een jaar oud en de andere twee jaar oud
Mellisa : Welke had je het eerste![]()
Ze is net bevallen 3 maanden terug. Het is een doortrapte hoerige vieze snol, maar op zich is weer redelijk snel terug op gewicht. Ze is 25 ofzo en heeft botox omdat ze fronst, neptieten, nephaar, neptanden..maar d'r lippen zijn wel echt. *sneer*quote:Op woensdag 18 april 2007 23:08 schreef KonnieKipke het volgende:
die Melissa is wel een struise vrouw zeg. Die playboy contouren zijn nu wel weg.
Struis?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:08 schreef KonnieKipke het volgende:
die Melissa is wel een struise vrouw zeg. Die playboy contouren zijn nu wel weg.
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Lieve Tamaar
Bij jou kom ik wel klaar
En ik ben niet debiel
Liefs je Brian
Zo, het zit je écht dwars, of niet?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze is net bevallen 3 maanden terug. Het is een doortrapte hoerige vieze snol, maar op zich is weer redelijk snel terug op gewicht. Ze is 25 ofzo en heeft botox omdat ze fronst, neptieten, nephaar, neptanden..maar d'r lippen zijn wel echt. *sneer*
eeen paars 'hoofd' zeg maarquote:
Ach gosssie,wist je dat nog nietquote:Op woensdag 18 april 2007 23:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda vertelde net dat haar hondje een couveusekindje was![]()
Oh ja je hebt gelijk ze heeeft er een uit het asiel gehaaldquote:Op woensdag 18 april 2007 23:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof je een hondje altijd op dezelfde leeftijd krijgt.
Heeft Jaap een kut?quote:
Ja omdat als je een topic opent je altijd wel kritiek krijgt.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
TT onbegrijpelijk, en geen links naar de andere topics. Snapt iemand waarom niemand een COS opent.
Ik HAAT dat wijf met een passie. Het is was tv-makers denken dat mannen aantrekkelijk vinden. Ik vind haar een vernedering voor elke echte, mooi vrouw die wel klasse heeft. Deze snol is net Amanda alleen dan nog erger, lager, vuiler, valser.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo, het zit je écht dwars, of niet?
Tis idd erg irritant die herhalingen. Zowiezo het type mens dat zo gretig verhalen vertelt irriteert snel.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:11 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub is zo saai met zijn verhaaltjes:
1. wat het leuk is aan deze tuin is dat er zoveel zitjes zijn
2. ik heb met mijn dronken kop in de vijver gezwommen en op zoek geweest naar Nena
wschlijk op 3. ik heb met Nena door de fontein gerend...(Mss heeft ie het inmiddels al gezegd maar ik heb de streams op mute...)
Wat een held!
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja omdat als je een topic opent je altijd wel kritiek krijgt.
Vanmiddag zaten we bijna 20 minuten te wachten om die reden.
Ik ook niet lullig![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:13 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik HAAT dat wijf met een passie. Het is was tv-makers denken dat mannen aantrekkelijk vinden. Ik vind haar een vernedering voor elke echte, mooi vrouw die wel klasse heeft. Deze snol is net Amanda alleen dan nog erger, lager, vuiler, valser.
Vanavond was alleen maar de kennismaking...quote:Op woensdag 18 april 2007 23:12 schreef pullup het volgende:
Gaan die 'butlers ' ook nog wat doen of gaan ze weer naar huis nu ?
graag gedaan, hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
TT onbegrijpelijk, en geen links naar de andere topics. Snapt iemand waarom niemand een COS opent.
Nena had hem al ontmoet en voorspeld dat het precies Amanda's type zou zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 23:13 schreef Meganog het volgende:
Amanda heeft een oogje op die butler.
HOOR JE ME MELISSA? IK LUST JE RAUW! JE BENT POEP AAN MIJN SCHOEN? JE HEBT 1 KIND UIT JE KUT ZITTEN SCHIJTEN? NOU IK HEB ER 2 UIT MIJN KUT ZITTEN SCHIJTEN!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |