Opdracht? Waar? Linkje?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gert heeft opdracht gegeven dat voortaan weg te laten ...... Als je het wel doet, krijg je straf, 150 cpt.
Als het knaagdieren waren geweest waren ze van Brianquote:Op woensdag 18 april 2007 23:45 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Zou ze alimentatie voor haar en de kinderen (Nicky & Juicy) vragen??
Weet ff niet wat ie met Mandeltje moet. Ligt wel in zijn bedquote:Op woensdag 18 april 2007 23:44 schreef Napster het volgende:
waarom is die Brain pissed?
Jij legt het veel beter uitquote:Op woensdag 18 april 2007 23:47 schreef mootie het volgende:
Brian heeft een Brianfilter en een Brian firewall, dan doet ie er een gaasje over met een labeltje eraan....... eeeeeeeeehmmmmmm of zoiets.......
Geen opdracht, Gert is hier aan het polsen wat wij ervan vinden:quote:
Snap je het echt niet?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:49 schreef Marelle het volgende:
waar heeft ie het over??????? Ligt dit aan mij?????
Die had ik gelezen en daar zag ik nergens een opdracht.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen opdracht, Gert is hier aan het polsen wat wij ervan vinden:
--> Evaluatie - tOPic: wat doen we met de OP van de COS
Maar ondertussen lijkt dit gezwets in de ruimte er wel op te duiden dat hij Jaap wel eens kan laten gaan.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
Het is 4 uur, ik heb een horloge brother een Fossil Horloge, en om 4 uur beginnen ze met drinken.
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:51 schreef Judah het volgende:
Hahah,
Brian zegt dat 'ie 's middags niet aan de drank gaat.
En vanmiddag zat 'ie nog heerlijk te kuchen over hoe geweldig 't sfeertje wel niet was, met de zon zo buiten en de rosé op tafel...
Wat was de vraag van Jaap?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:49 schreef FuTilE het volgende:
Wat een prachtig complexe, volstrekt irrelevante metafoor als antwoord op de vraag van Jaap.
Kennelijk dringt het niet echt door dat ook zijn dagen geteld zijn zodra Jaap weg is
Is ook nergens gegeven.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:51 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Die had ik gelezen en daar zag ik nergens een opdracht.
"Elk sausje was in 1 potje"quote:Op woensdag 18 april 2007 23:52 schreef FuTilE het volgende:
GOD DAMN Brian, krijg toch de bibberende ebola, wát een verbale drek weet je uit dat lage schedeltje te persen..
Wat betekent dat we het fantastische huwelijk gaan missen van Jaap en Cora....quote:Op woensdag 18 april 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ondertussen lijkt dit gezwets in de ruimte er wel op te duiden dat hij Jaap wel eens kan laten gaan.
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is ook nergens gegeven.
Iemand Disana stelde voor om de linkjes te laten vallen en blijkbaar heeft avonne dat in haar OP toegepast.
Dus we krijgen binnenkort "Just Jaap, the new and improved version"?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:53 schreef Dark het volgende:
Jaap:" Als ik gewoon Jaap blijf, krijg ik een toneelhaak."
Brian:" Van wie krijg je die?"
Jaap:" Achter."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |