Volgens mij heb je wel een mooiere cap van deze mooie dame.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
Opdat wij niet vergeten:
Er is maar één échte Melissa, de enige echte DansGodin
[afbeelding]
Morgen is Zij er weer!
Dat wordt dus Melissa en Melissa² ?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
Opdat wij niet vergeten:
Er is maar één échte Melissa, de enige echte DansGodin
[afbeelding]
Morgen is Zij er weer!
Dat geloof ik ook, als hij hitsig is laat hij toch gewoon een hoer komen.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal brian een worst zijnBeter kwijt dan rijk
Amandaquote:Op woensdag 18 april 2007 23:29 schreef maril het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook, als hij hitsig is laat hij toch gewoon een hoer komen.
Dat zou zomaar kunnen...quote:Op woensdag 18 april 2007 23:27 schreef getl0st het volgende:
[..]
Morgen dus weer COS'n vol caps van jou
I think not!quote:Op woensdag 18 april 2007 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal brian een worst zijnBeter kwijt dan rijk
Graagquote:Op woensdag 18 april 2007 23:28 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik voorspel dat die zich binnen een week weer een paar keer voor zijn eigen bek slaat.![]()
Nee, hoor.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze loopt de hele tijd te kirren.
Brian z'n kansen zijn verkeken.![]()
Ja moet vreselijk voor Amandel zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 23:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, hoor.
Mitch komt maar 2 dagen in de week, dus 5 dagen NIET.
En Amanda heeft nog nóóit 2 dagen geen vriendje gehad, weetjenog.
U vraagt, wij draaien...quote:Op woensdag 18 april 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wel een mooiere cap van deze mooie dame.
Morgen dus streamloos..... Kan ik me vast voorbereiden op de tijd dat DGK bij RTL wordt ondergebracht....quote:Op woensdag 18 april 2007 23:29 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat wordt dus Melissa en Melissa² ?
Goddelijke meidquote:Op woensdag 18 april 2007 23:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien...
[afbeelding]
Dit is Melissa met een Hoofdletter, en dat plastic geval is melissa
Ik ga zo ookquote:Op woensdag 18 april 2007 23:35 schreef getl0st het volgende:
Ik hou het vandaag vroeg voor gezien
Liess als er vannacht iets gebeurd verwacht ik morgen een volledige update
Slaapt u allen zacht
Ik vind ze allebei niks, dus ik kan de streams dan ook wel missenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:35 schreef Black_king het volgende:
[..]
Morgen dus streamloos..... Kan ik me vast voorbereiden op de tijd dat DGK bij RTL wordt ondergebracht....![]()
Tis een spel voor Huub, maar Amanda geloofd in de liefde die huub haar heeft verklaard. Tis een meisie die geen genoegen neemt met nee. En dat heeft brian gedaan Nee Amanda ik ben je zat !!! Nu gaat ze haar gelijk halenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
I think not!
Goede ontwikkeling dit, moet je eens kijken hoe snel die psychopaat uit de bocht giert als blijkt dat die Tamara eigenlijk niks van hem wilt weten en zijn kansen bij de kleine, rondborstige conncubine ook verkeken zijn... Waarschijnlijk stort hij zich eerst van de trap, onder de welbekende Antilliaanse strijdkreten, om vervolgens head first door een paar plasmaschermen te duikelen en zich als sluitstuk eigenhandig tussen de spijlen van dat gouden hek door te wurmen.
slaap lekkerquote:Op woensdag 18 april 2007 23:35 schreef getl0st het volgende:
Ik hou het vandaag vroeg voor gezien
Liess als er vannacht iets gebeurd verwacht ik morgen een volledige update
Slaapt u allen zacht
Als Tamara collect call belt, gaat hij niet weigeren..... De bomtapijten vallen momenteel in DGK....quote:Op woensdag 18 april 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
Brian is zwaar over de zeik.
Onrustig, laat de gewichten vallen, zucht, mompelt
Hij vroeg ook al op een minachtende manier of Amanda weer de jacuzzi in ging.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
Brian is zwaar over de zeik.
Onrustig, laat de gewichten vallen, zucht, mompelt
Kon jij zijn theorie begrijpen ?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:41 schreef demins het volgende:
Jaap doet nog steeds verwoede pogingen het spel te doorgronden!
Ja, precies. En dan maar kijken naar wat zich voltrekt als een psychopathologische testosteronmaniak als Brian langdurig zonder sex komt te zittenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een spel voor Huub, maar Amanda geloofd in de liefde die huub haar heeft verklaard. Tis een meisie die geen genoegen neemt met nee. En dat heeft brian gedaan Nee Amanda ik ben je zat !!! Nu gaat ze haar gelijk halen
Omdat Gert een topic heeft geopend over de OP en daar in werd voorgesteld om het zonder linkjes te proberen.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
Navond, ik heb ff zitten teruglezen en heb nog niet gelezen waarom TT zonder linkjes is nu.
Gert heeft opdracht gegeven dat voortaan weg te laten ...... Als je het wel doet, krijg je straf, 150 cpt.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
Navond, ik heb ff zitten teruglezen en heb nog niet gelezen waarom TT zonder linkjes is nu.
Nee, maar ik voel me wel gevleid dat je dácht dat ik die zou kunnen begrijpen!quote:Op woensdag 18 april 2007 23:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kon jij zijn theorie begrijpen ?
Ja dat heb ik gelezen, maar wist nog niet dat het er door was en ik vind het nix op deze manier.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat Gert een topic heeft geopend over de OP en daar in werd voorgesteld om het zonder linkjes te proberen.
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda tegen Japio:Weet je dat Brian en ik gescheiden zijn?
Brian:En aan wie ligt dat?
Amanda: Aan mij
Ja, benieuwd hoe dat Conjo di Mamma dan gaat klinkenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
God wat hoop ik dat Brian dat ding uit zijn klauwen laat vallen op zijn gebitje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |