slaap lekkerquote:Op woensdag 18 april 2007 23:35 schreef getl0st het volgende:
Ik hou het vandaag vroeg voor gezien
Liess als er vannacht iets gebeurd verwacht ik morgen een volledige update
Slaapt u allen zacht
Als Tamara collect call belt, gaat hij niet weigeren..... De bomtapijten vallen momenteel in DGK....quote:Op woensdag 18 april 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
Brian is zwaar over de zeik.
Onrustig, laat de gewichten vallen, zucht, mompelt
Hij vroeg ook al op een minachtende manier of Amanda weer de jacuzzi in ging.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
Brian is zwaar over de zeik.
Onrustig, laat de gewichten vallen, zucht, mompelt
Kon jij zijn theorie begrijpen ?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:41 schreef demins het volgende:
Jaap doet nog steeds verwoede pogingen het spel te doorgronden!
Ja, precies. En dan maar kijken naar wat zich voltrekt als een psychopathologische testosteronmaniak als Brian langdurig zonder sex komt te zittenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een spel voor Huub, maar Amanda geloofd in de liefde die huub haar heeft verklaard. Tis een meisie die geen genoegen neemt met nee. En dat heeft brian gedaan Nee Amanda ik ben je zat !!! Nu gaat ze haar gelijk halen
Omdat Gert een topic heeft geopend over de OP en daar in werd voorgesteld om het zonder linkjes te proberen.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
Navond, ik heb ff zitten teruglezen en heb nog niet gelezen waarom TT zonder linkjes is nu.
Gert heeft opdracht gegeven dat voortaan weg te laten ...... Als je het wel doet, krijg je straf, 150 cpt.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
Navond, ik heb ff zitten teruglezen en heb nog niet gelezen waarom TT zonder linkjes is nu.
Nee, maar ik voel me wel gevleid dat je dácht dat ik die zou kunnen begrijpen!quote:Op woensdag 18 april 2007 23:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kon jij zijn theorie begrijpen ?
Ja dat heb ik gelezen, maar wist nog niet dat het er door was en ik vind het nix op deze manier.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat Gert een topic heeft geopend over de OP en daar in werd voorgesteld om het zonder linkjes te proberen.
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda tegen Japio:Weet je dat Brian en ik gescheiden zijn?
Brian:En aan wie ligt dat?
Amanda: Aan mij
Ja, benieuwd hoe dat Conjo di Mamma dan gaat klinkenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
God wat hoop ik dat Brian dat ding uit zijn klauwen laat vallen op zijn gebitje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |