Ik vind ze gaafquote:Op woensdag 18 april 2007 22:27 schreef Paladijn het volgende:
't lijkt wel een speelgoedauto lexxx
oh ik dacht aan je openstaande rekning bij de meeste eindhovense kroegenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:32 schreef hermandeperman het volgende:
Hieraan denk ik bij "Barkas"
[afbeelding]
Op rekeningquote:Op woensdag 18 april 2007 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh ik dacht aan je openstaande rekning bij de meeste eindhovense kroegen
Herman baalt echt dat je m niet ff gebeld hebt om samen te bieren.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:40 schreef PeuRac het volgende:
Hmmm, bedenk me met pas dat ik de afgelopen week in Eindhoven ben geweest, ben alleen ff vergeten hoe die kroeg heette
Volgende keer beterquote:Op woensdag 18 april 2007 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Herman baalt echt dat je m niet ff gebeld hebt om samen te bieren.
Zo, echtwel.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Herman baalt echt dat je m niet ff gebeld hebt om samen te bieren.
Aandelen in de brouwerijquote:
een echte vent heeft een vast merkquote:
Van Grolsch naar ...? Dommelsch?quote:
van Hollandia naar.... ?quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:25 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Alleen de google minithumb rest nog
quote:Op donderdag 19 april 2007 09:44 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.msnbc.msn.com/id/18169776/
Jij mocht niet mee?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:09 schreef PeuRac het volgende:
Vanavond stappen, maar de meesten zitten in Rusland op dit moment
Yeah, ik ben dan ook behoorlijk slechtquote:Op donderdag 19 april 2007 10:23 schreef ook_gek het volgende:
ijsmeis uhm gamen met te veel drank op is best nog wel te doen. Echter zal ik zelf nooit een top score neer zetten![]()
jammer alleen dat je de dag er na koppijn en een droge bek hebt
je zou eigelijk eens online moeten spelen met alleen maar dronke mensenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yeah, ik ben dan ook behoorlijk slecht.
Iets met lan enzoquote:Op donderdag 19 april 2007 11:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je zou eigelijk eens online moeten spelen met alleen maar dronke mensen![]()
kan nog leuk worden![]()
ik doe niet aan lan gamesquote:Op donderdag 19 april 2007 13:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
Iets met lan enzo![]()
Dat was standaard dronkerder gamen
Oh ja dat is waar ook. Zo noemde ze dat vroeger zo ja. Bij `vrienden` wat drinken en gamenquote:Op donderdag 19 april 2007 14:17 schreef Fugie het volgende:
ik ook niet meer, maar vroegah weleens. Gewoon bij maatje thuis beetje gamen en uh drinken en dat soort dingen
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:02 schreef hermandeperman het volgende:
Ajax shower power werkt ideaal wat dat betreft Bara.
Ajax is ook helemaal niksquote:Op donderdag 19 april 2007 17:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ah puik, ik had gehoord dat er echt helemaal niks tegen die ellendige kalk werkte![]()
Die shower power kan best goed zijnquote:Op donderdag 19 april 2007 19:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zit herman godverdomme te liegen?!![]()
omg, is er ook een fimpje van?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:22 schreef lipje het volgende:
spuit13 jeweets
t filmpje was wel leuk,....
ik ken het gevoelquote:
Als je dan nog even lekker in je bed kunt meuren, prima.... Maar neeeee.... zo collegequote:
nou ja ipv 7 uur mijn bed uit rollen kwam ik er vandag lekker om half 9 uit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:01 schreef Richboy het volgende:
[..]
Als je dan nog even lekker in je bed kunt meuren, prima.... Maar neeeee.... zo college
gele koni'squote:Op vrijdag 20 april 2007 01:27 schreef PNG het volgende:
Freude am fahren:
[afbeelding]
kHad echt nooit verwacht toen ik die auto kocht 5 jaar geleden ik er 5 jaar later nog in zou rijden:
[afbeelding]
kHeb der zo'n plezier mee, das ongelofelijk. Wegligging is echt fenomenaal voor zo'n soort autootje.
ik zie niks hoorquote:
jawel maar nou ja weet niet waar ik zat met mijn gedachtquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je kent PNG toch, of niet soms.
of je koopt er 1 op marktplaats en je bent voor 40 euro klaarquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:11 schreef ook_gek het volgende:
hey ik heb dus een kabel voor een cd wisselaar in mijn auto liggen.
Maar is het nou zo dat ik daar elke cd wisselaar op kan aansluiten?
Want dat klinkt wel goed eigelijk. Ik wil wel een cd wisselaar aansluiten![]()
edit
TERING die dingen kosten gewoon 200 euro die zijn niet goed![]()
Nou ik wissel die cd's wel met de hand
hmm ok maar passen die dingen altijd of juist niet?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
of je koopt er 1 op marktplaats en je bent voor 40 euro klaar
ligt aan je type radio geloof ikquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hmm ok maar passen die dingen altijd of juist niet?
Hmm okquote:
oke ik zal wel oud worden. Maar WTF betekend dit danquote:
ik heb mn ikea ontmaagding gehad vandaagquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oke ik zal wel oud worden. Maar WTF betekend dit dan![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb mn ikea ontmaagding gehad vandaag
Neequote:Op vrijdag 20 april 2007 17:58 schreef GizartFRL het volgende:
Alexxxxx? Zag vanmiddag een grijsblauwe CTI achter me rijden. Met een kapotte mistlamp en motorkap met lakschade.
Is dat de nieuwe van 2CV?
nee, die heb je op Buzzybee gezienquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:03 schreef GizartFRL het volgende:
lange MP url
Dezew cabrio heb ik toch ook op fok gezien. of ben ik nu gek?
In wat voor rokend bakbeest beweeg jij je voort dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:13 schreef GizartFRL het volgende:
Wist dat ik hem in ieder geval la eerder had gezien buiten MP.
Reed achter me vanaf Aldehaske tot Joure.
Als ie mij niet gezien heeft, heeft ie me zeker geroken.
Greddy Power!
quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:30 schreef Paladijn het volgende:
Niet echt een opvallende auto Gizart, dus makkelijk te missen
en omg. mensen als Asmooh moeten ze van auto's af laten blijvenIk zit me echt elke keer weer af te vragen of hij nou serieus is of dat't een obvious troll is...
Ja, het lukte mn moeder niet zo goed om die foto te makenquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:41 schreef Paladijn het volgende:
Wat kijk je serieus op die trapfoto lexxxBen benieuwd hoe het er straks uit komt te zien.
Ik denk dat die er wel uit is als ik volgende week weer terug ben uit Duitslandquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:52 schreef Sjoewe het volgende:
Wordt leuk hoor lexie. Alleen die traplift moet er wel uit![]()
*gniffelt*quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar er zijn nu wel foto's van een apparaat dat naar jou genoemd is!
Of een lichaamsdeel van je bewaren in de vriezerquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*gniffelt*
Eigenlijk zou ik dan zo'n magneet moeten laten maken met ijsmeis erop![]()
.
Je koppie in 3d laten sculpturen en dat als magneet!quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*gniffelt*
Eigenlijk zou ik dan zo'n magneet moeten laten maken met ijsmeis erop![]()
.
De katholieke methodequote:Op vrijdag 20 april 2007 19:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Of een lichaamsdeel van je bewaren in de vriezer
best een mooi exemplaar toch?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
oud = goed
ben je mooi blij mee als eigenaar, halve auto wordt ervoor uit elkeer geslooptquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:34 schreef Paladijn het volgende:
Damn TF, die Merc SLR reparatieWel fraaie foto's van de binnenkant though
jazeker! puik dingquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
best een mooi exemplaar toch?
Maar je Alfa is wel een puike bak die nu weer een tijd(je) vooruit kanquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:00 schreef lipje het volgende:
Godver mijn portomonnaieNieuwe schijven en blokken rondom en nieuwe achterbandjes
Moet alleen nog een draagarm vervangen
De garagehouder die de remmen een beetje ingereden had vond t een puike bak. Maar nu eerst ruzie maken met mijn vorige garage, waar ze een aantal APK afkeurpunten niet vermeld/bekeken hebben. Remschijven waren dunner dan de fabrikant voorschrijft, remblokken voor pasten net in de klauw (verkeerd type) en de achterbanden waren zo goed als profielloos. Dat siert een verkopende "kwaliteitsgarage" niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Maar je Alfa is wel een puike bak die nu weer een tijd(je) vooruit kan
Ik zal de Alfa langsbrengen, twee draagarmen voor vernieuwen graagquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Morgen de hele dag sleutelen..
top exemplaar, nu de motor gaan pimpenquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
best een mooi exemplaar toch?
Boefjequote:Op vrijdag 20 april 2007 22:12 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag is trouwens complete loopvlak van 1 band van de aanhanger gelopen zonder dat we het door hadden![]()
Toen we in breda aan kwam reden we alleen nog op het ijzer wat in de band zit![]()
Helaas lijkt dat schering&inslag te zijn, bij wie je ook maar een auto koopt. Ik heb tot nu toe alleen goede ervaringen met de Rover dealer in Drachten, waar de tweedehands auto's dan ook behoorlijk aan de prijs zijn. Morgen zal ik weer 'eens' achter mijn Porsche aan, maar ik verwacht dat ik binnenkort op zoek ben naar een andere autoquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:16 schreef lipje het volgende:
[..]
De garagehouder die de remmen een beetje ingereden had vond t een puike bak. Maar nu eerst ruzie maken met mijn vorige garage, waar ze een aantal APK afkeurpunten niet vermeld/bekeken hebben. Remschijven waren dunner dan de fabrikant voorschrijft, remblokken voor pasten net in de klauw (verkeerd type) en de achterbanden waren zo goed als profielloos. Dat siert een verkopende "kwaliteitsgarage" niet.
968? Erg puik, maar ook te duur imhoquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:38 schreef lipje het volgende:
Ik zag bij een van de drie lokale garages in Moerkapelle nog een 928 achtige Porsche staan. Met spoilertMaandag maar eens kijken naar een prijskaartje
De overige merken die bij Hofstee staan zijn over het algemeen niet zo duur.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Helaas lijkt dat schering&inslag te zijn, bij wie je ook maar een auto koopt. Ik heb tot nu toe alleen goede ervaringen met de Rover dealer in Drachten, waar de tweedehands auto's dan ook behoorlijk aan de prijs zijn. Morgen zal ik weer 'eens' achter mijn Porsche aan, maar ik verwacht dat ik binnenkort op zoek ben naar een andere auto
*scrollt*quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:27 schreef lipje het volgende:
scroll maar iets terug... Zeeuwenen vooral zeeuwse garages
![]()
Niks Stoel. Ik sleep 'm gewoon door de APK heen (waarschijnlijk remschijven/blokken) en dan zien we weer verder tot de volgende grote beurt.quote:
als je vanmadiidag in een felblauwwe polo behangen met plastic in apeldoorn reed was is ik hetquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:10 schreef Spamblik het volgende:
Ben er vandaag ook uitgetrokken door een renault...![]()
whehehehequote:Op zaterdag 21 april 2007 01:17 schreef Spamblik het volgende:
Neenenee.. Het was een espace![]()
Mijn auto is ook frans en standaard al van plastic![]()
Ik zie ruimte onder die kap voor een 2.0 GSI blokquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
en wat vinden jullie van het oude kadettje?
Whehehe die ashmoeeeeeeeee is zo'n n00b hequote:Op zaterdag 21 april 2007 08:25 schreef lipje het volgende:
"Asmooh Style" Toyota Starlet P8 (Belgian Edition)
ik ben bang van niet..quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
Trouwens, gisteren heb ik een versterker en subwoofer van iemand gekregen.
Maar mijn orginele autoradio (welke ik wil houden ivm stuurbediening en zo) heeft
geen uitgangen voor een versterker (alleen een wisselaarstekkertjedinggeval).
Is er toch een manier om de boel (veilig) aan te sluiten? Is er misschien één
of andere adapter voor ofzo? (gaat me trouwens puur om de bas eigenlijk)
same herequote:Op zaterdag 21 april 2007 11:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
"Jap Style" Toyota Celica Coupé Deel II
Ik heb een kater en ben zo sjaggo als de pest.![]()
En ik vindt het echt een rete-irritant mannetje.
Het is dat ik geen admin ben hier, anders had ik zijn hele ip-range gebanned![]()
Dat zou helemaal mooi zijn, maar al mijn speakeruitgangen zijn in gebruik..quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:19 schreef Fugie het volgende:
Opa er zijn ook dingetjes die vanuit de speaker uitgang je signaal pakken en omzetten naar tulp
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hey, heb het bij toeval zelf gevonden
Was trouwens nog best klote zoeken, omdat ik niet wist of het bestond en/of hoe het zou kunnen heten.
Het heet dus een "aux-interface", en je sluit het aan op je wisselaarstekkertjedinggeval
[afbeelding]
Ding kost wel ¤109![]()
Maar dan heb je nog steeds een ingang en geen uitgang, je wilt toch het geluid van je radio/cd naar een versterker laten gaan?quote:Das Interface ermöglicht die Nutzung des CD-Wechsler Toneingangs als Stereo AUX-in. Die OEM-Radios in folgenden Renault-Modellen sind kompatibel: Clio, Megane, Laguna, Espace.
s'goed, mail maar door.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, geef me liever m'n wachtwoord.
ben net weer terug.quote:
kweet niet ben het eens tegen gekomen toen ik bezig was met mijn audio. Volgens mij kan je ze wel gewoon bij de locale auto audio boer halen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat zou helemaal mooi zijn, maar al mijn speakeruitgangen zijn in gebruik..
Of kan ik én dat apparaatje én een speaker in mijn speakeruitgang frotten?
Heb je misschien enig idee hoe zo'n apparaatje heet?
Doe 's vaker danquote:
Vastbinden aan je trekhaak, andere kant aan een boom, klein dotje gas geven, klaarquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
Heb ik 5 meter HDMI kabel gekocht, kom ik nóg 15 cm te kort
Trekhaakquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vastbinden aan je trekhaak, andere kant aan een boom, klein dotje gas geven, klaar
gewoon met een knoopje om je achterasquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Trekhaak![]()
Zou ducktape ook werken bij gebrek aan een trekhaak?
Duct tape werkt voor ALLES! En zo niet, heb je WD-40 nodigquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Trekhaak![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:45 schreef Fugie het volgende:
Het is al opgelost, caliber heeft het gewoon in het assortiment dus ze hebben het gewoon bij de lokale carlife.
Caliber lt3f noemen ze het:
[afbeelding]
En kost maar een euro of 30
Afneembare trekhaakquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Trekhaak![]()
Nu is het niet geloofwaardig meerquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen bij mooie vrouwen zoals jij
Jawohl Herr Sjoewe, mehr dan 12 uhr lang bier/wisky/bacardi getrunken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:29 schreef Sjoewe het volgende:
Haben Sie auch gutte saufen gemacht dann?
Ich warr auf ein freundensupportmission, weil er gedumpt war geworden beim seiner Freundin, und dann ist saufen der naturlichen weg auf wer die sachen auslaufen solltenquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jawohl Herr Sjoewe, mehr dan 12 uhr lang bier/wisky/bacardi getrunken.![]()
Und du? Auch Spass gemacht?
Das ist absolut die einige weg jahquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ich warr auf ein freundensupportmission, weil er gedumpt war geworden beim seiner Freundin, und dann ist saufen der naturlichen weg auf wer die sachen auslaufen sollten
Ich hatte getacht das ich tott sol gehenquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Das ist absolut die einige weg jahUnd jetzt hast du überal schmerzen?
Damn du! Du hast gluck! Wir haben hier auch een espresso-machin hier aufs haus, die soll ich zo gleich auch seiner gluck prufen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ich hatte getacht das ich tott sol gehenAber mein lieber freundin hat Ihr espressomachin in meinem haus gepositioniert
Dan is het geen espresso-apparaat of stop je er geen espresso-bonen in hoop ikquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:52 schreef Sjoewe het volgende:
En het voorkomt dat ik iedere keer eigenhandig een kan leegslobber
Het is een echt espresso apparaat, maar tis geen automaat eh.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan is het geen espresso-apparaat of stop je er geen espresso-bonen in hoop ikAnders was je nu dood
mijn tvp wat doe jequote:
waarom stuurd hij niet gewoon naar rechtsquote:
oude filmpje, het stuurslot schoot erop waardoor de auto onbestuurbaar werd, doordat er geen fatsoenlijk communicatie was met de sleepwagen werden ze er doodleuk tegenaan getrokken.quote:
Is toch gewoon een leasbakken schuivert!? Ken ze verder niet trouwens.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:34 schreef Paladijn het volgende:
Zeg lexxx/andere Friezen, heeft Vaartland in H'veen een goede naam?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waarom stuurd hij niet gewoon naar rechts
Ben er net al wezen kijken voor een auto, zaak kwam netjes over en werd vriendelijk geholpen. Auto zag er verder goed uit, enige wat me opviel was dat de man nogal doorging over het eerst een prijs afstemmen voor hij'm vast ging houden voor een proefrit later deze week. Op zich niet zo heel vreemd, maar zie in de reviews van't bedrijf op internet dat mensen daarover klagen. Dus... was eigenlijk benieuwd of er meer positief/negatief bekend wasquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:45 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Is toch gewoon een leasbakken schuivert!? Ken ze verder niet trouwens.
Zit overigens wel in meer plaatsen dan in Heerenveen zie ik op die site.
Hoef je niet helemaal naar het einde van de wereld
Ik weet niet wat voor een auto's ze verkopen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ben er net al wezen kijken voor een auto, zaak kwam netjes over en werd vriendelijk geholpen. Auto zag er verder goed uit, enige wat me opviel was dat de man nogal doorging over het eerst een prijs afstemmen voor hij'm vast ging houden voor een proefrit later deze week. Op zich niet zo heel vreemd, maar zie in de reviews van't bedrijf op internet dat mensen daarover klagen. Dus... was eigenlijk benieuwd of er meer positief/negatief bekend was
Zal er later deze week wel een proefrit plannen, als de auto verkocht is heb ik pech gehad... prijs afstemmen komt wmb. na de proefrit, niet ervoor.
Een heleboel?quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor een auto's ze verkopen?
Maar bij ons was het héél normaal éérst een prijs afspraak te maken, en een offerte te maken en daarna pas proef te rijden. Dit schrikt testpiloten af en serieuze kopers willen toch een prijs afspreken.
Want wees eens eerlijk, hoeveel kan je ontdekken in een auto bij een proefrit van 30-60min??
Weinig, een goed bedrijf zorgt ervoor dat de auto's in orde zijn op het moment dat ze in de showroom staan. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een klant na een proefrit niet tekende. Als een auto goed voelt, kopen mensen hem wel, dus zorgen dat banden gebalanceerd is, de auto uitgelijnd en remmen niet trillen, dan ben je al een heel eind.quote:
Peu duikt ff in zijn verkopersrolquote:
Dan had ik daar nooit een auto gekocht..quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor een auto's ze verkopen?
Maar bij ons was het héél normaal éérst een prijs afspraak te maken, en een offerte te maken en daarna pas proef te rijden. Dit schrikt testpiloten af en serieuze kopers willen toch een prijs afspreken.
Want wees eens eerlijk, hoeveel kan je ontdekken in een auto bij een proefrit van 30-60min??
Als je auto's niet ouder dan 5 jaar en kuddedieren/a->b rijders of vrouwen als kopers hebt zal dat idd niet zo'n probleem zijn neequote:Op zaterdag 21 april 2007 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weinig, een goed bedrijf zorgt ervoor dat de auto's in orde zijn op het moment dat ze in de showroom staan. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een klant na een proefrit niet tekende. Als een auto goed voelt, kopen mensen hem wel, dus zorgen dat banden gebalanceerd is, de auto uitgelijnd en remmen niet trillen, dan ben je al een heel eind.
Oke, ik wist niet dat je het over een auto met bijna 3ton hadquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:13 schreef Paladijn het volgende:
Ik heb'm ook aangegeven dat ik het zakelijk heel goed kon begrijpen dat hij eerst een prijsafspraak wilde voor hij'm vast ging houden, maar dat ik me daar nog niet aan wilde verbinden en dat het mijn probleem was als hij'm eerder verkocht (was toevallig in de buurt en heb de auto even 'snel' bekeken van buiten en kort van binnen - zag er verder goed uit).
Het zag er verder overigens goed uit, alleen is de km-stand vrij hoog (290k op een mx-5 NA). Paar roestplekjes en deukjes boeien me niet zo, zolang de auto technisch maar goed in orde is... ik hoop iig van't motorische en versnellingsbak gedeelte wel wat te merken in 30-60 mins proefrit peu
OTOH, ik heb al een mx-5 NC, dus zozeer is het niet proefpiloten - dat moet je als verkoper nog wel kunnen begrijpenHet lijkt me echter dat als je een aantal tekortkomingen bemerkt bij het proefritten dat je die meeneemt en is in mijn optiek die prijsafspraak een richtpunt als alles in orde is.
Je bent zelf een paar keer langs geweest, je begrijpt ook wel dat met de auto's die er toen stonden, we zulke dingen wel moesten doen. Er kwamen dagelijks mensen langs welke wel eventjes proef wouden rijden.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan had ik daar nooit een auto gekocht..
Ik wil eerst weten of de rij-eigenschappen van een auto me bevallen voor ik uberhaupt iets afspreek hoor, anders hoeft het al meteen niet meer..
Myeah ok, met die auto's die daar stonden kan ik het wel enigsinds begrijpen. En je hebt idd wel van die mensen die er een dagje voor uittrekken om zoveel mogelijk auto's proef te rijden..quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent zelf een paar keer langs geweest, je begrijpt ook wel dat met de auto's die er toen stonden, we zulke dingen wel moesten doen. Er kwamen dagelijks mensen langs welke wel eventjes proef wouden rijden.
Als ze afhaakten omdat er eerst over de prijs gesproken moest worden, dan wist je automatisch dat ze niet geinteresseerd genoeg waren.
Dat kan ook, maar als je de auto wel wil hebben? Er kunnen een aantal reparaties aan zitten te komen waardoor je wat van de prijs af wil bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:25 schreef Fugie het volgende:
spreek je toch een prijs af, maak je de proefrit en het bevalt niet dat peer je hem weerWat gaat hij dan doen
Dat kan altijd, er wordt meestal niks getekend, het is een mondelinge overeenkomst.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar als je de auto wel wil hebben? Er kunnen een aantal reparaties aan zitten te komen waardoor je wat van de prijs af wil bijvoorbeeld.
Zo denk ik er ook over iddquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:46 schreef M5 het volgende:
Ik wil eerst een proefrit, dan dat ding op de brug (als het 'n 2e hands is) dan een prijsje erop plakken, eventueel tekenen. Eerst een prijs afspreken kan, maar als het niet bevalt is het zonde van de moeite voor de verkoper en jammer van je eigen tijd als koper.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nu is het niet geloofwaardig meer.
geen ideequote:Op zaterdag 21 april 2007 16:34 schreef Paladijn het volgende:
Zeg lexxx/andere Friezen, heeft Vaartland in H'veen een goede naam?
Dat is nogal duidelijkquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:41 schreef Fugie het volgende:
Als je autos wilt verkopen laat je mensen juist proefrijden in een auto, verkopers kunnen mooie praatjes hebben maar ik koop de auto, geen gebakken lucht
Maarja, ik heb nooit zoveel verstand gehad van verkopen
je bent gewoon weer geilquote:
Nee, dan neem ik een bouwtechnisch adviseur meequote:Op zaterdag 21 april 2007 18:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
Jij zou ook een huis kopen van een foto zeker
Ja best jammer als je dan al je prijsafspraak hebt gemaakt ehquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, dan neem ik een bouwtechnisch adviseur meeoftewel, een goede vriend van mn vader
dan wil je zeker ook een paar daagjes proefwonen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
Jij zou ook een huis kopen van een foto zeker
Hou eens opquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, dan neem ik een bouwtechnisch adviseur meeoftewel, een goede vriend van mn vader
Peuquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan redelijkquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:04 schreef lipje het volgende:
[..]
dan wil je zeker ook een paar daagjes proefwonen?
Ik heb Benschop gemist vandaag (en ben door Ijsselstein gegaan)quote:
jha kater hequote:
"Wat is de moordlocatie ?"quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:10 schreef ook_gek het volgende:
OEH OEH OEH IK GA NAAR DE LAMA'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wh00000000000000000t
quote:
quote:
IJsselsteinquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:08 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik heb Benschop gemist vandaag (en ben door Ijsselstein gegaan)![]()
De file op de A12 omzeilenquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
IJsselstein![]()
![]()
(Altijd gewoond, alleen nu net buiten IJsselstein gaan wonen, Benschop dus)
![]()
![]()
Wat moest je daar btw?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
"Wat is de moordlocatie ?"
"PTA Slowchat"
Ommeren, ligt dat niet bij Kesteren enzo?quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:40 schreef lipje het volgende:
[..]
De file op de A12 omzeilenWas opweg naar kleiduivenschieten in Ommeren
Volgende keer maak ik wel een tourtochtje met stop voor een espresso
quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:49 schreef lipje het volgende:
Tuurlijk. Anders wordt de route uitgebreid met Eindhoven
Uh-uh, als je maar niet midden in de nacht komtquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:54 schreef lipje het volgende:
oh dat kan mooi op doortocht naar de Ring
Wanneer is er weer een PTAmeet @ ring?quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:54 schreef lipje het volgende:
oh dat kan mooi op doortocht naar de Ring
Er zit ook iemand webmisbruikers te kijkenquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:37 schreef Fugie het volgende:
Wat ben je voor mafkees als je denkt dat 1 wegwerker die per jaar dood gaat veel teveel is![]()
vind het wel mooi om te zien hoe dom die gast isquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er zit ook iemand webmisbruikers te kijken
Les 1 die je leert als weggebruiker: niet naar het geneuzel en de dogma's van Spee luisteren.
ik wil ook eigenlijk weer zsmquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wanneer is er weer een PTAmeet @ ring?
Bij voorkeur over ruim een maand, als ik mijn circuitbakje hopelijk heb
Morgen? volgende week?quote:
heb je al een dubbele pot zonnebrand gekochtquote:
m'n moeder heeft me een fles mee gegeven jaquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:22 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je al een dubbele pot zonnebrand gekocht
quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
m'n moeder heeft me een fles mee gegeven ja![]()
het was afgelopen maandag heerlijk rustig bij het vrijrijden op zandvoort, alleen zelf niet gereden helaasch.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gisteren op kartbaan ongeveer 6 a 7 kartsHeerlijk is dat zo'n baan voor jezelf
![]()
Dat soort dagen kun je het beste gaan jaquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
het was afgelopen maandag heerlijk rustig bij het vrijrijden op zandvoort, alleen zelf niet gereden helaasch.
natuurlijk moest mijn auto moeilijk doen anders had ik ook ff gereden, met m'n laptop stuiterend in de kofferbakquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat soort dagen kun je het beste gaan jaDan maar een dagje vrij nemen.
Dan kun je in elk geval beetje fatsoenlijk op je rijden letten ipv op anderen.
ga je ook smeren?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
m'n moeder heeft me een fles mee gegeven ja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |