Ik dus vandaag dagje vrij, het leek ons een geschikte kans om een dagje ertussenuit te gaan dus pakken we de eerste de beste trein naar amsterdam om 10 uur sochtends.Na veel geslenter door de winkels en niks moois gevonden te hebben zaten we even bij de Mc.Ik had nog steeds niks uitgegeven en was inmiddels toch wel kankergeil geworden door al het moois om me heen
![]()
( alhoewel het aantal vetzeugen ook aanzienlijk groot was). Dus ik zeg even tegen mn kameraden dat k maar een wijf ga platketsen voordat we teruggaan.
Wij dus op richting de Dam en al snel waren we bij de wallen.Na het bekijken van alle bitches achter de ramen zag ik een geschikte slachtoffertje.
Beetje kleingeschapen bruin haar blauwe ogen maar toch een redelijk strak lichaam, na de goedkeuring van mijn vrienden klopte ik maar op de raam.Wat blijkt, het is buitenlands neukvlees die kk erg nederlands praat.
Ze verstond geen biet nederlands dus ik gebaar met me handen van hoeveel ze nou vraagt, zegt ze 25 in het engels,ik dus oke.. that includes fuck and blow?
![]()
zegt ze ja.Naja terwijl we daar bezig waren zegt mn vriend dat hij zijn tas kwijt is geraakt dus wij meteen terug alle winkels doorzoeken,intussen zeg ik tegen dat wijf dat ik binnen 20 min terug ben waarmee ze dan ook akkoord gaat.Eenmaal terug zit er een ander gast binnen, netjes in zakenpak met een koffer enz
![]()
.. ze bleven gvd 15 min lang praten dus ik hele tijd maar buiten wachten eenmaal klaar gaat die gast naar buiten en kan ik me weer tot het hoertje wenden.Kom ik binnen, doet ze de deur dicht,gordijntjes ook enz .. k haal het geld uit me tuk en smijt het op het nachtkastje.. ze teld het en wordt opeens kk gek
![]()
No this is absolutely not enough .. I want fifty euros zegt ze.Ik zo wtf: you said it costet only 25.. zegt ze , no I meant 25 minutes.. ik zeg dus zo geirriteerd, ok than don't blow only fuck.
Maar zit ze nog steeds te mekkeren over die 50 euro.Ik dus naar de bank om de hoek gaan en ff 30 euro bijpinnen gvd.
Waarom kan ze dat niet gewoon eerder zeggen die kk slet.Naja achteraf toch wel hard geneukt om mijn woede kwijt te raken en geen woord gezegt.
Klacht: Hoeren die maar geen goede prijsafspraken kunnen maken
![]()
en maar wat vaag lullen
Voor de modjes: is echt gebeurd dus geen lemming/kloon/verkapt
[ Bericht 2% gewijzigd door Dibble op 18-04-2007 23:43:46 ]