Zo'n (mat) glazen muurtje lijkt mij ook wel gaafquote:Op woensdag 18 april 2007 20:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Glazen muurtje maken is misschien ook een optie.
[afbeelding]
ja lekker simpel, alleen even overleggen met de badkamer boer of daar ruimte voor isquote:Op woensdag 18 april 2007 20:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Glazen muurtje maken is misschien ook een optie.
[afbeelding]
Lijkt makkelijker schoonhouden?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:54 schreef BaraCuda het volgende:
Hoezo mat?![]()
Alsof er een heel stadion publiek in je badkamer zit?![]()
Bij Bojan wel ja!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:54 schreef BaraCuda het volgende:
Hoezo mat?![]()
Alsof er een heel stadion publiek in je badkamer zit?![]()
Bij mij niet?quote:
Nope, alles stond op Sandra;s naam, en ik heb keurig in de opmerkingengezet dat ze haar niet af moeten sluitenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bij mij niet?
kutkermis.
mbt. je gas/electra verhaal, alles staat op jouw naam? Dan is Sandra fucked nl.
Ik heb zelf problemen gehad met Essent (begon mijn afrekening na 5 maanden bij mijn broertje die nu in mijn oude studentenflatje zit af te schrijven) en UPC (aangeven dat de voornaam en het rekeningnummer gewijzigd werden op mijn oude adres, vervolgens de oude instant verwijderen - mijn mailadres was weg terwijl dat normaal 6 maanden blijft staan - en voor zowel mij als mijn broertje nieuwe aanvragen wat zo'n twee weken kostte...)
Vitens/Water geen problemen mee gehad, gelukkig
In mijn badkamer wel, zelfs met bubbelsquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga me ff in een hoekje zitten schamen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |