Oh ja bij de openingquote:Op woensdag 18 april 2007 20:21 schreef ijsmeis het volgende:
Ja hallo! Ik mocht er champagne in gooien![]()
.
Jaquote:Op woensdag 18 april 2007 20:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh ja bij de opening![]()
Maar om daar nou een bad voor aan te schaffen![]()
Glas is ruk schoonhouden... Bad is leuk, maar toen ik nog thuis woonde, werd dat ding 2x per jaar gebruikt......quote:Op woensdag 18 april 2007 20:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja daar heb ik aan gedacht, alleen denk dat het daar te klein voor is.
Weet ik niet of ik het bad moet houden ja of nee![]()
Hier minimaal één keer per dagquote:Op woensdag 18 april 2007 20:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Glas is ruk schoonhouden... Bad is leuk, maar toen ik nog thuis woonde, werd dat ding 2x per jaar gebruikt......
Juist, same here.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Glas is ruk schoonhouden... Bad is leuk, maar toen ik nog thuis woonde, werd dat ding 2x per jaar gebruikt......
Zonder bubbelsquote:Op woensdag 18 april 2007 20:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zet wel een jacuzzi in de woonkamer dan![]()
![]()
op t balkon gekquote:Op woensdag 18 april 2007 20:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zet wel een jacuzzi in de woonkamer dan![]()
![]()
Zorgen dat je vaker verrot bent..quote:Op woensdag 18 april 2007 20:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Juist, same here.
Als ik verrot ben is het wel lekker. Maar dat is maar 1 a 2x per jaar![]()
Muurtje er tussenuit breken?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:22 schreef BaraCuda het volgende:
tifus wat een groot ding
![]()
badkamer is maar 210 bij 175![]()
Een ' warm' welkom dusquote:Op woensdag 18 april 2007 20:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja als je dan binnen komt kun je je jas ophangen en zo de douch in springen
![]()
De maten staan er niet bij, maar volgends mij is het ergens in die buurtquote:Op woensdag 18 april 2007 20:36 schreef PeuRac het volgende:
Dat bad van ons is in 7 jaar tijd nog geen 10x gebruiktIk zou gewoon voor een douche gaan.
Je badkamer is wel héél kleinpast er wel een bad in? Of moet je dan heel dun schijten?
Je kunt natuurlijk ook een kleinere douchecabine pakken. (is de prijs ook kleiner)quote:Op woensdag 18 april 2007 20:22 schreef BaraCuda het volgende:
tifus wat een groot ding
![]()
badkamer is maar 210 bij 175![]()
In een standaardbad pas ik niet eens (ben 1,85) en als je niet met 2 personen er in kan liggen, kan ik er het nut al helemaal niet van in zienquote:Op woensdag 18 april 2007 20:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De maten staan er niet bij, maar volgends mij is het ergens in die buurt![]()
Standaard zit er een bad in.
Als het een klein bad is waar alleen ijsmeisjes in kunnen liggen heb ik er al helemaal geen fuck aan![]()
Ja, ik denk dat het zoiets zal worden...quote:Op woensdag 18 april 2007 20:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook een kleinere douchecabine pakken. (is de prijs ook kleiner)
Zoiets ofzo(ding is nog mooi ook!)
Glazen muurtje maken is misschien ook een optie.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het zoiets zal worden...
Liefst heb ik zoals hier thuis gewoon een muur waar je achter kan staan en de handstand kan doen![]()
Ik haat krappe douches![]()
Puh-leasequote:Op woensdag 18 april 2007 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In een standaardbad pas ik niet eens (ben 1,85) en als je niet met 2 personen er in kan liggen, kan ik er het nut al helemaal niet van in zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |