quote:*** Aangezien nog niet iedereen de vragenlijst heeft ingevuld en ook weer heeft teruggestuurd, is het mogelijk dit alsnog te doen t/m maandag 30 april ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
Zo te zien halen we de 10 deelnemers niet, ik denk dat BrandX iets te snel gereserveert heeft.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:15 schreef eer-ik het volgende:
He, hoe zit dat met die meet dan?
Want ik kan dan niet.
true, true, maar ik kan er bijvoorbeeld wel intens van genieten om op een terras te zitten met een klein drankie, fikkend in de zonquote:Op woensdag 18 april 2007 16:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zo te zien halen we de 10 deelnemers niet, ik denk dat BrandX iets te snel gereserveert heeft.![]()
Overigens drink ik af en toe wel (een beetje), maar het is wel zo lekker om na het feesten gewoon in de auto te stappen (en een leuk meisje naar huis te brengen)
Tofquote:Op woensdag 18 april 2007 16:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
....IK HEB EEN HANGMAT GEKOCHT....!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
kom maar op met de zon....![]()
ik ga alleen als jij OOK mee gaat...quote:Op woensdag 18 april 2007 16:15 schreef eer-ik het volgende:
He, hoe zit dat met die meet dan?
Want ik kan dan niet.
tis zo'n ding op poten...zooo leuk....quote:Op woensdag 18 april 2007 16:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tof
Pics![]()
Waar ga je 'm neerdonderen?
Dan moeten we een andere datum prikken.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ga alleen als jij OOK mee gaat...![]()
![]()
Ja, maar die zet je toch niet in je woonkamer neer ofzo?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tis zo'n ding op poten...zooo leuk....![]()
![]()
no probs....quote:Op woensdag 18 april 2007 16:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan moeten we een andere datum prikken.
Is best te doen met examens.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
true, true, maar ik kan er bijvoorbeeld wel intens van genieten om op een terras te zitten met een klein drankie, fikkend in de zon
Denk het ook niet, ik weet niet hoe het met de andere vaste, die-hard SC-ers zit, maar kuuk kon niet, dan gaat JD denk ik ook niet, ik kan niet, en de rest weet ik niet...
Jij kon in principe wel volgens de OP, JJ ook, BX ook, en MPG ook...
Maar dat zijn er 4
En ik wil best graag een keer meeten, nooit gedaan namelijk
Maar niet als ik de dag erna examens heb.
En de dag daarna, en de dag daarna...
ja duh...in de tuin natuurlijk..quote:Op woensdag 18 april 2007 16:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar die zet je toch niet in je woonkamer neer ofzo?
Heb je niet wat pics van je woonomgeving?
Ben best benieuwd
Ja, maar dan nog, ik ga dat niet doen.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is best te doen met examens.Zaterdag lekker leren, zondag ochtend nog n beetje. Door naar de meet en 's avonds nog wat onzin doornemen. Reken er maar niet op dat we zondag 's avonds vet gaan
feesten of zo.
Maar als jij wel komt hebben we er pas 5![]()
hey.....das wat anders dan "wat luister je nu"....maar wel heel gezellie.....quote:Op woensdag 18 april 2007 16:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hoi.
De TT bracht me op een idee!![]()
Ga die eens heel rap voor ome erik maken danquote:Op woensdag 18 april 2007 16:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja duh...in de tuin natuurlijk..![]()
kheb geen pics vn mijn huisje....![]()
Zo'n heeeeeeeele grote????quote:Op woensdag 18 april 2007 16:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
....IK HEB EEN HANGMAT GEKOCHT....!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
kom maar op met de zon....![]()
Heeft BrandX niet al gereserveerd?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
no probs.......desnoods zonder koffie-proeven..als de meet maar komt...
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou zeg, alsof ik aan JD vast zit of andersomquote:Op woensdag 18 april 2007 16:19 schreef eer-ik het volgende:
maar kuuk kon niet, dan gaat JD denk ik ook niet,
whehe.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:28 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Bijna iemand laten slagen voor z'n examens. Gelukkig op tijd de fout hersteld
kheb niet eens een foto-toestel...quote:Op woensdag 18 april 2007 16:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ga die eens heel rap voor ome erik maken dan![]()
Hahaha inderdaad!quote:Op woensdag 18 april 2007 16:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey.....das wat anders dan "wat luister je nu"....maar wel heel gezellie.....![]()
![]()
![]()
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou zeg, alsof ik aan JD vast zit of andersom
Maar inderdaad. Wij kunnen niet
cool....!!!..welkom dan...quote:Op woensdag 18 april 2007 16:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Hahaha inderdaad!
Jullie zijn al aan deel 95 toe zie ik maar deze reeks was me echt nog nooit opgevallen!
En dat terwijl ik toch een actief koffie drinker/gebruiker/verslaafde ben![]()
Het eerste of 2e deel zou zelfs dichtgedonderd zijn, maar ze hebben zich bedachtquote:Op woensdag 18 april 2007 16:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Hahaha inderdaad!
Jullie zijn al aan deel 95 toe zie ik maar deze reeks was me echt nog nooit opgevallen!
Laat me raden: je krijgt plotseling zin om te sjoelbakken?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hoi.
De TT bracht me op een idee!![]()
Ook geen telefoon met fototoestel?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kheb niet eens een foto-toestel...![]()
is een beetje kapoet..![]()
Secreetaresses ftw.quote:
ja...vind ik nergens op slaan...quote:Op woensdag 18 april 2007 16:31 schreef eer-ik het volgende:
Op zich wel vaag dat van de 27 mensen, er 4 kunnen
Hmm, jammer..quote:Op woensdag 18 april 2007 16:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
welles...maar heb geen kabel voor mij pc....![]()
![]()
Hallo iwowzquote:Op woensdag 18 april 2007 16:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hahaha inderdaad!
Zie: OPquote:Op woensdag 18 april 2007 16:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
staat niet vast volgens mij....![]()
afbellen kan altijd....quote:Op woensdag 18 april 2007 16:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zie: OP
Ze krijgt een bevestiging thuis gestuurd. Dus ze heeft gereserveerd.![]()
da's wel bits..quote:Op woensdag 18 april 2007 16:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zie: OP
Ze krijgt een bevestiging thuis gestuurd. Dus ze heeft gereserveerd.![]()
Neen, ik volg het momenteel niet eens.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
gewoon beter je best doen om het bij te benen....![]()
![]()
![]()
ohja, shit, dat was er alweer bij ingeschotenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neen, ik volg het momenteel niet eens.
Maar voor deel 100...
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:39 schreef Kuukske het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/12296
Eensch.
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:39 schreef Kuukske het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/12296
Eensch.
ga je zeilen......???quote:Op woensdag 18 april 2007 16:41 schreef eer-ik het volgende:
staat er morgen wind?
We maken voor deel 100 gewoon weer een ambtenaren topic of een koffie verkeerd-topic tot OA terug is.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, shit, dat was er alweer bij ingeschoten
Ambtenaren ftw!quote:Op woensdag 18 april 2007 16:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
We maken voor deel 100 gewoon weer een ambtenaren topic of een koffie verkeerd-topic tot OA terug is.
En morgen gaan we weer topic hoppen![]()
Zeker.quote:
Die is lekkerquote:
Lucky Assquote:Op woensdag 18 april 2007 16:48 schreef crossover het volgende:
En weer thuis
Nu ff een paar dagen chille na al dat harde werk.
nou gatver is een groot woord...quote:Op woensdag 18 april 2007 16:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dankje haha..
Iemand de Senseo Cappuccino geproefd van DE zelf?
GATVER!
dat heb je verdiend cross.....quote:Op woensdag 18 april 2007 16:48 schreef crossover het volgende:
En weer thuis
Jazeker!quote:
oeps....quote:Op woensdag 18 april 2007 16:49 schreef eer-ik het volgende:
windkracht 1 - 4 morgen
Laat dan maar zitten
Jep, niet te zuipen.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Dankje haha..
Iemand de Senseo Cappuccino geproefd van DE zelf?
GATVER!
terechtquote:Op woensdag 18 april 2007 16:48 schreef crossover het volgende:
En weer thuis
Ga je ook nog feesten?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:48 schreef crossover het volgende:
En weer thuis
Mja, dat wel.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeps.......maar wel mooi weer...?
![]()
Nog bijzondere plannen? Lees: komt ze nog langs?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:48 schreef crossover het volgende:
En weer thuis
ohja, da's morgenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nog bijzondere plannen? Lees: komt ze nog langs?
Dobberen rulesquote:Op woensdag 18 april 2007 16:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, dat wel.
Ik kan ook met de boot naar midden op de plas gaan varen, en daar bobberen en bruin worden
Jazeker! Morgen aan de zuip met 2 klasgenoten en daarna huisfeest bij Lenny! Maar ik moet nog ff kijken of ik dat ga redden qua tijd.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga je ook nog feesten?![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nog bijzondere plannen? Lees: komt ze nog langs?
oeh...klinkt ook erg goed...quote:Op woensdag 18 april 2007 16:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, dat wel.
Ik kan ook met de boot naar midden op de plas gaan varen, en daar bobberen en bruin worden
Is dat hele ouders-issuegevalletje nog opgelost?quote:
Zekerquote:
Je weet me te vindenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeh...klinkt ook erg goed...![]()
![]()
JJ wil je best gezelschap houden....![]()
![]()
Nah dat niet, maar het is niet anders.. beter een kort bezoek dat nietsquote:Op woensdag 18 april 2007 16:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is dat hele ouders-issuegevalletje nog opgelost?
Ah okequote:Op woensdag 18 april 2007 16:56 schreef crossover het volgende:
Nah dat niet, maar het is niet anders.. beter een kort bezoek dat niets
Cross, wat vind je ervan als we de SES SC eventjes overnemen?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:56 schreef crossover het volgende:
[..]
precies....het gaat om de kwaliteit en niet om de kwantiteit toch...?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 18 april 2007 16:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Cross, wat vind je ervan als we de SES SC eventjes overnemen?
Inderdaadquote:Op woensdag 18 april 2007 16:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
precies....het gaat om de kwaliteit en niet om de kwantiteit toch...?![]()
alhoewel kort kan ook TE kort zijn....![]()
Maakt niet uit, maar doe ff linkje. Dan ga ik nu naar huis.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Cross, wat vind je ervan als we de SES SC eventjes overnemen?
Ah jammerquote:Op woensdag 18 april 2007 16:58 schreef crossover het volgende:
[..]
NeeOA had gewoon niet weg moeten gaan
[..]
Inderdaad
en
inderdaad
doedoei lieverd......quote:Op woensdag 18 april 2007 16:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maar doe ff linkje. Dan ga ik nu naar huis.![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Rond een uur of 2quote:Op woensdag 18 april 2007 16:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah jammer
Hoelaat komt ze morgen dna?
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, keihard zuipenquote:Op woensdag 18 april 2007 17:01 schreef eer-ik het volgende:
al wat op de planning staan?
quote:
relaxedquote:Op woensdag 18 april 2007 17:08 schreef crossover het volgende:
Gewoon thuis idd
Ouders lekker weg(vandaag ook al
)
't gaat ook zo hard tegenwoordig..quote:Op woensdag 18 april 2007 17:13 schreef mcDavid het volgende:
Ik loop even naar de C1000 en mis gelijk anderhalve pagina!
Zolang je met school niet in de knoop komt:quote:Op woensdag 18 april 2007 17:17 schreef eer-ik het volgende:
Hmmm, bijbaan, auto van de zaak, gratis kilometers, fietsen promoten, van april tot augustus...
Even nadenken...
quote:Op woensdag 18 april 2007 17:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Zolang je met FOK! niet in de knoop komt:
't is voor minimaal 2 dagen in de week, dus dat kan nog welquote:Op woensdag 18 april 2007 17:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Zolang je met school niet in de knoop komt:
Ja, krijg wel km vergoeding, en ik mag onbeperkt prive rijden...quote:Op woensdag 18 april 2007 17:26 schreef Kuukske het volgende:
Ehm, krijg je die onkosten dan niet vergoed?
Ja, da's waarquote:Op woensdag 18 april 2007 17:31 schreef Kuukske het volgende:
Alles kost geld.
Ja, dat dan weer wel, en er passen fietsen in.quote:
sportquote:Op woensdag 18 april 2007 17:39 schreef Kuukske het volgende:
Doe mij maar zoeen nieuwe Renault Clio.
Iddquote:Op woensdag 18 april 2007 17:42 schreef Kuukske het volgende:
Jahendig sjiek door de straten van Breda slippen met zoeen auto.
gefixedquote:Op woensdag 18 april 2007 17:47 schreef Kuukske het volgende:
De 1e werkt niet. De 2e is gaaf.
Ja bar hequote:
Die was inderdaad erg mooi jaquote:
Heeft het geschmaekdt?quote:
da's ook lekkerquote:Op woensdag 18 april 2007 18:57 schreef Kuukske het volgende:
Lasagna!
Ik dacht al, dat is bijna onmogelijkquote:Op woensdag 18 april 2007 19:05 schreef Kuukske het volgende:
Euhm, nee dat niet.
Huh?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:08 schreef Kuukske het volgende:
Ja dat is onmogelijk inderdaad. Maar onze catering wordt er uitgeschopt geloof ik.
Ben benieuwd
Ik dacht dat jij katten had???quote:Op woensdag 18 april 2007 18:02 schreef buzzer het volgende:
Zo weer thuis, en straks met hondje naar school
Studenten en docenten klagen. Dusja. Medewerkers ook trouwens.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:14 schreef eer-ik het volgende:
Huh?
hoe dat zo...
Zijn ze te slecht?
'de top' hoeft toch niet van dat voer te eten, waarom moeten ze er dan uit
en dan, moet je dan altijd je eigen voer meenemen?
Ah, okquote:Op woensdag 18 april 2007 19:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Studenten en docenten klagen. Dusja. Medewerkers ook trouwens.
Vervangende catering dusgeen eigen voer.
ik wist dat je er toch wel was.....quote:Op woensdag 18 april 2007 19:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan
Alsof ik zomaar zonder aankondiging weg zou gaan ofzo...
Dan is het goedquote:Op woensdag 18 april 2007 19:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik wist dat je er toch wel was.....![]()
net gegeten...quote:Op woensdag 18 april 2007 19:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan is het goed
Nog wat gedaan tot nu toe vanavond?
Ik ben even bezig met m'n statsquote:Op woensdag 18 april 2007 19:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
net gegeten...![]()
...zit nu op koffie te wachten....
![]()
![]()
![]()
..jij?
Nee, dat geloof ik idd...quote:Op woensdag 18 april 2007 19:38 schreef Kuukske het volgende:
Poeee heee. Ik heb een beetje een RSI arm geloof ik
Dagje computerwerk is niet zo heel tof.
Iddquote:Op woensdag 18 april 2007 19:41 schreef Kuukske het volgende:
Ja leuk heh die stats!
Hoe tel je datquote:Op woensdag 18 april 2007 19:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben even bezig met m'n stats
check:
Positie, aantal posts, topic
01. 103 [KOFFIE SC #42] - Koffiën voor het leven 14.gif
30. 063 [KOFFIE SC #56] Goede koffie is niet vies...
moet je naar JeRa een PM sturen met daarin gewoon wat random tekst, en als berichtnaam: stats postspertopicquote:
Ik heb het heel heel heel erg druk.quote:
As usual?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb het heel heel heel erg druk.![]()
Nee, echt druk!quote:
Haha echt druk zelfsquote:Op woensdag 18 april 2007 19:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, echt druk!![]()
Ik moest ff gouden kooi checken![]()
Ja, zoveel moois op tvquote:Op woensdag 18 april 2007 20:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha echt druk zelfs
't is allemaal wat he, tegenwoordig, met al die programma''s op tv..
Jij moet zeker koffiequote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja he
Ik kijk nooit naar dat ding...
kopen?
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:05 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Wil wel ruilen
Wij hebben nog een hele oude
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:08 schreef Kuukske het volgende:
Zo, ff lekker kartonnen bekertje rooibosthee.
en je inet deed het niet....quote:Op woensdag 18 april 2007 19:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, echt druk!![]()
Ik moest ff gouden kooi checken![]()
flodder?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zit verplicht naar Flodder te kijken...![]()
mijn zoontje is een grote fan....quote:Op woensdag 18 april 2007 20:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
flodder?
Ik heb de wereld draait door maar even aangezet..
Stukje over hoe Ellen ten Damme over d'r ervaring met kanker praat...
Ik vind dat ze er raar mee omgaat.
MPGquote:Op woensdag 18 april 2007 20:14 schreef MPG het volgende:
Ome MPG is er weer
Hebben zich al meer geïnteresseerden gemeld voor de meet?
nee...quote:Op woensdag 18 april 2007 20:14 schreef MPG het volgende:
Ome MPG is er weer
Ooooh! Daarom deed ik de tv aan!quote:
ok... ja, dan moet het gekeken worden iddquote:Op woensdag 18 april 2007 20:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn zoontje is een grote fan....![]()
Meetquote:Op woensdag 18 april 2007 20:14 schreef MPG het volgende:
Ome MPG is er weer
Zie OP.. wil je alsjeblieft komen???quote:
HW wilt misschien welquote:
daar wil ik ook bijzijnquote:Op woensdag 18 april 2007 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
HW wilt misschien wel
of Muck:P
Gaan Papier en ik met de koffiedames op stap![]()
it kin net.. dus je komt?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wil ook een meet
Maar ik kan écht net die datum...
jammerquote:
omdat ik maandag erna economie examen heb, die dinsdag daarna, scheikunde, en de dag erop natuurkunde, en dan heb ik weer een week vrij, en dan heb ik m'n wiskunde examen..quote:Op woensdag 18 april 2007 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
jammer
Waarom kun je niet als ik vragen mag?
hw, je spelling is dramatisch...quote:Op woensdag 18 april 2007 20:21 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Oh, op een zondagNou, ik wilt wel heel graag
Even kijken
![]()
Natuur en scheikunde kan ik je denk ik wel een stoomcursus geven... Economie snap ik zelf de ballen vanquote:Op woensdag 18 april 2007 20:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
omdat ik maandag erna economie examen heb, die dinsdag daarna, scheikunde, en de dag erop natuurkunde, en dan heb ik weer een week vrij, en dan heb ik m'n wiskunde examen..
't komt me dus echt niet bijster goed uit...
Wat is er met mijn spellingquote:
Oeh als dat zou kunnenquote:Op woensdag 18 april 2007 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuur en scheikunde kan ik je denk ik wel een stoomcursus geven... Economie snap ik zelf de ballen van
sorry, die t is slecht jaquote:Op woensdag 18 april 2007 20:23 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Wat is er met mijn spellingIk schrijf overal een 't' achter, alleen als ik op school zit niet, who cares
![]()
![]()
Gaarnequote:Op woensdag 18 april 2007 20:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Er kunnen echt weinig mensen de 20ste. Lijkt er op dat we toch een andere datum moeten prikken.
Puick idee.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Er kunnen echt weinig mensen de 20ste. Lijkt er op dat we toch een andere datum moeten prikken.
voor vind ik ook primaquote:Op woensdag 18 april 2007 20:29 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Na 30 mei is zo een eind weg, doe maar voor![]()
![]()
![]()
![]()
ja,..quote:Op woensdag 18 april 2007 20:30 schreef Kuukske het volgende:
Waar was het geplanned? Nijmegen?
quote:Aantal posts per uur van eer-ik
Tijdsbestek, aantal posts
00:00:00 - 00:59:59: 695
01:00:00 - 01:59:59: 263
02:00:00 - 02:59:59: 107
03:00:00 - 03:59:59: 16
04:00:00 - 04:59:59: 9
05:00:00 - 05:59:59: 5
06:00:00 - 06:59:59: 2
07:00:00 - 07:59:59: 28
08:00:00 - 08:59:59: 149
09:00:00 - 09:59:59: 346
10:00:00 - 10:59:59: 596
11:00:00 - 11:59:59: 687
12:00:00 - 12:59:59: 772
13:00:00 - 13:59:59: 757
14:00:00 - 14:59:59: 661
15:00:00 - 15:59:59: 593
16:00:00 - 16:59:59: 697
17:00:00 - 17:59:59: 621
18:00:00 - 18:59:59: 467
19:00:00 - 19:59:59: 724
20:00:00 - 20:59:59: 553
21:00:00 - 21:59:59: 488
22:00:00 - 22:59:59: 482
23:00:00 - 23:59:59: 962
Hi Pio.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:32 schreef Piovan het volgende:
Goedenavond!
Waar kan ik spammen, ik heb energie over
niet hier.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:32 schreef Piovan het volgende:
Goedenavond!
Waar kan ik spammen, ik heb energie over
lijkt mij ookquote:Op woensdag 18 april 2007 20:32 schreef Kuukske het volgende:
Kop koffie drinken bij een tentje in Utrecht is wel centraler.
Het Grote Max Havelaar Koffie Event is in Nijmegen, maar dat kan niet eerder. Zou veel later kunnen en dan plannen we een klein meetje iets eerder? (En nog iets centraler voor Kuuks?)quote:Op woensdag 18 april 2007 20:30 schreef Kuukske het volgende:
Waar was het geplanned? Nijmegen?
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het Grote Max Havelaar Koffie Event is in Nijmegen, maar dat kan niet eerder. Zou veel later kunnen en dan plannen we een klein meetje iets eerder? (En nog iets centraler voor Kuuks? en eer)![]()
Nijmegen is voor mij te doen hoor.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het Grote Max Havelaar Koffie Event is in Nijmegen, maar dat kan niet eerder. Zou veel later kunnen en dan plannen we een klein meetje iets eerder? (En nog iets centraler voor Kuuks?)![]()
Café Ledig Erf, vorig jaar de beste in Utrecht en één van de beste van Nederland, is blijkbaar overgeslagen dit jaar, net zoals Brandmeesters. Die laatste is dan misschien geen echt café, maar serveert wat mij betreft wel met afstand de beste koffie die ik ooit in Nederland heb gedronken.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nijmegen is voor mij te doen hoor.
Maar Utrecht is leuker?
Geloof het niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:36 schreef Piovan het volgende:
Is Segagger er niet?
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Fraudeur!Manipulator!
quote:
Briljant topic welquote:Op woensdag 18 april 2007 20:43 schreef mcDavid het volgende:
Ik schreef zélf mijn usertname met een hoofdletter M daar!
Ik ben niet zo snel dus het duurt wel ff voordat ik een topic weer heb gevondenquote:
Fok Eiland ook echt, zo oldskoolquote:Op woensdag 18 april 2007 20:45 schreef mcDavid het volgende:
Het was iig me eerste topic, en volgens mij was de OP me 2e of 3e post op 't forum
Pure zelfdisciplinequote:Op woensdag 18 april 2007 20:47 schreef Piovan het volgende:
Mensen, mensen toch
Waar halen jullie de kracht vandaan om altijd een PI neer te zetten?
Kleine moeite?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:47 schreef Piovan het volgende:
Mensen, mensen toch
We zijn nou eenmaal geweldigquote:Op woensdag 18 april 2007 20:47 schreef Piovan het volgende:
Mensen, mensen toch
die 14.gif, die voor m'n naam hierboven staatquote:Op woensdag 18 april 2007 20:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We zijn nou eenmaal geweldigen de beste enzo
![]()
Wat is een PI?
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:53 schreef crossover het volgende:Top 30 posts per topic van crossover
Positie, aantal posts, topic
01. 42 KOFFIE SC #7: We hebben er genoeg van!
02. 40 [KOFFIE SC #60] Met pasen koffiekopjes zoeken in de tuin
03. 37 [KOFFIE SC #65.] Koffie; het zwarte goud.
03. 37 [KOFFIE SC #24 ] KOOOOOOOOOFFIE!!
03. 37 The Simpsons (deel 6)
06. 36 KOFFIE SC #4: wat zouden we zonder moeten?!
07. 35 [HAVO] Economie 1,2
07. 35 [KOFFIE SC #46] Koffie: Deel 50 is nabij!
07. 35 [KOFFIE SC #52] Koffie sleept je de dag door!!
10. 33 [KOFFIE SC #63] Koffie met 'n Kuukske & JD.
11. 32 [Fok!] America's Army deel 64
11. 32 [KOFFIE SC #56] Goede koffie is niet vies...
13. 30 [KOFFIE SC #91] Nu al 90x de afwas gedaan
13. 30 [Fok!] America's Army deel 63
15. 29 [KOFFIE SC #85] aan de ijskoffie
16. 27 [KOFFIE SC #72.] Koffie met chocolademuffins.
16. 27 [KOFFIE SC #67] Dinsdagmiddagkoffie
16. 27 [KOFFIE SC #41] Cafeïnevrij is voor mietjes!
16. 27 [HAVO] Aardrijkskunde
20. 26 [KOFFIE SC #68] Toffie en Khee
21. 25 Mozilla Firefox / Thunderbird [ deel 12 ] Nu met FF2!
21. 25 Drummerstopic #17 *roffel*
23. 24 [HAVO] Wiskunde A1,2.
23. 24 [Fok!] America's Army deel 62
25. 23 [KOFFIE SC #61] Bijna weekendkoffie
25. 23 [KOFFIE SC #80] Nu met Caffiato
25. 23 [KOFFIE SC #25]Koffie, met een Kuukske
28. 22 [TK] playstation 2
28. 22 KOFFIE [SC #20] Waar we ons twintigste bakkie koffi n!
30. 21 [KOFFIE SC #38] Wij willen koffie geen TheeThee!
Oh, die doe ik dus meestal niet, sorry.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die 14.gif, die voor m'n naam hierboven staat
je begint alvast goedquote:Op woensdag 18 april 2007 20:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, die doe ik dus meetstal niet, sorry.
Ik zal voortaan beter mijn best doen![]()
![]()
Je kunt het!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:55 schreef Piovan het volgende:
kijk dan, kijk dan!
Jaja, goed bezig man!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:55 schreef Piovan het volgende:
kijk dan, kijk dan!
Ook goedquote:
Hier Limburg, praat zelf ook zo, maar het ziet zo stom uitquote:Op woensdag 18 april 2007 20:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ook goedBrabants dialect zal ik het maar op houden.
"U kunt het" was wel goed geweest, mevrouw.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ook goedBrabants dialect zal ik het maar op houden.
Maar dat is een beetje formeel en stijfjes, gezien het feit dat wij koffiërs elkaar tutoyerenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"U kunt het" was wel goed geweest, mevrouw.![]()
JIJ wel ja!quote:Op woensdag 18 april 2007 21:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar dat is een beetje formeel en stijfjes, gezien het feit dat wij koffiërs elkaar tutoyeren
verklaar je nader schat.....quote:Op woensdag 18 april 2007 21:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
JIJ wel ja!![]()
PI niet vergeten
Ik was ff in slaap gevallenquote:
Ik zit aan het bierquote:Op woensdag 18 april 2007 21:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik was ff in slaap gevallen![]()
WAKKER WORDEN....!!!!!!!!!!!!!!!.....quote:Op woensdag 18 april 2007 21:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik was ff in slaap gevallen![]()
Je moet hem wakker kussen lieverdquote:Op woensdag 18 april 2007 21:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
WAKKER WORDEN....!!!!!!!!!!!!!!!.....![]()
Muck!!quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:39 schreef eer-ik het volgende:
jongens, we moeten echt een datum prikken voor een meet..
Zulks een liefde in dit topic![]()
nu ik jou weer zie welquote:Op woensdag 18 april 2007 21:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
muck....schat....alles goed...![]()
![]()
?
eer-ikquote:
MPGquote:
iig asapquote:Op woensdag 18 april 2007 21:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
...WE WANT A MEET AND WE WANT IT NOW....!!!!!!
![]()
![]()
![]()
jaquote:Op woensdag 18 april 2007 21:39 schreef eer-ik het volgende:
jongens, we moeten echt een datum prikken voor een meet..
Zulks een liefde in dit topic![]()
ach, toen was het ook al goed, maar nu nog beterquote:Op woensdag 18 april 2007 21:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
was het eerst niet goed dan...iets gebeurd...???![]()
Lekkerquote:Op woensdag 18 april 2007 21:42 schreef Muck het volgende:
[..]
ach, toen was het ook al goed, maar nu nog beter
kan ook komen doordat ik zojuist heb afgesproken dat we zondag gaan barbeknoeien
Komende zondag????quote:Op woensdag 18 april 2007 21:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
...WE WANT A MEET AND WE WANT IT NOW....!!!!!!
![]()
![]()
![]()
oeh..klinkt zekers goed....quote:Op woensdag 18 april 2007 21:42 schreef Muck het volgende:
[..]
ach, toen was het ook al goed, maar nu nog beter
kan ook komen doordat ik zojuist heb afgesproken dat we zondag gaan barbeknoeien
eeeh, fuck it, primaquote:Op woensdag 18 april 2007 21:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Komende zondag????
Vingers iedereen![]()
euuhh..ja..dan kn ik niet..mijn zoontje heeft club-kampioenschap Juhjitsu...quote:Op woensdag 18 april 2007 21:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Komende zondag????
Vingers iedereen![]()
oh, dan ga ik ook niet...quote:Op woensdag 18 april 2007 21:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euuhh..ja..dan kn ik niet..mijn zoontje heeft club-kampioenschap Juhjitsu...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |