quote:*** Aangezien nog niet iedereen de vragenlijst heeft ingevuld en ook weer heeft teruggestuurd, is het mogelijk dit alsnog te doen t/m maandag 30 april ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
Zo te zien halen we de 10 deelnemers niet, ik denk dat BrandX iets te snel gereserveert heeft.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:15 schreef eer-ik het volgende:
He, hoe zit dat met die meet dan?
Want ik kan dan niet.
true, true, maar ik kan er bijvoorbeeld wel intens van genieten om op een terras te zitten met een klein drankie, fikkend in de zonquote:Op woensdag 18 april 2007 16:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zo te zien halen we de 10 deelnemers niet, ik denk dat BrandX iets te snel gereserveert heeft.![]()
Overigens drink ik af en toe wel (een beetje), maar het is wel zo lekker om na het feesten gewoon in de auto te stappen (en een leuk meisje naar huis te brengen)
Tofquote:Op woensdag 18 april 2007 16:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
....IK HEB EEN HANGMAT GEKOCHT....!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
kom maar op met de zon....![]()
ik ga alleen als jij OOK mee gaat...quote:Op woensdag 18 april 2007 16:15 schreef eer-ik het volgende:
He, hoe zit dat met die meet dan?
Want ik kan dan niet.
tis zo'n ding op poten...zooo leuk....quote:Op woensdag 18 april 2007 16:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tof
Pics![]()
Waar ga je 'm neerdonderen?
Dan moeten we een andere datum prikken.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ga alleen als jij OOK mee gaat...![]()
![]()
Ja, maar die zet je toch niet in je woonkamer neer ofzo?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tis zo'n ding op poten...zooo leuk....![]()
![]()
no probs....quote:Op woensdag 18 april 2007 16:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan moeten we een andere datum prikken.
Is best te doen met examens.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
true, true, maar ik kan er bijvoorbeeld wel intens van genieten om op een terras te zitten met een klein drankie, fikkend in de zon
Denk het ook niet, ik weet niet hoe het met de andere vaste, die-hard SC-ers zit, maar kuuk kon niet, dan gaat JD denk ik ook niet, ik kan niet, en de rest weet ik niet...
Jij kon in principe wel volgens de OP, JJ ook, BX ook, en MPG ook...
Maar dat zijn er 4
En ik wil best graag een keer meeten, nooit gedaan namelijk
Maar niet als ik de dag erna examens heb.
En de dag daarna, en de dag daarna...
ja duh...in de tuin natuurlijk..quote:Op woensdag 18 april 2007 16:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar die zet je toch niet in je woonkamer neer ofzo?
Heb je niet wat pics van je woonomgeving?
Ben best benieuwd
Ja, maar dan nog, ik ga dat niet doen.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is best te doen met examens.Zaterdag lekker leren, zondag ochtend nog n beetje. Door naar de meet en 's avonds nog wat onzin doornemen. Reken er maar niet op dat we zondag 's avonds vet gaan
feesten of zo.
Maar als jij wel komt hebben we er pas 5![]()
hey.....das wat anders dan "wat luister je nu"....maar wel heel gezellie.....quote:Op woensdag 18 april 2007 16:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hoi.
De TT bracht me op een idee!![]()
Ga die eens heel rap voor ome erik maken danquote:Op woensdag 18 april 2007 16:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja duh...in de tuin natuurlijk..![]()
kheb geen pics vn mijn huisje....![]()
Zo'n heeeeeeeele grote????quote:Op woensdag 18 april 2007 16:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
....IK HEB EEN HANGMAT GEKOCHT....!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
kom maar op met de zon....![]()
Heeft BrandX niet al gereserveerd?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
no probs.......desnoods zonder koffie-proeven..als de meet maar komt...
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou zeg, alsof ik aan JD vast zit of andersomquote:Op woensdag 18 april 2007 16:19 schreef eer-ik het volgende:
maar kuuk kon niet, dan gaat JD denk ik ook niet,
whehe.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:28 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Bijna iemand laten slagen voor z'n examens. Gelukkig op tijd de fout hersteld
kheb niet eens een foto-toestel...quote:Op woensdag 18 april 2007 16:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ga die eens heel rap voor ome erik maken dan![]()
Hahaha inderdaad!quote:Op woensdag 18 april 2007 16:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey.....das wat anders dan "wat luister je nu"....maar wel heel gezellie.....![]()
![]()
![]()
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou zeg, alsof ik aan JD vast zit of andersom
Maar inderdaad. Wij kunnen niet
cool....!!!..welkom dan...quote:Op woensdag 18 april 2007 16:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Hahaha inderdaad!
Jullie zijn al aan deel 95 toe zie ik maar deze reeks was me echt nog nooit opgevallen!
En dat terwijl ik toch een actief koffie drinker/gebruiker/verslaafde ben![]()
Het eerste of 2e deel zou zelfs dichtgedonderd zijn, maar ze hebben zich bedachtquote:Op woensdag 18 april 2007 16:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Hahaha inderdaad!
Jullie zijn al aan deel 95 toe zie ik maar deze reeks was me echt nog nooit opgevallen!
Laat me raden: je krijgt plotseling zin om te sjoelbakken?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hoi.
De TT bracht me op een idee!![]()
Ook geen telefoon met fototoestel?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kheb niet eens een foto-toestel...![]()
is een beetje kapoet..![]()
Secreetaresses ftw.quote:
ja...vind ik nergens op slaan...quote:Op woensdag 18 april 2007 16:31 schreef eer-ik het volgende:
Op zich wel vaag dat van de 27 mensen, er 4 kunnen
Hmm, jammer..quote:Op woensdag 18 april 2007 16:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
welles...maar heb geen kabel voor mij pc....![]()
![]()
Hallo iwowzquote:Op woensdag 18 april 2007 16:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hahaha inderdaad!
Zie: OPquote:Op woensdag 18 april 2007 16:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
staat niet vast volgens mij....![]()
afbellen kan altijd....quote:Op woensdag 18 april 2007 16:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zie: OP
Ze krijgt een bevestiging thuis gestuurd. Dus ze heeft gereserveerd.![]()
da's wel bits..quote:Op woensdag 18 april 2007 16:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zie: OP
Ze krijgt een bevestiging thuis gestuurd. Dus ze heeft gereserveerd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |