O help. Ik vond het wel een veilig idee dat hij alleen op mannen viel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:23 schreef samjustme het volgende:
Gordon is opeens bi. Ik word straks ook bi.
Omdat je gek bentquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is nog geen woensdag. Waarom denk ik dat het woensdag is.
Dat verklaart een hoop.quote:
549876 SMS-jes en 6431 voicemails!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:29 schreef Vlarp het volgende:
*tril*
*PUK code in telefoon ram*
*zucht van verlichting slaak*
HIJ DOET HET WEER!!
Alleen jammer dat je dan weer 5 kilo aankomt zodra je wel weer een keer gaat avondetenquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:40 schreef samjustme het volgende:
Ik ben al 3 kilo afgevallen. Gaat snel als je niet avond eet.
quote:
Nou ja, slechtste... er zijn natuurlijk wel slechtere en gruwelijkere dingen te bedenken, maar niet eten is niet goed in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Het slechtste wat je kan doen om af te vallen is, inderdaad, niet eten.
*Extra bord spaghetti warm maak*quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat er niet aan komt, hoeft er ook niet af.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Alleen jammer dat je lijf in een bepaalde staat raakt waarbij het, zodra het weer wčl eten krijgt, meteen extra vetten gaat opslaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat er niet aan komt, hoeft er ook niet af..
Hmm, merk ikzelf niets van.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:45 schreef Ang3l het volgende:
Alleen jammer dat je lijf in een bepaalde staat raakt waarbij het, zodra het weer wčl eten krijgt, meteen extra vetten gaat opslaan.
Komt goed prulquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:46 schreef Ang3l het volgende:
D is zich aan het omkleden en komt daarna deze kant op
*in paniek rondren*
Vandaar dat gezond eten zo goed isquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat er niet aan komt, hoeft er ook niet af..
"quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:46 schreef Ang3l het volgende:
D is zich aan het omkleden en komt daarna deze kant op
*in paniek rondren*
Wat gemeen van je zeg. Maar ja ik wil mijn streefgewicht bereiken. Wil 70 worden dan kan ik eindelijk een tatoeage nemen op mijn onderrug.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je dan weer 5 kilo aankomt zodra je wel weer een keer gaat avondeten
Zoiets jaquote:
Als je heel massief wordt dan kan je een veel grotere!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat gemeen van je zeg. Maar ja ik wil mijn streefgewicht bereiken. Wil 70 worden dan kan ik eindelijk een tatoeage nemen op mijn onderrug.
Dat is niet gemeen, dat is realiteit als je op een verkeerde manier gaat afvallen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat gemeen van je zeg. Maar ja ik wil mijn streefgewicht bereiken. Wil 70 worden dan kan ik eindelijk een tatoeage nemen op mijn onderrug.
bij welke lengte moet die 70kg passen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zie de BMI-link van G_E in het vorige topicquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
bij welke lengte moet die 70kg passen?
Vraag je aan de huisarts om je een stukje in te kortenquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:56 schreef DennisMoore het volgende:
"Ik ben te lang voor mijn gewicht."
'k Ben de naam van m'n huisarts vergeten. Het is een vrouw geloof ik.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:58 schreef Stroekie het volgende:
Vraag je aan de huisarts om je een stukje in te korten![]()
en je stoort jezelf er nog niet voldoende aan om ervoor bij de 1e hulp langs te gaanquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Ben de naam van m'n huisarts vergeten. Het is een vrouw geloof ik.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:06 schreef Stroekie het volgende:
en je stoort jezelf er nog niet voldoende aan om ervoor bij de 1e hulp langs te gaan
Of wacht je totdat je die arts van House en afspraak kan maken![]()
Bij 1.84quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
bij welke lengte moet die 70kg passen?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | MANNEN Lengte Fijn gebeente Normaal gebeente Grof gebeente cm kg kg kg 157,5 52,1 58,0 65,2 160,0 53,5 59,3 66,6 162,5 55,3 61,2 68,9 165,0 66,6 63,0 70,7 167,5 58,4 64,8 72,9 170,0 59,8 66,6 74,7 172,5 61,6 68,4 77,0 175,0 63,9 70,7 79,3 177,5 65,7 72,9 82,0 180,0 68,0 75,7 85,2 183,0 70,7 78,4 87,9 185,5 72,9 81,1 91,1 |
Een echte homo krijgt toch minimaal 15 smsjes per dag?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
1 geautomatiseerd uitnodigings smsje voor iets
Ben je 1.67?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:24 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet dus rond de 64 kilo zitten.. maar 6 kilo te zwaar dan
Wie zegt er dan ook dat ik een 'echte' ben?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een echte homo krijgt toch minimaal 15 smsjes per dag?
Hoe lang ben je? Je lijkt niet echt lang op je foto's.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, maar ik hang vast tussen fijn en normaal gebeente in
't komt van een Belgse sitequote:Op dinsdag 17 april 2007 20:27 schreef DennisMoore het volgende:
Whehe @ 'gebeente'
1,71 ofzo..quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoe lang ben je? Je lijkt niet echt lang op je foto's.
Meestal staat ie in de tuin met een kruiwagen of een hengel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoe lang ben je? Je lijkt niet echt lang op je foto's.
Je bent in de war met Cazman.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Meestal staat ie in de tuin met een kruiwagen
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:30 schreef wonderer het volgende:
Hoe wee(t) je wat je gebeente is?
quote:Uit deze tabel blijkt dat de spreiding van het streefgewicht in functie van de lengte erg groot is. Een factor die dit sterk beinvloedt is het aandeel van het gebeente in het lichaamsgewicht. Dit kan geschat worden door de kniebreedtes te meten. Op deze manier wordt een indeling gemaakt in fijn, normaal en grof gebeente. Uit de lengte en de aard van het gebeente kan dan het streefgewicht afgeleid worden.
1 2 3 4 5 6 | Kniebreedtes (links + rechts in cm) Vrouwen Mannen Fijn gebeente < 17,0 < 19,0 Normaal gebeente 17,9 - 19,5 19,5 - 20,5 Grof gebeente > 20,0 > 21,0 |
Kijk toch nog maar eens goed, het gaat hier over Kniebreedte en niet over de lengte van bepaalde lichaamsonderdelenquote:
Je leek me meer zo een typequote:Op dinsdag 17 april 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
Hm, ik zit geloof ik tegen fijn gebeente aan. Even ruw gemeten. Nou ja, gezond gewicht of niet, ik wil die rollen gewoon kwijt
Idd. Zelf na lang aarzelen fitness ik nu zelfs in het weekend.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:24 schreef Adelante het volgende:
dan is het naast eten ook bewegen he!
Dat is dus totaal niet wondererquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je leek me meer zo een type
[afbeelding]
Nee. Ik wil zo een buddy maar dan jongensachtig. Wat een prachtige vrouw is het toch.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
Is dat hoofd er later opgephotoshopped?
Da's het streven, zo ongeveerquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je leek me meer zo een type
[afbeelding]
En dat weet jij... hoe?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:26 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat is dus totaal niet wonderer![]()
![]()
![]()
......
.......................
............................................
.
Ik vind jou niet plastic maar echtquote:
Ze is niet nepquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik vind jou niet plastic maar echt.
ik dacht dat het over de vrouw gingquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:31 schreef wonderer het volgende:
Het gaat toch helemaal niet om het "plastic" (toch Sam?). Nee, dat is niet mijn lichaamstype, ik ben breder gebouwd en een stuk groter, maar dat is wel het vetpercentage waar ik idealiter op wil uitkomen. Niet dat dat gaat lukken, maar het is wel mijn streven.
Idd. Ik vind haar spieren mooi. Had ik maar zo een lichaam als zij en ze heeft nooit neppe borsten gehad.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:31 schreef wonderer het volgende:
Het gaat toch helemaal niet om het "plastic" (toch Sam?). Nee, dat is niet mijn lichaamstype, ik ben breder gebouwd en een stuk groter, maar dat is wel het vetpercentage waar ik idealiter op wil uitkomen. Niet dat dat gaat lukken, maar het is wel mijn streven.
Ja, Geri Halliwell. Als ik haar ooit in het echt zou tegenkomen zou ik denk ik gaan huilen en hysterisch worden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:39 schreef wonderer het volgende:
Is dat dezelfde vrouw als die je een tijdje geleden postte? Vier foto's naast elkaar.
Had ie 't maar gedaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:38 schreef Adelante het volgende:
Hij wildie die kinderen bijna zelf schoppen
zit jij in overvecht?quote:
HAHA. Ach kutkinderen gewoon. Ze worden tegenwoordig gewoon niet meer opgevoed.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:53 schreef Adelante het volgende:
Ik heb trouwens nog geen blank kind gezien in deze docu en Prem is volgens mij niet generaliserend
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:09 schreef Adelante het volgende:
Maar de vader van Mohammed deed keihard zijn bestHij bracht 'm naar school en haalde hem op en nam 'm mee naar het voetbal. Daar had ie ook alle tijd toe, gezien het ontbreken van een baan
Volgens een echte authentieke vrouw wordt in tien jaar de wijk afgebroken die door haar ouders met hard werken is opgebouwd. Ben benieuwd wat mevrouw Vogelaar met dat beetje extra geld gaat doen...
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:11 schreef StefanCJ het volgende:
Die vader van dat jonge jochie die zogezegd alles deed om zijn zoontje op het rechte pad te houden heeft onlangs een winkelontzegging gehad in een grote supermarkt vanwege het stelen van blikken Euroshopper bier ...
Typisch gevalletje ...![]()
Het heeft lang haar en een bikini dus is het een vrouw?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:09 schreef Adelante het volgende:
maar goed, het ging over blonde vrouwen:
[afbeelding]
Die komt al meer in de buurtquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:09 schreef Adelante het volgende:
maar goed, het ging over blonde vrouwen:
[afbeelding]
ik dacht dat het om de buik ging... achjah, ik zou er m'n bed niet uitschoppenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het heeft lang haar en een bikini dus is het een vrouw?
Ik wel, zsm. Eng mens. Brrr.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:20 schreef Adelante het volgende:
ik dacht dat het om de buik ging... achjah, ik zou er m'n bed niet uitschoppen
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:22 schreef DennisMoore het volgende:
Trouwens: Herman Finkers terug op de planken
Als ik er niet enorm voor moest bikkelen, zou ik geen nee zeggenquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:33 schreef wonderer het volgende:
Als ik er niet enorm voor moest bikkelen, zou ik geen nee zeggen
Voor haar zou ik het nog eens kunnen voorstellen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik dacht dat het om de buik ging... achjah, ik zou er m'n bed niet uitschoppen
Nou ja, iets minder mag ook wel, hoor. Maar ik ben veel te lui voor zoiets iets. Ik train nog wel drie keer per week en ik merk dat ik weer bijna op mijn oude massa zit, maar om zo te groeien moet je echt alles in het teken van bodybuilding zetten en dat wil ik niet.quote:
daar had ik vroeger 'n abri poster vanquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Voor haar zou ik het nog eens kunnen voorstellen.
[afbeelding]
En de mannen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:44 schreef Adelante het volgende:
Nog niet geprobeerd die van Prada, kreeg v/d week een proefding van het nieuwe geurtje van JPG...men wat een zoete bloemenzooi
Ohjah en veel vrouwen vinden de nieuwe Viktor en Rolf goed ruiken, al thans dat zeggen ze
uhm... die zeggen niet tegen elkaar dat ze lekker ruiken hoorquote:
Maar zou je het wel winnen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:21 schreef DennisMoore het volgende:
Ik wel, zsm. Eng mens. Brrr.
Als in "met volle teugen"?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:49 schreef DennisMoore het volgende:
Handen omhoog wie dit jaar al het woord 'teugen' heeft getypt?
Waar was de Black Cowboyquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:11 schreef DennisMoore het volgende:
Wat een vervelende situatie. (<-- opnieuw met stem van de White Cowboy)
Van mij wel, hoef ik er tenminste niet tegenaan te kijkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:16 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Wentworth Miller #3
Mag ik hem voor m'n verjaardag? Of gewoon tussendoor, omdat het dan feest is ofzo.
Het gerucht ging dat ie homo wasquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:16 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Wentworth Miller #3
Mag ik hem voor m'n verjaardag? Of gewoon tussendoor, omdat het dan feest is ofzo.
Deze http://www.gay.nl/frisky dj?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:57 schreef Ang3l het volgende:Ik ga donderdag met Dennis naar DJ Frisky kijken
Ja, en het zou me nog steeds niet verbazen. Hij doet er ook zo vaag over...quote:
Oh? Hmm, volgens mij heeft ie 't juist bijna altijd gemillimeterd?quote:Normaal heeft ie lang haar, maar das echt zo!!
Jerre bedoel ik. Jerruh. DJ Frisky. Die.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:24 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Deze http://www.gay.nl/frisky dj?Doe hem maar de hartelijke groeten van mij, ik heb zondag al de hele dag naar hem zitten kijken.
Heb je geen TomTom?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:29 schreef Ang3l het volgende:
maar goed, ik ga mijn bed opzoeken met een boek
Sommigen wel. Pff de jongen van gisteren wil wel afsprekenmaar dan in een discotheek maar dat lijkt me helemaal niks.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
uhm... die zeggen niet tegen elkaar dat ze lekker ruiken hoor
Nee. Ken wel een Tom, maar die zou me bewust verkeerd sturenquote:
Juist fijn. Als het niks is, of je weet ff niks te zeggen, dan kun je nog altijd gaan dansen. Is het wel wat, dan zoek je een rustigere plek op om ff te praten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Sommigen wel.
Overigens meteen met iemand afspreken in een discotheek lijkt me niks. Heb het weleens gedaan en het was een disaster keer op keer. Je verstaat elkaar nauwelijks en too much concurrentie around.
Heb je aan D nog niet verteld hoe je over hem voeltquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Juist fijn. Als het niks is, of je weet ff niks te zeggen, dan kun je nog altijd gaan dansen. Is het wel wat, dan zoek je een rustigere plek op om ff te praten.
Agent dinges. Ik zag je in een ander topic en zonder dat ik je naam zag, dacht ik "Yay, DennisMquote:Op woensdag 18 april 2007 00:17 schreef DennisMoore het volgende:
Whuh?
Ik vind hem niet zozeer eng maar meer belachelijk uitzien.quote:
Dankje. Ze klinken een beetje als Danity Kane, maar dan van iets mindere kwaliteit.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sam, je moet ff A Girl Called Jane - He's Alive opzoeken. Volgens mij vind je het geweldig.
Beetje jammer dat Nora van Raffish erin zit, maar het nummer is zeker tof. Stuk poppier dan Danity Kane jaquote:Op woensdag 18 april 2007 01:02 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dankje. Ze klinken een beetje als Danity Kane, maar dan van iets mindere kwaliteit.
Het nummer is wel catchy, klinkt steeds beter naarmate je het vaker hoort.
Ik vind de stemmen wel ontzettend veel lijken op die van Danity Kane, hoewel die van hun wel iets sterker zijn. Ik begin hem wel steeds leuker te vinden.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Beetje jammer dat Nora van Raffish erin zit, maar het nummer is zeker tof. Stuk poppier dan Danity Kane ja
Grutjes nog aan toe.. ja.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:24 schreef wonderer het volgende:
Agent dinges. Ik zag je in een ander topic en zonder dat ik je naam zag, dacht ik "Yay, DennisM"
Ik vind hem leuk.
Nee heb ik nog niet verteld....quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Heb je aan D nog niet verteld hoe je over hem voelt
Ik zou het gewoon erop wagen.
Jaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die was heel vroeger inderdaad op woendag op de radioquote:Op woensdag 18 april 2007 07:55 schreef DennisMoore het volgende:
Adje Bouman?
Hoi CDPquote:
Have fun dan straks op AFFFquote:Op woensdag 18 april 2007 09:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Drive moet ik nog kijken, torrent was vanochtend pas binnen dus ben er nog niet aan begonnen.
Ben met Stargate Atlantis s3 verder gegaan en nu even snel American Idol kijken voor ik richting het festival ga om op te bouwen..
Rob Stenders & Adje Boumanquote:Op woensdag 18 april 2007 08:16 schreef Stroekie het volgende:
Jaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die was heel vroeger inderdaad op woendag op de radio
Hoezo zou het niet kunnen, dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 00:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://omroepbrabant.nl/news.aspx?id=81044
zie je nou wel, het kan WÉL
Ik heb wel een nietmachine...quote:Op woensdag 18 april 2007 11:16 schreef Sunjammer het volgende:
Heeft iemand lijm bij de hand?
Ben vanochtend een uurtje doorgezaagd...
type kettingzaag, of toch meer figuurzaag ?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:16 schreef Sunjammer het volgende:
Heeft iemand lijm bij de hand?
Ben vanochtend een uurtje doorgezaagd...
Je hebt wel alibi's?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik begin toch wel een raar voorgevoel te krijgen
vorig jaar is er een jongen door wie ik diverse keren, en ook zwaar in elkaar geslagen ben overleden door een overdosis
2 weken geleden een jongen door wie ik ook regelmatig bedreigt en uitgescholden werd gestikt in een thuisbrand
en vannacht is de school waar ik gewerkt heb tot 2 weken geleden en zoveel problemen heb gehad, ook voor een groot deel in as gelegd
dit begint griezelig te worden he?
http://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=1658
Volgens bronnen zouden zeker zes lokalen verwoest zijn door de brand, die vermoedelijk van binnenuit is ontstaan. De politie zal een onderzoek instellen naar de uiteindelijke oorzaak van de brand.
http://www.omroepbrabant.nl/?type=rss&id=80150
NUENEN - Bij een brand aan de Lindenhof in Nuenen is zondag een 31-jarige man uit die plaats om het leven gekomen. Een pannetje op het vuur was de oorzaak.
in het geval van die school wel ja, ik denk ook niet dat de brand aangestoken is, er is daar een stoppenkast met een lekkende kraan er onder, ik denk dat daar kortsluiting is ontstaanquote:
En RTL gaat natuurlijk weer een reeks maken van de zoektocht naar de nieuwe prinses Leia ?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
star wars the musical![]()
het moet niet gekker worden he, ik dacht dat er na Blade, spiderman, evil dead en Carrie de musicals wel een einde zou komen aan die gekte, waanzin!!![]()
Ik gok Veronica...quote:Op woensdag 18 april 2007 13:33 schreef Stroekie het volgende:
En RTL gaat natuurlijk weer een reeks maken van de zoektocht naar de nieuwe prinses Leia ?
RTL 4 komt zondag voor aperetivo, bij mij in de dramklas filmenquote:Op woensdag 18 april 2007 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En RTL gaat natuurlijk weer een reeks maken van de zoektocht naar de nieuwe prinses Leia ?
luister ik heb intussen zoveel Shakespeare en Grieken gelezen, dat ik echt wel weet hoe ik mijn "vijanden" moet uitschakelen zonder dat de verdenking op mij komtquote:
Maar je zult zien dat je juist die rechercheur treft die ze ook gelezen heeft en daarop bedacht is.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
luister ik heb intussen zoveel Shakespeare en Grieken gelezen, dat ik echt wel weet hoe ik mijn "vijanden" moet uitschakelen zonder dat de verdenking op mij komt![]()
Neequote:Op woensdag 18 april 2007 07:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Grutjes nog aan toe.. ja.
Agent 327, Hendrik IJzerbroot.
'k Vind 'm ook leuk..
Lijkt ie op Hugh Laurie?.
Of een rechercheur die Fok! bijhoudtquote:Op woensdag 18 april 2007 15:52 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar je zult zien dat je juist die rechercheur treft die ze ook gelezen heeft en daarop bedacht is.
Die heten "mod"quote:
Jahwohl bitte, aus die reihe Tampert, mordkommisarquote:Op woensdag 18 april 2007 19:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[afbeelding]
Ja wie sage ich das jetzt....
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:33 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Geinig spelletje was dat..
quote:
'k Deed alleen PoliceQuest enzo.quote:
Of dat er iemand belt/sms't dat ie er over 3 minuten is en jij helemaal paniekerig rond gaat rennen.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:43 schreef Ang3l het volgende:
Pff. Een avond alleen. Finally.
RUST.
Wedden dat ik aan ;t einde van de avond ga miepen dat ik me eenzaam voel?
Nee die's niet eens online. 'Tis woensdag. Volgens mij zit ie bij Francoisquote:Op woensdag 18 april 2007 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of dat er iemand belt/sms't dat ie er over 3 minuten is en jij helemaal paniekerig rond gaat rennen.
Nah.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:42 schreef wonderer het volgende:
Als je dan toch een agent wil doen, doe dan Adjudant van der Steen
Die 1e doet me zeer sterk denken aan Mass Effect, je hebt daar precies z'n zelfde situatiequote:Op woensdag 18 april 2007 19:33 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Geinig spelletje was dat..
Biebel!quote:
Die is zo dun, die breek ik zo doormidden tijdens [censuur]quote:
twee vingers dik, dat geeft ie zelf al aanquote:Op woensdag 18 april 2007 22:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die is zo dun, die breek ik zo doormidden tijdens [censuur]
Was dat niet het teken dat je zin had in een Twix Raider?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
twee vingers dik, dat geeft ie zelf al aan
ja, maar de 2 motten in de oude jas zijn nu vervangen door 10 import polen in een oude kipcaravanquote:Op woensdag 18 april 2007 22:42 schreef DennisMoore het volgende:
Beenhakker, dat was toch de manager van Manke Nelis?.
Twee vingers dik schuim op goed bierquote:Op woensdag 18 april 2007 22:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
twee vingers dik, dat geeft ie zelf al aan
Hertog Jan van de tap, goed genoeg.. met twee vingers dik schuimquote:Op woensdag 18 april 2007 22:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Twee vingers dik schuim op goed bier
Opa!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:46 schreef Vlarp het volgende:
Ja, hoi
Leuke boxerquote:
Die 2 motten waren dan ook van Doris en niet van Nelis!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja, maar de 2 motten in de oude jas zijn nu vervangen door 10 import polen in een oude kipcaravan
whehehe... oopsquote:Op woensdag 18 april 2007 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die 2 motten waren dan ook van Doris en niet van Nelis!
Mag je met alleen een boxer in de bus dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:48 schreef Vlarp het volgende:
&^$^%$^@$##%^&*()
Bedankt SAJ. Ik was net aan het afkoelen van wat prettige beelden uit de bus..
Neuh, maar dat denk ik er wel bijquote:Op woensdag 18 april 2007 22:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mag je met alleen een boxer in de bus dan?
Ik ken iemand die deze heeft gekocht:quote:
Tja op zich show je het niet aan iedereen, dus dat moet kunnen toch?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken iemand die deze heeft gekocht:
[afbeelding]
Op de voorkant staan 2 geweertjes
Ik vind 'm wel schattigquote:Op woensdag 18 april 2007 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tja op zich show je het niet aan iedereen, dus dat moet kunnen toch?
Zwart is classy stijlvol, wit is.... nee.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:53 schreef Adelante het volgende:
is wit of zwart niet meer hip?
Boeiendquote:
tsjah, ik kan me veel inbeelden, maar een boxer met twee geweren op m'n lul gerichtquote:
Truste opa!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:55 schreef Vlarp het volgende:
Opa gaat slapen.. morgen bedrijfsfeest tot laat met bier op kosten van de baas
Wit kan in mijn ogen nog prima.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zwart is classy stijlvol, wit is.... nee.
Ik ben ook niet bruin en mij staan ze ook lekker.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:03 schreef wonderer het volgende:
Als je zelf bruin bent wel ja.
Ik heb een afkeer van CK boxer en Bjorn Borg boxers. Eigenlijk van boxers waar verder geen bal aan is maar waar alleen het merk koeiengroot op d eband staan... en dan van die jongens die hem dan koste wat het kost boven de broeksband willen laten komen en dat ding tot vrijwel over de navel heen trekken....quote:Op woensdag 18 april 2007 22:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wit kan in mijn ogen nog prima.
[afbeelding]
Die band blijft lekker onder mijn riem. Anders zakt mijn broek van m'n reet of moet ik hem idd zo hoog omhoog trekken dat enige vorm van kinderen maken er nooit meer inzit.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een afkeer van CK boxer en Bjorn Borg boxers. Eigenlijk van boxers waar verder geen bal aan is maar waar alleen het merk koeiengroot op d eband staan... en dan van die jongens die hem dan koste wat het kost boven de broeksband willen laten komen en dat ding tot vrijwel over de navel heen trekken....
ha j-beeb [14.gif]quote:Op woensdag 18 april 2007 23:09 schreef Jerruh het volgende:
ah, op tijd!
Ja normaal zit je natuurlijk alleen maar op heteropornosite als het vrouwtje haar hielen gelicht heeft.quote:
if you doubt yourself, wear something else...quote:
Schatje. Ik kom morgen naar je luisterenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:09 schreef Jerruh het volgende:
ah, op tijd!
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het gaat om slaven en katoen.
die sport tegenwoordig 4 avonden in de week, bijna tijd voor een maitresse iddquote:Op woensdag 18 april 2007 23:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja normaal zit je natuurlijk alleen maar op heteropornosite als het vrouwtje haar hielen gelicht heeft.
At your service.quote:
Meeste BB hebben leuke printjes hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een afkeer van CK boxer en Bjorn Borg boxers. Eigenlijk van boxers waar verder geen bal aan is maar waar alleen het merk koeiengroot op d eband staan... en dan van die jongens die hem dan koste wat het kost boven de broeksband willen laten komen en dat ding tot vrijwel over de navel heen trekken....
Ik ben principieel tegen BB omdat iedere raskampmongool die tegenwoordig aanheeftquote:
Mja, CK en BB zijn nou eenmaal helemaal inquote:Op woensdag 18 april 2007 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben principieel tegen BB omdat iedere raskampmongool die tegenwoordig aanheeft
Helaas bij het verkeerd soort volk ookquote:Op woensdag 18 april 2007 23:28 schreef Cahir het volgende:
[..]
Mja, CK en BB zijn nou eenmaal helemaal in
Nee idd, als je je al druk gaat maken over wat voor ondergoed de mensen aan hebben...wat is dan het volgende?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:29 schreef Cahir het volgende:
Ik heb er igg. geen last van ofzo..
De sokken.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee idd, als je je al druk gaat maken over wat voor ondergoed de mensen aan hebben...wat is dan het volgende?
Volgens mij heb je dan nog een hele lange weg te gaan voor je gelukkig wordt in het leven, als je je daar druk om maakt.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee idd, als je je al druk gaat maken over wat voor ondergoed de mensen aan hebben...wat is dan het volgende?
nou dan ga ik nog even opblijvenquote:Op donderdag 19 april 2007 00:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb zo foto's
ik gok erop dat dat vanavond niet meer het geval isquote:Op donderdag 19 april 2007 00:41 schreef Cahir het volgende:
Weet je al wanneer je op tv komt TMM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |