daar heb ik ook nog een album vol van op zolder ergensquote:
Mja, jij bent van een andere generatie he?quote:Op maandag 16 april 2007 00:12 schreef Adelante het volgende:
daar heb ik ook nog een album vol van op zolder ergens
en om daar achter te komen kan je toch alleen maar afgaan op de mening van anderenquote:Op maandag 16 april 2007 00:24 schreef wonderer het volgende:
Mja, nu koop ik ze dus ook niet omdat ik eerst wil weten of het wel gave films zijn
Hoe plaats je dat plaatje rechts?quote:Op maandag 16 april 2007 00:28 schreef Cahir het volgende:
tvp
[[url=http://i17.tinypic.com/35at3s5.gif]afbeelding][/url]
is dat nu een uilskuiken rechtsonderin?quote:
dat wisten we toch al lang van de foto's uit S & G topicquote:Op maandag 16 april 2007 00:35 schreef DennisMoore het volgende:
Bij mij staat ie gewoon links...
[afbeelding]
Damn you and your memory!quote:Op maandag 16 april 2007 00:39 schreef Stroekie het volgende:
dat wisten we toch al lang van de foto's uit S & G topic![]()
Holy christ doe niet zo eng op de vroege ochtend!quote:Op maandag 16 april 2007 06:57 schreef DennisMoore het volgende:
http://gay.nl/sexy18
Bij sommigen kun je al voorspellen hoe ze er over 10 jaar uit zullen zien..
Waarom zou hij? Verliefdheid is en blijft toch iets heel moois en het is niet erg om toe te geven dat je op iemand verliefd bent. Het zijn hele normale menselijke gevoelens.quote:Op zondag 15 april 2007 23:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en daar hadden we ook iets over afgesproken!!!
kijk dat krijg je er van als je je laat meeslepen door je emotie's
dan ga je ongecontroleerde dingen doen
try to stick to the rules
Ik las ergens iets over een RIMG tag ipv IMG...quote:Op maandag 16 april 2007 00:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoe plaats je dat plaatje rechts?.
Oja.quote:Op maandag 16 april 2007 09:25 schreef Twoflower het volgende:
Ik las ergens iets over een RIMG tag ipv IMG...
quote:
ben jij eigenlijk een computernerd?quote:Op maandag 16 april 2007 12:58 schreef Cahir het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
rimg hype
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij lijdt in elk geval wel aan penisfixatiequote:Op maandag 16 april 2007 13:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben jij eigenlijk een computernerd?
dat krijg je vanzelf als de 30'ers zich een ochtend het topic toeeigenenquote:
Mag ik weer de held uit gaan hangenquote:Op maandag 16 april 2007 13:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat krijg je vanzelf als de 30'ers zich een ochtend het topic toeeigenen![]()
dan komen er vanzelf wel weer jongelui die daar een einde aan meten te moeten maken![]()
en dat is maar goed ook!!quote:Op maandag 16 april 2007 13:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat krijg je vanzelf als de 30'ers zich een ochtend het topic toeeigenen![]()
dan komen er vanzelf wel weer jongelui die daar een einde aan meten te moeten maken![]()
daar ben je toch al druk mee bezigquote:Op maandag 16 april 2007 13:30 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mag ik weer de held uit gaan hangen.
OMdat ie een tagje snapt die jij nog niet hebt ontdekt?quote:Op maandag 16 april 2007 13:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben jij eigenlijk een computernerd?
hij snapt veel meer dan ikquote:Op maandag 16 april 2007 14:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
OMdat ie een tagje snapt die jij nog niet hebt ontdekt?
Gewoon de jeugd van tegenwoordig. Ze krijgen het met paplepel toegediend.quote:Op maandag 16 april 2007 14:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij snapt veel meer dan ik
misschien moet ik me complimenterender uitdrukken
Cahir, je hebt wel veel verstand van computers en websites, of niet?
Hoe komt dat zo?
Ik stel niks voor jongenquote:Op maandag 16 april 2007 14:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij snapt veel meer dan ik
misschien moet ik me complimenterender uitdrukken
Cahir, je hebt wel veel verstand van computers en websites, of niet?
Hoe komt dat zo?
En jij hebt weer een oude bekende van stal gehaald ?quote:Op maandag 16 april 2007 15:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Gewoon de jeugd van tegenwoordig. Ze krijgen het met paplepel toegediend.
Overigens een bekende van me is eindelijk uit de kast gekomen bij zijn ouders en heeft al eerste keer achter de rug. Ik ben trots op hem. Eerst was het een onzeker mannetje en nu![]()
Dat leek mij ook al, ja, en volgens mij is het echt niet alleen optisch...quote:Op maandag 16 april 2007 15:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik kan overigens de geruchten over een verband tussen afvallen en penisgroei erkennen![]()
als je maar genoeg af valt zie je resultaat![]()
dat je 'm weer kunt zien, wil niet zeggen dattie groter is gewordenquote:Op maandag 16 april 2007 18:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat leek mij ook al, ja, en volgens mij is het echt niet alleen optisch...
De wens is de vader van de gedachte...quote:Op maandag 16 april 2007 18:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat je 'm weer kunt zien, wil niet zeggen dattie groter is geworden
als dat het zou zijn zou ik het niet zo gezegd hebben hequote:Op maandag 16 april 2007 18:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat je 'm weer kunt zien, wil niet zeggen dattie groter is geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |