Hoe lang ben je? Je lijkt niet echt lang op je foto's.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, maar ik hang vast tussen fijn en normaal gebeente in
't komt van een Belgse sitequote:Op dinsdag 17 april 2007 20:27 schreef DennisMoore het volgende:
Whehe @ 'gebeente'
1,71 ofzo..quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoe lang ben je? Je lijkt niet echt lang op je foto's.
Meestal staat ie in de tuin met een kruiwagen of een hengel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoe lang ben je? Je lijkt niet echt lang op je foto's.
Je bent in de war met Cazman.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Meestal staat ie in de tuin met een kruiwagen
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:30 schreef wonderer het volgende:
Hoe wee(t) je wat je gebeente is?
quote:Uit deze tabel blijkt dat de spreiding van het streefgewicht in functie van de lengte erg groot is. Een factor die dit sterk beinvloedt is het aandeel van het gebeente in het lichaamsgewicht. Dit kan geschat worden door de kniebreedtes te meten. Op deze manier wordt een indeling gemaakt in fijn, normaal en grof gebeente. Uit de lengte en de aard van het gebeente kan dan het streefgewicht afgeleid worden.
1 2 3 4 5 6 | Kniebreedtes (links + rechts in cm) Vrouwen Mannen Fijn gebeente < 17,0 < 19,0 Normaal gebeente 17,9 - 19,5 19,5 - 20,5 Grof gebeente > 20,0 > 21,0 |
Kijk toch nog maar eens goed, het gaat hier over Kniebreedte en niet over de lengte van bepaalde lichaamsonderdelenquote:
Je leek me meer zo een typequote:Op dinsdag 17 april 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
Hm, ik zit geloof ik tegen fijn gebeente aan. Even ruw gemeten. Nou ja, gezond gewicht of niet, ik wil die rollen gewoon kwijt
Idd. Zelf na lang aarzelen fitness ik nu zelfs in het weekend.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:24 schreef Adelante het volgende:
dan is het naast eten ook bewegen he!
Dat is dus totaal niet wondererquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je leek me meer zo een type
[afbeelding]
Nee. Ik wil zo een buddy maar dan jongensachtig. Wat een prachtige vrouw is het toch.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
Is dat hoofd er later opgephotoshopped?
Da's het streven, zo ongeveerquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je leek me meer zo een type
[afbeelding]
En dat weet jij... hoe?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:26 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat is dus totaal niet wonderer![]()
![]()
![]()
......
.......................
............................................
.
Ik vind jou niet plastic maar echtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |