Agent dinges. Ik zag je in een ander topic en zonder dat ik je naam zag, dacht ik "Yay, DennisMquote:Op woensdag 18 april 2007 00:17 schreef DennisMoore het volgende:
Whuh?
Ik vind hem niet zozeer eng maar meer belachelijk uitzien.quote:
Dankje. Ze klinken een beetje als Danity Kane, maar dan van iets mindere kwaliteit.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sam, je moet ff A Girl Called Jane - He's Alive opzoeken. Volgens mij vind je het geweldig.
Beetje jammer dat Nora van Raffish erin zit, maar het nummer is zeker tof. Stuk poppier dan Danity Kane jaquote:Op woensdag 18 april 2007 01:02 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dankje. Ze klinken een beetje als Danity Kane, maar dan van iets mindere kwaliteit.
Het nummer is wel catchy, klinkt steeds beter naarmate je het vaker hoort.
Ik vind de stemmen wel ontzettend veel lijken op die van Danity Kane, hoewel die van hun wel iets sterker zijn. Ik begin hem wel steeds leuker te vinden.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Beetje jammer dat Nora van Raffish erin zit, maar het nummer is zeker tof. Stuk poppier dan Danity Kane ja
Grutjes nog aan toe.. ja.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:24 schreef wonderer het volgende:
Agent dinges. Ik zag je in een ander topic en zonder dat ik je naam zag, dacht ik "Yay, DennisM"
Ik vind hem leuk.
Nee heb ik nog niet verteld....quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Heb je aan D nog niet verteld hoe je over hem voelt
Ik zou het gewoon erop wagen.
Jaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die was heel vroeger inderdaad op woendag op de radioquote:Op woensdag 18 april 2007 07:55 schreef DennisMoore het volgende:
Adje Bouman?
Hoi CDPquote:
Have fun dan straks op AFFFquote:Op woensdag 18 april 2007 09:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Drive moet ik nog kijken, torrent was vanochtend pas binnen dus ben er nog niet aan begonnen.
Ben met Stargate Atlantis s3 verder gegaan en nu even snel American Idol kijken voor ik richting het festival ga om op te bouwen..
Rob Stenders & Adje Boumanquote:Op woensdag 18 april 2007 08:16 schreef Stroekie het volgende:
Jaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die was heel vroeger inderdaad op woendag op de radio
Hoezo zou het niet kunnen, dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 00:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://omroepbrabant.nl/news.aspx?id=81044
zie je nou wel, het kan WÉL
Ik heb wel een nietmachine...quote:Op woensdag 18 april 2007 11:16 schreef Sunjammer het volgende:
Heeft iemand lijm bij de hand?
Ben vanochtend een uurtje doorgezaagd...
type kettingzaag, of toch meer figuurzaag ?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:16 schreef Sunjammer het volgende:
Heeft iemand lijm bij de hand?
Ben vanochtend een uurtje doorgezaagd...
Je hebt wel alibi's?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik begin toch wel een raar voorgevoel te krijgen
vorig jaar is er een jongen door wie ik diverse keren, en ook zwaar in elkaar geslagen ben overleden door een overdosis
2 weken geleden een jongen door wie ik ook regelmatig bedreigt en uitgescholden werd gestikt in een thuisbrand
en vannacht is de school waar ik gewerkt heb tot 2 weken geleden en zoveel problemen heb gehad, ook voor een groot deel in as gelegd
dit begint griezelig te worden he?
http://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=1658
Volgens bronnen zouden zeker zes lokalen verwoest zijn door de brand, die vermoedelijk van binnenuit is ontstaan. De politie zal een onderzoek instellen naar de uiteindelijke oorzaak van de brand.
http://www.omroepbrabant.nl/?type=rss&id=80150
NUENEN - Bij een brand aan de Lindenhof in Nuenen is zondag een 31-jarige man uit die plaats om het leven gekomen. Een pannetje op het vuur was de oorzaak.
in het geval van die school wel ja, ik denk ook niet dat de brand aangestoken is, er is daar een stoppenkast met een lekkende kraan er onder, ik denk dat daar kortsluiting is ontstaanquote:
En RTL gaat natuurlijk weer een reeks maken van de zoektocht naar de nieuwe prinses Leia ?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
star wars the musical![]()
het moet niet gekker worden he, ik dacht dat er na Blade, spiderman, evil dead en Carrie de musicals wel een einde zou komen aan die gekte, waanzin!!![]()
Ik gok Veronica...quote:Op woensdag 18 april 2007 13:33 schreef Stroekie het volgende:
En RTL gaat natuurlijk weer een reeks maken van de zoektocht naar de nieuwe prinses Leia ?
RTL 4 komt zondag voor aperetivo, bij mij in de dramklas filmenquote:Op woensdag 18 april 2007 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En RTL gaat natuurlijk weer een reeks maken van de zoektocht naar de nieuwe prinses Leia ?
luister ik heb intussen zoveel Shakespeare en Grieken gelezen, dat ik echt wel weet hoe ik mijn "vijanden" moet uitschakelen zonder dat de verdenking op mij komtquote:
Maar je zult zien dat je juist die rechercheur treft die ze ook gelezen heeft en daarop bedacht is.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
luister ik heb intussen zoveel Shakespeare en Grieken gelezen, dat ik echt wel weet hoe ik mijn "vijanden" moet uitschakelen zonder dat de verdenking op mij komt![]()
Neequote:Op woensdag 18 april 2007 07:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Grutjes nog aan toe.. ja.
Agent 327, Hendrik IJzerbroot.
'k Vind 'm ook leuk..
Lijkt ie op Hugh Laurie?.
Of een rechercheur die Fok! bijhoudtquote:Op woensdag 18 april 2007 15:52 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar je zult zien dat je juist die rechercheur treft die ze ook gelezen heeft en daarop bedacht is.
Die heten "mod"quote:
Jahwohl bitte, aus die reihe Tampert, mordkommisarquote:Op woensdag 18 april 2007 19:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[afbeelding]
Ja wie sage ich das jetzt....
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:33 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Geinig spelletje was dat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |