O help. Ik vond het wel een veilig idee dat hij alleen op mannen viel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:23 schreef samjustme het volgende:
Gordon is opeens bi. Ik word straks ook bi.
Omdat je gek bentquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is nog geen woensdag. Waarom denk ik dat het woensdag is.
Dat verklaart een hoop.quote:
549876 SMS-jes en 6431 voicemails!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:29 schreef Vlarp het volgende:
*tril*
*PUK code in telefoon ram*
*zucht van verlichting slaak*
HIJ DOET HET WEER!!
Alleen jammer dat je dan weer 5 kilo aankomt zodra je wel weer een keer gaat avondetenquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:40 schreef samjustme het volgende:
Ik ben al 3 kilo afgevallen. Gaat snel als je niet avond eet.
quote:
Nou ja, slechtste... er zijn natuurlijk wel slechtere en gruwelijkere dingen te bedenken, maar niet eten is niet goed in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Het slechtste wat je kan doen om af te vallen is, inderdaad, niet eten.
*Extra bord spaghetti warm maak*quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat er niet aan komt, hoeft er ook niet af.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Alleen jammer dat je lijf in een bepaalde staat raakt waarbij het, zodra het weer wèl eten krijgt, meteen extra vetten gaat opslaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat er niet aan komt, hoeft er ook niet af..
Hmm, merk ikzelf niets van.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:45 schreef Ang3l het volgende:
Alleen jammer dat je lijf in een bepaalde staat raakt waarbij het, zodra het weer wèl eten krijgt, meteen extra vetten gaat opslaan.
Komt goed prulquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:46 schreef Ang3l het volgende:
D is zich aan het omkleden en komt daarna deze kant op
*in paniek rondren*
Vandaar dat gezond eten zo goed isquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat er niet aan komt, hoeft er ook niet af..
"quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:46 schreef Ang3l het volgende:
D is zich aan het omkleden en komt daarna deze kant op
*in paniek rondren*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |