Waar was de Black Cowboyquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:11 schreef DennisMoore het volgende:
Wat een vervelende situatie. (<-- opnieuw met stem van de White Cowboy)
Van mij wel, hoef ik er tenminste niet tegenaan te kijkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:16 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Wentworth Miller #3
Mag ik hem voor m'n verjaardag? Of gewoon tussendoor, omdat het dan feest is ofzo.
Het gerucht ging dat ie homo wasquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:16 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Wentworth Miller #3
Mag ik hem voor m'n verjaardag? Of gewoon tussendoor, omdat het dan feest is ofzo.
Deze http://www.gay.nl/frisky dj?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:57 schreef Ang3l het volgende:Ik ga donderdag met Dennis naar DJ Frisky kijken
Ja, en het zou me nog steeds niet verbazen. Hij doet er ook zo vaag over...quote:
Oh? Hmm, volgens mij heeft ie 't juist bijna altijd gemillimeterd?quote:Normaal heeft ie lang haar, maar das echt zo!!
Jerre bedoel ik. Jerruh. DJ Frisky. Die.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:24 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Deze http://www.gay.nl/frisky dj?Doe hem maar de hartelijke groeten van mij, ik heb zondag al de hele dag naar hem zitten kijken.
Heb je geen TomTom?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:29 schreef Ang3l het volgende:
maar goed, ik ga mijn bed opzoeken met een boek
Sommigen wel. Pff de jongen van gisteren wil wel afsprekenmaar dan in een discotheek maar dat lijkt me helemaal niks.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
uhm... die zeggen niet tegen elkaar dat ze lekker ruiken hoor
Nee. Ken wel een Tom, maar die zou me bewust verkeerd sturenquote:
Juist fijn. Als het niks is, of je weet ff niks te zeggen, dan kun je nog altijd gaan dansen. Is het wel wat, dan zoek je een rustigere plek op om ff te praten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Sommigen wel.
Overigens meteen met iemand afspreken in een discotheek lijkt me niks. Heb het weleens gedaan en het was een disaster keer op keer. Je verstaat elkaar nauwelijks en too much concurrentie around.
Heb je aan D nog niet verteld hoe je over hem voeltquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Juist fijn. Als het niks is, of je weet ff niks te zeggen, dan kun je nog altijd gaan dansen. Is het wel wat, dan zoek je een rustigere plek op om ff te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |