Ze is niet nepquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik vind jou niet plastic maar echt.
ik dacht dat het over de vrouw gingquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:31 schreef wonderer het volgende:
Het gaat toch helemaal niet om het "plastic" (toch Sam?). Nee, dat is niet mijn lichaamstype, ik ben breder gebouwd en een stuk groter, maar dat is wel het vetpercentage waar ik idealiter op wil uitkomen. Niet dat dat gaat lukken, maar het is wel mijn streven.
Idd. Ik vind haar spieren mooi. Had ik maar zo een lichaam als zij en ze heeft nooit neppe borsten gehad.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:31 schreef wonderer het volgende:
Het gaat toch helemaal niet om het "plastic" (toch Sam?). Nee, dat is niet mijn lichaamstype, ik ben breder gebouwd en een stuk groter, maar dat is wel het vetpercentage waar ik idealiter op wil uitkomen. Niet dat dat gaat lukken, maar het is wel mijn streven.
Ja, Geri Halliwell. Als ik haar ooit in het echt zou tegenkomen zou ik denk ik gaan huilen en hysterisch worden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:39 schreef wonderer het volgende:
Is dat dezelfde vrouw als die je een tijdje geleden postte? Vier foto's naast elkaar.
Had ie 't maar gedaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:38 schreef Adelante het volgende:
Hij wildie die kinderen bijna zelf schoppen
zit jij in overvecht?quote:
HAHA. Ach kutkinderen gewoon. Ze worden tegenwoordig gewoon niet meer opgevoed.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:53 schreef Adelante het volgende:
Ik heb trouwens nog geen blank kind gezien in deze docu en Prem is volgens mij niet generaliserend
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:09 schreef Adelante het volgende:
Maar de vader van Mohammed deed keihard zijn bestHij bracht 'm naar school en haalde hem op en nam 'm mee naar het voetbal. Daar had ie ook alle tijd toe, gezien het ontbreken van een baan
Volgens een echte authentieke vrouw wordt in tien jaar de wijk afgebroken die door haar ouders met hard werken is opgebouwd. Ben benieuwd wat mevrouw Vogelaar met dat beetje extra geld gaat doen...
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:11 schreef StefanCJ het volgende:
Die vader van dat jonge jochie die zogezegd alles deed om zijn zoontje op het rechte pad te houden heeft onlangs een winkelontzegging gehad in een grote supermarkt vanwege het stelen van blikken Euroshopper bier ...
Typisch gevalletje ...![]()
Het heeft lang haar en een bikini dus is het een vrouw?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:09 schreef Adelante het volgende:
maar goed, het ging over blonde vrouwen:
[afbeelding]
Die komt al meer in de buurtquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:09 schreef Adelante het volgende:
maar goed, het ging over blonde vrouwen:
[afbeelding]
ik dacht dat het om de buik ging... achjah, ik zou er m'n bed niet uitschoppenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het heeft lang haar en een bikini dus is het een vrouw?
Ik wel, zsm. Eng mens. Brrr.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:20 schreef Adelante het volgende:
ik dacht dat het om de buik ging... achjah, ik zou er m'n bed niet uitschoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |