thanksquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:00 schreef Soempie het volgende:
http://www.rug.nl/bdk/ond(...)/routekaartwsngebouw
Nes![]()
lolquote:
Ja, ik vind dat een rotstraat.... wel leuke winkels enzo, en handig allemaal bij elkaar, maar het is echt de straat waar je op zaterdag niet wilt komen.quote:
Ja, filosofie zit aan het eind van de Oude Boteringestraat links, bij de avondwinkel om de hoekquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:07 schreef Nesle het volgende:
goed, mijn zus moet naar filosofie dacht ik
en die zit wel in het centrum.
gaaaaaafquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:16 schreef SaskiaR het volgende:
Ik ga morgen voor 12 dagen naar Italië![]()
![]()
Misschien brengt dat de spanning in de quiz terug...
Oh gaaf, ik ben jaloers!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:16 schreef SaskiaR het volgende:
Ik ga morgen voor 12 dagen naar Italië![]()
![]()
Misschien brengt dat de spanning in de quiz terug...
Dat van die rechtbank wilde ik net zeggen. Wel een keer college gehad, natuurlijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:17 schreef LadyBlack het volgende:
Maargoed, daarboven is inderdaad gaaf, dat zijn de faculteitskamers
De faculteit filosofie aan de Boteringe is ook pas nieuw hoor, ook een erg mooi gebouw wel. Allergaafste is de oude rechtbank, waar nu Theologie zit. Altijd balen dat kunst-en architectuurgeschiedenis niet in dat mooie gebouw zit
ik zit er niet gelukkigquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:19 schreef Etcetera het volgende:
heymanszaal:
- je kunt niet lekker zitten
- je kunt je benen niet kwijt
- de banken zijn te hard
- het echoot verschrikkelijk
enjoy
Nog iets: je kunt je collegeblok niet kwijt en het is ontzettend lastig in de pauze omdat iedereen voor elkaar moet opstaan in die rottige bankjes.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:19 schreef Etcetera het volgende:
heymanszaal:
- je kunt niet lekker zitten
- je kunt je benen niet kwijt
- de banken zijn te hard
- het echoot verschrikkelijk
enjoy
Dat doe je goedquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:20 schreef SaskiaR het volgende:
Ik ga met een collega rondreizen in Zuid-Italië (vanaf Napels, en dan een rondje door het zuiden). We gaan een aantal archeologische sites bekijken die belangrijk zijn voor ons onderzoek. Dus we huren een auto, en elke dag zoeken we een plekje om te slapen in een agriturismo (soort slapen bij de boer is dat).
En dit alles wordt geheel gesubsidieerd door de universiteit
Gaafquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:20 schreef SaskiaR het volgende:
Ik ga met een collega rondreizen in Zuid-Italië (vanaf Napels, en dan een rondje door het zuiden). We gaan een aantal archeologische sites bekijken die belangrijk zijn voor ons onderzoek. Dus we huren een auto, en elke dag zoeken we een plekje om te slapen in een agriturismo (soort slapen bij de boer is dat).
En dit alles wordt geheel gesubsidieerd door de universiteit
Ik ben eigenlijk benieuwd WÁT voor onderzoekquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gaafhoe ver zijn jullie met het onderzoek?
geen idee, ik ben nog nooit in WSN geweestquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:20 schreef Nesle het volgende:
[..]
ik zit er niet gelukkig
is de Blauwe zaal wel te doen dan? of weten jullie dat niet
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nog iets: je kunt je collegeblok niet kwijt en het is ontzettend lastig in de pauze omdat iedereen voor elkaar moet opstaan in die rottige bankjes.
ik heb er nog nooit gezeten. Zelfde als de Geertsema- en Offerhauszaal?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nog iets: je kunt je collegeblok niet kwijt en het is ontzettend lastig in de pauze omdat iedereen voor elkaar moet opstaan in die rottige bankjes.
Het is een project voor 4 jaar en we hebben nu nog 1,5 jaar over, dan moet mijn proefschrift af zijn. Maar ik schrijf dus over landbouw in Italië, en ik heb nog nooit Italië gezien. Dat kan dus niet, vond ik, vandaar dat ik wel graag een beetje wil gaan zien hoe het land eruit ziet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:22 schreef Soempie het volgende:
Gaafhoe ver zijn jullie met het onderzoek?
dat weet ik alquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk benieuwd WÁT voor onderzoek
offerhausquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik heb er nog nooit gezeten. Zelfde als de Geertsema- en Offerhauszaal?![]()
Mijn onderzoek gaat over publiek land (staatseigendom) in de Romeinse Republiek, en dan de ontwikkelingen in de landbouw op dat soort land in de 2e eeuw v. C.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben eigenlijk benieuwd WÁT voor onderzoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |