Hier verder!quote:The Office is an Emmy Award and Peabody Award-winning American television comedy that debuted on NBC as a midseason replacement on March 24, 2005. The show is about the day-to-day lives of office employees in the Scranton, Pennsylvania branch of the fictitious Dunder-Mifflin Paper Company. Although fictional and scripted, the show takes the form of a documentary, with the presence of the camera often acknowledged.
Laatste reactie.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:28 schreef homerjay het volgende:
Hilarische aflevering. Ik lag dubbel om het pak van Michael en om zijn Wikipedia onderhandelingstactieken. Jammer genoeg is het seizoen bijna afgelopen.
http://www.nbc.com/The_Office/quote:NEXT ON:
BACK FROM VACATION
8:30/7:30c | 04.19.2007 | TV 14
Michael returns from his Jamaican vacation and accidentally outs his relationship with Jan.
ik vind de amerikaanse echt stukken beterquote:Op maandag 7 mei 2007 13:40 schreef Kieboom het volgende:
De Amerikaanse serie kan (helaas) niet in de schaduw staan van het Engelse origineel...
Ik vind de Amerikaanse net wat beter dan de Engelse. Ricky Gervais word je aan het einde een beetje zat eigenlijk, terwijl Michael wel leuk blijft vind ik.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:40 schreef Kieboom het volgende:
De Amerikaanse serie kan (helaas) niet in de schaduw staan van het Engelse origineel...
www.cd-wow.nlquote:Op maandag 7 mei 2007 23:24 schreef LazyDave het volgende:
Ik volgde de serie niet, totdat The Office op Comede Central verscheen. Nu ben ik op zoek naar de eerste 2 seizoenen. Weet iemand een nederlandse webwinkel die ze verkoopt?
wellesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:41 schreef Nywuob het volgende:
Erg leuke serie, maar kan uiteraard bij lange na niet tippen aan de Engelse versie.
Idd die update van media-speler die ze laatst gedaan hebben is echt een verademingquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:41 schreef jimjim1983 het volgende:
genieten altijd
aflevering van gister staat al op tv-links zie ik1 keer klikken en je hebt een streaming video in divx formaat
![]()
![]()
Dat vond ik ook wel freaky, maar ik moest tegelijkertijd ook wel erg lachen!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:35 schreef xuanery het volgende:
stop anders eens met vergelijken en ga gewoon van de serie genieten ofzo :/
en hoe briljant was de aflevering van gisteren? hoewel ik wel even ging flippen toen dwight op die kolen lag, getsie, dat was echt horror-filmachtig eng stiekem.. maar eh, GO PAM
Als de episode is uitgezonden en je wilt geen spoilers lezen, moet je ook niet in het topic kijkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:18 schreef jimjim1983 het volgende:
ah vet spoilersthanks.
zo maar downloaden.
Die kop van Ryan idd! Heerlijk zelfingenomenquote:
Ja, eentje van maar liefst 30 episodes!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:18 schreef LazyDave het volgende:
Komt er nog een vierde seizoen? En wanneer?
30?!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, eentje van maar liefst 30 episodes!![]()
30.quote:
Ik vind het een rare zet en Ryan absoluut geen corporate material. Maar we zullen zien hoe het uitpakt.quote:
ik wist niet dat ie al was uitgezondenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als de episode is uitgezonden en je wilt geen spoilers lezen, moet je ook niet in het topic kijken![]()
vond t eerst maar een beetje flauw dat Ryan die baan kreeg, maar het is denk ik een geniale zet geweest want dit kan weer mooie situaties opleverenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:42 schreef Richardfun het volgende:
Ryan word nu dus inderdaad de baas van Michael
Dat kun je wat mij betreft niet vaak genoeg melden!quote:
ziet er erg exotisch uit, haar vader was vast militair.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:58 schreef xFriendx het volgende:
Overigens een best aantrekkelijke dame die achter hem zat te gamen op kantoor![]()
Die Michael is echt een biatch om Toby achter te laten op Beachday. Hij heeft echt een hekel aan Toby. Gisteren weer die aflevering gezien waar Jim als Dwight verkleedde. Het einde van die episode was echtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:04 schreef Agrafes het volgende:
Heb het pas net ondekt maar damn wat een geniale serie, Episode 23 "If you don't like it Stanley you can go to the back of the bus", wat heb ik om die grap dubbel gelegen![]()
Welke is dat ook al weer, dat Jim zich als Dwight verkleedt?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:30 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Die Michael is echt een biatch om Toby achter te laten op Beachday. Hij heeft echt een hekel aan Toby. Gisteren weer die aflevering gezien waar Jim als Dwight verkleedde. Het einde van die episode was echt![]()
3x21 - Product Recallquote:Op maandag 25 juni 2007 20:33 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Welke is dat ook al weer, dat Jim zich als Dwight verkleedt?
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:29 schreef SHOOOTO het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dwight is echt geniaal
IDENTITY THEFT IS NOT A JOKE, JIM! MILLIONS OF FAMILIES SUFFER EVERY YEAR!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:29 schreef SHOOOTO het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dwight is echt geniaal
Had hem ondertussen al gevonden, ringtone is ook al gedaan zelfs:Pquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:48 schreef Hijacking het volgende:
The scratones - The office theme song
moet hem nog steeds eens als ringtone instellen![]()
Dat is wel de season finale waar hij het over heeft: Jim gaat niet bij corporate werken en komt dus "terug" naar Scranton. Van Karen weten we dat niet zeker, omdat we niet precies weten wat Jim tegen haar heeft gezegd (over Pam) en hoe ze dat opnam.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:45 schreef nietzman het volgende:
Ik weet niet welke je gezien hebt, maar dat was niet de season finale.
Halverwege seizoen 3 kwam Karen wel gewoon mee naar Scranton.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer begint het precies weer?quote:Op zaterdag 1 september 2007 04:33 schreef LKEN het volgende:
Summer's over, time to get back to work!![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 04:33 schreef LKEN het volgende:
Summer's over, time to get back to work!![]()
ow ik zie: One Hour Season Premiere Thursday September 27quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:20 schreef Xrenity het volgende:
Overmorgen als ik het goed heb toch?
Op NBC.com staat 20.9 iig
Oh dat zou wel kunnen ja ^_^quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:35 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ow ik zie: One Hour Season Premiere Thursday September 27![]()
wat ze de 20e laten zien is volgens mij de season final van S3
De een is voor de afleveringen die op de Nederlandse televisie uitgezonden worden. Deze is voor de afleveringen die in de VS uitkomen. Zodat er niet door elkaar gekletst wordt en er geen spoiler zijn voor diegene die wachten totdat ze in Nederland op TV komen.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:58 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom zijn er twee topics over the office?
Duidelijkquote:Op woensdag 19 september 2007 10:27 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
De een is voor de afleveringen die op de Nederlandse televisie uitgezonden worden. Deze is voor de afleveringen die in de VS uitkomen. Zodat er niet door elkaar gekletst wordt en er geen spoiler zijn voor diegene die wachten totdat ze in Nederland op TV komen.
vrijdag kan je dus de nieuwe aflevering van The Office verwachtenquote:Op donderdag 27 september 2007 00:14 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
vanavond de uitzending, morgen als ik klaar ben met werken, the Office kijken![]()
Special? Ik heb nog niets meegekregen van een special!quote:Op donderdag 27 september 2007 09:51 schreef DaFrenk het volgende:
Jeeej! Vanavond in de US, morgen op de PCTenminste als we dan aangesloten zijn
![]()
Ter voorbereiding de season finale nog maar even kijken en de special over hun vakantie![]()
Check it out!quote:Op donderdag 27 september 2007 09:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Special? Ik heb nog niets meegekregen van een special!![]()
Whehe, Ryan wordt echt een klootzak volgens mij...quote:Op donderdag 27 september 2007 10:32 schreef Felixa het volgende:
[..]
Check it out!
http://www.youtube.com/watch?v=HCDXIyRdwG0
(had net de verkeerde link, hierboven de juiste!)
ahquote:Op donderdag 27 september 2007 18:12 schreef biermeister het volgende:
hier kun je 4 previews zien van "Fun Run"
http://www.nbc.com/The_Office/video/#cat=28288
Ik dank u!quote:Op donderdag 27 september 2007 10:32 schreef Felixa het volgende:
[..]
Check it out!
http://www.youtube.com/watch?v=HCDXIyRdwG0
(had net de verkeerde link, hierboven de juiste!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
Ryan is tof:quote:Op donderdag 27 september 2007 15:48 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Whehe, Ryan wordt echt een klootzak volgens mij...
quote:Kelly: "Who was that?"
Ryan: "Nobody. You and I are done."
Kelly: "What?!"
Inderdaad, 4 lange epsquote:Op donderdag 27 september 2007 22:56 schreef alwaysthebest het volgende:
Bijna weer!
Echt tof dat ze beginnen met 4 (?) extra lange afleveringen.![]()
Beetje jammer juist, had het leuker gevonden als het een beetje verspreid was over het seizoen...quote:
Het zijn er maar 5 helaas...quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:36 schreef Richardfun het volgende:
Ze doen iets van 8 van die dingen dit seizoen, dus ik vind het wel prima
Afgelopen nacht... ben hem nu aan het downloaden.. straks ff kijkenquote:Op vrijdag 28 september 2007 08:49 schreef De_Brandweer het volgende:
Wanneer komt de volgende aflevering online?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And there was much rejoicing.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:31 schreef RacerDKB het volgende:
Geweldige aflevering
Duurde wel 40 hele minuten, dus zeker een goed begin voor SE04Dat gebeurt wel vaker bij mensen die rennen volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je het nou NOG niet bekeken?quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:12 schreef arneaux het volgende:
The.Office.S04E01.HDTV.XviD-XOR. Bijna.
Neen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:25 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
heb je het nou NOG niet bekeken?
Klopt, m'n pa heeft dat ookquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker bij mensen die rennen volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Is dat nou ècht nodig??quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:55 schreef De_Brandweer het volgende:
...een saaie kanker aflevering...
hoe hou je dat vol 40 minuten lang?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:55 schreef De_Brandweer het volgende:
Nou ik vond het best een saaie kanker aflevering. Maar dat zal wel weer aan mij liggen.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:37 schreef Richardfun het volgende:
Dat niemand dit nog gezegd heeft:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:31 schreef RacerDKB het volgende:
Geweldige aflevering
Duurde wel 40 hele minuten, dus zeker een goed begin voor SE04SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:37 schreef Richardfun het volgende:
Dat niemand dit nog gezegd heeft:Ik heb het idee dat ze voor ze over de helft van het seizoen zijn, alweer uit elkaar zijn of zo. Ben wel benieuwd wat er in de plaats komt van die spanning die zij creerden met het "zouden ze...?".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Dat hoeft sowieso niet. De aflevering is uitgezonden, wil je er niks over weten dan moet je hier niet komen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet, zoals iedereen anders doet, dingen als dat in spoilertags te zetten hoor![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet, zoals iedereen anders doet, dingen als dat in spoilertags te zetten hoor![]()
Oke, sorry dat ik soms om anderen denkquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]Altijd dat spoilergezeik
![]()
Ik kom hier om de aflevering te bespreken nadat hij is uitgezonden en dan ga ik niet met suffe spoilertagjes aanklooien omdat iemand misschien zo dom is om in het topic te kijken zonder de aflevering te hebben gezien![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oke, sorry dat ik soms om anderen denk
Ik neem het terug
smaken verschillen. ik vond Kevin niet zichzelf en Dwight matig, Rabies verhaal niet grappig, teveel Jim&Pam...quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:18 schreef Caesu het volgende:
er zaten zo verschrikkelijk veel geweldig momenten in.
bijv.: toen Jan Pam waarschuwde dat Michael van haar was vanwege dat penis-incident.![]()
soms valt een serie wat tegen na een zomerstop omdat je er zo naar uit hebt gekeken.
maar deze eerste aflevering was één van de besten van al afleveringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
Had ze dat niet al eerder gedaan?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:27 schreef Kokstra het volgende:
Pam & Jim samen, erg leukkan nooit goedgaan helaas
En Angela vertelt Pam zomaar over Dwight?
klopt, ik vond 'm ook iets te lang duren, maar dat mag de pret niet drukken...quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:46 schreef Hephaistos. het volgende:
Beetje tegenvallende opening. In een korte aflevering is de concentratie grappige dingen toch een stuk hoger denk ik...
Ik ook!quote:Op zondag 30 september 2007 00:39 schreef Cee het volgende:
Was trouwens ook leuk om Toby even (naar zijn doen) uit z'n dak te zien gaan. Ik ben Toby fan.
Klopt wat je zegt, ik zelf was ook enthousiast toen ik hoorde dat ze twee keer zo lang zouden duren maar krijg bij die eerste ep nog niet echt het Office gevoel wat ik met name bij s2 en 3 wel had en dat viel me alleen een beetje tegen (Begrijp dat het pas 1 ep is en dat er nog genoeg komen). En als die langere eps ten koste gaan van het totale aantal zou ik het helemaal jammer vinden.quote:Op zondag 30 september 2007 02:07 schreef arneaux het volgende:. Hiedereen was super enthousiast toen bleek dat de eerste 4 afleveringen een uur zouden duren, duren ze wat langer, is de verhaallijn weer niet gepast.
.
quote:Michael Scott's Dunder-Mifflin Scranton Meredith Palmer Memorial Celebrity Rabies Awareness Fun Run Race for the Cure
quote:Jim Halpert: One day Michael came in complaining about a speed bump on the highway. I wonder who he ran over then?
Klopt, maar je weet vantevoren niet hoe het uitpakt natuurlijk... beter om zulke reacties te geven dan blindelings alles te volgens en accepteren wat zo'n serie doet.quote:Op zondag 30 september 2007 02:07 schreef arneaux het volgende:. Hiedereen was super enthousiast toen bleek dat de eerste 4 afleveringen een uur zouden duren, duren ze wat langer, is de verhaallijn weer niet gepast.
.
Tis wel vaker gebeurd dat de cameraploeg iets aanwijst ofzo. En wat maakt het uit, het is toch gewoon leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 30 september 2007 14:49 schreef Kokstra het volgende:
Oh, wat ik nog een beetje vreemd vond... waarom laat die cameraploeg die beelden van Pam en Jim zien aan hun? Het is toch de bedoeling dat ze de mensen in het kantoor gewoon volgen en zich niet op zo'n manier met hen bemoeien?
toen lag ik echt dubbelquote:Op zondag 30 september 2007 17:11 schreef DaFrenk het volgende:
En Dwight met z'n revolver om de race te starten.. die knal![]()
Hele mooie die jaquote:Op zondag 30 september 2007 18:27 schreef Felixa het volgende:
"I hate hospitals, in my mind they are associated with sickness"![]()
En dat vind ik dus ook! Het is echt zo overdreven hier, dat is een paar keer leuk maar niet meerdere keren in een aflevering. Bij Tim is het veel subtieler.quote:Op zondag 30 september 2007 19:04 schreef MrData het volgende:
En dat verontwaardigd in de camera kijken van Jim begint nu echt vermoeiend te worden, de eerste paar keer dat Tim het in de UK versie deed was het nog grappig maar deze acteur doet het zowat in elke scene.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:13 schreef Jovatov het volgende:
Promo voor de aflevering van morgen: hierErg vette promo. Heb er erg veel zin in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Whahahaquote:Jim: Wait a minute.. last time I checked Dunder Mifflin allready had a website.
Op scherm: Under Construction - Coming Christmas 2002!
Jim: And I don't see what's wrong with it.
spoilers bittequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:42 schreef De_Brandweer het volgende:
net voor hij het water in rijd dacht ik al van: er gaat iets gebeuren met die tomtom, hij rijd het water in ofzo. en ja hoor
Er staat duidelijk US in de titel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:46 schreef Roi het volgende:
Is dit topic nou ook voor de Nederlandse uitzendingen of spoileren jullie het er hier rustig/onoverzichtelijk op los?
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Er staat duidelijk US in de titel.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:16 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Ja, omdat de serie zo heet.
Welke afleveringen worden hier gevolgd?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:14 schreef arneaux het volgende:
Ryan trek ik niet zo, en ik weet niet of de makers t grappig wilden maken óf dat ze een echte eikel wilde wegzetten
Ja okay daar heb je gelijk in. Maar ik weet niet, t gedrag van Ryan trek ik niet zo, en ik weet niet of de makers t grappig wilden maken óf dat ze een echte eikel wilde wegzetten, maargoed, ik trok t niet zo. En die fake zwangerschap van Kelly duurde ook 3 seconden, daar was t verhaal meteen uit. O ja, de jaloezie/verliefdheid van Toby kennen we natuurlijk al langer.
Ja okay daar heb je gelijk in. Maar ik weet niet, t gedrag van Ryan trek ik niet zo, en ik weet niet of de makers t grappig wilden maken óf dat ze een echte eikel wilde wegzetten, maargoed, ik trok t niet zo.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:38 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Aangezien The Office UK al tijden niet meer loopt kun je redelijkerwijs aannemen dat we hier de uitzendingen in de VS volgen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:56 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
ComedyCentral loopt nogal achter. Ik dacht dat men hier misschien de uitzendingen bespreekt die in NL nog niet op de buis zijn geweest.
Helemaal goed!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:44 schreef tonks het volgende:
Heb een video upgeload van het zingen van andy http://www.youtube.com/watch?v=wQmptgnfceA.
Amenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:19 schreef arneaux het volgende:
Briljante aflevering zeg. De beste tot nu toe. Dat met dat blokje was echt supergoed uitgewerkt. Phillys die Angela als een soort kind behandeld en dat Angela dan heel kinds gaat antwoorden. Nee ik vond 'm echt super.
Hij heeft op zich nog wel meer filmpjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:40 schreef arneaux het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=p9uWT14K1TE
http://www.youtube.com/watch?v=K68hSVUxTcA
16 Minuten aan bloopers van The Office uit vorige seizoenen. Wel de moeite waard. Grappig op Angela een keer te zien lachen.
Dat idee heb ik ook wel een beetje hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:29 schreef Xurk het volgende:
Opening was geweldig en de rest ookVeel mooie momenten
Alleen heb ik af en toe het idee dat het nóg meer over-the-top is dan vroeger, ligt dat aan mij of is dat echt zo aan het worden?
Wat wil je dan? Dat ze vol in beeld gaan tongen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:40 schreef RacerDKB het volgende:
Zeker een goede aflevering, maar ik vind dat Jim en Pam wel wat meer mogen doen.
Tot nu toe praten ze alleen maar een beetje met elkaar, net als vroeger.
Waarom gaan ze niet uit, of samenwonen?
Zou zeker gewaardeerd wordenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:02 schreef RacerDKB het volgende:
De OP van dit topic is wel lelijk zeg
Als ik tijd heb zal ik even wat plaatjes van seizoen 4 ofzo gebruiken en een nieuwe OP maken, mocht er waarde aan gehecht worden
Bijna deeltje 3
Als Kevin ook maar ergens enigszins 'passionate' over is, is het sowieso geweldig als hij praat. Dan bewegen al die kwabben, erg komisch gezicht gewoonquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:47 schreef Felixa het volgende:
Kevin over die "foute" pizza: "O, it's bad. It's REAL bad. It's like eating a hot circle of garbage."![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |