Ik ook!quote:Op zondag 30 september 2007 00:39 schreef Cee het volgende:
Was trouwens ook leuk om Toby even (naar zijn doen) uit z'n dak te zien gaan. Ik ben Toby fan.
Klopt wat je zegt, ik zelf was ook enthousiast toen ik hoorde dat ze twee keer zo lang zouden duren maar krijg bij die eerste ep nog niet echt het Office gevoel wat ik met name bij s2 en 3 wel had en dat viel me alleen een beetje tegen (Begrijp dat het pas 1 ep is en dat er nog genoeg komen). En als die langere eps ten koste gaan van het totale aantal zou ik het helemaal jammer vinden.quote:Op zondag 30 september 2007 02:07 schreef arneaux het volgende:. Hiedereen was super enthousiast toen bleek dat de eerste 4 afleveringen een uur zouden duren, duren ze wat langer, is de verhaallijn weer niet gepast.
.
quote:Michael Scott's Dunder-Mifflin Scranton Meredith Palmer Memorial Celebrity Rabies Awareness Fun Run Race for the Cure
quote:Jim Halpert: One day Michael came in complaining about a speed bump on the highway. I wonder who he ran over then?
Klopt, maar je weet vantevoren niet hoe het uitpakt natuurlijk... beter om zulke reacties te geven dan blindelings alles te volgens en accepteren wat zo'n serie doet.quote:Op zondag 30 september 2007 02:07 schreef arneaux het volgende:. Hiedereen was super enthousiast toen bleek dat de eerste 4 afleveringen een uur zouden duren, duren ze wat langer, is de verhaallijn weer niet gepast.
.
Tis wel vaker gebeurd dat de cameraploeg iets aanwijst ofzo. En wat maakt het uit, het is toch gewoon leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 30 september 2007 14:49 schreef Kokstra het volgende:
Oh, wat ik nog een beetje vreemd vond... waarom laat die cameraploeg die beelden van Pam en Jim zien aan hun? Het is toch de bedoeling dat ze de mensen in het kantoor gewoon volgen en zich niet op zo'n manier met hen bemoeien?
toen lag ik echt dubbelquote:Op zondag 30 september 2007 17:11 schreef DaFrenk het volgende:
En Dwight met z'n revolver om de race te starten.. die knal![]()
Hele mooie die jaquote:Op zondag 30 september 2007 18:27 schreef Felixa het volgende:
"I hate hospitals, in my mind they are associated with sickness"![]()
En dat vind ik dus ook! Het is echt zo overdreven hier, dat is een paar keer leuk maar niet meerdere keren in een aflevering. Bij Tim is het veel subtieler.quote:Op zondag 30 september 2007 19:04 schreef MrData het volgende:
En dat verontwaardigd in de camera kijken van Jim begint nu echt vermoeiend te worden, de eerste paar keer dat Tim het in de UK versie deed was het nog grappig maar deze acteur doet het zowat in elke scene.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:13 schreef Jovatov het volgende:
Promo voor de aflevering van morgen: hierErg vette promo. Heb er erg veel zin in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Whahahaquote:Jim: Wait a minute.. last time I checked Dunder Mifflin allready had a website.
Op scherm: Under Construction - Coming Christmas 2002!
Jim: And I don't see what's wrong with it.
spoilers bittequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:42 schreef De_Brandweer het volgende:
net voor hij het water in rijd dacht ik al van: er gaat iets gebeuren met die tomtom, hij rijd het water in ofzo. en ja hoor
Er staat duidelijk US in de titel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:46 schreef Roi het volgende:
Is dit topic nou ook voor de Nederlandse uitzendingen of spoileren jullie het er hier rustig/onoverzichtelijk op los?
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Er staat duidelijk US in de titel.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:16 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Ja, omdat de serie zo heet.
Welke afleveringen worden hier gevolgd?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:14 schreef arneaux het volgende:
Ryan trek ik niet zo, en ik weet niet of de makers t grappig wilden maken óf dat ze een echte eikel wilde wegzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |