abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 september 2007 @ 02:07:13 #201
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_53581529
. Hiedereen was super enthousiast toen bleek dat de eerste 4 afleveringen een uur zouden duren, duren ze wat langer, is de verhaallijn weer niet gepast. .
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zondag 30 september 2007 @ 03:12:40 #202
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_53581916
quote:
Op zondag 30 september 2007 00:39 schreef Cee het volgende:

Was trouwens ook leuk om Toby even (naar zijn doen) uit z'n dak te zien gaan. Ik ben Toby fan.
Ik ook!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_53583881
quote:
Op zondag 30 september 2007 02:07 schreef arneaux het volgende:
. Hiedereen was super enthousiast toen bleek dat de eerste 4 afleveringen een uur zouden duren, duren ze wat langer, is de verhaallijn weer niet gepast. .
Klopt wat je zegt, ik zelf was ook enthousiast toen ik hoorde dat ze twee keer zo lang zouden duren maar krijg bij die eerste ep nog niet echt het Office gevoel wat ik met name bij s2 en 3 wel had en dat viel me alleen een beetje tegen (Begrijp dat het pas 1 ep is en dat er nog genoeg komen). En als die langere eps ten koste gaan van het totale aantal zou ik het helemaal jammer vinden.

Neemt niet weg dat een tegenvallende The Office nog altijd beter is dan zo ongeveer iedere andere serie
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_53586846
Zo.. vrijdag en zaterdag de resterende afleveringen van seizoen 3 gekeken (ook al had ik ze al 2 keer gezien, wilde toch even tot aan de S3 finale alles fris in het geheugen hebben) en zojuist de season 4 premiere in HD gezien.

Ten eerste.. Jenna/Pam....

De rest van de aflevering.. ik heb er flink van genoten! Ja, de aflevering duurde dus 40 minuten, maar deel niet echt de mening dat er veel trage momenten in zaten. Vond het gewoon heerlijk om de cast te zien in hun rol.. of ze nu alleen maar grappig moeten zijn of ook serieuze kanten hebben. Dat hoort erbij

Te gek dat we weer begonnen zijn
quote:
Michael Scott's Dunder-Mifflin Scranton Meredith Palmer Memorial Celebrity Rabies Awareness Fun Run Race for the Cure

En toen Michael Meredith aanreed, was best schokkend! Kwam totaal onverwacht!

En dan Jim:
quote:
Jim Halpert: One day Michael came in complaining about a speed bump on the highway. I wonder who he ran over then?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  zondag 30 september 2007 @ 13:33:45 #205
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_53587563
Vond toch eigenlijk wel dat het meer gewoon twee verschillende afleveringen. De verhaallijn liep wel een beetje door maar de eerste twintig minuten ging over het ongeluk (met zoenende Jim en Pam als afsluiter) en het tweede stuk ging over de hardloopwedstrijd.

Ik vind zo'n 40 minuten helemaal geen probleem hoor
pi_53587983
Precies Jovatov.. dat idee had ik ook. Echt halverwege de aflevering begon een nieuwe dag (Pam had opeens andere kleding aan) en toen ging het puur om die Fun Run. Heerlijk
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
  zondag 30 september 2007 @ 14:38:25 #207
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_53589366
quote:
Op zondag 30 september 2007 02:07 schreef arneaux het volgende:
Klopt, maar je weet vantevoren niet hoe het uitpakt natuurlijk... beter om zulke reacties te geven dan blindelings alles te volgens en accepteren wat zo'n serie doet.

oeh dit klinkt wel heel negatief
  zondag 30 september 2007 @ 14:49:57 #208
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_53589856
Oh, wat ik nog een beetje vreemd vond... waarom laat die cameraploeg die beelden van Pam en Jim zien aan hun? Het is toch de bedoeling dat ze de mensen in het kantoor gewoon volgen en zich niet op zo'n manier met hen bemoeien?
  zondag 30 september 2007 @ 15:12:04 #209
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_53590707
quote:
Op zondag 30 september 2007 14:49 schreef Kokstra het volgende:
Oh, wat ik nog een beetje vreemd vond... waarom laat die cameraploeg die beelden van Pam en Jim zien aan hun? Het is toch de bedoeling dat ze de mensen in het kantoor gewoon volgen en zich niet op zo'n manier met hen bemoeien?
Tis wel vaker gebeurd dat de cameraploeg iets aanwijst ofzo. En wat maakt het uit, het is toch gewoon leuk om naar te kijken.
pi_53594300
En Dwight met z'n revolver om de race te starten.. die knal
pi_53595893
"I hate hospitals, in my mind they are associated with sickness"

En volgens mij lopen ze in het ziekenhuis langs een lijk met een laken erover, als ze door de gang lopen op weg naar Meredith!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_53596824
Aardige aflevering, nergens echt gelachen, behalve om Creed en die pijnstillers. Maar dat komt wel weer op gang.

Dwight's actie met die kat kon ik niet helemaal plaatsen, de gedachte 'ik moet die kat uit z'n lijden verlossen' op zich wel, maar hij had toch kunnen weten dat Angela dat niet helemaal leuk zou vinden.

En dat verontwaardigd in de camera kijken van Jim begint nu echt vermoeiend te worden, de eerste paar keer dat Tim het in de UK versie deed was het nog grappig maar deze acteur doet het zowat in elke scene.

En die bloedirritante reclamedingetjes in beeld na elk reclameblok, hoe houden die Amerikanen dat uit. Helemaal als ze zo te zien om de 5 minuten die onzin in beeld hebben
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_53637014
quote:
Op zondag 30 september 2007 17:11 schreef DaFrenk het volgende:
En Dwight met z'n revolver om de race te starten.. die knal
toen lag ik echt dubbel
Life sucks
pi_53654245
quote:
Op zondag 30 september 2007 18:27 schreef Felixa het volgende:
"I hate hospitals, in my mind they are associated with sickness"
Hele mooie die ja .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 22:32:53 #215
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_53654561
Goed begin .
Hopelijk worden ze weer onvergetelijk dit seizoen.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_53655721
hij was echt tof, 40 min was prima te doen
pi_53663289
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:04 schreef MrData het volgende:
En dat verontwaardigd in de camera kijken van Jim begint nu echt vermoeiend te worden, de eerste paar keer dat Tim het in de UK versie deed was het nog grappig maar deze acteur doet het zowat in elke scene.
En dat vind ik dus ook! Het is echt zo overdreven hier, dat is een paar keer leuk maar niet meerdere keren in een aflevering. Bij Tim is het veel subtieler.
Oh, and that's a bad miss!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 11:43:12 #218
192683 AMDB
Visionair.
pi_53688952
Michaels monsters om aan te offereren. Een walrus met het hoofd van een zeeleeuw!!

Geweldig weer, begin was wel voorspelbaar eigenlijk "Jan made me breakfast, well she bought the milk"

Morgen weer een nieuwe
  donderdag 4 oktober 2007 @ 13:13:43 #219
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_53691004
Promo voor de aflevering van morgen: hier
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:24:55 #220
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_53694068
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 13:13 schreef Jovatov het volgende:
Promo voor de aflevering van morgen: hier
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg vette promo. Heb er erg veel zin in.
pi_53694232
Toffe promo inderdaad, heb er weer zin an
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 09:08:41 #222
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_53713029
Wat een hilarische aflevering weer! Blijft echt een topserie dit

Vooral Creed en Dwight en Michael
pi_53713222
Vanavond maar weer downloaden dan
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_53714006
Nice.. hij is onderweg.. uiteraard in High Definition.
pi_53714157
Wow Toby... zo'n actie had ik niet van je verwacht!
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')