Als de episode is uitgezonden en je wilt geen spoilers lezen, moet je ook niet in het topic kijkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:18 schreef jimjim1983 het volgende:
ah vet spoilersthanks.
zo maar downloaden.
Die kop van Ryan idd! Heerlijk zelfingenomenquote:
Ja, eentje van maar liefst 30 episodes!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:18 schreef LazyDave het volgende:
Komt er nog een vierde seizoen? En wanneer?
30?!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, eentje van maar liefst 30 episodes!![]()
30.quote:
Ik vind het een rare zet en Ryan absoluut geen corporate material. Maar we zullen zien hoe het uitpakt.quote:
ik wist niet dat ie al was uitgezondenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als de episode is uitgezonden en je wilt geen spoilers lezen, moet je ook niet in het topic kijken![]()
vond t eerst maar een beetje flauw dat Ryan die baan kreeg, maar het is denk ik een geniale zet geweest want dit kan weer mooie situaties opleverenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:42 schreef Richardfun het volgende:
Ryan word nu dus inderdaad de baas van Michael
Dat kun je wat mij betreft niet vaak genoeg melden!quote:
ziet er erg exotisch uit, haar vader was vast militair.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:58 schreef xFriendx het volgende:
Overigens een best aantrekkelijke dame die achter hem zat te gamen op kantoor![]()
Die Michael is echt een biatch om Toby achter te laten op Beachday. Hij heeft echt een hekel aan Toby. Gisteren weer die aflevering gezien waar Jim als Dwight verkleedde. Het einde van die episode was echtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:04 schreef Agrafes het volgende:
Heb het pas net ondekt maar damn wat een geniale serie, Episode 23 "If you don't like it Stanley you can go to the back of the bus", wat heb ik om die grap dubbel gelegen![]()
Welke is dat ook al weer, dat Jim zich als Dwight verkleedt?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:30 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Die Michael is echt een biatch om Toby achter te laten op Beachday. Hij heeft echt een hekel aan Toby. Gisteren weer die aflevering gezien waar Jim als Dwight verkleedde. Het einde van die episode was echt![]()
3x21 - Product Recallquote:Op maandag 25 juni 2007 20:33 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Welke is dat ook al weer, dat Jim zich als Dwight verkleedt?
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:29 schreef SHOOOTO het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dwight is echt geniaal
IDENTITY THEFT IS NOT A JOKE, JIM! MILLIONS OF FAMILIES SUFFER EVERY YEAR!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:29 schreef SHOOOTO het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dwight is echt geniaal
Had hem ondertussen al gevonden, ringtone is ook al gedaan zelfs:Pquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:48 schreef Hijacking het volgende:
The scratones - The office theme song
moet hem nog steeds eens als ringtone instellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |