Hier verder!quote:The Office is an Emmy Award and Peabody Award-winning American television comedy that debuted on NBC as a midseason replacement on March 24, 2005. The show is about the day-to-day lives of office employees in the Scranton, Pennsylvania branch of the fictitious Dunder-Mifflin Paper Company. Although fictional and scripted, the show takes the form of a documentary, with the presence of the camera often acknowledged.
Laatste reactie.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:28 schreef homerjay het volgende:
Hilarische aflevering. Ik lag dubbel om het pak van Michael en om zijn Wikipedia onderhandelingstactieken. Jammer genoeg is het seizoen bijna afgelopen.
http://www.nbc.com/The_Office/quote:NEXT ON:
BACK FROM VACATION
8:30/7:30c | 04.19.2007 | TV 14
Michael returns from his Jamaican vacation and accidentally outs his relationship with Jan.
ik vind de amerikaanse echt stukken beterquote:Op maandag 7 mei 2007 13:40 schreef Kieboom het volgende:
De Amerikaanse serie kan (helaas) niet in de schaduw staan van het Engelse origineel...
Ik vind de Amerikaanse net wat beter dan de Engelse. Ricky Gervais word je aan het einde een beetje zat eigenlijk, terwijl Michael wel leuk blijft vind ik.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:40 schreef Kieboom het volgende:
De Amerikaanse serie kan (helaas) niet in de schaduw staan van het Engelse origineel...
www.cd-wow.nlquote:Op maandag 7 mei 2007 23:24 schreef LazyDave het volgende:
Ik volgde de serie niet, totdat The Office op Comede Central verscheen. Nu ben ik op zoek naar de eerste 2 seizoenen. Weet iemand een nederlandse webwinkel die ze verkoopt?
wellesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:41 schreef Nywuob het volgende:
Erg leuke serie, maar kan uiteraard bij lange na niet tippen aan de Engelse versie.
Idd die update van media-speler die ze laatst gedaan hebben is echt een verademingquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:41 schreef jimjim1983 het volgende:
genieten altijd
aflevering van gister staat al op tv-links zie ik1 keer klikken en je hebt een streaming video in divx formaat
![]()
![]()
Dat vond ik ook wel freaky, maar ik moest tegelijkertijd ook wel erg lachen!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:35 schreef xuanery het volgende:
stop anders eens met vergelijken en ga gewoon van de serie genieten ofzo :/
en hoe briljant was de aflevering van gisteren? hoewel ik wel even ging flippen toen dwight op die kolen lag, getsie, dat was echt horror-filmachtig eng stiekem.. maar eh, GO PAM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |