Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Deze activiteit zal dan in Nijmegen plaats moeten vindenquote:Koffieworkshop
In samenwerking met Max Havelaar organiseren wij een koffieworkshop. U wordt ontvangen met koffie of thee en gebak en krijgt informatie over de stichting Max Havelaar en onze samenwerking, waarna een reis wordt gemaakt door de wereld van koffie. U zet zelf koffie met verschillende zetmethodes en neemt deel aan een koffieproeverij, waarbij u vier soorten koffie proeft. De workshop wordt afgesloten met een kennisquiz en een demonstratie koffiebranden. Tot slot ontvangt u 250 gram Peruaanse biologische koffie met het Max Havelaar keurmerk om thuis nog eens na te genieten.
Kosten: ¤ 13,00 p.p. (1½ uur)
Reserveren kan vanaf 10 personen (tot maximaal 25 personen)
Groepen groter dan 25 personen kunnen eventueel gesplitst worden.
Groepen kleiner dan 10 personen kunnen aangesloten worden bij een reeds geplande workshop.
quote:*** Aangezien nog niet iedereen de vragenlijst heeft ingevuld en ook weer heeft teruggestuurd, is het mogelijk dit alsnog te doen t/m maandag 30 april ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
En niet te vergeten sterk.quote:
En daarna met de krant het toilet op....een minuutje of 20.quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:26 schreef NiTiN het volgende:
Bak koffie, eerste wat ik doe als ik op kantoor kom.![]()
Precies jij vat hem.quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:26 schreef NiTiN het volgende:
[..]
En niet te vergeten sterk.
naja, gewoon een goede bak dus. Hier in de VS drinkt men halfbakken slappe meuk
En men is erg verbaasd dat ik de donkerste dark roast die we op kantoor hebben zwart naar binnen giet, met bakken tegelijk.![]()
Bak koffie, eerste wat ik doe als ik op kantoor kom.![]()
Hehe, dat doe ik dus nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 03:27 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
En daarna met de krant het toilet op....een minuutje of 20.![]()
whehe..quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:27 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
En daarna met de krant het toilet op....een minuutje of 20.![]()
ook lekker genieten van de ochtend dusquote:Op dinsdag 17 april 2007 03:31 schreef NiTiN het volgende:
[..]
Hehe, dat doe ik dus niet
Daarna is het achter mn pc, even kijken of ik nog gemaild ben in het uurtje dat ik onderweg wasen daarna snel nieuws kijken (NL), en maat aanspreken die dan richting de 1400/1500 uur gaat, terwijl mijn dag begint. Inmiddels is mn koffie dan ook weer op een drinkbare temperatuur en dan is het alweer tijd voor kop 2!
Afelopen zomer in de VS geweest, dus vanzelfsprekend ook naar Starbucks... was best goed te doen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 04:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Starbucks blijf ik ranzig vinden, ben er 2 keer geweest in Kuala Lumpur, maar zo'n bak water is toch echt niet alles.
New Yorkquote:Op dinsdag 17 april 2007 04:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Je zit in de VS?
Tenzij cappuccino.quote:Op dinsdag 17 april 2007 07:50 schreef JDude het volgende:
Koffie met melk. The horror.
Ik niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
heeft iedereen er zin in vandaag.....?![]()
![]()
Starbucks is top. De cappuchino en cafe latte zijn niet geweldig, maar de ice-coffee des te meer. Met de zomer in de aantocht is dat mijn voornaamste interessequote:Op dinsdag 17 april 2007 04:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Starbucks blijf ik ranzig vinden, ben er 2 keer geweest in Kuala Lumpur, maar zo'n bak water is toch echt niet alles.
Ja.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:13 schreef indahnesia.com het volgende:
Perla is toch zie zooi van AH zelf?
Aan het werkquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:24 schreef Frutsel het volgende:
Hoe is het hier dan?
ook dat, en moet nog veel doen voor school o.a.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
aaahhh Cross toch......niet goed wakker....?
![]()
Doe mij een glas jus d'orangequote:
EN koffie.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Doe mij een glas jus d'orange [afbeelding]
Kuala Lumpur is vrij zomers, maar die iced coffee is dus niet leker. Ooit een keer een hele capp op het vliegveld meegepikt (Singapore dacht ik), maar die was ook maar zo zo. Nou ja, niet alles in het leven kan perfect zijn hequote:Op dinsdag 17 april 2007 08:26 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Starbucks is top. De cappuchino en cafe latte zijn niet geweldig, maar de ice-coffee des te meer. Met de zomer in de aantocht is dat mijn voornaamste interesse
Komt iequote:Op dinsdag 17 april 2007 08:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Met melk en suiker graag...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!
Niet bepaaldquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
heeft iedereen er zin in vandaag.....?![]()
![]()
pen will do.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:29 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Komt ie![]()
Ben alleen het lepeltje kwijt![]()
Koffie met inkt. Ugh.quote:
Komt iequote:Op dinsdag 17 april 2007 08:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Doe mij een glas jus d'orange [afbeelding]
carnaval gevoel in April.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:31 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Komt ie [afbeelding]
Sorry voor de must heb het carnaval gevoel
Jah koffie is altijd lekkerquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:32 schreef Frrreek het volgende:
deze jongen is anders niet mis. Jammie
[afbeelding]
Jij hebt nogal wat bans gehad zegquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:32 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Jah koffie is altijd lekker
Stiekem stalker is![]()
Ben niet altijd braafquote:
Goeie jezusquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:32 schreef Frrreek het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat dat wel meevaltquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
als ie hier maar niet vervelend gaat doen....![]()
Ik ben niet vervelendquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
als ie hier maar niet vervelend gaat doen....![]()
Ah, goed om te wetenquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:32 schreef Diovarus het volgende:
Jah koffie is altijd lekker
Stiekem stalker is![]()
Damn, weinig. Ik heb echt van 10 tot 7 geslapen als een blok.quote:
yeah right....quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:34 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Ik ben niet vervelend
De Admin waren altijd vervelend
Jah sorry, woon boven de rivierenquote:
Das mooi.quote:
Hoor je dat Kuuk! Da's nie tof he!quote:
Hm, nee.quote:
Ik zal het in mijn achterhoofd houden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:36 schreef Diovarus het volgende:
Das mooi.
Dan weet je als je het gevoel hebt bekeken te worden dat ik het ben
Kuuk weet dat al.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Hoor je dat Kuuk! Da's nie tof he!
Ik ook trouwensquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:38 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Kuuk weet dat al.
Carnaval is eigenlijk ook kut, daar ben ik te nuchter voor
Stiekem vind ik Carnaval ook waardeloosquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:38 schreef Diovarus het volgende:
Kuuk weet dat al.
Carnaval is eigenlijk ook kut, daar ben ik te nuchter voor
Das mooi.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zal het in mijn achterhoofd houden.
Maak een kampvuur op het bureau van je baas om zo je koffie te zetten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:40 schreef Kuukske het volgende:
Is trouwens verdorie WEER die automaat stuk hier. Je wordt er toch moedeloos van
Klopt, zie dat je laatste uit 2006 is.. je bent al een aardig tijdje liefquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:34 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Ik ben niet vervelend
De Admin waren altijd vervelend
Wij hebben er op elke etage 2quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:40 schreef Kuukske het volgende:
Is trouwens verdorie WEER die automaat stuk hier. Je wordt er toch moedeloos van
7 stuksquote:
mazzelaarquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Damn, weinig. Ik heb echt van 10 tot 7 geslapen als een blok.
Jah dat jij heel strikt bentquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt, zie dat je laatste uit 2006 is.. je bent al een aardig tijdje lief
En ik ben pas sinds 1-1-2007 mod.. zie je het verband ?
Zullen er wel meer zijn denk ikquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:41 schreef crossover het volgende:
[..]
7 stuksincl week, maand en onbepaalde tijd
ben niet zo veel gewend hè
Ik let er niet eens op ... vroeg me af waar je dat vandaan haalde... of dat je dat afleidde uit de notes of ergens andersquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:41 schreef crossover het volgende:
[..]
7 stuksincl week, maand en onbepaalde tijd
ben niet zo veel gewend hè
Bravoquote:
Ik ookquote:
Geen slecht idee!quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Maak een kampvuur op het bureau van je baas om zo je koffie te zetten.
Zal 'm leren
Ahw. Sorry Dio. Ik hou al van iemand anders.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:43 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Jah dat jij heel strikt bent
Of dat ik pas sinds een tijdje unbannend ben
Rooibosthee is the magic word. Sporten en warm douchen doen het ook altijd wel goed.quote:
Ik weet hetquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahw. Sorry Dio. Ik hou al van iemand anders.
LOLquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:45 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Bravo![]()
Das een goede mod functie.
Geef het goede voorbeeld
het logoquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:32 schreef Frrreek het volgende:
[afbeelding]
Complete huis laten verbouwenquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:47 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, de aannemer is ook betaald. Kostte wat miljoenen, maar het is afgehandeld
De rest van jou "informatie' lijkt wel op die van mij en ook net zoveelquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:45 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Bravo![]()
Das een goede mod functie.
Geef het goede voorbeeld
het kan verkeren zie je welquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
LOL![]()
Juist niet hoorToen ik op 31-12 benaderd werd door Yvonne dacht ik eerst dat ze de verkeerde voor zich had...
Hoe kon ze anders zo'n relnicht uit NWS als modje willen?
![]()
![]()
En als ik nu soms reacties lees van users tegen een blauwe dan denk ik :" Dat had ik kunnen zijn"
![]()
![]()
Laatste 2 werken vooralsnog lang niet altijd...quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Rooibosthee is the magic word. Sporten en warm douchen doen het ook altijd wel goed.
Net zoiets als met die lires van vroegah?quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:52 schreef indahnesia.com het volgende:
neuh, betalen in een munteenheid met een hoop nullen
Dan jezelf knock out slaan met een moker.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Laatste 2 werken vooralsnog lang niet altijd...
en die thee vind ik goor![]()
Maar het komt vast goed![]()
Geen idee... maar zolang ze mij maar niet blauw maken vind ik alles goedquote:
Yvon houd van jequote:Op dinsdag 17 april 2007 08:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
LOL![]()
Juist niet hoorToen ik op 31-12 benaderd werd door Yvonne dacht ik eerst dat ze de verkeerde voor zich had...
Hoe kon ze anders zo'n relnicht uit NWS als modje willen?
![]()
![]()
En als ik nu soms reacties lees van users tegen een blauwe dan denk ik :" Dat had ik kunnen zijn"
![]()
![]()
Hmm... dan heb ik nog meer koppijn en rest de vraag of ik op tijd wakker wordt voor de wekkerquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan jezelf knock out slaan met een moker.
geen idee wat die vroeger deed. Nooit in Italie geweest namelijk. Wel weet ik dat ik nu ruim 12.000 Rupiah's krijg voor 1 euro.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Net zoiets als met die lires van vroegah?
Meer die van 2001 t/m 2004quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:55 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Yvon houd van je
Je mist de oude tijd van 2006 he![]()
Ja jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geen idee... maar zolang ze mij maar niet blauw maken vind ik alles goed(hoewel... een ban hoeft ook niet trouwens)
En wat is het kleinste biljet dat jullie hebben dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen idee wat die vroeger deed. Nooit in Italie geweest namelijk. Wel weet ik dat ik nu ruim 12.000 Rupiah's krijg voor 1 euro.
De oude Italiaanse munt. (lire ofzo dacht ikquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, betalen in een munteenheid met een hoop nullen
die goede oude tijdquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:55 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Yvon houd van je
Je mist de oude tijd van 2006 he![]()
Nah, ik heb ooit wel eens gezegd dat ik zou willen, maar ik heb er gewoon de tijd niet voor, dus daar heeft niemand wat aan.quote:
Goed punt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:55 schreef Frutsel het volgende:
Hmm... dan heb ik nog meer koppijn en rest de vraag of ik op tijd wakker wordt voor de wekker
Nadat de serie 100-500-1000 uit 1992 eind vorig jaar officieel niet meer gebruikt mag worden is de het nieuwe 1000 Rupiah biljet het kleinst. (is nu iets van 8.3 eurocent waard).quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En wat is het kleinste biljet dat jullie hebben dan?
Weer dat vieze W woordquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik ga aan het werk mensen
nee, die heb ik nooit gehad.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:57 schreef Diovarus het volgende:
[..]
De oude Italiaanse munt. (lire ofzo dacht ik)
Nooit naar italie geweest voor 2002quote:
iemand moet het toch doen, want de rest drinkt koffiequote:Op dinsdag 17 april 2007 09:01 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Weer dat vieze W woord![]()
veel succes en sterkte
nopequote:Op dinsdag 17 april 2007 09:03 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Nooit naar italie geweest voor 2002
KOFFFIIEEE !!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
iemand moet het toch doen, want de rest drinkt koffie
okay..quote:
Aan je postaantallen te zien heb je zeeen van tijdquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nah, ik heb ooit wel eens gezegd dat ik zou willen, maar ik heb er gewoon de tijd niet voor, dus daar heeft niemand wat aan.
Daar verlang je weer terugquote:
Hmm...wat een aparte verhouding dan idd....quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nadat de serie 100-500-1000 uit 1992 eind vorig jaar officieel niet meer gebruikt mag worden is de het nieuwe 1000 Rupiah biljet het kleinst. (is nu iets van 8.3 eurocent waard).
Muntjes zijn er nog tot 50 Rupiah.. 0.42 eurocent of zo.
Ik heb nog een heleboel van die oude. Met zo'n aap erop o.a.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nadat de serie 100-500-1000 uit 1992 eind vorig jaar officieel niet meer gebruikt mag worden is de het nieuwe 1000 Rupiah biljet het kleinst. (is nu iets van 8.3 eurocent waard).
Muntjes zijn er nog tot 50 Rupiah.. 0.42 eurocent of zo.
Hmjah, er is wel tijd hoor, maar ik ben ook regelmatig enkele dagen vrijwel niet op internet. Dus dat zal een beetje moeilijk te combineren zijn vermoed ik zo.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Aan je postaantallen te zien heb je zeeen van tijd
Mooiquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben een newbie!!!![]()
Goeiemorgen allemaal![]()
![]()
Morge!!!quote:
Zuipen dan maar!!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, inderdaad, daarom 's avonds geen koffie voor me.. maar het is nog middag
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
nou...hup dan..actie...!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:16 schreef eer-ik het volgende:
godver, k lig nog in m'n bed, en ik moet NU in eens m'n zusje wegbrengen
die aap is 500 Rupiah, 4 eurocent. Kun je alleen nog bij de bank inwisselen (officieel dan, je ziet ze eigenlijk al niet meer).quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb nog een heleboel van die oude. Met zo'n aap erop o.a.
Die zijn wel mooi, maar niks meer waard volgens mij
Dat doe je toch wel even voor je zusjequote:Op dinsdag 17 april 2007 09:16 schreef eer-ik het volgende:
Okay, bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:15 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Mooihouden zo.
Irritant volk is dat
Eeej snipperrtjequote:Op dinsdag 17 april 2007 09:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
Goedemorgen lieve schat....quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
Graag gedaan, was zonde van me vakantie tijd daaroquote:
ja, dat is vrij vervelend.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:16 schreef eer-ik het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goedemorgen lieve schat.......lekker geslapen...?
![]()
![]()
gelukkig heb ik nooit de drang gehad er heen te gaan eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:20 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Graag gedaan, was zonde van me vakantie tijd daaro
Hoezo datquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:24 schreef Frutsel het volgende:
ik dacht dat vorige week ook bij jou in de lounge![]()
![]()
Succes Cross....MAY THE FORCE BE WITH YOU...quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:23 schreef crossover het volgende:
[..]![]()
Heb ik ook vaak (bij andere users)
Ik ben d'r weg van! Op naar m'n tentamen
succesquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:23 schreef crossover het volgende:
[..]![]()
Heb ik ook vaak (bij andere users)
Wat Fruts zegtquote:
aawww...lief....quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:27 schreef Diovarus het volgende:
[..]
sorry.
[afbeelding]
Heb ik zelf geplukt
Ziet er niet meiden/vrouw uit.quote:
moet dan ook niet al TE lief overkomen he...?quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:27 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Ziet er niet meiden/vrouw uit.
Meestal hebben die van die lieve dingetjes enzo
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:25 schreef Frutsel het volgende:
Maar je blijkt gewoon een enorm lekker ding te zijn![]()
![]()
Koffie?
BrandX...lieverd...quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:28 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
goedesmorreges allemaal! Wat een drukte hier op de mooie vroege morgen, gewoon al 4 pag. volgekoffied!
![]()
Iedereen goed geslapen?![]()
ga nu even koffien, anders wordt het niet wat me heute morgen![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:27 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Dus je dacht dat ik een vrouw was?quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:27 schreef Diovarus het volgende:
[..]
you got that right girl....quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
net zo vrouwelijk als mijn avatar zeker
![]()
echte koffieleutende vrouwen zijn gewoon geen tutjes, simpel![]()
Goedemorgen BrandtXquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:28 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
goedesmorreges allemaal! Wat een drukte hier op de mooie vroege morgen, gewoon al 4 pag. volgekoffied!
![]()
Iedereen goed geslapen?![]()
ga nu even koffien, anders wordt het niet wat me heute morgen![]()
Nee das waar.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moet dan ook niet al TE lief overkomen he...?![]()
mwoa..mag niet klagen....quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:31 schreef BrandX het volgende:
Hé JJ!
Ik zou deze week bellen, ga ik dus vanmiddag doen. Gisteren was dat nog al niet mogelijk tijdens de assessment
En ja, verder alles chill! BIj jou ook?
Ookal zo'n 1.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
net zo vrouwelijk als mijn avatar zeker
![]()
echte koffieleutende vrouwen zijn gewoon geen tutjes, simpel![]()
succes!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:23 schreef crossover het volgende:
Check dat katje dan.quote:
klinkt goed!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mwoa..mag niet klagen.......morgen sollicitatie+training.....
![]()
![]()
ik heb vandaag nog geen ontbijtje van jou gekregen Frutseltje.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Goedemorgen BrandtX![]()
![]()
* Frutsel geeft BrandtX een extra lekker bakkie
Thnx.....!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
klinkt goed!
Succes alvast, voordat ik het vergeet later![]()
Welk bedrijf/functie als ik dat mag vragen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mwoa..mag niet klagen.......morgen sollicitatie+training.....
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:32 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Ookal zo'n 1.
Ik zou denken al een pro bokser nu als vrouw.
klik nu wel eerst op het profiel info
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
hoe kan dat nou, met die gevaarlijke tijger van je!![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:33 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Check dat katje dan.
in eerste instantie wel jah
nee nooit hoor
anders krijg ik een ban
Hmm...beviel goed dus? Moet geen gewoonte worden toch? Anders is de specialiteit eraf en vind je me straks saai... ik moet uitdagend blijven voor jequote:Op dinsdag 17 april 2007 09:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb vandaag nog geen ontbijtje van jou gekregen Frutseltje.....![]()
Goed punt...goed punt...quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm...beviel goed dus? Moet geen gewoonte worden toch? Anders is de specialiteit eraf en vind je me straks saai... ik moet uitdagend blijven voor je![]()
Sweeetquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
geen pro, maar wel wedstrijden ja
![]()
![]()
@ frutsel:Lifesaver!
Goeiemorgen!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goedemorgen lieve schat.......lekker geslapen...?
![]()
![]()
aaawww...quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen!![]()
lieverd.
Wel lekker maar altijd te kort![]()
Ik heb er nét eentje getapt hierquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zin in cappucinno. Wie komt het brengen?
De automaat hier heeft dat niet in zich namelijk.
3 maart kampioen van zuid holland geworden, in mei hopelijk meedoen aan de NL kampioenschappen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:41 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Sweeet
Hoeveelste plaats is je hoogste top 3
one cappuccinno on his way.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:43 schreef Kuukske het volgende:
Ah, dankje!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:44 schreef JDude het volgende:
Ik heb er nét eentje getapt hier![]()
.
Ik zal 'm even uploaden.
quote:
Werk je boven de rivierenquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:43 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou moet je niet doen alof je o zooo streng bent he Frutsel.....![]()
* Frutsel geeft een lekker bakkie frutsgedraaide koffie aan JJquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goed punt...goed punt...![]()
![]()
![]()
koffie dan.....?![]()
Merci beaucoup....quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel geeft een lekker bakkie frutsgedraaide koffie aan JJ
Dio is ook streng, (soms, heel soms)quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]Ik streng
![]()
in drie maanden tijd 2 edits en 2 notes gezetDapper he? Streng hoor
Maar Dio.. daar moet je streng voor zijn
Ik streng... hmm..Misschien in bed![]()
of je bent nog een beetje traag....quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zijn jullie nou zo snel of heb ik het zo druk![]()
Ik heb pas 1 kop koffie gehad
Succes!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:54 schreef BrandX het volgende:
ok, ik ga de firma coffyn bellen (chique geschreven koffiën)
Eens kijken wat zij die zondag voor ons kunnen betekenen![]()
Bravo.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
3 maart kampioen van zuid holland geworden, in mei hopelijk meedoen aan de NL kampioenschappen.
ik zie dat ik het ook niet allemaal kan volgenquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zijn jullie nou zo snel of heb ik het zo druk![]()
Ik heb pas 1 kop koffie gehad
jaja...tis hard werken hier hoor....quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:58 schreef Diovarus het volgende:
[..]
ik zie dat ik het ook niet allemaal kan volgen
Het zal niet de eerste keer zijn dat ik tussen een kroeggevecht spring.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:57 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Bravo.
Dan neem ik jouw mee als ik ga stappen
Mag jij die bezopen meiden slaan
YES YES YES....quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:54 schreef BrandX het volgende:
ok, ik ga de firma coffyn bellen (chique geschreven koffiën)
Eens kijken wat zij die zondag voor ons kunnen betekenen![]()
Newbie!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:58 schreef Diovarus het volgende:
[..]
ik zie dat ik het ook niet allemaal kan volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |