Hoor je dat Kuuk! Da's nie tof he!quote:
Hm, nee.quote:
Ik zal het in mijn achterhoofd houden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:36 schreef Diovarus het volgende:
Das mooi.
Dan weet je als je het gevoel hebt bekeken te worden dat ik het ben
Kuuk weet dat al.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Hoor je dat Kuuk! Da's nie tof he!
Ik ook trouwensquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:38 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Kuuk weet dat al.
Carnaval is eigenlijk ook kut, daar ben ik te nuchter voor
Stiekem vind ik Carnaval ook waardeloosquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:38 schreef Diovarus het volgende:
Kuuk weet dat al.
Carnaval is eigenlijk ook kut, daar ben ik te nuchter voor
Das mooi.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zal het in mijn achterhoofd houden.
Maak een kampvuur op het bureau van je baas om zo je koffie te zetten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:40 schreef Kuukske het volgende:
Is trouwens verdorie WEER die automaat stuk hier. Je wordt er toch moedeloos van
Klopt, zie dat je laatste uit 2006 is.. je bent al een aardig tijdje liefquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:34 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Ik ben niet vervelend
De Admin waren altijd vervelend
Wij hebben er op elke etage 2quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:40 schreef Kuukske het volgende:
Is trouwens verdorie WEER die automaat stuk hier. Je wordt er toch moedeloos van
7 stuksquote:
mazzelaarquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Damn, weinig. Ik heb echt van 10 tot 7 geslapen als een blok.
Jah dat jij heel strikt bentquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt, zie dat je laatste uit 2006 is.. je bent al een aardig tijdje lief
En ik ben pas sinds 1-1-2007 mod.. zie je het verband ?
Zullen er wel meer zijn denk ikquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:41 schreef crossover het volgende:
[..]
7 stuksincl week, maand en onbepaalde tijd
ben niet zo veel gewend hè
Ik let er niet eens op ... vroeg me af waar je dat vandaan haalde... of dat je dat afleidde uit de notes of ergens andersquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:41 schreef crossover het volgende:
[..]
7 stuksincl week, maand en onbepaalde tijd
ben niet zo veel gewend hè
Bravoquote:
Ik ookquote:
Geen slecht idee!quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Maak een kampvuur op het bureau van je baas om zo je koffie te zetten.
Zal 'm leren
Ahw. Sorry Dio. Ik hou al van iemand anders.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:43 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Jah dat jij heel strikt bent
Of dat ik pas sinds een tijdje unbannend ben
Rooibosthee is the magic word. Sporten en warm douchen doen het ook altijd wel goed.quote:
Ik weet hetquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahw. Sorry Dio. Ik hou al van iemand anders.
LOLquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:45 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Bravo![]()
Das een goede mod functie.
Geef het goede voorbeeld
het logoquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:32 schreef Frrreek het volgende:
deze jongen is anders niet mis. Jammie
[afbeelding]
Complete huis laten verbouwenquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:47 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, de aannemer is ook betaald. Kostte wat miljoenen, maar het is afgehandeld
De rest van jou "informatie' lijkt wel op die van mij en ook net zoveelquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:45 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Bravo![]()
Das een goede mod functie.
Geef het goede voorbeeld
het kan verkeren zie je welquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
LOL![]()
Juist niet hoorToen ik op 31-12 benaderd werd door Yvonne dacht ik eerst dat ze de verkeerde voor zich had...
Hoe kon ze anders zo'n relnicht uit NWS als modje willen?
![]()
![]()
En als ik nu soms reacties lees van users tegen een blauwe dan denk ik :" Dat had ik kunnen zijn"
![]()
![]()
Laatste 2 werken vooralsnog lang niet altijd...quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Rooibosthee is the magic word. Sporten en warm douchen doen het ook altijd wel goed.
Net zoiets als met die lires van vroegah?quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:52 schreef indahnesia.com het volgende:
neuh, betalen in een munteenheid met een hoop nullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |