Ja jij ook, en goed dat je ons in het nieuwe topic ook weer hebt weten te vindenquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Goedemorgen allemaal
De wekker ging om 7:30quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo jij bent er vandaag alweer op tijd bij![]()
ga je vanmiddag toch even siėsta houden, of noem je het een schoonheidsslaapjequote:Op dinsdag 17 april 2007 10:33 schreef Sitethief het volgende:
[..]
De wekker ging om 7:30.....
Zo vroeg ging ik nou ook weer niet naar bed....
Neuh, we gaan mooi tot 5 uur doorquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je vanmiddag toch even siėsta houden, of noem je het een schoonheidsslaapje![]()
Nou dan gaan we je hierbij virtueel ondersteunenquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Neuh, we gaan mooi tot 5 uur door.
Nou even controleren dan of Sitethief toch niet stiekum een dutje aan het doen isquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Neuh, we gaan mooi tot 5 uur door.
maar is de weersituatie daar bij jullie nu wel weer in rustiger vaarwater terecht gekomen ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:32 schreef wonderer het volgende:
Mogguh. Stroom was weer uitgevallen vannacht. Ik blijf lekker op mijn laptopje kloten tot de backup is gearriveerd.
da's meer dan het maandelijkse gemiddelde hierquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:42 schreef wonderer het volgende:
Hier wel. Wat zuidelijker regent/stormt het volgens mij nog. Ik denk dat de stroomproblemen voornamelijk te maken hebben met de flooding, we hadden hier 150 mm regen gehad.
Ik zag auto's tot het dak onder water staan op diverse nieuwssites...quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:00 schreef wonderer het volgende:
Uh-huh. Ben benieuwd hoe groot de schade is. Ik weet ook niet hoe lang de stroom eraf is geweest.
wat gaaf voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:21 schreef DR34M3R het volgende:
O ja, en voor ik ga...
Zondag uit eten met Ang3l en Suna, ik heb er zo'n zin in
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat gaaf voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Nou, Stroekie dus nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:19 schreef DR34M3R het volgende:
Wie piekert er in bed?
maar ik had ook wat slaap achterstandquote:
Vertel het aan DR34M3R...quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
TT-timing.
Alleen en onbegrepen...quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan het kort samenvatten. Ik voel me alleen.
Toch onbegrepen dus. Maar dan door jezelf.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet zozeer onbegrepen. Meer in de richting van inwisselbaar en onbelangrijk.
Al geloof ik nog zo veel in mijn eigen belangrijkheid en bestaansrecht, dat wordt best wel teniet gedaan als je in het echte leven gewoon ingewisseld wordt. En het gaat niet om één voorval, nee, ik ervaar het bij meerdere mensen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Toch onbegrepen dus. Maar dan door jezelf.
Erik, zodra je er zelf ook achter komt dat je een zeer bijzonder persoon bent, waarvan je wel moet houden, en dat zelf dus ook gaat doen, zul je zien dat het allemaal een stuk gemakkelijker wordt.
Ja, maar vorige week was toetsweek en deze week is ze naar Berlijn, dus daarna kan het pas weer.quote:Ik kan niet voor de rest spreken, maar voor mij ben je absoluut niet inwisselbaar, en al helemaal niet onbelangrijk. Een tweede Erik vinden we nooit....
Hoe gaat het met de oefeningen die je van je vertrouwenspersoon gekregen hebt? Doe je ze trouw?
Het antwoord is simpeler dan je denkt: Die mensen zijn je gewoon niet waard. Hun verlies, niet het jouwe.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Al geloof ik nog zo veel in mijn eigen belangrijkheid en bestaansrecht, dat wordt best wel teniet gedaan als je in het echte leven gewoon ingewisseld wordt. En het gaat niet om één voorval, nee, ik ervaar het bij meerdere mensen.
Ik wķl hun niet verliezen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het antwoord is simpeler dan je denkt: Die mensen zijn je gewoon niet waard. Hun verlies, niet het jouwe.
hey moppie! alles goed?quote:
(hey that's my linequote:
Ach, af en toe is er een onweersbui in het leven van een programmeur, dat hoort er nu eenmaal bijquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:57 schreef DR34M3R het volgende:
Ow. Niet alles dus...
Ik was even douchen/was doen/afwassen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:51 schreef DR34M3R het volgende:
Hey wonderer, je bent er weer!
Dat gevoel ken ik. Ik zou proberen wat meer afstand van hen te nemen.quote:
Ik heb nergens copyright zien staan hoor... Het was gewoon het eerste wat in me op kwamquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
(hey that's my line)
Met mij prima hoor, mag niet klagen de laatste tijdquote:Ja hoor, morgen laatste dag v. de stage.
En jij/jullie?
En dan? Helemaal niemand overhouden?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik. Ik zou proberen wat meer afstand van hen te nemen.
Niet ZO veel afstand. Maar net dat beetje zodat ze je niet zo hard meer kunnen raken. Heeft mij ook best wel geholpen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan? Helemaal niemand overhouden?
Ben je ook.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet zozeer onbegrepen. Meer in de richting van inwisselbaar en onbelangrijk.
Zodra je van jezelf houdt, zul je merken dat ook de mensen die je wel waard zijn van je houden, en dat is veel waardevoller!quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben echt bang dat als het zo veris, dat het niemand is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zodra je van jezelf houdt, zul je merken dat ook de mensen die je wel waard zijn van je houden, en dat is veel waardevoller!
Als Mohammed niet naar de berg gaat, gaat de berg wel naar Mohammed, maar dan net andersom enzo.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zodra je van jezelf houdt, zul je merken dat ook de mensen die je wel waard zijn van je houden, en dat is veel waardevoller!
Voor een keer moet ik je aanraden om niet naar wonderer te luisteren. Vriendschap en liefde is te mooi om je er op die manier voor af te sluiten. Leer de mensen te herkennen die je waard zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet ZO veel afstand. Maar net dat beetje zodat ze je niet zo hard meer kunnen raken. Heeft mij ook best wel geholpen.
Nadeel is wel dat je een vrij gevoelloze kouwe kikker wordt.
Maar hee, beter dan pijn.
Sluit zich hierbij aanquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Erik, je bent zo'n verstandige jongen. Geloof je nu echt, dat er van de 5 miljard mensen op deze aardkloot niemand is die van je houdt? Of de 15 miljoen in NL?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben echt bang dat als het zo veris, dat het niemand is.
Erik, dacht je dat mijn "wijze levenslessen" uit het niets zijn gekomen? Zo dacht ik vroeger ook, nu weet ik beter.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
En toch... ben ik ongelukkig. Ik kan het gewoon niet zo zien zoals jullie hier zeggen. Het lukt niet. Ik kan me niet zomaar afsluiten voor mensen die me kwetsen (en dan waarschijnlijk niet eens met opzet, maar ik "zie" dat gewoon, dat ze anderen voben mij verkiezen).
Nee, maar zoek je 't ook niet een 'klein beetje' op?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
En deze gevoelens komen ook niet uit het niets.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
En deze gevoelens komen ook niet uit het niets.
Ja, maar ik wil niet dat ze me niet waard zijn. Want ooit voelde ik me niet zo bij hun in de buurt. Ooit voelde ik me alsof ik ook een keer op de eerste plaats kwam, in plaats van dat ik nu maar steeds alles voor iedereen overheb. Ik wil geen andere mensen kennen, ik wil van de mensen die ik ken, waar ik om geef, dat ze ook om mij geven. En dat ik dat weet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Daar heb ik ook geen moment aan getwijfeld. Zoals gezegd, die mensen zijn je niet waard.
Stel je eigen grenzen Erik, loop niet achter anderen aan. Dan geef je anderen de kans om van je echte ik te houden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niet dat ze me niet waard zijn. Want ooit voelde ik me niet zo bij hun in de buurt. Ooit voelde ik me alsof ik ook een keer op de eerste plaats kwam, in plaats van dat ik nu maar steeds alles voor iedereen overheb. Ik wil geen andere mensen kennen, ik wil van de mensen die ik ken, waar ik om geef, dat ze ook om mij geven. En dat ik dat weet.
Hm, komt me bekend voor, de 'weet ik veel' fase in 't leven.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen idee. Misschien. Waarschijnlijk. Weet ik veel.
Daar ben ik het mee eensquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:31 schreef DR34M3R het volgende:
je verdient het om gelukkig te zijn.
En dit keer ben ik het wel volledig met je eens.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:30 schreef wonderer het volgende:
Eigenlijk kunnen we Erik niet eens echt helpen. Want hij voelt zich op DIT MOMENT zo en ik weet uit ervaring dat je er dan schijt aan hebt hoe het over drie jaar misschien is.
Het is iets waar je doorheen moet, Erik, en ik weet het, het is absoluut kut. Hoe jij ermee omgaat, hoe het je persoon verandert, is echter wel iets waar je over na moet denken want het heeft wel degelijk invloed op hoe je later wordt.
Nou Erik dan kan ik hier kort en krachtig zeggen dat ik om je geef.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil geen andere mensen kennen, ik wil van de mensen die ik ken, waar ik om geef, dat ze ook om mij geven. En dat ik dat weet.
Ook herkenbaar. En ik heb dat opgelost door de afstand, te zorgen dat het met niet meer uitmaakte of iemand me aardig vond en ik me in allerlei bochten moest wringen om daar maar voor te zorgen. Ik weet niet of het voor jou ook zou werken, maar zoals ik al aangaf heeft het ook een keerzijde: ik geef om bijna niemand meer ECHT. Ik zorg er wel voor dat ze me niet meer kunnen raken, op welke manier dan ook. Daar ben ik iets te vaak voor in de steek gelaten, ingeruild.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niet dat ze me niet waard zijn. Want ooit voelde ik me niet zo bij hun in de buurt. Ooit voelde ik me alsof ik ook een keer op de eerste plaats kwam, in plaats van dat ik nu maar steeds alles voor iedereen overheb. Ik wil geen andere mensen kennen, ik wil van de mensen die ik ken, waar ik om geef, dat ze ook om mij geven. En dat ik dat weet.
Autistquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal intiem met elkaar.[afbeelding]
Ik zie 't internet geloof ik toch heel anders, als een tool. 't Liefst zou ik zelf met een 'dir' commando in CLI het hele internet 'map' willen zien.
en af en toe een del commando geven zodat Internet niet nodeloos verstopt of vol raaktquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik zie 't internet geloof ik toch heel anders, als een tool. 't Liefst zou ik zelf met een 'dir' commando in CLI het hele internet 'map' willen zien.
Ik ben blij dat je "bijna" zegt...quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ook herkenbaar. En ik heb dat opgelost door de afstand, te zorgen dat het met niet meer uitmaakte of iemand me aardig vond en ik me in allerlei bochten moest wringen om daar maar voor te zorgen. Ik weet niet of het voor jou ook zou werken, maar zoals ik al aangaf heeft het ook een keerzijde: ik geef om bijna niemand meer ECHT. Ik zorg er wel voor dat ze me niet meer kunnen raken, op welke manier dan ook. Daar ben ik iets te vaak voor in de steek gelaten, ingeruild.
In sommige topics zitten dellen genoeg anders..quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en af en toe een del commando geven zodat Internet niet nodeloos verstopt of vol raakt![]()
Overzicht. Ja, ik wil mijn leven wel ordenen in mappen. En dat je dingen weg kan gooien. Of een real life CTRL+Z. En een autosave.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:40 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Autist![]()
Zoiets heb ik soms ook, dat ik een overzicht wil hebben, of CTRL+F irl ofzo :p.
Als Erik tegenover je zat, zou je dan hetzelfde reageren?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:38 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
Blijven die toch lekker in het L topic zittenquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
In sommige topics zitten dellen genoeg anders..
Same here.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:44 schreef wonderer het volgende:
Toen Cahir langskwam, dacht ik toch wel even "oh ja, shit".
Dan heb je dus toch een plek waar je gewaardeerd wordt, en er zullen er vast meer zijnquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoewel ik weet dat andere mensen mee kunnen lezen heb ik toch het idee dat dat hier heel erg meevalt. Naļef misschien, maar vergeleken bij mijn andere slowchats is dit wel de enige plek waarbij ik het met ongeveer iedereen kan vinden en iedereen ongeveer vertrouw. Voor zoverre dat gaat via internet.
Excuses, excuses...quote:
Nou ja, ik zou Erik in real life langer moeten kennen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als Erik tegenover je zat, zou je dan hetzelfde reageren?
Het is je lang en breed vergevenquote:
Maar da's van voorbijgaande aardquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:44 schreef wonderer het volgende:
Toen Cahir langskwam, dacht ik toch wel even "oh ja, shit".
Jah, nou, ik ben eigenlijk ook op deze manier op het internet verzeild geraakt, via een forum van een hobby van me (Amiga's en vintage computers).quote:
Nou ik heb dus die eer al gehad om hem een paar uur in levende lijve mee te mogen maken en dan is hij nog leuker en aardiger dan hier in het topcquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou Erik in real life langer moeten kennen.
Eh, ja, dus. In zekere zin.
Dan is internet dus niet een tool, dan ben jij gewoon zo.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:47 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou Erik in real life langer moeten kennen.
Eh, ja, dus. In zekere zin.
Die fout maak ik niet nog eens hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Noemen we dat voor jouw gewoon een leermomentje![]()
![]()
Ik vind het altijd zo tof om te zien wat voor interesses autisten allemaal kunnen hebbenquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jah, nou, ik ben eigenlijk ook op deze manier op het internet verzeild geraakt, via een forum van een hobby van me (Amiga's en vintage computers)
'k heb ook 'n dellquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
In sommige topics zitten dellen genoeg anders..
Maar dan heb jij ook minimaal een ferme schouderklop verdientquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jah, nou, ik ben eigenlijk ook op deze manier op het internet verzeild geraakt, via een forum van een hobby van me (Amiga's en vintage computers).
Daar ben ik van enkel on-topic 'chats' naar de dmz van de site gegaan, om vervolgens wat rond te snuffelen op het internet, en zo via-via op fok terecht te komen.
Stroek, pas op dat het geen beuken wordt...quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dan heb jij ook minimaal een ferme schouderklop verdient![]()
en moet jij voor jezelf toch ook wel vinden dat je hier een ontwikkeling hebt doorgemaakt
Ik heb nooit Karateles gehad hoor, dus volgens mij is dat wel vertrouwdquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Stroek, pas op dat het geen beuken wordt...
Maak me geeeek...........quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:59 schreef wonderer het volgende:
mmm. Volkoren tortilla's uit de koekenpan met een laagje strooikaas ertussen
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:54 schreef Sitethief het volgende:
Ik kwam bij Eduard een eeuwenoud Pascal instructieboekje tegen waar men het nog over ponskaarten heeft.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:59 schreef wonderer het volgende:
mmm. Volkoren tortilla's uit de koekenpan met een laagje strooikaas ertussen
nouja, dat sowieso.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dan heb jij ook minimaal een ferme schouderklop verdient![]()
en moet jij voor jezelf toch ook wel vinden dat je hier een ontwikkeling hebt doorgemaakt
Meen je dat nou? Die indruk heb je namelijk nooit gewektquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
nouja, dat sowieso.
Van iemand voor wie het leven 1 grote maelstrom was, naar iemand die dat behoorlijk in handen heeft.
Ja, hč. Daar was ik ook al achter.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:04 schreef wonderer het volgende:
Hee Erik, ikluister nu naar Mika - Grace Kelly, dat klinkt wel een beetje zoals jij je voelt.
Das al lang gebeurtquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik las: Make me geek
Nouja, de touwtjes 'behoorlijk' in handen ten opzichte van 10 jaar geleden danwel. (toen ik zo oud was als Erik)quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:04 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Die indruk heb je namelijk nooit gewekt.
Dag!quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:06 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga vast voorzichtig proberen afscheid te nemen van jullie...
Dag lieve medefokkers!![]()
Maar je moet me wel 1 ding beloven hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
nouja, dat sowieso.
Van iemand voor wie het leven 1 grote maelstrom was, naar iemand die dat behoorlijk in handen heeft.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar je moet me wel 1 ding beloven hoor![]()
als het straks weer boven de 30 graden komt moet jij gewoon weer bronstig blijven posten![]()
![]()
Op die manier, ik denk dat het een fase is die veel mensen meemaken maar de een heeft het veel minder zwaar te verduren als de ander. Maar ik herken mezelf ook wel een beetje in Erik, alleen is die kampioen indeputpraten, en wij onderhand kampioen uitdeputpraten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nouja, de touwtjes 'behoorlijk' in handen ten opzichte van 10 jaar geleden danwel. (toen ik zo oud was als Erik)
Tot morgen mevrouwquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:06 schreef DR34M3R het volgende:
Dag mevrouwquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:06 schreef DR34M3R het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:08 schreef wonderer het volgende:
Dag dromer.
Bah, ik wou nog een droom vertellen. Lees je terug morgen?
Oh allicht.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:09 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Op die manier, ik denk dat het een fase is die veel mensen meemaken maar de een heeft het veel minder zwaar te verduren als de ander. Maar ik herken mezelf ook wel een beetje in Erik, alleen is die kampioen indeputpraten, en wij onderhand kampioen uitdeputpraten.
Maar ik heb er vertrouwen in dat Erik goed terecht komt.
Hm, dat wist ik ook toen ik twaalf was, maar ik heb er nooit aan gedacht om dat echt te gebruiken. Vond het gewoon leuk om te wetenquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:13 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
[..]
Oh allicht.
Ik wist op mijn 14 precies hoe ik een galgknoop moest maken, en het huis had genoeg balken. En er waren genoeg avonden dat ik wou inslapen om nooit meer wakker te worden. Maar onderbewust denk ik toch dat 't niet was da'k niet wilde leven, maar een ander leven wilde leiden. Een leven zoals ik dat nu heb
Jij droomt veel en intensief zegquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:13 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, droom dus.
Dat geldt ook voor jou Stroek.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee je niet schamen/schuldig voelen hoor![]()
het was juist zo'n leuke onverwachte kant van je![]()
Geldt ook voor mij.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:17 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jij droomt veel en intensief zeg...........
Die paar dromen die ik ooit gehad heb............ Al waren die wel meteen intensief...
Vooral die ene die zich in dit halve topic afspeelde.
Eergister kon ik me niet herinneren wat ik gedroomd had, dat was echt een unicumquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:17 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jij droomt veel en intensief zeg...........
Jij bent dan ook geen 14 meerquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niks van galgenknopen af.
Ja dat angstbeeld heb ik ook nog wel een paar jaar gehad nadat ik was afgestudeerdquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eergister kon ik me niet herinneren wat ik gedroomd had, dat was echt een unicum
Ik droomde ook nog dat ik weer naar school moest, in mijn examenklas zat en mijn rooster aan mijn broertje liet zien. Ik moest op maandag om acht uur beginnen. Ik dacht, "Dat red ik nooit, ik ben al jaren gewend om uit te slap... wacht even, ik heb mijn diploma allang, wat doe ik hier"
Lekker handig jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:48 schreef Stroekie het volgende:
Hi hi
gaat zojuist hier mijn bel
ik de trap af en naar buiten toe
komt er een man op me af, geeft me een hand en stelt zich voor en zegt dat hij voor de tafel komt
Ik verbouwereerd
Maar dit is toch XXXstraat 34 te Oss
Ja dat klopt
Nou dan heb ik het toch goed in de TomTom ingevuld
Ik mijn postcode genoemd, en ja daar kwam het verschil aan het licht
hij moest 2 dorpen verder zijn, daar ligt blijkbaar een straat met dezelfde naam en daar was een tafel in de verkoop![]()
Ja logisch nadenken hoeft niet meer, laat staan kaartlezenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Lekker handig ja
Naja, ik ga op bedde
Nee meneer moest niet in Oss maar in Herpen zijnquote:
Ja kijk het en poosje aanquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:46 schreef Mirtel het volgende:
hahah ja das wel begrijpelijk.... de vraag is vindt IK het leuk? we zullen zien aaaahahahahha
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:26 schreef Mirtel het volgende:
ik ben nieuw hier... is dit een leuke topic?
Ja lekker, dank je wel Maedelquote:Op woensdag 18 april 2007 07:30 schreef maedel het volgende:
[..]keileuk zelfs!
Dus, goedemorgen!
*zet vast koffie*
da's een puber het het H topic die hier dacht te kunnen trollen omdat dit ook een topic in ONZIN isquote:Op woensdag 18 april 2007 07:54 schreef maedel het volgende:
*schenkt een kop dampende koffie in voor Stroekie*
Wat is dat met die Cahir eigenlijk (een paar pagina's terug). Heb ik iets gemist?
Iedereen vind het een leuk topic, alleen niet iedereen durft er aan toe te geven.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:32 schreef wonderer het volgende:
Sommigen vinden van wel, anderen vinden van niet.
Maar jij bent voor de duvel niet bang dus ook niet weg te jagen hierzoquote:Op woensdag 18 april 2007 08:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Iedereen vind het een leuk topic, alleen niet iedereen durft er aan toe te geven.
Heb ik nog wat gemist in de tijd dat ik afwezig hier was eigelijk?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij bent voor de duvel niet bang dus ook niet weg te jagen hierzo![]()
waarom verbaast mij dat nu weer nietsquote:Op woensdag 18 april 2007 08:20 schreef Sebasser het volgende:
Waarom las ik zojuist de TT heel anders?
ik las Tieners in bed.![]()
Omdat je het zelf ook al las?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waarom verbaast mij dat nu weer niets![]()
Je zou 1 a 2 topics kunnen teruglezenquote:Op woensdag 18 april 2007 08:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heb ik nog wat gemist in de tijd dat ik afwezig hier was eigelijk?
Te luiquote:Op woensdag 18 april 2007 08:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je zou 1 a 2 topics kunnen teruglezen
ik heb wel wat blunders daarin opgebiecht
Je weet niet wat je mistquote:
Je kan ook de print optie gebruikenquote:
Zo erg?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je kan ook de print optie gebruiken![]()
![]()
maar dan moet je wel goed opletten dat je alle blaadjes van de printer meeneemt en die niet per ongeluk laat slingeren
of het zo erg is/was moeten anderen maar oordelenquote:Op woensdag 18 april 2007 08:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo erg?
Dan zet ik het ff op een memo
zodat ik het niet vergeet..
Niet eens?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Goedemorgen weer.. Vannacht laat gaan slapen maar niet eens lopen piekeren.
Nee, heb afscheid genomen van een hele leuk jongen, zelfs daar niet over gepiekerd hoewel er echt diepgang in zit. Er daalde vannacht echt een soort gemoedsrust over me heen. En dan is het nu tijd voor het ontdekken van de vrouwenliefde. Ik ben er klaar voor!quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:
En dan is het nu tijd voor het ontdekken van de vrouwenliefde. Ik ben er klaar voor!
En ook voor jou een warm welkom natuurlijk!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:23 schreef maaike1987 het volgende:
Kom hier ook eens kijken..
Goedemorgen trouwens iedereen![]()
dit topic is gewoon een doorsnede van de Nederlandse bevolking, dus er komen hier diverse mensen en personen van verschillende pluimagequote:Op woensdag 18 april 2007 11:55 schreef maaike1987 het volgende:
Dank je wel..![]()
Posten er hier eigenlijk wel vrouwen die lesbisch zijn of is het meer gewoon voor de lol?
Welnee, hier komen enkel lesbeau'squote:Op woensdag 18 april 2007 11:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dit topic is gewoon een doorsnede van de Nederlandse bevolking, dus er komen hier diverse mensen en personen van verschillende pluimage![]()
Euhm ja, ik ben één van de weinige echte lesbeau's hierquote:Op woensdag 18 april 2007 11:55 schreef maaike1987 het volgende:
Dank je wel..![]()
Posten er hier eigenlijk wel vrouwen die lesbisch zijn of is het meer gewoon voor de lol?
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:22 schreef maedel het volgende:
[..]
Euhm ja, ik ben één van de weinige echte lesbeau's hier
Ja, ik heb geen idee waarom de foklesbeau's het topic niet zo weten te vinden, of er niks aan vinden. Die kerels zijn trouwens 95% homo's hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 14:18 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
was gewoon even nieuwsgierig.. omdat ik voornamelijk mannen zag posten
Goedemiddag trouwens![]()
Faithz en Nirak zijn volgens mij ontzettend aan het huistuinenkeukennestelen.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Maedel is de meest aanwezige lesbeau. NanKing is de leabeaumoeder. Vroeger waren Nirak en Faithz er ook vrij vaak maar die zijn verdwenen. En soms komen er sporadisch nog wat andere lesbeau's langs.
En voor de rest allemaal toffe volkeren die hier komen.
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:34 schreef Tha_Erik het volgende:
En dat is begonnen toen ze bij de meet na de ontmoeting zo snel verdwenen waren?
okequote:Op woensdag 18 april 2007 14:24 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen idee waarom de foklesbeau's het topic niet zo weten te vinden, of er niks aan vinden. Die kerels zijn trouwens 95% homo's hoor
Nee dusquote:Op woensdag 18 april 2007 14:38 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
okeIk dacht eerst ook dat het een onzin topic was..
quote:Waarom in ONZ en niet in GC bijv?
Onze broertjes de HOMOs staan ook in ONZ. We moeten elkaar natuurlijk wel steunen! In GC staat een ander homo-topic met een wat meer serieuze insteek: SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo #9
nou heel af en toe verkopen we hier ook wel onzin hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 14:38 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
okeIk dacht eerst ook dat het een onzin topic was..
Oh, ik neem anders altijd alles serieusquote:Op woensdag 18 april 2007 15:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou heel af en toe verkopen we hier ook wel onzin hoor![]()
Verkopen?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou heel af en toe verkopen we hier ook wel onzin hoor![]()
maar het kan hier ook flink serieus aan toe gaan![]()
Er is best wel een redelijke kans dat jij de volgende TS bent, dus dan doe je dat dan toch?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:30 schreef wonderer het volgende:
Shit, ik had me voorgenomen om de volgende in GC te openen, maar dat ben ik dus vergeten
Had m al gevondenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:55 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee dus
Eigenlijk gaat het er hier behoorlijk vaak redelijk serieus aan toe.
Waarom de reeks in ONZ staat, staat geloof ik in de openingspost.
edit: jup, daar staat 'ie;
[..]
binnenkort gewoon een nieuwe kansquote:Op woensdag 18 april 2007 16:30 schreef wonderer het volgende:
Shit, ik had me voorgenomen om de volgende in GC te openen, maar dat ben ik dus vergeten
*LOL*quote:Op woensdag 18 april 2007 08:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je zou 1 a 2 topics kunnen teruglezen
ik heb wel wat blunders daarin opgebiecht
nog nieuwe blunders te melden danquote:Op woensdag 18 april 2007 17:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*LOL*
En voor de vernadering was je niet de enige
Hey mop. Geen ideequote:Op woensdag 18 april 2007 17:18 schreef wonderer het volgende:
Hoi Dromer! Fijn gedroomd?
In dat geval: Hi lesbasserquote:Op woensdag 18 april 2007 12:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Welnee, hier komen enkel lesbeau's
quote:Op woensdag 18 april 2007 17:26 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
nog nieuwe blunders te melden dan?
haha vertelquote:Op woensdag 18 april 2007 17:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
en ik kon er dit keer echt niets aan doen![]()
![]()
uhuh.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
en ik kon er dit keer echt niets aan doen![]()
![]()
Nieuwe verhalen? Gebaseerd op Stroek? Dat zal dan een soort mr. Bean reeks wordenquote:Op woensdag 18 april 2007 17:42 schreef wonderer het volgende:
Ja, vertel, we schrijven meeeeeee!
JIJ baalt? Kun je nagaan hoe wij ons voelen....quote:Op woensdag 18 april 2007 17:45 schreef wonderer het volgende:
Nee, ik ben gewoon nieuwsgierig
Trouwens bijna het eerste verhaal van deel 2 af en ik baal dat ik het jullie niet wil laten lezen
Wij ookquote:Op woensdag 18 april 2007 17:57 schreef wonderer het volgende:
Ja, sorry. Ik ben zo gewend het allemaal met jullie te delen..
quote:Op woensdag 18 april 2007 17:54 schreef maaike1987 het volgende:
Over blunders gesproken.. ik heb er ook nog 1..
Ik was met 2 vrienden naar de sauna...
na een tijdje zaten we in een hete sauna (90 graden)
Zat er ook nog iemand bij die we daar hadden ontmoet, en een oude man..
Ik lag daar lekker en zag die man maar staren..
Na een tijdje ging hij weg..
Je hebt daar twee deuren en hij ging door de eerste deur, en ik dacht dus ook door de tweede..
dus ik vraag zo van ik snap niet waarom die oude mannetjes naar de sauna komen.. voor de sauna of om te gluren,
want hij zat me toch aan te kijken!
blijkt hij achter de eerste deur te staan en had hij alles meegekregen![]()
![]()
http://www.xs4all.nl/~shyvven/images/avatars/puntje.jpgquote:Op woensdag 18 april 2007 17:50 schreef DR34M3R het volgende:
Ik leer de .... nog niet echt af hč?Ach wat, wie het niet wil hebben, moet mijn posts maar gewoon overslaan. Ik kan mijn avatar natuurlijk veranderen in ... ?
Stroekie die naar blote meisjes gluurt?quote:
Het zou zomaar een typische stroekblunder kunnen zijn...quote:Op woensdag 18 april 2007 18:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stroekie die naar blote meisjes gluurt?
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 18 april 2007 18:22 schreef wonderer het volgende:
Heb ik daarvoor vijf minuten van mijn kostbare tijd opgeofferd?
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:25 schreef Stroekie het volgende:
een belangrijk onderdeel van onze software is de Oracel database
die bestaat uit een centraal deel en een stukje dat lokaal geinstalleerd is (client)
Normaal gesproken komen field engineers dit bij klanten thuis installeren en laten ze de installatie cd roms achter
Echter voor noodgevallen ligt er hier op kantoor een voorraad van ongeveer 20 stuks van die client cd rommen.
Nu zal ik dat ze vorige week een nieuwe voorraad hadden gebracht. Hiervoor staat er hier in het pand op de afdeling nabewerking zo'n giga cd rom kopieerapparaat waar in 1 keer 100 lege cd's in kunnen en dan razendsnel kunnen dupliceren.
Nou heb ik gisteren zo'n nieuw exemplaar naar een klant gestuurd
Belt hij me vandaag of met de vraag of ik een geintje met hem aan het uithalen was
Hij had een extene kracht ingehuurd om die cd rom te installeren maar nadat de cd rom in de pc was geschoven en autorun gestart was kwam er niet de installatiesoftware voor maar ging hij vrolijk Kinderen voor Kinderen unplugged afspelen
Heeft er gewoon zo'n XXXXX sukkel beneden niet gecontroleerd welke cd rom er in de master zat.
Blijkt dat apparaat dus niet alleen voor zakelijke toepassingen gebruikt te zijn.
wel lief was dat de klant dit verhaal alleen aan mij persoonlijk wenstte te vertellen, bang dat hij was dat ik anders het komende jaar nergens meer mijn gezicht kon laten zien zonder dat er collega's direct kinderliedjes gaan zingen
quote:Ik heb zo wa wa wa waanzinnig gedroomd
Ik werd met ca ca ca cadeaus overstroomd...
Er zijn hier vast lieve mensen te vinden die je leegte willen opvullen...quote:Op woensdag 18 april 2007 18:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hoi mopjes
Ik ben klaar met m'n stage.
'k Heb m'n 'kind' (project) moeten afstaan
En nu....
Leegte....![]()
nouja, m'n huisje moet ik nog wel even proper maken, en er valt nog genoeg te solderen, en ik moet nog een hoop mensen bellen/mailen en bij langsgaan enzo,
maar toch,
leegte..
mogen wij dan een kleine bijdrage leveren bij het vullen van die leegte ?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hoi mopjes
Ik ben klaar met m'n stage.
'k Heb m'n 'kind' (project) moeten afstaan
En nu....
Leegte....![]()
nouja, m'n huisje moet ik nog wel even proper maken, en er valt nog genoeg te solderen, en ik moet nog een hoop mensen bellen/mailen en bij langsgaan enzo,
maar toch,
leegte..
nou jij bent nog mildquote:
Inderdaad wel lief, maar da's toch geen blunder van jou? Alsof jij bij elke CD-rom gaat controleren wat erop staatquote:Op woensdag 18 april 2007 18:25 schreef Stroekie het volgende:
wel lief was dat de klant dit verhaal alleen aan mij persoonlijk wenstte te vertellen, bang dat hij was dat ik anders het komende jaar nergens meer mijn gezicht kon laten zien zonder dat er collega's direct kinderliedjes gaan zingen
Mag ik nu iets zeggen over reuzendildo's? Ja? Toe? Mag ik?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Er zijn hier vast lieve mensen te vinden die je leegte willen opvullen...
Welkom terug vanitas
Nee maar waarom moet dat nu weer net uitgerekend mij overkomenquote:Op woensdag 18 april 2007 18:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Inderdaad wel lief, maar da's toch geen blunder van jou? Alsof jij bij elke CD-rom gaat controleren wat erop staat
Ik vond deze beter bij mij passen...quote:Op woensdag 18 april 2007 18:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou jij bent nog mild
die meiden hier op de kamer begonnen spontaan het grote tietenlied te zingen
ik geloof er niets van dat als we zeggen Nee dat jij je daar wat aan gelegen laat liggenquote:Op woensdag 18 april 2007 18:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mag ik nu iets zeggen over reuzendildo's? Ja? Toe? Mag ik?
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik geloof er niets van dat als we zeggen Nee dat jij je daar wat aan gelegen laat liggen
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mogen wij dan een kleine bijdrage leveren bij het vullen van die leegte ?
hehe, dankquote:Op woensdag 18 april 2007 18:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Er zijn hier vast lieve mensen te vinden die je leegte willen opvullen...
Welkom terug vanitas
* maaike1987quote:Op woensdag 18 april 2007 18:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee maar waarom moet dat nu weer net uitgerekend mij overkomen![]()
![]()
Reuzendildo'squote:Op woensdag 18 april 2007 18:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mag ik nu iets zeggen over reuzendildo's? Ja? Toe? Mag ik?
das ook lekkerquote:Op woensdag 18 april 2007 18:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
[..]
hehe, dank
Om de leegte te vullen heb ik van 't bedrijf ook een flinke fles Triple bier gekregen als afscheidsgeschenk
oeh, ik voel hier op korte termijn de volgende L topic meet aankomen in Groningenquote:Op woensdag 18 april 2007 18:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
[..]
hehe, dank
Om de leegte te vullen heb ik van 't bedrijf ook een flinke fles Triple bier gekregen als afscheidsgeschenk
okay gedeelde smart is halve smartquote:Op woensdag 18 april 2007 18:42 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
* maaike1987![]()
![]()
Zoiets zou mij waarschijnlijk ook overkomen, dus je bent niet de enige![]()
Ja maar nu eerst niet, als ik nu aan 't bier ga dan lig ik straks echt knock-out op de vloerquote:Op woensdag 18 april 2007 18:42 schreef wonderer het volgende:
Wel eerst de kroonkruk eraf halen he, anders kun je jezelf er flink mee beschadigen.
Ja, dat ken ik. Kost nog best wat energie.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:45 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
[..]
Ja maar nu eerst niet, als ik nu aan 't bier ga dan lig ik straks echt knock-out op de vloer
O help. De vrouwelijke stroek... Welkom Stroeka!quote:Op woensdag 18 april 2007 18:42 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
* maaike1987![]()
![]()
Zoiets zou mij waarschijnlijk ook overkomen, dus je bent niet de enige![]()
haha dank jequote:Op woensdag 18 april 2007 18:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O help. De vrouwelijke stroek... Welkom Stroeka!
Nou je weet de nieuwe mensen hier in het topic wel direct te stigmatiserenquote:Op woensdag 18 april 2007 18:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O help. De vrouwelijke stroek... Welkom Stroeka!
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou je weet de nieuwe mensen hier in het topic wel direct te stigmatiseren
en ik vindt de naam/titel Stroekster dan mooier voor je dan stroekaquote:Op woensdag 18 april 2007 18:54 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha dank jeJa ik schijn af en toe de meest gekke dingen mee te maken
![]()
je had ook een fax laten slingeren?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eerlijk toegeven, ik heb hem gejat. Ik ben eerder deze week zelf zo genoemd.
WAAAAAAR komt die vraag nu vandaan? Wonderer gedraag je!quote:Op woensdag 18 april 2007 18:59 schreef wonderer het volgende:
Hee Maaike, ga je nou ook hier je borsten posten? Denk dat er wel een aantal dames blij mee gaan zijn
Nee, maar jij post ook niet regelmatig in "Show hier je borsten" topics.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
WAAAAAAR komt die vraag nu vandaan? Wonderer gedraag je!
Die vraag heb je aan mij toch ook niet gesteld toen ik hier pas kwam?
*zucht* Laatste keer. Geen dopje. Pompje.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je had ook een fax laten slingeren?
of weer het dopje van het glijmiddel in het archief laten staan ?
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, maar jij post ook niet regelmatig in "Show hier je borsten" topics.
inderdaad gedraag jequote:Op woensdag 18 april 2007 19:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
WAAAAAAR komt die vraag nu vandaan? Wonderer gedraag je!
Die vraag heb je aan mij toch ook niet gesteld toen ik hier pas kwam?
en jij kijkt dus regelmatig maar post niet?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, maar jij post ook niet regelmatig in "Show hier je borsten" topics.
Staat in KPD.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, niet echt nee... Net zoiets als M, S&G dus?
Wat zijn dat voor detectivestreken?
biecht maar opquote:Op woensdag 18 april 2007 19:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Staat in KPD.
Kut, nou moet ik natuurlijk verklaren waarom ik daar kijk... Lamaar.
Nee hoor, laat maar komenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Staat in KPD.
Kut, nou moet ik natuurlijk verklaren waarom ik daar kijk... Lamaar.
DIE verklaring waarschijnlijk net niet...quote:Op woensdag 18 april 2007 19:07 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
en jij kijkt dus regelmatig maar post niet?
Ik heb niks te postenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:07 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
en jij kijkt dus regelmatig maar post niet?
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
DIE verklaring waarschijnlijk net niet...
Mij heeft ze ook nieuwgierig... Waarom dan WEL ?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:29 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
![]()
maar vertel wonderer waarom kijk je daar![]()
Gelukkig was het een onschuldige CD met kinderliedjesquote:Op woensdag 18 april 2007 18:25 schreef Stroekie het volgende:
een belangrijk onderdeel van onze software is de Oracel database
die bestaat uit een centraal deel en een stukje dat lokaal geinstalleerd is (client)
Normaal gesproken komen field engineers dit bij klanten thuis installeren en laten ze de installatie cd roms achter
Echter voor noodgevallen ligt er hier op kantoor een voorraad van ongeveer 20 stuks van die client cd rommen.
Nu zal ik dat ze vorige week een nieuwe voorraad hadden gebracht. Hiervoor staat er hier in het pand op de afdeling nabewerking zo'n giga cd rom kopieerapparaat waar in 1 keer 100 lege cd's in kunnen en dan razendsnel kunnen dupliceren.
Nou heb ik gisteren zo'n nieuw exemplaar naar een klant gestuurd
Belt hij me vandaag of met de vraag of ik een geintje met hem aan het uithalen was
Hij had een extene kracht ingehuurd om die cd rom te installeren maar nadat de cd rom in de pc was geschoven en autorun gestart was kwam er niet de installatiesoftware voor maar ging hij vrolijk Kinderen voor Kinderen unplugged afspelen
Heeft er gewoon zo'n XXXXX sukkel beneden niet gecontroleerd welke cd rom er in de master zat.
Blijkt dat apparaat dus niet alleen voor zakelijke toepassingen gebruikt te zijn.
dat van die temp dir is alleem maar op mijn computer thuis hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig was het een onschuldige CD met kinderliedjes.
En wat voor muziek mag dat dan zijn?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat van die temp dir is alleem maar op mijn computer thuis hoor![]()
Weinig muziek. Eerder beeldmateriaal voor privédoeleinden, als ik het zo mag zeggenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En wat voor muziek mag dat dan zijn?
O help, doe eens iets aan die onbegrensde nieuwsgierigheid van me...
bewegende breiwerken uit de Burda zeg maarquote:Op woensdag 18 april 2007 19:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En wat voor muziek mag dat dan zijn?
O help, doe eens iets aan die onbegrensde nieuwsgierigheid van me...
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weinig muziek. Eerder beeldmateriaal voor privédoeleinden, als ik het zo mag zeggen.
wat heb jij toch met die breiboekjes?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bewegende breiwerken uit de Burda zeg maar![]()
nou ja de beeldspraak werk in elk gevalquote:Op woensdag 18 april 2007 20:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wat heb jij toch met die breiboekjes?
tot morgen!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:01 schreef Stroekie het volgende:
en nu ga ik naar huis
maar nog wel eerst de reminder om het volgend topic dus in General Chat te openen
Ja, eigenlijk weet ik dat niet. Ik kijk ook alleen maar als ie toevallig in AT staat en ik me doodverveel.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mij heeft ze ook nieuwgierig... Waarom dan WEL ?
dus als jij je verveeld wil je naar borsten kijkenquote:Op woensdag 18 april 2007 20:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk weet ik dat niet. Ik kijk ook alleen maar als ie toevallig in AT staat en ik me doodverveel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |