Ja kijk het en poosje aanquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:46 schreef Mirtel het volgende:
hahah ja das wel begrijpelijk.... de vraag is vindt IK het leuk? we zullen zien aaaahahahahha
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:26 schreef Mirtel het volgende:
ik ben nieuw hier... is dit een leuke topic?
Ja lekker, dank je wel Maedelquote:Op woensdag 18 april 2007 07:30 schreef maedel het volgende:
[..]keileuk zelfs!
Dus, goedemorgen!
*zet vast koffie*
da's een puber het het H topic die hier dacht te kunnen trollen omdat dit ook een topic in ONZIN isquote:Op woensdag 18 april 2007 07:54 schreef maedel het volgende:
*schenkt een kop dampende koffie in voor Stroekie*
Wat is dat met die Cahir eigenlijk (een paar pagina's terug). Heb ik iets gemist?
Iedereen vind het een leuk topic, alleen niet iedereen durft er aan toe te geven.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:32 schreef wonderer het volgende:
Sommigen vinden van wel, anderen vinden van niet.
Maar jij bent voor de duvel niet bang dus ook niet weg te jagen hierzoquote:Op woensdag 18 april 2007 08:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Iedereen vind het een leuk topic, alleen niet iedereen durft er aan toe te geven.
Heb ik nog wat gemist in de tijd dat ik afwezig hier was eigelijk?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij bent voor de duvel niet bang dus ook niet weg te jagen hierzo![]()
waarom verbaast mij dat nu weer nietsquote:Op woensdag 18 april 2007 08:20 schreef Sebasser het volgende:
Waarom las ik zojuist de TT heel anders?
ik las Tieners in bed.![]()
Omdat je het zelf ook al las?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waarom verbaast mij dat nu weer niets![]()
Je zou 1 a 2 topics kunnen teruglezenquote:Op woensdag 18 april 2007 08:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heb ik nog wat gemist in de tijd dat ik afwezig hier was eigelijk?
Te luiquote:Op woensdag 18 april 2007 08:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je zou 1 a 2 topics kunnen teruglezen
ik heb wel wat blunders daarin opgebiecht
Je weet niet wat je mistquote:
Je kan ook de print optie gebruikenquote:
Zo erg?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je kan ook de print optie gebruiken![]()
![]()
maar dan moet je wel goed opletten dat je alle blaadjes van de printer meeneemt en die niet per ongeluk laat slingeren
of het zo erg is/was moeten anderen maar oordelenquote:Op woensdag 18 april 2007 08:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo erg?
Dan zet ik het ff op een memo
zodat ik het niet vergeet..
Niet eens?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Goedemorgen weer.. Vannacht laat gaan slapen maar niet eens lopen piekeren.
Nee, heb afscheid genomen van een hele leuk jongen, zelfs daar niet over gepiekerd hoewel er echt diepgang in zit. Er daalde vannacht echt een soort gemoedsrust over me heen. En dan is het nu tijd voor het ontdekken van de vrouwenliefde. Ik ben er klaar voor!quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:
En dan is het nu tijd voor het ontdekken van de vrouwenliefde. Ik ben er klaar voor!
En ook voor jou een warm welkom natuurlijk!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:23 schreef maaike1987 het volgende:
Kom hier ook eens kijken..
Goedemorgen trouwens iedereen![]()
dit topic is gewoon een doorsnede van de Nederlandse bevolking, dus er komen hier diverse mensen en personen van verschillende pluimagequote:Op woensdag 18 april 2007 11:55 schreef maaike1987 het volgende:
Dank je wel..![]()
Posten er hier eigenlijk wel vrouwen die lesbisch zijn of is het meer gewoon voor de lol?
Welnee, hier komen enkel lesbeau'squote:Op woensdag 18 april 2007 11:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dit topic is gewoon een doorsnede van de Nederlandse bevolking, dus er komen hier diverse mensen en personen van verschillende pluimage![]()
Euhm ja, ik ben één van de weinige echte lesbeau's hierquote:Op woensdag 18 april 2007 11:55 schreef maaike1987 het volgende:
Dank je wel..![]()
Posten er hier eigenlijk wel vrouwen die lesbisch zijn of is het meer gewoon voor de lol?
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:22 schreef maedel het volgende:
[..]
Euhm ja, ik ben één van de weinige echte lesbeau's hier
Ja, ik heb geen idee waarom de foklesbeau's het topic niet zo weten te vinden, of er niks aan vinden. Die kerels zijn trouwens 95% homo's hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 14:18 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
was gewoon even nieuwsgierig.. omdat ik voornamelijk mannen zag posten
Goedemiddag trouwens![]()
Faithz en Nirak zijn volgens mij ontzettend aan het huistuinenkeukennestelen.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Maedel is de meest aanwezige lesbeau. NanKing is de leabeaumoeder. Vroeger waren Nirak en Faithz er ook vrij vaak maar die zijn verdwenen. En soms komen er sporadisch nog wat andere lesbeau's langs.
En voor de rest allemaal toffe volkeren die hier komen.
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:34 schreef Tha_Erik het volgende:
En dat is begonnen toen ze bij de meet na de ontmoeting zo snel verdwenen waren?
okequote:Op woensdag 18 april 2007 14:24 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen idee waarom de foklesbeau's het topic niet zo weten te vinden, of er niks aan vinden. Die kerels zijn trouwens 95% homo's hoor
Nee dusquote:Op woensdag 18 april 2007 14:38 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
okeIk dacht eerst ook dat het een onzin topic was..
quote:Waarom in ONZ en niet in GC bijv?
Onze broertjes de HOMOs staan ook in ONZ. We moeten elkaar natuurlijk wel steunen! In GC staat een ander homo-topic met een wat meer serieuze insteek: SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo #9
nou heel af en toe verkopen we hier ook wel onzin hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 14:38 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
okeIk dacht eerst ook dat het een onzin topic was..
Oh, ik neem anders altijd alles serieusquote:Op woensdag 18 april 2007 15:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou heel af en toe verkopen we hier ook wel onzin hoor![]()
Verkopen?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou heel af en toe verkopen we hier ook wel onzin hoor![]()
maar het kan hier ook flink serieus aan toe gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |