Die fout maak ik niet nog eens hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Noemen we dat voor jouw gewoon een leermomentje![]()
![]()
Ik vind het altijd zo tof om te zien wat voor interesses autisten allemaal kunnen hebbenquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jah, nou, ik ben eigenlijk ook op deze manier op het internet verzeild geraakt, via een forum van een hobby van me (Amiga's en vintage computers)
'k heb ook 'n dellquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
In sommige topics zitten dellen genoeg anders..
Maar dan heb jij ook minimaal een ferme schouderklop verdientquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jah, nou, ik ben eigenlijk ook op deze manier op het internet verzeild geraakt, via een forum van een hobby van me (Amiga's en vintage computers).
Daar ben ik van enkel on-topic 'chats' naar de dmz van de site gegaan, om vervolgens wat rond te snuffelen op het internet, en zo via-via op fok terecht te komen.
Stroek, pas op dat het geen beuken wordt...quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dan heb jij ook minimaal een ferme schouderklop verdient![]()
en moet jij voor jezelf toch ook wel vinden dat je hier een ontwikkeling hebt doorgemaakt
Ik heb nooit Karateles gehad hoor, dus volgens mij is dat wel vertrouwdquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Stroek, pas op dat het geen beuken wordt...
Maak me geeeek...........quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:59 schreef wonderer het volgende:
mmm. Volkoren tortilla's uit de koekenpan met een laagje strooikaas ertussen
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:54 schreef Sitethief het volgende:
Ik kwam bij Eduard een eeuwenoud Pascal instructieboekje tegen waar men het nog over ponskaarten heeft.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:59 schreef wonderer het volgende:
mmm. Volkoren tortilla's uit de koekenpan met een laagje strooikaas ertussen
nouja, dat sowieso.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dan heb jij ook minimaal een ferme schouderklop verdient![]()
en moet jij voor jezelf toch ook wel vinden dat je hier een ontwikkeling hebt doorgemaakt
Meen je dat nou? Die indruk heb je namelijk nooit gewektquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
nouja, dat sowieso.
Van iemand voor wie het leven 1 grote maelstrom was, naar iemand die dat behoorlijk in handen heeft.
Ja, hč. Daar was ik ook al achter.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:04 schreef wonderer het volgende:
Hee Erik, ikluister nu naar Mika - Grace Kelly, dat klinkt wel een beetje zoals jij je voelt.
Das al lang gebeurtquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik las: Make me geek
Nouja, de touwtjes 'behoorlijk' in handen ten opzichte van 10 jaar geleden danwel. (toen ik zo oud was als Erik)quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:04 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Die indruk heb je namelijk nooit gewekt.
Dag!quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:06 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga vast voorzichtig proberen afscheid te nemen van jullie...
Dag lieve medefokkers!![]()
Maar je moet me wel 1 ding beloven hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
nouja, dat sowieso.
Van iemand voor wie het leven 1 grote maelstrom was, naar iemand die dat behoorlijk in handen heeft.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar je moet me wel 1 ding beloven hoor![]()
als het straks weer boven de 30 graden komt moet jij gewoon weer bronstig blijven posten![]()
![]()
Op die manier, ik denk dat het een fase is die veel mensen meemaken maar de een heeft het veel minder zwaar te verduren als de ander. Maar ik herken mezelf ook wel een beetje in Erik, alleen is die kampioen indeputpraten, en wij onderhand kampioen uitdeputpraten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nouja, de touwtjes 'behoorlijk' in handen ten opzichte van 10 jaar geleden danwel. (toen ik zo oud was als Erik)
Tot morgen mevrouwquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:06 schreef DR34M3R het volgende:
Dag mevrouwquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:06 schreef DR34M3R het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:08 schreef wonderer het volgende:
Dag dromer.
Bah, ik wou nog een droom vertellen. Lees je terug morgen?
Oh allicht.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:09 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Op die manier, ik denk dat het een fase is die veel mensen meemaken maar de een heeft het veel minder zwaar te verduren als de ander. Maar ik herken mezelf ook wel een beetje in Erik, alleen is die kampioen indeputpraten, en wij onderhand kampioen uitdeputpraten.
Maar ik heb er vertrouwen in dat Erik goed terecht komt.
Hm, dat wist ik ook toen ik twaalf was, maar ik heb er nooit aan gedacht om dat echt te gebruiken. Vond het gewoon leuk om te wetenquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:13 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
[..]
Oh allicht.
Ik wist op mijn 14 precies hoe ik een galgknoop moest maken, en het huis had genoeg balken. En er waren genoeg avonden dat ik wou inslapen om nooit meer wakker te worden. Maar onderbewust denk ik toch dat 't niet was da'k niet wilde leven, maar een ander leven wilde leiden. Een leven zoals ik dat nu heb
Jij droomt veel en intensief zegquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:13 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, droom dus.
Dat geldt ook voor jou Stroek.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee je niet schamen/schuldig voelen hoor![]()
het was juist zo'n leuke onverwachte kant van je![]()
Geldt ook voor mij.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:17 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jij droomt veel en intensief zeg...........
Die paar dromen die ik ooit gehad heb............ Al waren die wel meteen intensief...
Vooral die ene die zich in dit halve topic afspeelde.
Eergister kon ik me niet herinneren wat ik gedroomd had, dat was echt een unicumquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:17 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jij droomt veel en intensief zeg...........
Jij bent dan ook geen 14 meerquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niks van galgenknopen af.
Ja dat angstbeeld heb ik ook nog wel een paar jaar gehad nadat ik was afgestudeerdquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eergister kon ik me niet herinneren wat ik gedroomd had, dat was echt een unicum
Ik droomde ook nog dat ik weer naar school moest, in mijn examenklas zat en mijn rooster aan mijn broertje liet zien. Ik moest op maandag om acht uur beginnen. Ik dacht, "Dat red ik nooit, ik ben al jaren gewend om uit te slap... wacht even, ik heb mijn diploma allang, wat doe ik hier"
Lekker handig jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:48 schreef Stroekie het volgende:
Hi hi
gaat zojuist hier mijn bel
ik de trap af en naar buiten toe
komt er een man op me af, geeft me een hand en stelt zich voor en zegt dat hij voor de tafel komt
Ik verbouwereerd
Maar dit is toch XXXstraat 34 te Oss
Ja dat klopt
Nou dan heb ik het toch goed in de TomTom ingevuld
Ik mijn postcode genoemd, en ja daar kwam het verschil aan het licht
hij moest 2 dorpen verder zijn, daar ligt blijkbaar een straat met dezelfde naam en daar was een tafel in de verkoop![]()
Ja logisch nadenken hoeft niet meer, laat staan kaartlezenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Lekker handig ja
Naja, ik ga op bedde
Nee meneer moest niet in Oss maar in Herpen zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |