Dat gevoel ken ik. Ik zou proberen wat meer afstand van hen te nemen.quote:
Ik heb nergens copyright zien staan hoor... Het was gewoon het eerste wat in me op kwamquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
(hey that's my line)
Met mij prima hoor, mag niet klagen de laatste tijdquote:Ja hoor, morgen laatste dag v. de stage.
En jij/jullie?
En dan? Helemaal niemand overhouden?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik. Ik zou proberen wat meer afstand van hen te nemen.
Niet ZO veel afstand. Maar net dat beetje zodat ze je niet zo hard meer kunnen raken. Heeft mij ook best wel geholpen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan? Helemaal niemand overhouden?
Ben je ook.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet zozeer onbegrepen. Meer in de richting van inwisselbaar en onbelangrijk.
Zodra je van jezelf houdt, zul je merken dat ook de mensen die je wel waard zijn van je houden, en dat is veel waardevoller!quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben echt bang dat als het zo veris, dat het niemand is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zodra je van jezelf houdt, zul je merken dat ook de mensen die je wel waard zijn van je houden, en dat is veel waardevoller!
Als Mohammed niet naar de berg gaat, gaat de berg wel naar Mohammed, maar dan net andersom enzo.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zodra je van jezelf houdt, zul je merken dat ook de mensen die je wel waard zijn van je houden, en dat is veel waardevoller!
Voor een keer moet ik je aanraden om niet naar wonderer te luisteren. Vriendschap en liefde is te mooi om je er op die manier voor af te sluiten. Leer de mensen te herkennen die je waard zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet ZO veel afstand. Maar net dat beetje zodat ze je niet zo hard meer kunnen raken. Heeft mij ook best wel geholpen.
Nadeel is wel dat je een vrij gevoelloze kouwe kikker wordt.
Maar hee, beter dan pijn.
Sluit zich hierbij aanquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Erik, je bent zo'n verstandige jongen. Geloof je nu echt, dat er van de 5 miljard mensen op deze aardkloot niemand is die van je houdt? Of de 15 miljoen in NL?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben echt bang dat als het zo veris, dat het niemand is.
Erik, dacht je dat mijn "wijze levenslessen" uit het niets zijn gekomen? Zo dacht ik vroeger ook, nu weet ik beter.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
En toch... ben ik ongelukkig. Ik kan het gewoon niet zo zien zoals jullie hier zeggen. Het lukt niet. Ik kan me niet zomaar afsluiten voor mensen die me kwetsen (en dan waarschijnlijk niet eens met opzet, maar ik "zie" dat gewoon, dat ze anderen voben mij verkiezen).
Nee, maar zoek je 't ook niet een 'klein beetje' op?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
En deze gevoelens komen ook niet uit het niets.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
En deze gevoelens komen ook niet uit het niets.
Ja, maar ik wil niet dat ze me niet waard zijn. Want ooit voelde ik me niet zo bij hun in de buurt. Ooit voelde ik me alsof ik ook een keer op de eerste plaats kwam, in plaats van dat ik nu maar steeds alles voor iedereen overheb. Ik wil geen andere mensen kennen, ik wil van de mensen die ik ken, waar ik om geef, dat ze ook om mij geven. En dat ik dat weet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Daar heb ik ook geen moment aan getwijfeld. Zoals gezegd, die mensen zijn je niet waard.
Stel je eigen grenzen Erik, loop niet achter anderen aan. Dan geef je anderen de kans om van je echte ik te houden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niet dat ze me niet waard zijn. Want ooit voelde ik me niet zo bij hun in de buurt. Ooit voelde ik me alsof ik ook een keer op de eerste plaats kwam, in plaats van dat ik nu maar steeds alles voor iedereen overheb. Ik wil geen andere mensen kennen, ik wil van de mensen die ik ken, waar ik om geef, dat ze ook om mij geven. En dat ik dat weet.
Hm, komt me bekend voor, de 'weet ik veel' fase in 't leven.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen idee. Misschien. Waarschijnlijk. Weet ik veel.
Daar ben ik het mee eensquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:31 schreef DR34M3R het volgende:
je verdient het om gelukkig te zijn.
En dit keer ben ik het wel volledig met je eens.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:30 schreef wonderer het volgende:
Eigenlijk kunnen we Erik niet eens echt helpen. Want hij voelt zich op DIT MOMENT zo en ik weet uit ervaring dat je er dan schijt aan hebt hoe het over drie jaar misschien is.
Het is iets waar je doorheen moet, Erik, en ik weet het, het is absoluut kut. Hoe jij ermee omgaat, hoe het je persoon verandert, is echter wel iets waar je over na moet denken want het heeft wel degelijk invloed op hoe je later wordt.
Nou Erik dan kan ik hier kort en krachtig zeggen dat ik om je geef.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil geen andere mensen kennen, ik wil van de mensen die ik ken, waar ik om geef, dat ze ook om mij geven. En dat ik dat weet.

Ook herkenbaar. En ik heb dat opgelost door de afstand, te zorgen dat het met niet meer uitmaakte of iemand me aardig vond en ik me in allerlei bochten moest wringen om daar maar voor te zorgen. Ik weet niet of het voor jou ook zou werken, maar zoals ik al aangaf heeft het ook een keerzijde: ik geef om bijna niemand meer ECHT. Ik zorg er wel voor dat ze me niet meer kunnen raken, op welke manier dan ook. Daar ben ik iets te vaak voor in de steek gelaten, ingeruild.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niet dat ze me niet waard zijn. Want ooit voelde ik me niet zo bij hun in de buurt. Ooit voelde ik me alsof ik ook een keer op de eerste plaats kwam, in plaats van dat ik nu maar steeds alles voor iedereen overheb. Ik wil geen andere mensen kennen, ik wil van de mensen die ik ken, waar ik om geef, dat ze ook om mij geven. En dat ik dat weet.
Autistquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal intiem met elkaar.[afbeelding]
Ik zie 't internet geloof ik toch heel anders, als een tool. 't Liefst zou ik zelf met een 'dir' commando in CLI het hele internet 'map' willen zien.
en af en toe een del commando geven zodat Internet niet nodeloos verstopt of vol raaktquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik zie 't internet geloof ik toch heel anders, als een tool. 't Liefst zou ik zelf met een 'dir' commando in CLI het hele internet 'map' willen zien.
Ik ben blij dat je "bijna" zegt...quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ook herkenbaar. En ik heb dat opgelost door de afstand, te zorgen dat het met niet meer uitmaakte of iemand me aardig vond en ik me in allerlei bochten moest wringen om daar maar voor te zorgen. Ik weet niet of het voor jou ook zou werken, maar zoals ik al aangaf heeft het ook een keerzijde: ik geef om bijna niemand meer ECHT. Ik zorg er wel voor dat ze me niet meer kunnen raken, op welke manier dan ook. Daar ben ik iets te vaak voor in de steek gelaten, ingeruild.
In sommige topics zitten dellen genoeg anders..quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en af en toe een del commando geven zodat Internet niet nodeloos verstopt of vol raakt![]()
Overzicht. Ja, ik wil mijn leven wel ordenen in mappen. En dat je dingen weg kan gooien. Of een real life CTRL+Z. En een autosave.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:40 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Autist![]()
Zoiets heb ik soms ook, dat ik een overzicht wil hebben, of CTRL+F irl ofzo :p.
Als Erik tegenover je zat, zou je dan hetzelfde reageren?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:38 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
Blijven die toch lekker in het L topic zittenquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
In sommige topics zitten dellen genoeg anders..
Same here.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:44 schreef wonderer het volgende:
Toen Cahir langskwam, dacht ik toch wel even "oh ja, shit".
Dan heb je dus toch een plek waar je gewaardeerd wordt, en er zullen er vast meer zijnquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoewel ik weet dat andere mensen mee kunnen lezen heb ik toch het idee dat dat hier heel erg meevalt. Naïef misschien, maar vergeleken bij mijn andere slowchats is dit wel de enige plek waarbij ik het met ongeveer iedereen kan vinden en iedereen ongeveer vertrouw. Voor zoverre dat gaat via internet.
Excuses, excuses...quote:
Nou ja, ik zou Erik in real life langer moeten kennen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als Erik tegenover je zat, zou je dan hetzelfde reageren?
Het is je lang en breed vergevenquote:
Maar da's van voorbijgaande aardquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:44 schreef wonderer het volgende:
Toen Cahir langskwam, dacht ik toch wel even "oh ja, shit".
Jah, nou, ik ben eigenlijk ook op deze manier op het internet verzeild geraakt, via een forum van een hobby van me (Amiga's en vintage computers).quote:
Nou ik heb dus die eer al gehad om hem een paar uur in levende lijve mee te mogen maken en dan is hij nog leuker en aardiger dan hier in het topcquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou Erik in real life langer moeten kennen.
Eh, ja, dus. In zekere zin.
Dan is internet dus niet een tool, dan ben jij gewoon zo.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:47 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou Erik in real life langer moeten kennen.
Eh, ja, dus. In zekere zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |