Ja jij ook, en goed dat je ons in het nieuwe topic ook weer hebt weten te vindenquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Goedemorgen allemaal
De wekker ging om 7:30quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo jij bent er vandaag alweer op tijd bij![]()
ga je vanmiddag toch even siësta houden, of noem je het een schoonheidsslaapjequote:Op dinsdag 17 april 2007 10:33 schreef Sitethief het volgende:
[..]
De wekker ging om 7:30.....
Zo vroeg ging ik nou ook weer niet naar bed....
Neuh, we gaan mooi tot 5 uur doorquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je vanmiddag toch even siësta houden, of noem je het een schoonheidsslaapje![]()
Nou dan gaan we je hierbij virtueel ondersteunenquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Neuh, we gaan mooi tot 5 uur door.
Nou even controleren dan of Sitethief toch niet stiekum een dutje aan het doen isquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Neuh, we gaan mooi tot 5 uur door.
maar is de weersituatie daar bij jullie nu wel weer in rustiger vaarwater terecht gekomen ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:32 schreef wonderer het volgende:
Mogguh. Stroom was weer uitgevallen vannacht. Ik blijf lekker op mijn laptopje kloten tot de backup is gearriveerd.
da's meer dan het maandelijkse gemiddelde hierquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:42 schreef wonderer het volgende:
Hier wel. Wat zuidelijker regent/stormt het volgens mij nog. Ik denk dat de stroomproblemen voornamelijk te maken hebben met de flooding, we hadden hier 150 mm regen gehad.
Ik zag auto's tot het dak onder water staan op diverse nieuwssites...quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:00 schreef wonderer het volgende:
Uh-huh. Ben benieuwd hoe groot de schade is. Ik weet ook niet hoe lang de stroom eraf is geweest.
wat gaaf voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:21 schreef DR34M3R het volgende:
O ja, en voor ik ga...
Zondag uit eten met Ang3l en Suna, ik heb er zo'n zin in
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat gaaf voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Nou, Stroekie dus nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:19 schreef DR34M3R het volgende:
Wie piekert er in bed?
maar ik had ook wat slaap achterstandquote:
Vertel het aan DR34M3R...quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
TT-timing.
Alleen en onbegrepen...quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan het kort samenvatten. Ik voel me alleen.
Toch onbegrepen dus. Maar dan door jezelf.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet zozeer onbegrepen. Meer in de richting van inwisselbaar en onbelangrijk.
Al geloof ik nog zo veel in mijn eigen belangrijkheid en bestaansrecht, dat wordt best wel teniet gedaan als je in het echte leven gewoon ingewisseld wordt. En het gaat niet om één voorval, nee, ik ervaar het bij meerdere mensen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Toch onbegrepen dus. Maar dan door jezelf.
Erik, zodra je er zelf ook achter komt dat je een zeer bijzonder persoon bent, waarvan je wel moet houden, en dat zelf dus ook gaat doen, zul je zien dat het allemaal een stuk gemakkelijker wordt.
Ja, maar vorige week was toetsweek en deze week is ze naar Berlijn, dus daarna kan het pas weer.quote:Ik kan niet voor de rest spreken, maar voor mij ben je absoluut niet inwisselbaar, en al helemaal niet onbelangrijk. Een tweede Erik vinden we nooit....
Hoe gaat het met de oefeningen die je van je vertrouwenspersoon gekregen hebt? Doe je ze trouw?
Het antwoord is simpeler dan je denkt: Die mensen zijn je gewoon niet waard. Hun verlies, niet het jouwe.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Al geloof ik nog zo veel in mijn eigen belangrijkheid en bestaansrecht, dat wordt best wel teniet gedaan als je in het echte leven gewoon ingewisseld wordt. En het gaat niet om één voorval, nee, ik ervaar het bij meerdere mensen.
Ik wíl hun niet verliezen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het antwoord is simpeler dan je denkt: Die mensen zijn je gewoon niet waard. Hun verlies, niet het jouwe.
hey moppie! alles goed?quote:
(hey that's my linequote:
Ach, af en toe is er een onweersbui in het leven van een programmeur, dat hoort er nu eenmaal bijquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:57 schreef DR34M3R het volgende:
Ow. Niet alles dus...
Ik was even douchen/was doen/afwassen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:51 schreef DR34M3R het volgende:
Hey wonderer, je bent er weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |